/NEDERDRAAD/

Knuffel uitgave

Welkom: lieve mensen
Niet welkom: stoute mensen

Other urls found in this thread:

youtu.be/cPembXZMKv0
youtube.com/user/YaleCourses/playlists
myfitnesspal.com/nl
youtube.com/watch?v=E484qiQXxzM
twitter.com/SFWRedditVideos

Herinnering dat als je geen vrouw kan krijgen je niks moet geven om ingroep preference en niks moet bijdragen aan de maatschappij. Pak wat je pakken kan en kijk hoe de wereld brand.

youtu.be/cPembXZMKv0

>ik haal mijn filosofie en wereldbeeld uit jijbuisfilmpjes
>ik kan geen eigen mening vormen

Wat is hier mis mee? Er zijn veel goede filosofische jijbuis-kanalen, en je kan zelfs universiteitslezingen bekijken op jijbuis

youtube.com/user/YaleCourses/playlists

>Niet je real life feedback gebruiken en dan alsnog al je filosofie bewezen zien worden met youtube videos.

Ik ken hem niet eens en ik ga ook maar mee als gezeldschap. Beetje onbeleefd om te overtuigen.

Ik kijk alleen maar dat soort JijBuis filmpjes om andermans hun mening te horen. Letterlijk niks mis mee.

>dvw ik mijn eerste vd heb dankzij de nederdraad
bedankt jongens

het sloeg meer op 77iq, hij lijkt slechts een genre filmpjes te kijken zonder na te denken over andermans perspectief.
Ze leggen hem een mening op en hij vreet het allemaal lekker op, zo is het leven van iemand met het iq van een aap.

ikdv

>ze kijken alleen maar negatief getinte jijbuis filmpjes zodat ze hun negatief beeld over de wereld bevestigd zien worden.
wew

>hij kijkt alleen maar positief getinte jijbuis filmpjes zodat hij zijn utopisch beeld over de wereld bevestigd zien worden
wew

Het zit allemaal gewoon maar in je hoofd. 'De wereld' is gewoon hoe jij erover denkt.

Graag gedaan.

Nee, real life feedback komt eerst:
Veel van dat soort videos laten gewoon dingen zien hoe ze zijn. Heb gelukkig zo veel extra geleerd over de vrouwelijke aard, ben iemand zoals Sandman er zeer dankbaar voor. Elke keer als ik gezijk zie met wijven heeft hij weer gelijk.

>2017
>nog steeds geloven in postmodernisme

Je hebt 2 vuilnismannen, ze hebben een identiek leven. Leven in dezelfde wijk. Alle twee vrijgezel. Verdienen evenveel. Beide gemiddeld van uiterlijk.

De ene is gelukkig, en de andere niet.

Hoe verklaar je zoiets?

Ik hoop dat jullie niet van die voetbalhomo's zijn die gaan huilen als je 'cluppie' verliest.

Mooie non sequitur. Omdat het concept 'geluk' niet objectief bestaat buiten ons bewustzijn, impliceert niet dat er geen objectieve realiteit bestaat buiten ons bewustzijn.

Nog erger zijn de voetbalhomo's die nooit een club steunen, totdat 'hun club' kampioen wordt

>Je hebt 2 vuilnismannen, ze hebben een identiek leven.
Hebben ze niet, deze vergelijking is niet mogelijk.

Nóg erger zijn aanhangers van een buitenlandse voetbalclub die in de wij-vorm praten. 'We' hebben goed gespeeld en 'we' maken een goede kans op de titel.

Bij een binnenlandse club kan ik het nog wel begrijpen, maar over een club duizenden kilometers hiervandaan niet.

Nee, maar zich zorgen maken over een realiteit waar je praktisch geen inbreng in hebt, en niets kan aan veranderen. Gaat je gewoon ongelukkig maken.

>Niet gelukkig worden van zien hoe dingen die je niet kan krijgen ten onder gaan.

Het valt me op dat lelgen vaak depressief zijn. Waarom?

Walen

...

Verbaast me hoe gelukkig de Grieken zijn ondanks de hoge schulden.

Zon > geld?

>mgw mijn broer 'fan' is van the Patriots in de NFL

Gratis Duits geld > zon

Zelfmoord plegen kost geld en moeite, iets wat Grieken niet hebben

Geld niet altijd, moeite wel. Veel moeite zal het niet zijn.

Hoe zou jij het vinden om een lelg te zijn?

Hoe gaat het eigenlijk met Griekenland tegenwoordig?

Goede vraag.

Ik denk dat ik gewoon de wereld rond zou reizen en ieder kipje geil zou maken met mijn gek accent.

Goed plan

Hetzelfde als altijd: hoge staatsschuld, afhankelijk van buitenlandse leningen, hoge werkloosheid, recessie, etc etc

Letterlijk 1 paal per minuut ofzo, waarom zijn jullie zo kankersloom vandaag

G E N E N

*trekt katana uit de schede*

WAT... zei je daar... over mij?

D-dat je een lieve schat bent.

Belgen zijn best ok

...

Idem met Nederlanders

Ik vind dat we eerst onze eigen zaken op orde moeten brengen oetz.

Ik was er vorig jaar. Athene ligt in verval, de jonge mensen zijn een stel domme werkeloze hipsters die er niks aan doen en de iets oudere mensen zijn ook allemaal werkeloos.
Griekenland heeft een Trump nodig oetz.

