/mämmi/

/mämmi/

Mestari pelastaa Suomen.

Other urls found in this thread:

static.ylilauta.org/files/mk/orig/7ibu0yqz/koonviestirotille.mp4
iltalehti.fi/kotimaa/201705092200127664_u0.shtml
youtube.com/watch?v=Qse7O5nNxAs
youtube.com/watch?v=zSDrZM7URPQ
youtube.com/watch?v=qd5-qspfKtc
youtu.be/VMv4qufsWeU
twitter.com/NSFWRedditVideo

vittu kun vituttaa

hyi tyhmä poikien laji

viilipönttö

Vittu mä haluan kuolla!

Uskokaa teknologiaan nyymit, se pelastaa.

>Potilas ei kertomansa mukaan päivisin tee juuri mitään. Kysyttäessä, että jos ei vain nuku on varmaan jotekin kulutettava aikaa, vastaa selaavansa tietokoneella keskustelupalstoja ja haastavansa siellä riitaa epäolennaisista asioista, kuten piirroshahmoista tai politiikan ääriliikkeistä.

Juuh. Ei enää koskaan pilvessä psykiantrensille. Tää käynti lopultakin avasi ovet siihen että pantiin lappuihin että tää on ihan vitun pihalla ja eläkettä kohti edetään

t. eri

Käyn suihkussa ja sitten alan juomaan.

Otin kympin pikavipin että saan kaljaa ja laskin pitkän miettimisen jälkeen kaljan ja pizzan hinnan väärin ja sit sanoin nöösipojalle kassalla että heh heh otetaas tästä käteiset teille ja kortilla sit nuo loput.

huittista

Tytynyymi paikalla. Vitun mälsää on niin roikun täällä jonkin aikaa

turpa kii huora

Miksköhän mun psykologilta ei oo tollaisia. Koska ois varmaan aika samanlaista, nyt on vaan se että se on aika skarppi vaikka kertoo lähinnä alkoholista ja uhkapeleistä.

Mä vasemmalla

Kyllä alkaa reserviaurinko paistaa ja kunnolla
2/16 tuleva reservin vänrikki kiittää ja kuittaa

Mestari voisi kyllä lihavoitua ruoskimaan puolueensa takaisin alkuperäisten aatteiden pariin.

Kumpa pääsis takas

älä enää ikinä postaa mun rönttöstä

Aasialainen tönttörönttö rupes tiedustelee miks oon karannut auschwitzista. Siinä sitten selittelen esseen verran mahdollisia syitä. Ihme ettei oo vielä unmatchannut. Ei muuten puhu suomeakaan kun vaan vähän, onneks media opettanut mulle enkkua niin voin avautua jollekkin randomille tinderissä

amstabö

Postaa uusia kuvia (tieteellistä tutkimusta varten) kun ei sulla muutakaan tekemistä oo

mä oikealla

how do I get a finnish gf?

Omakin aina kirjoittaa jotain "Iloisella päällä" tier settiä vaikka itsemurha pyörii mielessä päivittäin. Kai ne koittaa rohkaista niillä jutuilla että ei meillä niin paskasti mene tai jotain.

>karannut auschwitzista
ootko jutku?

mene itseesi suihkussa

No tuntuukö höpöltä?

Aasialaisen naisen kanssa pariutuessa teet karhunpalveluksen jälkipolvelle.

static.ylilauta.org/files/mk/orig/7ibu0yqz/koonviestirotille.mp4

Koo Havumäki servaa koko langan.

Ahobuster

Mitä hän tarkoitti tuolla. Ootko joku vitun skellington 50kg?

Mitä syitä annoit?

Mitkäs on setit.
t auschwitz pako pro

Pahempaa. Oon skeletor

Harmi ettei kiinnosta perheen perustaminen, tosin ei meillä oikeen mitään yhteistä oo et tuskin tuliskaan mitään

> katso okcupid uudet tönttöset tapasi mukaan läpi
> eilen oli jenkkivaihtarityty saapunut kaupunkiin
> parinkympin huonommalla puolella mutta näyttää nelikymppiseltä
> pari sekuntia sen jälkeen se vierailee mun profiililla, oli online ja kai haukkana vahtaamassa
> tänä aamuna kävi toisen kerran
Jos mä nyt tulkitsen tän oikein, niin eka tyty joka osoittaa kiinnostusta muhun on semmonen mihin mä en oo läheskään tarpeeks epätoivonen. Voihan se olla kans unohtanu ja aamulla käyny kattomassa randomeita, nuo jenkit on aika tyhjäpäitä

J-juuh.

Mutta sehän olisi huomiohuorausta nyymi. Mut voin laittaa kuvan piirakoista mitä tein äidin huomisia synttäreitä varten

Niin sen kuuluukin

mitä se sanoo, en jaksa kattoo mitään videoo

TÖI HIN

MEE TÖIHIN!

postatkaa rönttösiä

Pakko kai tää sarja on kahtoa jo ihan tämmösten sarjisten takia. Pitääkö noi leffat kahtoa ennen vai jälkeen vai mitenkä?

Itellä (tytynyymi) huomenna psykologi. Mistäköhän tulee taas itkettyä huomenna.

