/NEDERDRAAD/

In deze doos zit de uitgave maar je mag hem alleen zien als je een van de volgende mensen bent die binnen mogen komen:

Welkom: de leuke mensen
Niet welkom: stomme mensen, nieuwflikkers die zich NIET aanpassen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=O1PK4qYzNkI
youtu.be/kAfjm0DRtlw?t=185
volkskrant.nl/media/wat-een-lief-kikkertje-moest-worden-werd-haatsymbool-pepe-the-frog-is-niet-meer~a4493340/
youtube.com/watch?v=oWY3NGw1S3g
youtube.com/watch?v=p7VHRyQDMTM
twitter.com/NSFWRedditGif

/koffie/

Of omdat hij me gewoon leuk vindt :)

Lang haar beste haar.

Ik ben blij dat jullie hier nog zijn.

Ik ben het aan het tanken. Ik voel me fijn door de koffie. Lekker snel en op het randje.

ga werk zoeken.

Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik ben nog erger.
Ook blij dat jij hier bent hoor.
Goed bezig!

Letterlijk

...

coffeeeeeeee

>duwt vinger in kont
>ruik vervolgens aan dezelfde vinger

Ben ik de enige die dit doet??

Waarom kan ik niet gewoon alleen leuke dingen doen?

>wees kont
>ontvang een vinger in gat

Ben ik de enige die dit doet??

Nee, maar ik steek weleens een schroeverdraaier omhuld met een condoom in mijn kont, zodat het lekker aan mijn prostaat voelt.

Voor onze gast.

Nu ik mijn gekontpijnigde frustraties uit m'n vingers heb kunnen schrijven, wat doen jullie zoal om 10 voor 1 in de nacht?

Ik weet nooit of ik mijn prostaat voel of mijn blaas.

Waar ligt het ongeveer?
En hoe moet het precies voelen?

/loonslaven/

Schrijven maar wil eigelijk de happening kijken.

Studeren

Waarom was je gekontpijnigd?

Schijtpalen, filmpjes kijken op jijbuis en misschien zo een spelletje.
youtube.com/watch?v=O1PK4qYzNkI

werken.

let eens op.

Je voelt beiden. Je drukt op de prostaat en dat drukt tegen je blaas.

Het voelt een beetje branderig, maar wel fijn. Je voelt de zenuwen in je pisbuis en op je eikel duidelijk branden. Het voelt ook prettig op dat plekje in je anus.

...

Elke dag breekt men onbewust een record. Ik denk dat ik vandaag aan de beurt ben met het drol wat ik zojuist gedraaid hebt.
Heilige neuk wat een groot ding was dat.

foto's?

Als je mij ooit getrekkert/gekontpijnigd wil zien, kijk in de vorige draad.

Al doorgespoeld, en anders had ik het toch niet gepaald oetz omdat conciërges.

Ja dat zag ik.

Maar waarom werd je dan gekontpijnigd?
Ik snap de hetze niet zo.

zonde
je had in that record boek kunnen stan

Indien dubbels ga ik 4kan blokkeren en vol aan de slag met studeren.

Kut.

Herrol

Ik probeerde aardig te doen tegen hem maar niks lijkt door te dringen. Dus ik werd boos, maar ik heb al een vrij logisch antwoord gekregen van iemand wat wel veel verklaard.

Oh en van ijs ook.

Laatste herrol en anders blijf ik.

Om eerlijk te zijn.

Zo aardig was jij ook al weer niet.
Mensen geven hem veel te vaak de schuld.

Kutzooi, zo gaat mijn toekomst dus naar de klote.

Jij gaat falen zo.

Karbonkel geeft me 20 jaar later nog steeds nachtmerries

>Mensen geven hem veel te vaak de schuld.

De vis of het mannetje?

Die kanker trol, kwam altijd uit het niets opdagen met enge muziek.

>25
>geen vd
Is het al te laat voor mij?

Kvond hem ook altijd héél eng. Vooral met die vis. Echt een dystopie. Dat ze dat kinderen aan hebben durven doen.

Moet ik weer eens zingpalen?

Arme jij, wil je anders een ballon om het goed te maken?
Nooit. Moet je wel een keertje achter je computer vandaan komen.

