Sverigetråden

Skatt är stöld.

Other urls found in this thread:

svd.se/replik-lat-grabbarna-spela-world-of-warcraft-ifred
twitter.com/NSFWRedditGif

Sås är det bästa i maten, de ger smak och gör så att det inte smakar sand.

>SNSDtråd

Visste ni att liberalism är lika ondskefullt som marxism?

Blanda med mongolider

>dkn ska möta babbe sötpojken ikväll

Min qk är redo!

Vem är den sämsta brevaren?

SIDF

brevare*
alla bögofiler

SNSD är den överlägset mest cancerösa brevaren på Sup Forums

Nej.

Tror inte du vet vad du pratar om.

Grattis till framtida HIV-diagnosen

...

SNSD är en fantastisk brevare. Jag är så glad att han finns här.

haha aa

2

Marknaden fixar det :^) och alla som får det dåligt kan "bara" göra något helt orealistiskt och orimligt så blir det bra, sedan förtjänar de förmodligen att ha det dåligt ändå.

Berätta om negrer ni känner. Jag känner bara en, min granne.

>bor med sin thai-fv
>båda i yngre 20-årsåldern
>redan 2 barn
>han är NEET och hon slavar övertid som undersköterska för att försörja dem
>han brukar ha sina negerkompisar över på balkongen och festa medan hon är i köket, jag tar ibland en bärs med dem över balkongräcket
>han är otrogen mot henne
>har suttit i fängelse
>tar droger
>har heemat en bög-arab en gång, jag såg filmen

HEMMA GRÅTER EN FLICKA FÖR DIG

OCH HENNES NAMN

ERIKA

Tur att han valde en Thai och inte en renraslig Mongolid.

Hur så?
Han är ju en oskuld och vill att jag tar den. Dock ska allt hållas så "hemligt" som möjligt pga hans familj.

>dkn ingen petite thai-fv som försörjer mig

svd.se/replik-lat-grabbarna-spela-world-of-warcraft-ifred

så vad är lösningen? det finns flir pojkar än flickor så därför måste några pojkar helt enkelt ruttna och dö?

>>har heemat en bög-arab en gång
libanons kompis?

Du är ju motsatsen till en stor kriminell neger Divi. Hon är för övrig fet och byggd som en tjur, stark som fan är hon också.

Jösses...

känner inga negrer

Nej nu var det lite för mycket negativitet i tråden.

Här ta en yogaflicka.

Även feta losers kan få en petite thai-fv hur lätt som helst, har sett det med egna ögon. Dock rekommenderar jag inte Thai då de är blandade med ursprungsbefolkningar med låg IQ.

>när nbögar struntar i att ljuga

>1996, innan “slutshameing” ens var ett begrepp, hade unga män mellan 18–24 ungefär lika mycket sex (mätt i antalet sextillfällen) som jämnåriga kvinnor. Knappt tjugo år senare, 2013, hade unga kvinnor cirka 20 procent mer sex än unga män (Aftonbladet/United Minds). Och då skall man beakta att unga män tenderar att överrapportera sexuella erfarenheter i dessa undersökningar.
>man folk vill ha svensk fv

Det är nog inte slutshaming utan internetporr som utgör större delen av den skillnaden.

Lösningen kallas leta fv utanför Sverige.

Varför inte.

Var är lättast att få en relativt rasren fv?

Kan berätta om en babbe o en neger.

>Jag stog bredvid babben med några vänner
>Babben tycker att negern stirrar på han
>Babben börjar tjafsa
>Negern drar en Din mamma
>Babben går till attack
>Babben faller på marken
>Negern och hans syster stampar han på skallen en stund

Det roliga är att negern var spinkig som bara den och att babben var storgymmare.

usa

Sydamerika, USA, Östeuropa, Sydeuropa

Flickor utan svans bör bojkottas.

Negrer är starka av naturen (och araber svaga), detta är ett faktum.

du stöjder detta

Kände flera förut, men tyvärr så flyttade en till Finland när hans föräldrar dog, de som bor kvar i Sverige har blivit sociologer/vänstermuppar.

Känner bara en nuförtiden, men han är cool. Pluggar, sköter sig och är en hyvens karl. Synd bara att han flyttade till en annan stad...

