A continuing of the Shota Thread

Isaiah Cox
Isaiah Cox

a continuing of the Shota Thread

All urls found in this thread:

xvideos.com/video27928603/anao_coreano_fudendo
supforums.com/thread/741627126/miscellaneous

Parker Murphy
Parker Murphy

chit chat chit chat and no posting, what's up with that?

Jason Baker
Jason Baker

I watched a straight shota with real people on xvideos last night
Should I expect the party van?

Leo Morgan
Leo Morgan

got a link MR B& & V&

Sebastian Martinez
Sebastian Martinez

I'd guess that depends on your country's age of consent laws? No clue, user. Sorry.

Zachary Wood
Zachary Wood

no links
best I can tell you is go on the pornstar tab on xvids and find a jap bitch
I really didn't expect it and I'm not even into this kinda shit I hope they deleted it

Ethan Phillips
Ethan Phillips

that's not shota lol, that guy has a disease and doesn't grow but he is way past 18

Levi Garcia
Levi Garcia

Holy shit, user wasn't joking
How has that not been removed? It has like a million views.

Adrian Martinez
Adrian Martinez

Xvideos content should be okay

Henry Campbell
Henry Campbell

Nigger thats an older guy whos just small

Caleb Evans
Caleb Evans

Back from my nap and ready to _________.

Xavier Long
Xavier Long

hi boys

Andrew Lewis
Andrew Lewis

aww cute
come cuddle

Mason Harris
Mason Harris

MORE FAGGOT SPAM

Caleb Cook
Caleb Cook

where are you son

Blake Gray
Blake Gray

best I can tell you is go on the pornstar tab on xvids and find a jap bitch
xvideos.com/video27928603/anao_coreano_fudendo
that's the fucking link
its not pedo
that's a dude with some weird shit dissease

Jace Perez
Jace Perez

where is everyone?

Tyler Robinson
Tyler Robinson

Walk downstairs to eat breakfast
See this

wyyd?

Caleb Thomas
Caleb Thomas

daddy says to drink my milk everyday to grow up big and stronk

Camden Myers
Camden Myers

I already have a little brother that walks around naked. You learn to ignore it.

Adrian Nguyen
Adrian Nguyen

why would you ignore such a great thing

Cooper Richardson
Cooper Richardson

wrong (You)

Henry Williams
Henry Williams

me irl
i was trying to hang pictures up today but i felt nervous by the window because the neighbor kept smoking ciggies and i worried he could see

Andrew King
Andrew King

I don't look away. I meant I'm used to seeing it so I don't bother to look away. He is 11 so he'll grow out of it before too long anyways.

Leo Gutierrez
Leo Gutierrez

me irl

are you a shota user?

Parker Brooks
Parker Brooks

wish I could see

Nathaniel Clark
Nathaniel Clark

More like this?

Kevin Clark
Kevin Clark

This please

Aaron Cook
Aaron Cook

no, i just look very young for my age

i think the neighbor did too, he kept standing in the perfect spot >_>

Hunter Bennett
Hunter Bennett

kik?

Camden King
Camden King

i am not going to give you lewd pictures, just to clear that up~

LeftUthere

Jason Young
Jason Young

Anyone got pics like this ?

Isaiah Powell
Isaiah Powell

My neighbor has seen my brothers dick a lot too. My parents apparently don't care so its no big deal apparently.

Joseph Cook
Joseph Cook

With the gerudo dress

Jordan Thompson
Jordan Thompson

god damn I need neighbors like you

Gabriel Gutierrez
Gabriel Gutierrez

i wish humanity was more relaxed like that in general

i hate 'fearing' to cover up

Connor Peterson
Connor Peterson

nosir sorry

Jordan King
Jordan King

How is everyone doing?

Blake Ward
Blake Ward

meh my brother hangs out naked in the backyard and we only have a chain link fence between ours and his. He has kids that are almost my brothers age too but I only see them naked when they come over to swim.

Well there are some bad people out there. You never know.

