Alright niggers here is the drill

alright niggers here is the drill

if someone get trips i'll sing every post before it and finish the song with the trips post

make it fun

heeeey

its yaa boy

fag

hhhhhhhhhhhh

Sup Forums is not the same anymore

Singing with dicks in muh mouth

trips are disabled

MY CAPTCHA IS COOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATSS
>sing em

I like........to put...
....legos up my aaaaasss

i love chinks the most

a nigga would never take me down
i'm white i've got the crown

so close but yet so far

i wanna fuck a car

But in the end it doesn't even matter

wake me up

I LOOOOOOVEEEE YOOOOOUUU JEEEEEESUSUSSSS CHRIIIIST!!

Wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww×wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

THE MITOCHONDRIA IS THE POWERHOUSE OF THE CELL

I want to fuck a dog in the ass

Niggers and Jews, crushed beneath my shoes, spics and kikes, hell the reich

Unsere Gegner sollen sich nicht täuschen. In den zweitausend Jahren der uns bekannten deutschen Geschichte ist unser Volk niemals geschlossener und einiger gewesen als heute. Der Herr der Welten hat so Großes in den letzten Jahren an uns getan, daß wir in Dankbarkeit uns vor einer Vorsehung verneigen, die uns gestattet hat, Angehörige eines so großen Volkes sein zu dürfen. Wir danken ihm, daß wir angesichts der früheren und kommenden Generationen des deutschen Volkes auch uns in Ehren eintragen können in das unvergängliche Buch der deutschen Geschicht

England is my city

no bruh no german singing for u , i only do english