Nee, ik geloof sowieso niet in de liefde of geluk.

Maar, voortplanten zou fijn zijn. Of mijn ouders zouden me tenminste nog op een manier respecteren omdat ik voor nakomelingen zorg.

Nee oetz.
Laten we niet vergeten dat zelfs Henk een vd heeft, dus niet al het hoop is verloren.

>77IQ heeft z'n poppetje
>Rova heeft een vriendje
>Baarn heeft iemand uit Denemarken
>Die homos hebben elkaar gevonden op 4kan

Alles is mogelijk.

>moet je wel een keertje achter je computer vandaan komen
Ja, dat deed ik vroeger weleens, maar dan moet ik ook overal alleen naar toe. Vanwege mijn gezondheid zijn ook veel activiteiten voor mij ontoegankelijk geworden.

Dit doet me denken aan mijn ouders, die altijd vroegen waarom ik niet van de computer af kwam en iets met mijn vrienden ging doen of achter de meiden aanging. Maar helaas hadden ze niet door dat ik geen vrienden had.

Dus: achter mijn pc vandaan komen zal niet werken zonder een substituut.

Ik ben te autistisch om bij enige sociale vereniging ga en zal binnen korte tijd daar sociaal in een staat van pure emotionele terreur.

Maar hij is een normaaltje.

NEE

>Dat ze dat kinderen aan hebben durven doen.
Vandaag kk veel politie in lwd om één of andere lijpo die met een pistool liep te zwaaien op de Schrans, misschien hettie er ook wel last van gehad.

Maar dat zijn allemaal homo's en aan mannen is hier geen gebrek.

Miss is dat ook wel het antwoord...

Waarom kon ik niet gewoon homo zijn, zoals alle gelukkig en succesvolle mensen?

>Maar hij is een normaaltje.

Alsjeblieft zeg.
youtu.be/kAfjm0DRtlw?t=185

volkskrant.nl/media/wat-een-lief-kikkertje-moest-worden-werd-haatsymbool-pepe-the-frog-is-niet-meer~a4493340/

DEZE KEER ZIJN ZE TE VER GEGAAN. RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

>homo zijn, zoals alle gelukkig en succesvolle mensen?
lol wat, flikker toch op joh, fags zijn nogeneens 2% van de populatie.
Wordt nu gewoon geforceerd getrend in de media omdat het even in is maar dalijk gaan we weer terug naar normaal en ze kunnen toch geen kinderen opvoeden zonder nagestaart te worden.

Hoe kan een getekende kikker zo serious genomen worden in de 21ste eeuw, echt...

>lag als de plaaggeest uit bassie & adriaan
>mijn vd wordt boos op me
Wat? Ik moest alleen maar lachen.
youtube.com/watch?v=oWY3NGw1S3g

Dat moet dus lach zijn.

Ik neem nog een kop /koffie/, word ik wat scherper.

Als je van Zakmonster houdt, /vp/ zit vol met vrouwen (vrouw).

Had daar een klein groepje mee. Er zitten ook wel jongens en een andere vrouw (man) maar vrouwen zijn maken het grootste deel uit van onze groep. We overvielen soms andere bordjes zoals /vp/ of /lgbt/

Maak nie uit, ik begrijp wat je bedoeld met een t

Als iemand over Bassie en Adriaan begint schiet dat mastermovie liedje meteen binnen

top ravioli.

Heb geen DS en relatieervaring met 4kan meisjes. Pokémon vind ik wel oké, maar dat bord kan ik nie aan.

Dit is allemaal niet relevant. Homo's vinden wel veel makkelijker een partner, vooral nu met het internet. Ben in mijn leven zo vaak versierd door homo's. Ik zou echt zwemmen in mannen als ik homo was geweest.

Ik begrijp gewoon niet waarom ik wild aantrekkelijk ben voor homo's, tot op het punt waar ze zelfs avonden lang drankjes voor me betalen in de hoop dat ik seks met ze heb. Maar dan niet voor meisjes. Vinden homo's en vrouwen een ander soort man aantrekkelijk?

/vp/-/soc/ draden zitten VOL met meisjes die een vriendje willen. Een 4kan relatie lijkt me niet zo slecht oetz.