Parker Torres
Parker Torres

lucky you

Brayden Brown
Brayden Brown

Lucky how?

Easton Thomas
Easton Thomas

you don't like naked boys?

Lincoln Ward
Lincoln Ward

Meh. They are cute but I'm not attracted to them. i can't go a day without seeing at least one so it feels about the same as seeing a boy in undies.

Isaiah Powell
Isaiah Powell

I wish there was more shota Goku porn. So cute.

Logan Collins
Logan Collins

Trying to wake up

David Phillips
David Phillips

i spent the last couple hours customizing my LBX, what should i do now?

Carson Martin
Carson Martin

tfw you go in the gym locker room and they tell you you came to the wrong neighborhood

William Harris
William Harris

you mean he'll learn shame for his body :(

tfw no cute little bro walking around naked

Carter Cruz
Carter Cruz

i see this posted a lot. is he someone special?

Thomas Myers
Thomas Myers

tfw not even clothed boys around

Asher Gutierrez
Asher Gutierrez

I meant he might get shy when puberty hits. I dunno if he will feel that way towards me tho. He sees me too every so often.

That can be a good thing sometimes. Right now he is raging at GTA.

Ian Ross
Ian Ross

Where to find real shota lol

Matthew Scott
Matthew Scott

haha cute, go help/play with

Oliver Sanchez
Oliver Sanchez

Shota butts are tasty and good for you!

Ethan Jackson
Ethan Jackson

He is on the other end of the couch. If I try helping he just says "I know I know" because he wants to do it on his own.

Easton Anderson
Easton Anderson

decide to fap to 3D shotas
most intense orgasm I've ever had in my life
explain

Adrian Williams
Adrian Williams

I grew up in a small ass town in the middle of nowhere and this is how boys preferred to wear them. I may have peeked down some when I had the chance.

Austin Myers
Austin Myers

then just cuddle

Thomas Morales
Thomas Morales

Nah maybe after he showers.

Elijah Wilson
Elijah Wilson

awww cute

Grayson Kelly
Grayson Kelly

He is cute but I don't cuddle boys that are dirty .

Tyler Gray
Tyler Gray

you're supposed to be the one getting him dirty

Samuel Green
Samuel Green

Dirty boys are the best boys though.

Noah Moore
Noah Moore

Meh I already took him and his friends to the lake today. He thinks he is clean enough from skinny dipping. Keeping him clean is starting to become more of a challenge than when he was a toddler tbh.

Henry Campbell
Henry Campbell

Not when I have already showered.

Brody Robinson
Brody Robinson

do you live in a nudist area?

Logan Torres
Logan Torres

grab him and toss take him to shower with you

Jason Turner
Jason Turner

Sauce?

Isaac Garcia
Isaac Garcia

The lake isn't technically a nudist area, but it has a reputation for naked kids. Mostly boys. We always pick a somewhat secluded spot. Cars have drove by before, but nobody complains about the naked boys. Families stay near the "entrance" and anybody who goes farther back knows what to expect. I talked to two other [spoiler]naked[/spoiler] boys but they were on their own.

I've done that before. I stand outside the shower or bath and help him if I have already showered tho. Who knows why kids that age hate getting clean.

Gavin Morgan
Gavin Morgan

maybe if you wash him he'll like it

Mason Thompson
Mason Thompson

He is pouty when I do it but we talk about his day and shit and its alright. He just thinks its a waste of time because "he should decide when gets to take a bath". He also blames our parents for making him wear briefs still, even though he picks them out himself. Boys are weird.

Isaac Peterson
Isaac Peterson

tfw no little brother to wash

Samuel Reyes
Samuel Reyes

omg cute

Lucas Ross
Lucas Ross

These threads always make me wish i had enjoyed better my teen days, but then again, i still kindda look like a twink and i still don't enjoy it like that... Well, at least i fapped a lot.

Ayden Richardson
Ayden Richardson

I should give you my address and you can take over.

