/Norgetråden/

Hvil i fred-utgaven

brocku.ca/brock-news/2016/10/christi-rougoor-remembered-as-vibrant-and-larger-than-life/

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=jJNNttOKZFY
youtube.com/watch?v=1rmo3fKeveo
youtube.com/watch?v=xmVT36Axtn0
youtube.com/user/scooby1961
twitter.com/NSFWRedditVideo

Men men

jaja...

Forste for ingen jv å tungepule i ræva etter en lang og hard treningsokt så hun er skikkelig svett i skrittet og flau over hvor vondt hun lukter

Trist utgave.

Fjerde for dode mennesker vi onsker tilbake

Fine sifre, Zydrunanon.

Mormor.

et eller annet for si hei

youtube.com/watch?v=jJNNttOKZFY
hyller litt seier med mongolsk nazihiphop fåvæ

God natt venner!
Jeg skal legge meg i senga og onanere litt jeg.

Dette er ikke en nazist-tråd, dette er en trist-tråd.

Takk, et lys i morket

Trist. Jeg savner min oldemor (mormors mor), vi mottes alt for få ganger.

Bokstavelig talt hvem?

Hva skal du onanere til? Husk at hvis det er tegneserier for barn, så må du bruke sandpapir på kukhodet når du onanerer, det står i loven.

Hva skal du banke joden til anonsen?

Hǿr heller på den her
youtube.com/watch?v=1rmo3fKeveo

Ein lærar.

Nå synes jeg vi skeier litt ut.

Hva faen er det som reflekteres i vinduet, i doren?

tommel opp

Hvem Doujin er deres favoritt gutta? Trenger en god en å "lese"

Læraren din for denne timen.

Hvordan i helvete så du det?

Tror dere jentene bak Jerna liker etniske norske gutter?

Fargen på kuken er ikke så viktig fåvæ. Må bare håpe de liker feite folk med enorme mager.

youtube.com/watch?v=xmVT36Axtn0

vi dykker ned nå, når snart bunnen

Linni liker når den når bunnen.

Påminnelse om at store mager bare er godkjent om de kan klassifiseres som kraftbuk.

Det har ikke jeg da. Er derfor jeg kvier meg for å gå på gymmen, er feit, men kan ikke lofte for shit. Er flaut å måtte begynne med 40-50 kilo i kneboy når magen hender ned på lårene ;_;

Hva faen er det egentlig jeg ser på?

Det er et hull i logikken din.

>dfn ingen gravid rullestoljv

Da synes jeg du skal slanke deg. Og begynne å lofte samtidig. Det viktigste er at du oker og fortsetter å lofte. Hvor stor er du?

I April 2016 var jeg en svekling og alle loftet mer enn meg, men nå et år senere er ingen av de andre der sterkere, mens jeg er langt over dobbelt så sterk som jeg var da og lofter langt mer enn dem.

Joa, gravide mager må jo også være godkjent. Det har du rett i.

akkurat nå kan det være greit å skifte til kamera 2, når de er på bunnen er kamera 1 som regel best

Noen som vet hvordan man får tak i en sort enke?

sudan

Afrika. Mange enker der.

>Da synes jeg du skal slanke deg.
Jeg prover fåvæ, men det er ikke enkelt. Jeg ble oppdratt på soppelmat, og har vært feit hele livet. Jeg vet det er et dårlig argument, men det er vanskelig å endre en vane man har holdt på med i 25 år fåvæ.

Jeg mente sånn om noen visste om en nettside eller noe jeg kunne bestille det ifra

http:www.darknet.no

hej jag har velat dö i flera år

Vel du har valget mellom å gjöre noe vanskelig eller å dö en tidlig död.

Tor ikke å gå inn dit, bor kanskje få tor og en bra vpn og kanskje kali linux eller tail os forst

Det er ikke så dårlig argument. Du har blitt oppdratt på dritt og er vant til det, det blir jo det du får lyst på da. Den forste rodpillen er at "sunt" betyr ikke noe. Det som er sunt for deg nå er å spise for lite. Så bor du ta vitaminer for å dekke mikronæringsstoffene.

Spiser du mye sukker? Kutt ut det. Etter en uke, kanskje to kommer du til å fole deg mye bedre. Ha alltid en vannflaske med deg slik at du alltid har noe å slurke av. Spis rent kjott med litt poteter eller ris, bittelitt saus bare. Du kommer til å fole deg bedre av å spise god mat. Protein metter mest, karbohydrat kan gjore deg mer sulten.

Jeg vet, jeg vet...

Jeg vet egentlig alt jeg trenger å vite, men jeg har bare dårlig viljestyrke, som har blitt brutt ned av et langt liv med nederlag. Hadde jeg hatt en normal person sin psyke kunne jeg oppnådd idealkroppen på et halvt år.

Men takk for tips, vet du mener det vel. Jeg skal fortsette å prove.

>5 MÅNEDER INN I ÅRET

Ikke tenk sånn fåvæ. Det der er kognitiv dissonans. Du ER den personen som kan oppnå idealkroppen din på et halvt år.

Men du må starte smått. Start med å slutte å drikke brus f.eks. Spis sånn som du gjör til vanlig, men slutt med 1 ting, brus.

Og så fortsetter du å fjerne småting helt til du er der hvor du vil.

