/mämmi/

rönttös -painos postatkaa rönttösiä

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=LQxTR-Yerxk
youtube.com/watch?v=W7muCRio2nQ
yle.fi/uutiset/3-9591981
twitter.com/SFWRedditGifs

Oispa kaljaa.

fpbp

oon gay

Ihme ettet poksahtanu

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

oispa

Lisäsin tänään kääntäjään trampoliineja, nyt voin hyppiä paikasta toiseen

miten päin tota pitäs lukee

oikeelta vasemmalle niinku arabiaa

Katon kanadan surkeinta kuskia ja yllättäen porukan paskin kuski on irstas hintti

tilasin sitte pannupitsan
vähän hävettää tosta 200m päästä tilata mutta en pysty händläämään ihmisiä tässä olotilassa

kuompionymmi

taidan laittaa ton koko vajaan kilon ribsisetin samalla uuniin ja katon sit jaksanko syödä

kai sen jotenkin saa lämmitettyä uudestaan jos tarvii

niin mä yritin mut ei se ollu loogista

yritin
2 1
4 3
6 5
8 7

mut toi näyttäis loogisemmalta jotenkin näin
2 1
3 6
4 7
5 8

mut ei se kummallakaan tavalla oo täysin selvä

Me thinks that's a Russian?

oot vaan tyhmä

ei vaan manga on märkää kakkaa

Harrastaako muut täällä sellasta ettää vetää ihan vitunmoiset samisetit ja sit menee yrjöömään? Ite harrastan, aluks on hirvee nälkä, sit vedän hirveet samisetit sit käyn yrjöö. Nykyään se on ihan helppoo ja yrjö tulee automaattisesti niin ei tartte ees työntää sormii kurkkuun.

ite oot

it's a Finnish youtube whore
she only is cute in pictures

en harrasta ja tota kutsutaan bulimiaksi
sulla on loistava tulevaisuus takanas

Nauti mädäntyvistä hampaistasi

elikkäs ribsit uunista kun madridin pelin toinen puoliaika alkaa

youtube.com/watch?v=LQxTR-Yerxk

eih, en minä voi runkata tälle

Kertokaa nyt joku vittu mikä on fuckboy

Hmm yeah sorry. Ilona is a cute name though.

>fuckboy
Lewd.

spykosi nymmi plaikal?

Huoh, huomenna pitäis jaksaa käydä kaupas, ja vielä runkatakin

Seiskat

is it normal for binnish wimin to have squary jaws ? and dark eyebrows and roots ?

>avaa video youtubessa
>avaa se itse kanava
>intro video lähtee pyörimään ennen kuin ennätän painaa sen pois
>"MOIKKA KAIKILLE!!!" *koriseva ääni*

Traumatisoivaa.

yes to both
however they dont have germanic man-faces

Toivottavasti opit läksysi

SUOMI!

Mikään ei vituta youtubessa enempää kuin kanavien automaattisesti pyörimään lähtevät introvideot.

Testaan onko rangebännit

ilmeeni kun rahat pamahti tänään tilille

No oliko?

aika nihkeesti täytteitä
Täytteet: Kebab-liha, Mozzarellajuusto, Valkosipuli, Pepperoni, Jalopeno

vai onko ne vaan tuolla juuston alla? emt, ihan hyvää

Oliko

Ne on siellä juuston alla jos toi on pannupizza, höpsö.

Kerro nyt saatana

Jos se ei voi vastata bannien takia

hm

Aika jännän näköisiä jalapenoja.

kek, muistan sen nyymin
>vois testaa
>onpas kivaa
myöhemmin
>auauauau mun kyrpä vuotaa verta ja on turvonnu

>faija avannu säästötilin mulle joskus pentuna
>rahaa siellä on joitakin tonneja
>saa viimein aikaiseksi poistattaa käyttöoikeuksia omilta tileiltä kuukaus sitten, kun kuumotukset mun tiliotteen seuraamisesta saavutti riittävän korkeet tasot
>pyydä samalla valtakirjalla lupaa säästötilille
>"käyttöoikeudet sun vanhemmilta on nyt poistettu ja tilisi omistajana sulla itselläsi on automaattisesti oikeudet kaikille tileillesi :^)" t. asiakaspalvelija
>rahalla ei juuri silloin ollut tarvetta joten en kattonut et onko mulla niitä käyttöoikeuksia
>sille rahalle olis nyt käyttöä
>mene siirtämään rahaa säästötililtä käyttötilille
>käyttöoikeudet loistaa poissaolollaan

Toivottavasti noi nyt vastaa tuolta tällä viikolla.

tarjoo kaljat

lähetääks ryyppää?

Laitan ison osan noista varmaan superrahastoon tai johonkin muuhun kivaan juttuun.

>johonkin muuhun kivaan juttuu

niinku viinaan

Miks olut maistuu paskalta lonkun jälkeen?

>syö jälkiruuan ennen pääruokaa
Eiks sulle opetettu tätä jo lapsena?

>stk tulee noloja flashbackeja vuosien takaa
juuh

amtabi

Mulla ei oo näitä.

Aloin pelaan wowia 12v ja sen jälkeen en enää ollu ihmisten ilmoilla.

Huh huh minkälaisen edgetyksen sain aikaan kun löysin pari tagia danboorusta joita en ollut aikaisemmin tajunnut käydä läpi ja jokaisesta niistä oli se +30 sivua materiaalia

Noilla seteillä saa parin päivän mating seasonin pystyyn

Mitkä tagit?

Mating press on aika hyvä.

youtube.com/watch?v=W7muCRio2nQ

Olen lähtemäsä vuonna 2018 rauhanturvaajaksi, nyt alkoi pelottamaa jos sieltä tulee ptsd tai jotain

yle.fi/uutiset/3-9591981
>Nainen halusi selvittää hotellirakastajansa henkilöllisyyden – Miehen yksityisyydensuoja painoi elatusmaksuja enemmän
>Saksalaisnainen halusi selvittää lapsensa isän henkilöllisyyden hotellin tietokannasta ja vaatia tätä maksamaan hänelle elatusmaksuja.
>Nainen oli viettänyt Michael-nimeä käyttäneen brittimiehen kanssa neljä yötä hotellissa vuonna 2010. Tämän seurauksena nainen tuli raskaaksi.
Tämän takia yksityisyydensuojalait on olemassa.

vittu että naiset on kyllä perseestä

ja miehet kun antoivat niille valtaa tehdä niinkin vitun tyhmiä lakeja kuin elatusmaksut

Suositelkaa jotain hyvää elokuvaa.

Harmittaa kun täällä ei toimi spoilerit

Spreader bar
Tää suomalainen gundam tyty
Cuffs

Aika vanillatagit minkä takia ihmetyttääkin että noi olivat jääneet aikaisemmin katsomatta

tän takii tyty(pojut) on parempia

Vittu sä ees oo ollu naisten kanssa tekemisissä koskaan. Oot vaan lukenu netistä jotain juttujan ilkeistä naisista ja nyt uliset täällä.

Men Behind the Sun

Sellainen neitsytvalkoritari sieltä. Nyt tulee kyllä pillua kun on taas naisia puolustettu intter netissä!

mämmipuolueen agendalle lisätään se että mies voi kiistää isyyden koska haluaa, eikä joudu maksamaan mitään

lisäksi jos nainen valehtelee käyttävänsä ehkäisyä tai tekee reikiä kumeihin, on nainen tuomittava pakkoaborttiin ja vähintään vuoden ehdottomaan vankeuteen

hänen spermansa, hänen rahansa

Elatusmaksu on reliikki siltä ajalta, kun sossurahoja ei ollu.

Juuh viinaa vaan.

WoWista loppuu peliaika parin päivän päästä ja moti pelata sitä loppu taas vähän aikaa sit, niin ostin pari kuukautta peliaikaa EVE Online. Kaiken turhankin paskan tekeminen tuntuu jotenkin merkitykselliseltä, kun tusina ryssää on sykkimässä sun perseessä koko ajan.

Ja siltä ajalta, kun naiset eivät olleet töissä ja lapsia tehtiin avioliitossa.

Sellaset bulimiat sieltä.

miltä tytyn kosketus tuntuu? t. en oo koskaan tuntenu tytyn kosketusta

atanbi

> itävalta aikoo panna facebook-postaukset verolle

riippuu mistä se koskettaa kjäh röps

maidolta ja hiekkapusseilta

Miehen pitäisi saada kiistää isyys siihen mennessä, kuin abortti on normaalin lainsäädännön mukaisesti laillista. Jos nainen haluaa tämän jälkeen pitää lapsen, niin hänen täytyy pärjätä ilman elatusmaksuja.

Jos nainen ei kerro miehelle raskaudesta, tämä aikaraja isyyden kiistämiselle ei päde.

...

Kissan karhealta kieleltä ja ovenkulmalta.

Abortit pitäis kieltää kokonaan.

Jeesuspsykoosihomo vittuun.

neekereiden ja muiden ali-ihmisten aborttien pitäisi olla pakollisia.

Nyt vittu, ei edes pysty kattomaan animea tuon jälkeen kun jäi päälle ihan hirveä kiima

Kohta mennään taas

Tell me how do you spend your average day.

Writing sonnets about macedonia

Wake up at 9AM to work, brush teeth, take a shower, take a shit, walk to work, work, get back home, eat, browse Sup Forums/spend all day in the internet. Weekends the same except no work and I also drink booze.

Repeat.

Olen ihan oikeasti varma että Sup Forums:ssa postaa tälläkin hetkellä vähintään sata ihan aikuisten oikeaa autistia/aspergeria/younameittiä. Ei toi meno voi olla todellista, sarkasmitutka ei joillakin hälytä ei sitten vittu millään.

You don't go out on weekends?

>Sup Forums
oliks tää jotenki ylläri?

Miten sielua syövää työtä on puhelinmyyjän työ ja paljon tollasesta saa palkkaa?

Sikiö on tunkeutuja naisen kehossa, ja esimerkiksi varastaa ravinteita ja happea naiselta, päästää myrkyllisiä yhdisteitä (hiilidioksidia, kreatiniiniä) naisen verenkiertoon ja lopulta aiheuttaa suurta kipua synnytyksen muodossa. Tämä on nonaggressioperiaatteen vastaista, jonka takia nainen voi vastata tähän aggressioon millä tavalla tahansa. Abortti on täten oikeutettu.

well in the summer you can drink outside

Rarely anymore. I used to go to clubs and bars or whatever on weekends but desu I enjoy getting drunk/high alone.

En tarkoita nyt sellaisia "haha oot autisti sä katot animee XDDD" autisteja mitä autisti tarkoittaa yleensä internetissä.

Hyvin
Minimipalkkaa, mutta jos myyt paljon saat provikkabonuksia

musta tais nyt tulla pannupitsamies, vitun hyvää