Yogarumpor är underskattade favä.

Finns inte en enda neger i världens starkaste man

Franska resultat när?

är det en tjej (kille)?

Babben var inte arab, utan från Colombia.
Kan man kalla dem babbar?

Har bokstavligen sett noll negrer på Lunds Uni förutom någon utbytesstudent.

*höjer ditt testosteron*

>niet te zoeken! Ò.ó

Haha hur känns det alla era svenska syskon kommer skaffa barn med Abdi och Yusuf och blanda bort er etnicitet till oigenkännlighet, medan ni själva är förpassade att köpa er en fruga från Thailand?

Skulle göra mig galen favä.

Varför har ALLA tjejer i Sverige (blattar också) yogabyxor, en liten skinnjacka (eller vad den där svarta heter) och en vit tröja som hänger ut under den?

De har ju inte den kulturen att träna och tävla för det. Men ja vita som är kraftigt byggda som ursvenska barbarer är nog starkast. Däremot skulle jag säga att den genomsnittliga negern är starkare än den genomsnittliga vita mannen.

Vet inte. Tror nog det är en tjej. Vart skulle killen annars ha monterat svansen?

köper sina kläder i basiska slynbutiken

>basiska

>ett babberollspelaravsnitt

vad är detta?

*prrrttfff*

i killens rövhål?

...

>dkn ingen 2d fv

För mycket rumpa

För att visa pruttmakaren så mycket som möjligt

Jo men vart skulle han då själv vara? Nu är visserligen mina bögkunskaper högst lekmannamässiga, men kanske lite trångt för båda på en gång eller?

MEN SKJUT MIG DÅ KOM OCH DÖDA MIG

hehe mm

Det här var på SU.

Om du vill se massor av invandrare i skolan är det bara att gå till Södertörns. Bästa stället någonsin om man vill ha en ökenpaj.

Den genomsnittliga negern är knappast starkare är den genomsnittliga svensken i alla fall. Vet inte vad du menar med vita då, men för vissa sträckers sig den definitionen väldigt långt och inkluderar många svaga folk.

Amerikanska negrer har i genomsnitt 30% "vita" gener. Rena negrer direkt från Afrika är väldigt smala och har inte samma styrka som de i USA fått pga sina "vita" gener.

Varför är det socialt accepterat för vanliga svennebrudar att ha tatueringar över hela kroppen?

rompy rompy.

mm

Tänk dig att skaffa en dotter och så växer hon upp till det här?

böghålet är ju fortfarande fritt

Det är bara social accepterat i skräpkretsar.

Sluta häng runt i skräpkretsar.

...

rooompaaaah.

bryr mig inte om något bortglömt mellanklass-skithål favä

futuba

...

Hell neger!

>mellanklass

Undrar om hennes pappa brukar dra den till henne?

Kanske har hon fått många nattliga besök under barndomen.

Daglig påminnelse att new jersey är new yorks motsvarighet till stockholms södertälje.

Om negrerna är så starka, varför lät de sig förslavas av araber och européer?

>dkn ens brorsa är större förlorare så han kommer aldrig skaffa familj

Hur går vi tillbaka?

...

...

Är ju bara italienare som bor där, så vad förväntar du dig?

Önskar jag hade syskon, skulle inte ha lika stor press på mig att bilda familj och ta hand om päronen...

>Tänk dig att skaffa en dotter
Nej fyfan

>dkn ingen styv-syster att leta reda på hemligheter om för att sen utpressa för snusk tjänster.

Därför hon ser så ledsen ut?

rooooompaaaaaaaaah
d.va är min

Det finns blott en.

...

Detta gör mig oändligt ledsen och jag tror att det enda sättet att hantera det är att ignorera det och fly till eskapistmedia för mansbarn.

Och du tror fortfarande att du inte har en droppe franskt blod i ådrorna? HAH.

Vill hellre ha en dotter framför en son, men så är jag iofs säker på att jag kommer kunna uppfostra mina barn till att bli ubermensch bland alla untermensch här.

Så gör man inte mot syskon..

Hon har inte fått tillräckligt mycket hazarkuk den månaden så klart hon var ledsen