>Een 4kan relatie lijkt me niet zo slecht oetz.

Het lijkt me afschuwelijk oetz.

Ik moet altijd denken aan deze:
youtube.com/watch?v=p7VHRyQDMTM

Ze gebruikte het ooit in een achtervolgingsscène in een grot. Keek ook raar op toen ik het hoorde in de exorcist.

Valt wel mee, ik heb al eens gezegd dat ik 2 eks-vriendjes had maar als het telt, ook iemand van 4kan dus 2 1/2.

Wat dacht je van uitgaan? Of als je echt hopeloos bent, een Vlaams meisje? Die gaan enorm snel op je af.

Heb een jaar een relatie gehad met een meisje dat ik ken van 4kan.

Ze was best wel leuk, maar beschadigd door haar opvoeding als jehova. Ze had geen nog nooit een relatie gehad en dat heb ik gemerkt ook. Was uiteindelijk bijna niet om uit te houden, op het punt waar ik zelfmoord wilde plegen omdat ik het niet uit durfde te maken. Nu mis ik haar wel.

Ik hoef ook geen (gedeeltelijke) langeafstandsrelatie meer, wat het dan toch bijna wel wordt.

Natuurlijk moet ik ze niet allemaal over één kam scheren.

Ten tweede is een 4kan-VD bijna niet te doen, vanwege het mannenoverschot. Het is precies hetzelfde in de kroeg. 1. leuk meisje kijk naar je. 2. je wil op haar afstappen maar een lange rij aan kerels is je al voor door haar direct te benaderen.

Ik straf mijn ouders wel gewoon door geen nakomelingen te produceren. Lekker voor ze. Zou mijn moeder echt verschrikkelijk vinden.

Mensen op 4kan zijn niet helemaal 100 en/of sociaal. Een normaaltjesvd zal je leven het goede pad op lijden
Een wijf wie actief op 4kan zit mist een schroefje of twee.

>Heb een jaar een relatie gehad met een meisje dat ik ken van 4kan.

Hoe heb je haar ontmoet

Toenmalige tinychat-room van Sup Forums waar ik jaren in zat en zich later verplaatste naar skype.

Zij zat al vanaf haar 12 op dergelijk tjetkamers.

Krijg nog nachtmerries van die tijd.

Ik praatte veel met haar over skype en toen was er een concert van haar favoriete band in Nederland. Dus ik had kaartjes gekocht om haar hier na toe te lokken. Het klikte meteen en heb haar een week lang in haar hotelkamer liggen neuken. Al haar internetbetaorbit was in kritieke toestand.

Nu heeft ze met een andere sociopaat uit die groep die haar alleen maar het leven heeft zuur gemaakt, alles heeft gemanipuleerd en ons bewust kapot gemaakt. Ze had zelfs tegen me gezegd dat ze nooit een relatie zouden krijgen, toen ik mijn zorgen erover uitte.

Maar zij wilde door met dat internet miemleven en ik leefde nog in de illusie dat ik ook wel vrienden in het echt kon maken.

Denk dat dit kort door de bocht is. Er zitten hier veel normale normaaltjes.

Maar vrouwen op het internet is wel vaak een slecht teken, maar niet altijd.

Normaaltjesvrouwen zitten vaak op roodhet of 9gag.
Ik heb ook een wijf van Sup Forums gekend en zij is echt 100% mentaal gestoord. Ze had een vriendje en hij liet zich hoorndragen door zijn beste vriend te laten neuken met haar.
Ze douchte nooit en was echt 24/7 op MSN toendertijd.

Misschien ken je haar wel, ze paalde altijd rare emoties als ( ゚∀゚)アハハ八八ノヽノヽノヽノ \ / \/ op Sup Forums

Voordat ik naar bed ga - ik haatte dat kutwijf.

Maar was ze lekker?

>3 jaar klantenservice ervaring
>WFT diploma
>Essent vind me niet goed genoeg omdat ik hun debiele IQ test die enkel uit plaatjesopdrachten bestond slechts gemiddeld goed heb gemaakt

Neger ik heb meer incassozaken afgehandeld dan jullie in 6 maanden krijgen fak jullie.

tot zover deze middernacht rant.