Roma var ikke bygd på en dag kompis.

Bare vit det at 2 skritt frem og ett tilbake er bedre enn alternativet: bli feitere og feitere.

Jeg skulle begynne å slanke meg nå nylig, så gikk vekta opp 2 hele kg. Var litt svak på en hyttetur, litt for mye cola, noen kjeks og sånn var det. MEn nå er jeg på vei nedover igjen. For jeg begynte å lofte slanket jeg meg 10kg ca. Så mye på han her, kanskje det hjelper med holdningen. Lykke til uansett, det er så jævlig verdt det når du endelig kan lope strekninger du tidligere ble sliten av å gå- selv uten å trene på å lope.

youtube.com/user/scooby1961

CUM'E I TRYNE TIL MOR'DI?
ELLER
CUM I ALL MATEN DIN EN HEL MÅNED?

Du er nok inne på noe. Jeg skal ta tak i det nå snart, jeg lover. Jeg har jo så lyst, jeg blir bare demotivert av alle setbacksene.

>Du ER den personen som kan oppnå idealkroppen din på et halvt år
Yess, sånt som det hjelper å hore. Ingen andre kan gjore det for meg liksom.

Skal sjekke ut den kanalen, takk for tips.

>5 MÅNEDER INN I ÅRET
>fortsatt ingen jv

>22 år inn i livet
>Forsatt aldri sett en vagina

Jeg tror på deg user. Ikke fortvil. Bare ikke vær så hard mot deg selv.

Havne i rullestol og få jv som også sitter i rullestol?

Eller

Ingen jv noensinne?

Rullestol og jv
lett!

Men kuken din fungerer vel ikke hvis du er lam?

Ingen jv. Jeg hadde drept meg selv om jeg aldri kunne gjore dette igjen.

Takker Anonsen. En dag skal jeg finne riktig kombinasjon. Må bare slutte være så jævlig mot meg selv, som du sier. Psykologen kaller det "den indre kritikeren". En dag skal jeg klare det

Hva om bena ble revnet vekk av en semi truck?

Brev dine kjæledyr

Da kan du få proteseben.

Familien har katt fåvæ. Har ingen bilder, men hun er ganske nusselig. Elsker katter fåvæ.

ahahahahaha
"""amerika"""

Null problem min gode venn.

Min hund.

...

...

>Gizmo

På like linje med navn som Fido og Max fåvæ

...

Ja, og kva er galt med det?

Noen som har linken til det originale NRK-programmet?

Og, er det bare meg, eller er det bare hunder som skraper på dorer som hun gjor i det klippet? Har aldri sett katten vår gjore sånt fåvæ.

Er gla vi har NRK fåvæ

Den katten må ha en jævla solid vask

Jeg begynner å bli ganske full gutta

Hvem andre /drikker/ her?

får vell sove litt jeg da

får vel banke joden jeg da

>kraftbuk
>finne på tulleord for å forsvare å feithet

Slutt å brenne kirker
Slutt å hǿre på svartmetall

...

Jeg har bare så lyst på en jv som er som meg selv.

Som liker rævlsikking og torre vitser, som liker skitne sexleker, og å reise til rare steder.

Hvorfor ikke meg gutta? Hvorfor skal det være så vanskelig?

>tulleord
Nei du, det er faktisk et meget bra ord som beskriver tilfellet.
>d-du er feit, ikke vær feit når du skal være den sterkeste mannen i historien

>Får 3200kr av NAV hver 14 dag
>Får plutselig 3800kr
..Hva? Hvorfor? Jeg klager ikke men..Hva

Det hadde vært en liten pris å betale.

Takk for at du poster dette bildet så ofte. Den bare magen til en bælfeit fyr er akkurat det jeg trenger å se.

De lurer deg. De drar inn all stotten og krever tilbakebetaling om du ikke melder fra.

>dfn ingen normal jv

eg e ikkje feide

eg e ein liten gut

kanskje hvis eg brevar litt anime mage...

>dfn ingen ulvejentevenn

kanskje hvis...

>Ingen Sento
Bare drep meg.

>Christi Rougoor, 29, passed away last week due to complications related to her paralysis.

Hvis RSA noen gang får seg en rullestoljv, kommer hun til å do av rullestolskhet etter hvert, og da kommer jeg til å være der og le ham i det patetiske trynet hans.

>dfn ingen russisk sotnosjv som sier jeg må komme og legge meg fordi hun vil kose litt for hun sovner

Jeg har det helt bra.. J-jeg k-klarer meg fint gutta, ikke tenk på meg.

Fixed it for you, buddy.

HAHAHAHAHAH BLACKED IKKE SANT
FY FAEN DET ER JO ET KLASSISK SÅKALT MEM
HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAHAHAHA DU KAN Å SPOKE
FY FLATE

ta pillene dine

Har trent hoyre armen min gutta.

Det foltes godt gutta.

Hva har dere gjort i kveld da gutta?

besvikelse hjemsökte alle drömmene mine
da så jeg trynet hennes
nå er jeg en troer

Hoyre eller venstre

Venstre = Tradisjonell god kvinne som vil oppfore barnene dine og vere hjemme mens du jobber for familien

Höyre = Generisk vestlendsk hore som tatt milevis kuk i ungdomen sin og nå vil ha pengene dine når hun er ferdig med kukkarusellen