- Poikani on kuin isäni. Hän hiljenee niin pitkäksi aikaa ennen puhumista, että se tuntuu jo epämukavalta. Neuvoin häntä ennen haastatteluun menoa, että sano täytteeksi vaikka, että "Olipa hyvä kysymys", äläkä vain istu hiljaa mietteissäsi, täytä aukko, Kopra nauraa.
iltalehti.fi/kotimaa/201705092200127664_u0.shtml

Onko suomalaisten burgerius osaksi geneettistä?

...

...

...

grill

...

Ylimeikattu 3/10 en panis

Vittu ku on lanka täynä ihan luokatonta 3D-kamaa taas.

>Tulee vastaanotolle rauhallisesti. Puhuu hiljaisella äänellä, vastailee kysymyksiin. On alavireisen, masentuneen oloinen. Aiemmin harrastanut maalausta, piirtämistä ja savenveistoa sekä pianonsoittoa. Nykyisin pitää melomisesta perheen kesämökillä kesäisin. Kokeillut aiemmin myös koripalloa ja miekkailua. Nyt ei voimat riitä harrastuksiin.
Sellaisia settejä psykologi kirjoitellut mulle.

.

...

hmm

Tänä suvena ajattelin parittelemisen harkitsemisen aloittamista.

k i i r a
i
i
r
a

hmmmm

Oon 195cm ja about 75kg. Ei oo painoo vähää aikaa katottu. Syitä mahdollinen syömishäiriö ja lapsuudesta asti nirsoilu ruuansuhteen. Tuntuu että ruuan tekstuurilla on enemmän merkitystä kuin maulla.

Melko pedofiili setit duolingos jtp, pitäsköhän tästä tehdä ilmotus jollekin järjestölle?
>La malgrandaj knabinoj estas belaj.

Ei kannata. Succubukset vie sun taikavoimat.

Juuh, tämäkin peittänyt aknearvet vittu 3 sentin kerroksella meikkiä.

OVA -> Enchanted parade -> sarja on oikea järjestys

kiiru

...

youtube.com/watch?v=Qse7O5nNxAs

...

Miksei tytöt käytä enemmän tätä hiustyyliä vaan pitää vetää se vitun ponnari niin kireälle, että näkyy pääkallo läpi.

youtube.com/watch?v=zSDrZM7URPQ

Mielipiteitä tästä kappaleesta?

Meinasin siis tälle

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

No mitä vittua nyt taas. Ite oon skeleton mänlet seteillä 178/52 ja jos tosta saa paskaa niskaan niin ei oo Tinder mun juttu. Taino ehkä vois vedota jo johonkin shota fetisseihin.

youtube.com/watch?v=qd5-qspfKtc

...

Aih vittu ku tekis mieli panna sua peppuun

t:192cm 110kg

>en kaipaa vierelleni prinsessaa
>mä tiedän ongelmia niistä saa

Kaikki on paskaa, tulis jo maailmanloppu.

youtu.be/VMv4qufsWeU
Mielipiteesi tästä biisusta?

is "juuh" a expression used only in mämmi or in IRL finlan as well ?

Juuh

Joo ei. Prinsessat sukupuoleen katsomatta ovat aivan turhia.

>siis omg mul niiku lohkes kynsi hei apua

Juuh. Depends on dialect.

Oispa tomaatiksi pukeutuva tyty-yde joka pyytää mua tallomaan sen päälle.

juuh

kiitos mestari

Suositelkaa jotain hyvää elokuvaa.

Juuh

>Finland doesn't offer Work Holiday visas for Canadians

Fuck that sucks. I can't afford paying tuition cost so I guess my only hope for a longer stay in Funland is getting a job offer, but I don't have any university degree so what the fuck can I do.

Are there places where I can apply in hotels/museums other touristic places?

Miten ne muka sit on hyväksyttävää peittää ;_____;

...

nahkanaamiolla :3

...

Meaby as an instructor at a summer camp. You really are not useful to us :-DDDDD

Niitä ei ensinnäkään ees olis jos ei ois ollu pakko pistää sitä kolmen sentin kerrosta joka päivä teinistä lähtien, ja saa olla aika helvetin isot arvet että näyttää pahemmalta kuin kilo kittiä

Näytän kyllä ihan saatanan ruipelolta, asiaa ei auta et on aika vakava pectus excavatum. Kuvia en kyllä tänne laita, sen verran häpeän kehoani

Miten olisi, jos vaihtaisit vittu petivaatteet viikon välein, pesisit naamasi, etkä olisi ällöttävä rasvaläjä.
Jos tämä kuullostaa liaan vaikealta/ei ole toiminut, älä yritä vittu peitellä niitä pikkumaisen egosi ja huonon itsetuntosi takia.
t. aknesta kärsinyt, nyt puhtaat kasvot.

Why you want come here anyway?

Are you a cute grill?

>implikoi että kukaan tyty haluaisi Suomeen

No, chiliautisti tietty mut joo.

Itseasiassa tunnen yhden tytyn, nimi Rachel. Kanadasta. Halusi tulla mua tapaamaan.