>Misschien ken je haar wel, ze paalde altijd rare emoties
Hoi.

Ik vond haar héél aantrekkelijk. Een perfecte 10/10. Ze kon ook wel lief zijn.

Maar de situatie was niet werkbaar. We woonde samen op 12m2 en dat veroorzaakte veel spanningen. Ze kon hier geen werk vinden en wilde dat op de duur niet meer. Ik zat hier met mijn studie en kon ook niet weg. Dus was het de heletijd pendelen op en neer, maar dan eiste ze dat ik de hele dag met haar op skaip zat en werd woest als ik soms mijn telefoon niet bekeek. We kregen hele intense ruzie waar we elkaar een paar keer hebben geslagen.

Het was teveel drama en niet werkbaar, dus zo belangrijk is uiterlijk nu ook weer niet. Ik hield wel oprecht van haar en het heeft me heel erg veel pijn gedaan tot op het punt waarop nu eigenlijk geen relatie meer aandurf.

Ik heb haar waarschijnlijk ook wel gebroken.

Ooit eens iets met een meisje gehad die iedere dag urenlang seksueel getinte fan verhaaltjes schreef over de bandleden van Tokio Hotel.

Alternatieve meisjes zijn al een rode vlag, alternatieve vrouwen helemaal, laat je vooral niet misleiden door dit soort emotionele wrakken.

>te dom zijn om een test met PLAATJES goed te maken

Goeie genade.

Kop op, het is niet jouw schuld.
Ze was al gebroken als gevolg van haar opvoeding.

Hoe lang geleden is dit gebeurd?

>tokio hotel
>alternatief
Ik wil alleen alternatieve meisjes oetz. Wat moet ik nu met een steesie?

Ik ben niet van het ruimtelijk inzicht, 65 keer "welk plaatje is het volgende in de reeks" daar krijg ik koppijn van.

Dit.

Gebroken vrouwen zijn alleen leuk als speeltjes, maar als je een relatie wilt moet je echt wel wat stabieler vinden.

Dan had je je school maar af moeten maken.

Het is inderdaad niet helemaal mijn schuld, maar heb wel fouten gemaakt.

Denk dat het inmiddels 2 - 2,5 jaar geleden is, maar verwerken gaat traag.

Maar niet gebroken meisjes willen geen - zeer - ondeugende SM-spelletjes met mij spelen.

Noujah eigenlijk willen ze dat wel, maar ze zijn er zo slecht in.

hilarisch knul.

>ze zijn er zo slecht in
Dan moet je ze het leren.

Waar vind ik gebroken meisjes
Ik zou nu toch ook wel eens mijn biemel in een bagina willen steken

Wat, het is toch zo?

Achter ramen met rode lampen.

Een paar van school. Die mij dermate najaagde dat ik nooit ergens moeite voor hoefde te doen, zelfde geld voor de studie.

Normaaltjes meisjes vinden me meestal niet zo aantrekkelijk, denk ik tenminste.

Zou het ze wel onderwijzen hoor, maar dan moeten ze wel eerst komen.

Er zijn ook wel normaaltjesmeisjes die er niks in zien, maar dat zou toch stiekem wel een breekpunt zijn.

>Normaaltjes meisjes vinden me meestal niet zo aantrekkelijk, denk ik tenminste.
Aantrekking maak je.
>Zou het ze wel onderwijzen hoor, maar dan moeten ze wel eerst komen.
Dan moet je ze verleiden.
>Er zijn ook wel normaaltjesmeisjes die er niks in zien, maar dat zou toch stiekem wel een breekpunt zijn.
Dan moet je idd verder op zoek gaan.

Ik zal mijn perspectief eens geven. Weet niet of het helpt.

Je hebt nog vele mooie jaartjes waar je van kan genieten. Veel mensen komen geen perfect meisje tegen omdat de tijd misschien niet rijp is. Je zal altijd iemand tegenkomen als je dat echt wilt. 77IQ is nog nooit iemand tegengekomen omdat hij geld krijgt van de overheid en dat is het enige wat hij nodig heeft samen met z'n Serena poppetje. Dat is niet slecht bedoelt, ik wil maar zeggen dat hij daar geen intresse in heeft.

