/nederdraad/

Domme jongens editie

Welkom: domme jongens
Niet welkom: slimme minds

Other urls found in this thread:

youtu.be/AdBoybKnzZw
reddit.com/r/IAmA/comments/1o5ndh/iama_guy_who_went_from_430_pounds_to_170_pounds/
tudelft.nl/en/education/programmes/masters/applied-physics/msc-applied-physics/
youtube.com/watch?v=QkHAAC4Dad0
i.imgur.com/zbmVSv7.gifv
youtu.be/0is3HKehgvA
youtube.com/watch?v=5g8UqfJRJgc
youtube.com/watch?v=eJrKwjj2vMc
youtube.com/watch?v=lM7MctJxZNQ
youtube.com/watch?v=LlUO-TTLXg4
twitter.com/NSFWRedditGif

Eerste voor Oost-Brabant!

Wow waarom blijf je mijn miem nog propageren

Ik heb hem echt al maanden niet meer gepaald

Echt kkr dikke respect G

Het was het proberen waard.

emily

Of dit is een bewerking. Of dit is een gozer. kk harige armen.

>Welkom: domme jongens

Dan is iedereen welkom, want iedereen is dom.

Kkr homotje

Ga leren homoboy

De foto is granig

Friet doe is liev

youtu.be/AdBoybKnzZw

Kan mij niet meer concentreren :^(

het loopt echt de spuigaten uit met mijn gewicht. :(

ik heb allemaal verschillende fysieke klachten en ik maak me daarover zo'n zorgen en ik weet dat m'n ouders zich ook zorgen maken. Ik schaam me heel erg en ga het liefst niet meer naar buiten, ik merk dat ik niemand meer aan kijk, altijd hoofd naar beneden, ik voel me altijd vies en dik en ontzettend lelijk. Vandaag heb ik een verkeerde beweging gemaakt met mijn knie, ik hoorde een keiharde krak en ben bang dat het mis is. Kan bijna niet lopen en zou morgen met m'n vader ergens heen en ik durf niet te zeggen dat ik niet kan omdat ik niet kan lopen omdat hij het dan weer op mn gewicht betrekt en helemaal verdrietig gaat worden. Sowieso wil ik niet met m'n vader op stap want ik ben bang dat hij merkt dat andere mensen naar mij kijken.

wat heb ik gedaan met mezelf? pfff alles is zo overweldigend, zoveel problemen, zoveel zorgen.. m'n huis is ook een volledige zwijnenstal, als ik vrij ben lig ik alleen maar in bed, al weken lukt het niet om op te ruimen, overal etensverpakkingen, ik heb vreetbuien , ik kots ... en ik ben gewoon netjes opgevoed , ik kom uit een "goede familie".. waarom doe ik dit? wie ben ik?

dit kan zo niet meer. :( ik ben echt totaal wanhopig.. ik ga nu slapen en als ik wakker word hoop ik zoooo erg dat ik weer kan lopen en ik dat niet hoef te laten onderzoeken.. en dan ga ik opruimen, en volgende week naar de dokter om hulp te zoeken.. echt..

Wie ben jij

Ga je leven verbeteren dan.
Hoe zwaar ben je?

KETO DIEET
E
T
O

wat is er zo moeilijk aan niet eten als een varken?
hoeveel weeg je?

Eet niet. Ik maag geen grap. Stop met eten. Nee niet een beetje minder eten. Totale stop en alleen water drinken. Ik heb een maand niet gegeten en ben zo 40 kilo kwijt geraakt. Bespaarde nog geld ook.

Afvallen is niet moeilijk. Je moet letterlijk minder doen dan normaal. Kom op je kunt het. Het is mij ook gelukt. Ik heb zelfs een vd nu wat ik nooit had verwacht.

dat is slechter voor je dan dik zijn

wie hier ook meester WO-er?
ik voel me zo elitair t.o.v. die kankerdomme cursisten
bij deze laat ik het weten dat ik beter ben dan 90% van Nederland

emily vieze vuile kankerhoer ik neuk haar elke nacht in mn kelder zaad op haar gezicht ze huilt terwijl ik haar doorploeg naakt geen eten een echte zaaddump

Knor knor, biggetje. Mensen als jij moeten afgeschoten worden.

Present.
Wel een bètastudie, toch?

Mijn dokter was anders aardig trots op me en het heeft me van veel lichamelijke klachten afgeholpen dus ik geloof niet echt dat dit slechter voor je is dan dik zijn. Vooral niet op langer termijn.

Ik. Daarna voor het geld gekozen, maar een dr titel was ook wel vet geweest.

Gast 30% van de NL bevolking bezit een meester papiertje. Kom terug als je dat pee haa deetje op je naam hebt zitten.

40 kilo gaat nog wel, maar t is zeker niet verstandig
reddit.com/r/IAmA/comments/1o5ndh/iama_guy_who_went_from_430_pounds_to_170_pounds/

hallo ik doe wel meester technische natuurkunde hoor, geen meester bedrijfskunde of zo iets miemerigs
wat is de miemste studie trouwens? filosofie?

Als je niets eet ga je doot mongool.

Het beste dieet zonder dood te gaan is PSMF.

Oftewel, 3 maaltijden van ongeveer 100 gram vlees en 400 gram groente.

Culturele antropologie en ontwikkelingssociologie

Best goede internet connectie heeft de hell dan. Als je mijn posts alsnog kan lezen.

>jonger broertje maakt beslissing
>gezegd dat ik zijn beslissing dom vond
>hij is nu kanker afstandelijk
h-hoe ben ik een goede grote broer anons

Veel te weinig eiwitten.

Als je niet sport niet.