It can be. Only certain areas make me uncomfortable but he is chill about it. I'd say something but I guess keeping him innocent for a little bit longer is worth me being uncomfortable for a few minutes.

Joseph Thompson
Joseph Thompson

i was an irl shota and i never realized how rare that was until i came to these threads

sleepovers, man..

Sebastian Hernandez
Sebastian Hernandez

Damn, that must have being hot!
I had some friends in school who would gather to fap to porn etc, i never joined because i was the shy one.

Josiah Clark
Josiah Clark

yes plz

Jack Rivera
Jack Rivera

I had some friends in school who would gather to fap to porn etc, i never joined because i was the shy one.
Do you regret?

Robert Nelson
Robert Nelson

it was fun, got to experience that with 4 of my friends fairly frequently

took inside me my first boy at 14

licked my first boy when I was 12

began at 10

John Howard
John Howard

Me too, Sup Forumsrother.

Dylan Bell
Dylan Bell

A little, yeah, i have bigger regrets than that, but it's annoying to think i could have done all the degenarate stuff i currently like and instead was like "uh... no, i'm cool... you guys go on to X's house... i'll just finish home-work..."
Now that i thinkabout it i bet they would try something if i went along.
Any favorite memory? I never took a Dick to the ass, just fapped my older cousin a few times.

Xavier Hernandez
Xavier Hernandez

We camped out a shit ton in the summer when I was younger. The summer after 5th(I think) grade we started doing fun stuff in the dark because nobody could see each other. It was kinda fun trying to guess who you were with.

Jose Garcia
Jose Garcia

hi

Ryan Phillips
Ryan Phillips

hi

Thomas Powell
Thomas Powell

just the countless times i gave my friend head while he played GTA4 on xbox

we would switch off controllers/blowjobs, but eventually he learned that i liked licking him more than i liked playing ^^

hey user!

Xavier Fisher
Xavier Fisher

could i be shota? lul

Asher Gray
Asher Gray

I speak Portuguese. The title means "Korean midget fucking" lol

Joseph Hughes
Joseph Hughes

no because you're older than 13

but youre definitely a qtboy~

David Gomez
David Gomez

It was kinda fun trying to guess who you were with
ountless times i gave my friend head while he played GTA

Hot!
I swear, if i ever get single again i'll do some pretty faggy stuff before setting down with someone again!

Jaxson Torres
Jaxson Torres

i hope you know how to wash an uncut dick, user.

Easton Nguyen
Easton Nguyen

damn kek thanks tho

Hudson Howard
Hudson Howard

I'll wash him with my tongue four times a day.

David Martin
David Martin

Portuguese.
Hue or Tuga?

Nathaniel Carter
Nathaniel Carter

Fucking disgusting

James Mitchell
James Mitchell

Lewd. Even if that was practical, four times wouldn't be enough.

Jayden Cooper
Jayden Cooper

having difficulty seperating fantasy from reality

r u ok user?

Bentley Price
Bentley Price

Have you two ever done anything of the sort? Assuming you are both 18+

Colton Watson
Colton Watson

Nah he is half my age. I don't think he even knows how to wank yet. I just meant the other user was underestimating how quickly boys can get dirty.

Bentley Carter
Bentley Carter

it's a tough job but someone's gotta do it

I volunteer

Jose Lopez
Jose Lopez

He left to get a towel like 10 minutes ago but he hasn't came back yet. Now is your chance, user.

tbh though I'll probably have to go "help" him since he is already avoiding it. See you guys in 15-20 mins. Nice pubes shota btw.

Kayden Baker
Kayden Baker

I just meant the other user was underestimating how quickly boys can get dirty.
Too much hygiene is bad though. Four times a day sounds reasonable.

Xavier Garcia
Xavier Garcia

this user fucks

dont ruin your hair kids, avoid the SHAMPOO AGENDA™

Ryder Murphy
Ryder Murphy

i'm jealous

Alexander Davis
Alexander Davis

why is everything so unfulfilling

James Baker
James Baker

What's the matter?