Jij wil kinderen en je wil je daarvoor inzetten en misschien is de tijd nog niet zo ver, maar als het komt, zal het vast een mooie ervaring zijn voor je waar je vanuit kan leren en verder werken als je intresse hebt in haar of niet. Zo niet, dan heb je ervan geleerd en ga je verder zoeken. Niemand zou ongelukkig moeten zijn puur en alleen omdat hij of zij geen vriendin kan vinden, zoek andere wegen en je komt het vanzelf wel tegen.

Ik zal waarschijnlijk nooit iemand kunnen tegenkomen omdat ik trans ben dus die kans is veel kleiner. Maar ik blijf optimistisch omdat ik nog dingen heb waarvan ik kan genieten zoals vrienden, uitgaan, sterrenreebok en zelfs 4kan. Het zou mooi zijn, maar het gebeurd waarschijnlijk toch niet dat ik iemand tegenkom en een familie ga oprichten. Jij bent nog puur dus je kans is groter. :)

tl;nl Optimisme is je grootste wapen in het leven en alles komt vanzelf~

Nu ga ik slapen, ik ben kapot. Welterusten~

...

...

Dit komt neer op:
>ben gewoon jezelf

Zo makkelijk gaat het helaas niet. Ik spreek geen normaaltjestaal.

Vanwege mijn tinnitus kan ik niet meer naar concerten en kan ik niet meer spelen in mijn bands. Als het gevolg dat ik al mijn hobbies en sociale uitlaatkleppen kwijt ben. Daar is recentelijk nog een nierziekte bijgekomen.

Ik probeer optimistisch te blijven en mijn oude hobbies weer op te pakken, maar het komt er feitelijk op neer dat ik alleen binnen zit.

Optimistisch kan ik dus leuk zijn, maar het is altijd met een zuur randje. Leven is gewoon kanker, maar ben niet per se ongelukkig.

/blog

Het is nu mei. Die is hier:

Hoe ben je aan die oorsuizen gekomen?

>ben gewoon jezelf
Wees het beste van jezelf.
>Ik spreek geen normaaltjestaal.
Dan leer je het.

Of ja, leer alleen te leven. Kan ook.

Nog steeds geen idee.

Wel altijd veel met muziek gedaan, in bands gespeeld en naar metalconcerten geweest. Ook niet altijd even braaf geweest met gehoorbescherming. Kanker harde muziek geluisterd met oordopjes. Gehoortesten laten doen, maar gehoor was verder ok.

Mijn tanden zijn versleten omdat ik tandenknars in mijn slaap. Dat kan ook tinnitus veroorzaken. Heb een bitje hiertegen, maar heeft niks veranderd.

In de tijd dat ik er last van krijg, had ik ook oorpijn. Dus kan ook nog een oorontsteking zijn geweest.

Ik heb het losgelaten en meestal niet zoveel last meer van. Durf nu ook weer een café binnen. Ben op 2 dansfeestjes geweest met oordoppen. Wil weer naar concerten, maar ben er niet helemaal klaar voor.

Ben jij de andere user met oorsuizen?

nee

>doe het gewoon
>leer het gewoon
>praat gewoon met haar
>maak je leven gewoon
Op den duur loop je tegen je eigen beperkingen op.

>leer alleen te leven
Gaat opzich prima, los van het feit dat ik radicaler, gewelddadiger, onaardiger en letterlijk gek aan het worden ben. Maar de mentale instabiliteit is op zich ook wel weer vermakelijk, dus misschien went het.

Jawel, daar gaat zwarte piet naar toe als het sinterklaasfeest is afgelopen, jij maffe burger.

>Ben jij de andere user met oorsuizen?

Nee, gelukkig niet.
Ik was gewoon benieuwd.

Iedereen in spanje ziet eruit als Zwarte Piet, racist.

Was vroeger moslim weet je wel?

>Op den duur loop je tegen je eigen beperkingen op.
Al was ik Helen Keller, ik zou nog steeds mijn penis nat krijgen. Maar goed, als jij het wilt opgeven moet jij het weten. Niet mijn probleem.