>Meester technische natuurkunde

Dit is dus hoe ik weet dat je een liegenaar bent. Ik heb zelf een Bsc van de Tu Delft in Technische natuurkunde. Er is geen meester programma hiervoor. Of je moet echt in 1 of ander achterhol zitten en in dat geval mag je je al helemaal niet stoer vinden.

Ik ben meester in chrono dynamics. Achterhol wel toepasselijk dus

wat is dit dan kankerkneus?
tudelft.nl/en/education/programmes/masters/applied-physics/msc-applied-physics/
wil je vechten? kutcursist

en groningen is geen achterhol /feelsbadman

hey zyzz fans zijn jullie hier? wat vinden jullie de beste zyzz filmpjes?

Dat is voor mensen die al een HBO bachelors hebben en applied physics willen studeren.

wat? nee dat is een meester jij kankerkneus

godver is iedereen hier een mongool ofzo?

kijken jullie wel eens op /r/watchpeopledie?

grappenmaker

HUEHUHEUHEU

FRAUDEUR GEDETEKTEERT

Haha

tering iedereen is hier echt onder de 18. Ik ga maar weer weg.

ja
youtube.com/watch?v=QkHAAC4Dad0
i.imgur.com/zbmVSv7.gifv

koek

Had Pim Fortuyn kunnen winnen?

Opkankeren nootjood

dit altijd +1

We zullen het nooit weten ;_;

En God maakte muziek..

youtu.be/0is3HKehgvA

Hoe lang voordat DENK een pluraliteit haalt jongens?

als pasen en pinksteren op één dag vallen

de verlossing?

Hey goilen barebackvoetzchen en pozzbesamungsstuten, uw godofpozz brengt u een seimiges spermapozzgeschenk !!!

Ik pomp lange goilen techno jongens mijn Pozzsamen in de spiertrekkingen pulserende cum hebzuchtige enddarmfotzen !! Ik heb veel bereid (en niet bereid) onder jongens met mijn HIV seim bevrucht en HIV Semen gepompt hen diep in het rectum als een high-performance stoompomp!
Dat was cool en ik heb heil al veel geïnjecteerd !!

Ik moet gebruiken omdat ik mijn harde kloppende enorme lul zwelt direct hard in de lul reinpruegle tot het rectum en gemakkelijk scheuren met bloed garkeine geile pozztricks.

Nu ben ik klein in heel Duitsland geile natte pozzwillige fickopferstutenarschfotzen kijken !!! In die kan ik mijn sperma te injecteren als een geschenk van god cum !! Goil !!! Ik wil dat mijn viskeuze, dikke gele slijm hivbeladenes pakket smijten in uw druipende, bloeden Analfotzen (wellustige).

Vorm inseminatie proces gaatje ik je natte na een slijm zodat mijn HIV baby kan nestelen echt cool in u !!! Uw leven voor de HIV kind Seim !!!

Ik wil mijn brandende sperma pompen zo diep in je totdat je hele endeldarm breuken en scheuren en je darmkanaal volledig eet !!

Ih bin grad zo geil en willen het opnieuw en opnieuw doen en insemineren besprotzen u pozzrotz !!!

Schrijf me een geil pm zodat mijn Pozzsamen opgeblazen ego tijdens het lezen !! Ld over mobiel en kan het opzetten van overal mijn collectie centrum en injecteer de pulserende Een aanraking !!!

hopelijk mogen de nieuwe generalen op Sup Forums blijven

>geen koffie in huis

IK STA AL TWEE DAGEN DROOG EN IK WORD GEK

Wees gerust. De lichamelijke verslaving is na 2-3 dagen over.

kom naar hier, ik heb een nespresso machine ik kan latte machiato maken :^)

Nee, kom naar mij! Ik heb ook een nespresso, en een grote frikandel...

Ga naar de Sterrenreebok!

Verpest het nou niet voor mij...

Zouden jullie deze vrouw kunnen verzadigen? Of zou jullie zaad veel te snel vloeien zodat ze geil als een wentelteefje wakker ligt terwijl jij al ligt te maffen?

wat is nws?

Zal waarschijnlijk door deze vrouw gereject worden.

Ze is een sterke onafhankelijk vrouw zij heeft geen "echte man" nodig.

eindelijk een realist hier

>gereject

77IQ aub

>Zouden jullie deze vrouw kunnen verzadigen?
Daar heb je minimaal een penis van 20x16 voor nodig en die heb ik niet.

>paal een paal op reddit
>krijg 300 omhoogboten
>voeltgoedman

wauw. Wat een prachtige foto.

youtube.com/watch?v=5g8UqfJRJgc

jaloers?

D

A

V

I

D

youtube.com/watch?v=eJrKwjj2vMc

...

...

dat niet

youtube.com/watch?v=lM7MctJxZNQ

hou je bek over mc ride

...

R8 your future netherlands.

Wat de neuk is dit?

een spel

Een realist met onrealistische eisen, de vrouw moet slank zijn.

Dan moet je zelf ook slank zijn.

een strategisch videospel dat zich afspeelt in de vroegmoderne tijd dunkt me

Ik ben een pozzhoorndrager, wil je weten wat dat is?

Nee, laat maar.

Ik zou doorgaan tot mijn ballen imploderen. Ik hoop dat dat genoeg is...

Iemand ervarig met abilify?

Herinnering dat vrouwen niets meer zijn dan incompetente incubators, mannen kunnen alles beter. De vrouw moet er zo goed mogelijk uit zien zodat de man zijn arbeid wil delen met haar.

WOW!

Ik heb een kankergoed harde stijl lied gevonden.

Wil iemand haar horen?

Ja.

Ja, altijd

Ja, alltid.

youtube.com/watch?v=LlUO-TTLXg4

Vi skal være sammen for alltid.

Wat een schatje!

Det gjor meg svært glad.