Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Ukrainian_culture
youtube.com/watch?v=kyujN411OBE
youtube.com/watch?v=f1iLfOLQ7wY
youtube.com/watch?v=7RJP_z--08Q
youtu.be/f8ygHkZUpeM
twitter.com/William_Hahne/status/550414992714268672
youtube.com/watch?v=EqSODQMTvBU
youtube.com/watch?v=tgZQ-76LSHA
youtube.com/watch?v=iRPpmW1_4FE
twitter.com/SFWRedditImages

Stam används löst men egentligen är det grupperingen som sker innan kungarike och det är alltid med en hierarki

te

Låt mig dö inatt

Varför har ni inte gått och lagt er pojkar och flickor!

*dricker ariskt blod*

Stamm heter det Mehmet Kironovsky

Säger det här och nu pedofiler som faller för sina vidriga böjelser har en enda plats kvar i livet och det är svea-rasinstitut, för lobotomi och forskning kring pedofill kynnet. I efterlivet är de reserverade för helvetet.

>statsapparat
den administrerar en stat, då är det en statsapparat
>språk
ukrainska är det vanligaste språket och det är inte gemensamt förståeligt med ryskan, är som att påstå att svenska och tyska är samma språk
>kultur
den är inte samma som rysk kultur, finns flera unika maträtter osv en.wikipedia.org/wiki/Ukrainian_culture

>maträtter som exempel för kultur

Det som är kultur är folkkynnet, det djupa och orörliga, som alla vet existerar men hade ändå haft svårt att förklara även med telapati

Mm alla folkslag är samma för all evighet vilket är varför grekerna fortfarande är hedningar och filosofer

...

fredag natt ex de full och så haha

äckligt

>dkn man oironiskt lever år 2017
vafan grabbar

hur klarar folk av att jobba med någonting de inte gillar på heltid?

Varg har ju barn med en fransk kvinna hörru dudu

>dkn är sjuk och vaknar mitt i natten
>tittar in i tråden och läser samma diskussion om ostpizza och huruvida det borde vara lagligt eller ej

Tror jag går och lägger mig igen.

har slutat bry mig om exakt samma ~6 trådupplagor som skapas om och om och om och om igen favä

>råkar snubbla in på en sida med ostpizza
>50 års fängelse

t-tack

>teen

Tvek.

ä-är det så här japanska skolflickor beter sig ivl?

>profession = folkkynne

döda dig själv

mm aa förutom att det inte kommer hända xD

Tror inte just dessa är japanska

youtube.com/watch?v=kyujN411OBE

...

nbögar har en lägre form av medvetande och kan stänga av hjärnan mycket lättare

Depression, ogilla fysisk aktivitet, social ångest kommer från att man har för högt medvetande, en för aktiv hjärna för sitt eget bästa

Precis där blev det tyst :)

>råkar

mm

Jo, de är japanskor.

Godnatt~

youtube.com/watch?v=f1iLfOLQ7wY

Asientjejer har en jävla bredd på utseendespektrat.

Det är inte ovanligt att se asientjejer som är rätt jävla fula men samtidigt så finns det gott om asientjejer som är riktigt jävla söta.

Jag är alltid glad men lider lite av psykiskohälsa hur korkad/smart är jag?

Coolt

fyfan vad ful. Svenskor är det enda.

Precis som överallt då

Nja.

Jag anser att västerländska kvinnor om vi bara fokuserar på utseendet har betydligt större andel "vackra" kvinnor än vad som förekommer bland exempelvis asiater.

Men det kanske bara är för att jag är "vit" själv visserligen.

Hur fan kan man tycka att det här är sexigt? Det är lösaktigt och vidrigt, älskar det smygande och såklart ska kvinnan vara vit annars ser de ju förjävliga ut.

Kan slå vad om att Hahne hade gjort ner sig i brallan så fort som det hade blivit skarpt läge.

Folk som har machokomplex likt William Hahne tenderar att vara så.

Han gick ju ut och grinade en gång på twitter över att nån blatte hade gett honom på käften under nyår häromåret lmao.

Är inte William Hahne homosexuell dock?

youtube.com/watch?v=7RJP_z--08Q

jag vill våldta en japansk flicka

ge mig en lägenhet

är helt övertygad om att william hahne och gustav kasselstrand fläskar på varandra i största hemlighet.

jag menar titta bara på detta:

*ger dig en 2a*

du kan få bo i min studentetta om du bor i en bur under min säng och tar tjejhormoner

f1h1

Ehh det var bara någon tråd jag läste på blixtbak där han hade varit på en bögklubb.

youtu.be/f8ygHkZUpeM

>judar är inte bakom allt ont och vitas utrotning

hhaha aa

(((sorros)))

>i största hemlighet

inte okej att vara bög och afs:are ju

Har du måhända fler bilder på den där tösen?

GÖTET
Ö
T
E
T

>kollar igenom en kompis telefon medans han sover
>han har brevat med massa tjejer
Fan vad deppig man känner sig nu. Bara knula upp mitt liv

Nejtack betalar hellre halva hyran

>lmao
>grinade
>machokomplex
>gett honom på käften

Det var 5 mot han ensam. Hahne hat inget jävla "machokomplex".

kör upp dina skaldjur i röva

>Det var 5 mot han ensam
Källa på det?