Bentley Brooks
Bentley Brooks

what do you mean?

Jeremiah Davis
Jeremiah Davis

I dunno. Just a mood I can't shake.

someone save me because I can't/won't save myself

Kayden Hughes
Kayden Hughes

I am back without any serious bath related injuries.

Kevin White
Kevin White

how was the view?

William Lee
William Lee

Yes user, tell us about the view.

Christopher Harris
Christopher Harris

Saw his dick and saw pee come out of it. I didn't get pissed on either so overall I'll rate the experience an 8/10.

James Wright
James Wright

thats the fallacy user

only you can save yourself

start with change, and i mean changing /everything/

buddhism was my start, and it was a good one, too

find your path dude, nothing will happen unless you pick up your feet and explore for those paths

Tyler Flores
Tyler Flores

I need cute lil boy soles to grind
Plox ;-;

Thomas Flores
Thomas Flores

When you work at a summer camp and walk in to find boys like this

Is it really that hot or are clothes just godawful to them?

Kevin Howard
Kevin Howard

So, are you guys gay, bi? What turns you on besides shota? Just curious.

David Lee
David Lee

What turns you on besides shota?
Yaoi and 3D males.

Cooper Williams
Cooper Williams

I'm bi, and ai like watersports, frotting and I love semen for guys, and on girls I like lactation and tit sucking, also 69ing. The fantasy that turns me on the most is having a group 5 of shotas fucking and bukkaking me, afterwards cuddling a bit and showering with them.

Colton Gutierrez
Colton Gutierrez

went to summer camp ages ago
no a/c or fan in the cabin
humid and hot at night
ended up opening all the windows and sleeping naked
time skip to last year working as a counselor and teaching kids how to fish
still hot as hell at night
end up sleeping naked with the window open, have my own quarters so things don't get weird

depends on the location really

Isaac Williams
Isaac Williams

if he ever let you touch him, would you ever give him a bit of a fondle while bathing together?

Benjamin Wright
Benjamin Wright

We have a winter camp too and roughly half of them still sleep naked. A few wear those zip up pajamas that only unzip in the back. Gotta love getting woken up in the middle of the night by a boy who is about to piss himself because he can't reach the zipper.

Jack Barnes
Jack Barnes

Is this Aogami? And does anyone have a title?

Asher Sanchez
Asher Sanchez

Any sauce? Or more content

Carson Reyes
Carson Reyes

I've washed all of him. I don't know what you mean by fondle tho.

Luis Nguyen
Luis Nguyen

I know this... and with the internet... literal infinite guides and paths of escape

why won't I do it... ?

Charles Jenkins
Charles Jenkins

Hella gay. I just like boys and men so i can fap to shota or regular gay porn. Biggest fetishes are domination and scent play.

Christopher Morales
Christopher Morales

Does this mean he has a tendency to pee on you?

Oliver Miller
Oliver Miller

Unchecked quints? Are you faggots retarded?
Also saying give implies that you have them...

Cameron Harris
Cameron Harris

Not the same but one thing i learned when i was in a very bad place was that first you have to start something, only later you will enjoy it enough to keep doing it. It never works the other way around, i waited for a long time for the right mood and it never came, only after starting it the mood came.

Julian Ortiz
Julian Ortiz

He has a weird sense of humor.

Jonathan Flores
Jonathan Flores

bi pedo
also young looking twinks
loli on the rare occasion if they look like boys

Chase Sanchez
Chase Sanchez

naked in winter
preference then or they could be like i was as a lad and sleepwalk, half the time ended up stripping then waking up wondering where the pjs went.

Nathan Jenkins
Nathan Jenkins

solid point

Oliver Morales
Oliver Morales

I mean when you're in the bath soap up your fingers and give his dicky a few little rubs till he's cute and hard. Then go back to washing him

Jace Howard
Jace Howard

yeah it's aoagami, haven't a fucking clue what the name of the comic is tho

Noah Martin
Noah Martin

Probably preference. Before camp starts, the counselors look through files to help assign boys to cabins. Parents can leave notes and the sleeping naked thing comes up relatively often. I think some of them legitamtely have trouble sleeping with clothes on because of the feeling or whatever.