Everybody loves somebody sometime~

Opkankeren

Catholicism is superior to islame

Everybody loves somebody somehow~

Atheism is superior to catholicimism

77iq is geen turk trouwens

Atheism causes the moral decay of a functioning society desu
Is he a gypsy?

wdn is dat een man

...

Walgelijke lelg

>eet al dagenlang alleen warm eten
>nog niks afgevallen
Zal ik voor altijd dik zijn?

...

Je gaat naar bodyenfitshop.nl en je bestelt proteïne repen. Als ontbijt eet je 1 reep. Avondeten eet je normaal gekookt eten. En dan nog wat fruit tussendoor voor de honger te stillen. Je drinkt alleen water en gaat 2x per week lopen, tot je niet meer kan. Al is dat de eerste week maar 10 minuten.

Maar hardlopen kan ik best. Liep voordat ik dik was halve marathons, maar nu ben ik zo depri dat ik niet meer durf buiten te komen.

En helaas kan ik proteinerepen vanwege mijn gezondheid niet eten.

De andere dingen doe ik al. 2-3 bananen per dag met warm.

Ik heb er nu zelf over gedacht. Het enige wat ik nog kan doen is het warme eten er ook nog uit snijden..

Waarom zou je niet durven. Als ik een dikke man zie lopen, kan ik alleen maar denken dat het veel lastiger voor hem moet zijn, en dat het goed is dat hij er iets aan doet.

Waarom is de huursector zo verkankerd? Waarom gaan ze in godsnaam ideale appartementen aanbieden voor mensen TOT EN MET 22 jaar? Wat voor logica is dat nou?

Het is onmogelijk om niet af te vallen als je minder eet dan energie verbruikt.

Eyy dikke dood jezelf hahhaha niemand houdt van je
Depressie is een miem

>drollanders

Niet onmogelijk, maar niet veelvoorkomend. Maar dan snijd ik gewoon alles uit mijn dieet behalve koffie, melk en fruit.
Gemeen ;"( ik doe mijn best om af te vallen hoor.

Oost Europeanen en Moslims.

Waarom niet, op koffie en appels kan je toch ook leven? Log gewoon alles -> myfitnesspal.com/nl

Het is onmogelijk. Dus je kletst gewoon uit je nek.

Maar als je wil afvallen dan moet je een dieet nemen die je altijd kan volhouden.
Je moet calorieen tellen, zodat je niet meer een dan gebruikelijk.
En dan gaan sporten. Joggen of boksen.

Jezelf verhongeren is gewoon een domme strategie die je toch niet volhoud.
Als je elke week 1 kilo kan afvallen dan ben je volgend jaar 50 kilo lichter.

Ik moet leren.

Wat heb ik gedaan tot nu?

>nederdraden
>jossen
>videospelletjes spelen
>tv kijken
>met me vogeltje spelen
>eten

Wat heb ik niet gedaan?

>leren

Ik ken je pijn.

Ik kan dat prima volhouden. Ik heb er alles voor over om niet meer lelijk te zijn.

En een stofwisselingsziekte kan er voor zorgen dat je aankomt of nauwelijks afvalt terwijl je nauwelijks eet. Dus het is niet onmogelijk, maar ik denk niet dat ik het heb.

Sporten pak ik miss nog wel op, maar even geen zin en energie om weer naar buiten te moeten gaan met vervelende normaaltjes.

Ik weet dat calorieën tellen effectief is, maar ik ben er te lui voor. Plus ik weet vaaj wel hoeveel iets is uit mijn hoofd naar een levenlang dik zijn.

>maar ik ben er te lui voor
Bek houden en dik blijven dan.

Something in your kiss, just toolldd meeee, my sometimeeeee is nowww~

Everybody finds somebody someplace~

There's no telling where love may appear~

Moin!

>Somehow

Wat heb jij dan al opgebouwd?

Something in my heart keeps saying
My someplace is here~

Nee, en wat veranderd dat aan het argument? De objectieve feiten over hoe vrouwen zijn blijft het zelfde.

ik rechts

Maar daarom hebben wij ook op tijd geïnvesteerd in een superieure 2d wijfoe.

>dvw ze van mij houdt

If I had in my power I'd arrange for every girl to have your charm~

Then every minute, every hour, everybody would find what I found in your arms~

Dan verwijt de ketel dat de pot zwart ziet.

Everybody loves somebody sometime~

And although my dreams were overdue~

Nee, het is om aan te tonen dat vrouwen beesten zijn en niet een soort van liefdevolle empathische wezens zijn zoals mensen willen geloven.

Godverdomme, ik word gewoon terug maagd hoe langer ik hier ben. Doei

Your love made it all worth waiting, for someone like you~

Opgekankerd.

Je zult straks toch in hetzelfde massagraf gedumpt worden.

>Denken dat maagdelijkheid voor je boipucci waarde heeft.

If I had it in my power I would arrange for every girl to have your charm~

is translelg dronken?

Samurai jack JONGE

Then every minute, every hour, everybody would find what I found in your arms~

Ga sporten speknek

Everybody loves somebody sometime

and although my dreams were overdue~

Haha, tijd voor bier!

Your love made it well worth waiting

For somene like you~

Everybody loves somebody

Sometimeeeee~~~

youtube.com/watch?v=E484qiQXxzM
Zet je echt aan het denken.