Allt han skriver i sin tweet är att "en" blatte gav honom på käften.

twitter.com/William_Hahne/status/550414992714268672

bild sparad

visst, jag kan ta betalt i pojkfitta och tårar

Tror det här är samma men kan inte läsa japanska så inte helt hundra.

kan erbjuda pf men ej tårar sista budet

Avundsjuka sitter djupt i värdelösa nollor som aldrig vågat göra något eller lyckats med det lilla det gjort.

hur visste du?

kekek va

...

deal, när kan du komma(i dubbel bemärkelse)?

mm strax

>komentarerna

vilka jävla vänsternollor har de noll moral? Känns endå skönt då behöver man inte ligga å tänka på natten över att man sprejade hela vänsterdemonstrationen full med bly under repetsdag.

Menade inget negativt.

sluta breva rassmuts och lösaktiga horor

Vad tycker du om Nordkorea?

>dkn du kommer aldrig förföra en tsundere nordkoreapaj som till en början hotar att döda dig i kim il sungs namn till att gradvis falla för dig

bättre brev. Mindre lösaktigt är alltid bra

de har en bra agenda men handlar som idioter

Hur handlar de?

Det är en kommunistisk diktatur

med propaganda, dålig utbildning och genom att motivera folk med skräck.
youtube.com/watch?v=EqSODQMTvBU
rekommenderar hans andra videos från sin visit i nordkorea
ja. de har säkert en god tanke bakom det hela men ett dåligt utförande pga dumdristig ledare.

...

Har redan sett den. Rätt så ointressant favä tills vi får en helt oinskränkt bild av nordkorea är videor som dess ointressanta.

>dålig utbildning

tvekar på att du vet något om deras skolsystem mer en några enstaka videor när de spelar i skolan.

>motivera folk med skräck

det vet du inte. Jag TROR, viktigt att alltid poängtera när man spekulerar att nordkorea styr sitt folk med en väldigt stark gemenskap, nationalism och heder

>dkn man gjorde illa ryggen på gymmet

>dkn vrickar nacken på något jävla sätt var sjätte gång man roddar

>dkn ingen svarar på ens mycket intressanta brev
fö he

vilken

fy tusan vad f1 jävla h1 självbelåtna wendy's är

>rasblandning är fel
Ni äcklar mig.

Som en ivrig konnässör och självutnämnd entusiast av den orientaliska kvinnliga formen och själen, kommer jag inte att stå och lyssna på era dumheter utan att ta det som ett personangrepp.

Även om jag ännu inte själv har deltagit i den verkliga reproduktiva uppgiften med en kvinna, har jag tillräckligt med kunskap under mitt bälte för att se att den asiatiska kvinnans överlägsenhet över hennes västerländska kvinnliga motsvarighet är obestridbar.

Vissa av er är ignoranta och faller för det falska resonemanget om att tillskriva den västerländska horan hennes överlägsenhet på grund av deras överdimensionerade bröst, mjukhet och löjligt överdrivna kurviga form. För att inte prata om deras hästliknande äckliga okvinnliga lemmar.
Den orientaliska kvinnan är liten, hon är välgjord i sin smala kvinnliga form. Utformad av konservativa gudar ut ur jordens bästa lera, vävd av himmelen själv till optimal kulmination och accentuerade med de mest perfekta kvinnliga egenskaperna hos alla mänsklighetens raser.

Den asiatiska kvinnans skönhet ligger i hennes enkelhet (tänk på Japans överlägsna flagga). Låt dig inte lura av den västerländska succubusens materialistiska anatomiska fettklumpar. Mindre är mer. Det är simpel perfektion, asiatisk perfektion.

Jag ska ställa en fråga till era reptilhjärnor. Skulle du hellre ha ditt framtida barn dra livskraft från de ståtliga körsbärsblommorna och den överväldigande sensationen från Fujiberget?
Eller från de mögliga träsken, det ruttnande stinkande giftet i ruinen av ett sedan länge dött Europa?

Ta rödpillret kamrater.

Bra brev

Dåligt brev

...

...

kulspruta

Äsch det är deras val, lär dig acceptera det bara och ta det riktiga rödpillret () istället för att tänka tillbaka på sådant som inte finns längre.

Klockan är nästan halv sex på morgonen och du sitter och runkar till gamla nationalromantiska konstverk.

Rannsaka dig själv.

häng dig
och vad gör du uppe klockan halv sex på morgonen? Runkar till 2d?

Nej, jag njuter av tillvaron med mysig musik och med alkohol flödandes genom kroppen.

>på morgonen får man inte hylla Sverige
youtube.com/watch?v=tgZQ-76LSHA

Det gör jag med, Öl och lyssnar på musik, samt kollar jag på fina bilder från Sverige under 1920-1960 talet

haha, nice ""empire""

För Norden vi kämpat med vapen i hand
Din trohet till döden vi har svurit
Vi vet att du är och förblir vad du var
Din fana grön med stolthet vi nu bära
Din fana grön med stolthet vi nu bära

I Tyr-runans tecken drog motståndet fram
För Norden, den kära fosterjorden
Vårt folk vi nu värnar med stål och med hand
Ja, vi vill leva, vi vill dö i Norden
Ja, vi vill leva, vi vill dö i Norden

youtube.com/watch?v=iRPpmW1_4FE