Jaxson Harris
Jaxson Harris

Shoot the fucking faggot with an FN FAL

Noah King
Noah King

He is uncut so when I wash him I already get as close to that as I am willing.

Evan Campbell
Evan Campbell

What kind of brother mentally whores out his sibling on Sup Forums?

Jose Gonzalez
Jose Gonzalez

I have no clue what the redhead is implying, but I made a new friend when I was younger and I found out his family was nudist. Its a little unnerving how similar the pic is to what I remembered, body language and all.

Elijah Campbell
Elijah Campbell

uhm, the best kind?

90% percent chance it's 100% fiction anyway

Ryder Nguyen
Ryder Nguyen

what did he mean by this

Cooper Scott
Cooper Scott

percent percent

am I retarded

Cameron Smith
Cameron Smith

I know irl boys that are worried that this happens at camp/middle school. I've never seen it happen to that degree, but damn. Isn't that a weird rumor to spread?

Jackson Ramirez
Jackson Ramirez

this ain't a rumor
it's a fantasy

John Brown
John Brown

Implying boys are as gay as the average shota poster

I'm really curious how the rumor got started. Its probably not a good idea to go ask though, eh?

Jaxon Ross
Jaxon Ross

someone make a new thread

Angel Howard
Angel Howard

new?

Levi Gonzalez
Levi Gonzalez

cute!

Benjamin Nelson
Benjamin Nelson

does he get hard?

Christian Bennett
Christian Bennett

I suppose.

Sometimes. Its one of the few things that make him embarrassed.

Nolan Hernandez
Nolan Hernandez

If that's Kenny, Stan, Kyle and Eric, why isn't Carman fat? If that's supposed to be someone other than Eric, why is Kenny there? They always hung out with Kenny and Eric, until Kenny died, then they hung out with Tweak, Timmy, blue hat cunt, and Butters. So why would they have two of the four and not Eric? Cartman is always there. And if that's Tweak, with the blonde hair, why has Butters got red or brown hair? Because Timmy can't stand. Kyle is wearing his hat. It would make sense that you couldn't see Cartman's hat because it's small. But blue hat douche always wore a big hat. This picture is shit.

Josiah Hernandez
Josiah Hernandez

ok

Charles Baker
Charles Baker

remember being 9 and watching moms friends 2 yr old son
wanted to pull his shorts down and check out his baby dick
didn't

few months ago hear a knock
barely recognize its him asking for my mom
hes taller than me
It's been ten years

Gavin Smith
Gavin Smith

Did you check out his dick this time? Asking for a friend.

Gabriel Thompson
Gabriel Thompson

I'm actually fucken straight... Other than shotas i would never jerk to a guy or anything gay... Just shotas i guess idk

Isaiah Murphy
Isaiah Murphy

no..

David Flores
David Flores

I'm pretty sure I've seen all of my mom's friends' kids naked. I guess thats what happen when your mom has you when she is in highschool. :^)

Jace Parker
Jace Parker

Jokes on you she never went to highschool :^)

Cooper Martinez
Cooper Martinez

post what u fapped to obvi

Samuel Morgan
Samuel Morgan

Damn. I guess I've seen all these dicks for nothing then.

Gabriel Howard
Gabriel Howard

Asking the real question

James Bell
James Bell

supforums.com/thread/741627126/miscellaneous
supforums.com/thread/741627126/miscellaneous
supforums.com/thread/741627126/miscellaneous
come post boys

Easton Evans
Easton Evans

sorry, don't want the fbi showing up at my door, or getting banned.
It was good though

Ryan Davis
Ryan Davis

but but where is it

Noah Davis
Noah Davis

shota threads just are not the same as a couple years ago

what happened to the community

Aaron Allen
Aaron Allen

Kik

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit