Sverigestormen

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=NINOxRxze9k
youtube.com/watch?v=2NmUcdptXsE
youtube.com/watch?v=Txbn_WUjOy0
youtube.com/watch?v=g-ntffKMpT8
youtube.com/watch?v=tyYDbCdFyz0
youtube.com/watch?v=uCtd6Z8huqQ
twitter.com/SFWRedditImages

En till sverigestorm? Suck

>sverigestormen mitt i natten
nej
skulle ha varit en mystråd istället

dålig tråd

...

Den 28/4 begav sig Kampgrupp 102 ut i Vendelsö för att sprida information om det eventuella förbudet av organisationen i Finland. Aktiviteten gick mycket bra och över 300 flygblad delades ut.

Här får ni av mig!

Vi kan mysa trygga under Järnörnens vingar i en svensk tråd som präglas av folkgemenskap och kärlek.

Statlig dödshjälp nu

AHAHAH hur ser han ut

vem var Wotan egentligen?

>dkn ingen kycklingburgar pv

ja pojKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

...

ingen bryr sig om din åsikt

du brydde dig nog att breva om det

>hon e grejen värsta grymma chejen
>aldrig har jag vart så kär
>hon e grejen värsta grymma chejen
>aldrig har jag vart så kär
>hon e grejen värsta grymma chejen
>aldrig har jag vart så kär

>dkn vänjer mig inte ens

livet är en enda slingad cirkel, alla vardagar är samma, alla helger är exakt samma, inget nytt händer, det enda nya som händer är att man blir mer och mer deprimerad för varje dag. Folk lämnar mig, jag har ingen att prata med, jag har spenderat min tid på tråden, trodde aldrig i hela mitt liv när jag var yngre att jag skulle spendera min tid på en jävla hemsida. Det är en annan sak att spendera sin tid på ånga och spela med kompisar, för där pratas de iallafall inte om självmord, och bögar som skriver "*kysser dig på snoppen*" och andra äckliga saker. Får mig att må illa, livet ger mig en evig huvudvärk, livet är en enda stor gigantisk migrän och bultar i mitt huvud och aldrig slutar, som libanon sa, ingen här är oskuld för livet bara knular en. Ja, är iallafall glad att jag förlorade den oskulden; med att livet bara knular en. Önskade att det var en tjej, en intelligent, smart och diskussionsglad tjej som man kan leva livet ut med, men såklart, så får jag inte det, för judejävlarna ska ju fortsätta äckla sig hela jävla tiden, de slutar aldrig. Livet kan dra åt helvete helt ärligt, jo jag sitter och klagar på ett 2dbögspedofil bräde, det är ju de som är så patetiskt med mitt liv, ska jag rannsaka mig själv o bli nbög? hahaha nej aldrig i livet, att vara nbög får mig att må illa. Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt

i wish i was swedish

för mig är det mackyckling

bli bög för tomte så att ditt liv får en mening

Fetto, han bryr sig inte om din åsikt, han vill bara att du ska veta att du inte är välkommen här.

för kloanon*

go-

Sluta infektera brevare.

mm

Pratar om självmord och dödda mig själv men min kompis som jag känner ivl varje dag lmao

Enligt många källor götarnas gud. Svear sprängda åt helvete

-d

Nämen hej Peter Jocklund från Kampgrupp 27, är du tillbaka i tråden nu igen?

Antyder du att Sverigestormen inte är mysig favä?

ÄR NI REDO?

-natt

Hur många st sv tror du de har tagit sammanlagt?

ge mig roliga intressen att skriva in på omegle

Nej, men man behöver inte "storma" upp tråden mitt i natten

jävla kommunistkräk

2-3 st kanske, tror inte så många svenska tjejer är intresserade av negrer

0%. kören kom från uppsala stifts flick- och kvinnokör.

Varför????????????? Ni bögar är ju helt sjuka.
självmord kommer att ske

Kan inte sluta kolla på det här klippet. Får verkligen tankeknölarna att gå i högvarv.
youtube.com/watch?v=NINOxRxze9k

hehe mm

Hej jag är från finland

Uppfattat kamrat!
KAMPRAPPORT!
Kampgrupp 204 upptäckte en potentiell sympatisör i Skållerud idag. På en skolgård så hade någon målat symbolen för vår ras; svastikan på en vägg. Efter gediget spaningsarbete så kunde vi hitta konstnären, som visade sig vara en fjärdeklassare vid namn Joppe. Tyvärr är han för ung för att engagera sig i kampen, men vi gav honom några flygblad.

>självmord kommer att ske
om du har kraften att göra det så hedrar jag dig favä

hej

>Kan inte sluta kolla på det här klippet. Får verkligen tankeknölarna att gå i högvarv.

Åkt runt i kväll och spänt upp över tjugo ståltrådar och snören i min kommun.

>dkn ingen kristen konservativ aborthatande, höfthavande, barnälskande, vit, svensk flickvän

>hej jak är fran finlant
Va? Tala svenska.

Är det bara jag som inte vill gå ut längre?
Jag ignorerar vänner, skola och jobbet.
Känns jobbigt att ens gå till affären 100 meter bort.
Borde kanske gå till psykolog men har inte pengar.

häng dig

Jag tala svenska jätte bra

Sov, du är sömnig, gå och lägg dig nu och sov så gott. Så sömnig är du..

Hoppas du valde blatteområden favä.

...

KVENLAND FUCKING NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

akut
breva ledsam musik

Je då vist vi har en vara måra sen

>dkn

youtube.com/watch?v=2NmUcdptXsE

finnar är alltid så trevliga och mysiga

youtube.com/watch?v=Txbn_WUjOy0

youtube.com/watch?v=g-ntffKMpT8

youtube.com/watch?v=tyYDbCdFyz0

...

Kamprapport 05/05 - 17

Kampgrupp 16 patrullerade Faluns gator i Jannes Volvo 240. Ola-Conny höll upp långfingret bakom bildörren till mötande polisbilar. När diskussionen om mörkhåriga svenskar spårade ur blev vi tvungna att avbryta

Herrejävlar vad vacker hon är. Inget jävla smink, bara en vit kvinna.

Varför hatar svenskarna finns men inte irak?

Förlåt för mina.

d1a

pekka har alltid varit den bästa brevaren.(punkt)

Hörde ett rykte att Ola-Conny klämde sitt långfinger i bildörren. Är detta bekräftat? I så fall kan detta påverka vår kamp.

För att finnar inte är ariska.

>vaknar nu

hehe mm

Ingen hatar Finland, Norrland älskar finland medans södra Sverige inte vet något om er så de har inga åsikter om er

lagom till läggdags l0l hahaha

är du bra på att suga snopp?

Vad tycker blattar om svensk nationalism? Vad tänker de när de stöter på riktig rasism när de lever i Sverige? Jag vill att de ska känna sig förtryckta och rädda för svenskar, men antar att detta enbart sker sporadiskt och sällan.

Näste 54 kan ej bekräfta om Ola-Connys finger klämdes i kampen mot de korrupta poliserna. Dock kom han in med bandage runt finget, men han påstår att det var från ett rån orsakat av en svart man mot en ursvensk gammal kvinna. En tår kundes se på hans kind när han berätta historien och våran URSVENSKA fågel bet hans bandage.

Det stämmer. Då Ola-Conny bara har två fingrar på höger hand riskerar han att temporärt förlora sin förmåga att klibba

Imorgon ska jag köpa mörk choklad.

Ola-Conny? Han från Ullared? Sedan när är han med i NMR?

Detta favä. Finnar är mytologiska varelser. Det berättas sagor om s.k. "finlandsfärjor" där cuckholmare åker över sjön för att träffa på dem men jag tror inte på det.

>när nybögar brevar
bokstavligen han som uppfann diviHEEMet.

Missade du att han förlorade sitt jobb på Ullared nyligen när han heilade framför TV-kamerorna?

Varför har svenska tjejer så stora bröst?

Fast han har rätt. Det är samma person.

för att svarta barn kräver mycket modersmjölk för att bli stora och starka.

Eller när finnarna var tvungna att blockera gränsen för att norrbottencuckarna ville skeppa flyktingar med tåget över till Finland.

ska ta tag i mitt liv nu.

ses på NDT, kommer aldrig mer breva i tråden.

>I wish we could turn back time

För att locka till sig män från hela världen. På så vis behöver de inte nöja sig med svenska "män"

fy fan vilken värdelös brevare du är

för det är så många bruna män som suger på dem.

ok, ses om 20 minuter

>ska ta mitt liv nu
bra

youtube.com/watch?v=uCtd6Z8huqQ

...

Stormisarna gillar väl libbe? Han är ju en av dem.

Massera mina fötter jävla undermänniska.