/NEDERDRAAD/

>Uitgave

Welkom: >
Niet welkom: >

Other urls found in this thread:

standaard.be/cnt/dmf20170511_02877795
hln.be/hln/nl/1265/Onderwijs/article/detail/3155457/2017/05/11/School-schaft-Moederdag-af-uit-respect-voor-andere-culturen.dhtml
youtu.be/YM3cnCQdSgs
twitter.com/AnonBabble

examen miems

alsook

emily

/koffie/

Daar krijg je kanker van.

JEUK
ANGST
AANVAL

Tijd om weer verder te gaan. Ik verwacht dat jij om 5 voor 2 weer verteld wat je hebt geleerd.

waarom moeten wij hieronder lijden

>dvw te euphoric voor angst aanval.

Nee, van te heet drinken krijg je kanker. Als je kanker kreeg van /koffie/ zelf dan was er geen automaat bij oncologie.

>dit is hoe autisten vechten

...

Is nog niet bewezen.

Jeetje mina, die is dik geworden.

Een beetje vroeg, maar wat heb je geleerd geestziek? Ik ben bezig met de derde context koude oorlog en hou ik daarna een pauze.
>dvw ik erachter kwam dat de voorbeelden die ik de heletijd oversloeg verplichte voorbeelden waren die ik moest kennen

>Is nog niet bewezen.
>Maar het is gewoon zo.
Hebben de feeën je vertelt dat je er kanker van kreeg?

>dvw de was alweer meer dan een week in de machine zit
>dvw geen eten meer in huis en geen propere kleren
>dvw moet kleren wassen en naar de winkel
>dvw bang om tijdens de dag iemand tegen te komen in de gang want de wasmachine staat in de kelder
>dvw bang om 's nachts lawaai te maken

Jij hebt hulp nodig.

>dvw bang om hulp te zoeken

>wond is aan het helen
>begint te jeuken
>als je krabt maak je het erger en moet je weer opnieuw beginnen met herstellen
Waarom doet je lichaam dit?

Ik ben de k.a aan het leren.

Meer ga ik niet doen.
Ik ga straks ook maffen.

Ik ben kapot.

>de was doen.

Schaam je.

Doe het of je gaat dood of iemand dwingt je.
Dat doet je lichaam niet maar de bacteriën die naar binnen willen. Er zit een beschermlaag op je wond waar ze niet doorheen kunnen en als ze je laten krabben kunnen ze naar binnen omdat jij de wond weer open maakt.

is goed, slaap is natuurlijk belangrijk. zorg gewoon dat je altijd je vraag herhaalt bij de examens, veel geluk

Ik doe het morgen wel

Klassiek uitstelgedrag.

ik heb niks te doen dus ik blog wel weer even voordat ik weer ga leren

>net alles doorgelezen maar weet niet zeker of ik alles ken
>na de pauze kenmerkende aspecten leren
>pauze
>examen van vorig jaar doorlezen
>slapen

Hopelijk ben ik om 4 uur klaar hoewel ik mijn twijfel erbij heb. Zo meteen om 7 uur op staan

>Zo meteen om 7 uur op staan
hahahaha jij gaat echt veels te moe zijn om fatsoenlijk na te denken tijdens de examens, hou me morgen op de hoogte met hoe het gegaan is

Nee idd, daar heb ik ook een gevoel over. Zal ik anders niet slapen?

Ik heb wel vaker niet geslapen en daarna een toets gemaakt.

Het is beter om een kort slaapje te doen dan geen. Maar je moet het zelf weten natuurlijk.

hahaha

GROTE fout

wat?
ja ik ga denk ik dan maar snel snel leren zonder de pauze, misschien dat ik eerder naar bed kan
bedankt voor de advies oetz

je hebt een ENORM grote fout gemaakt en je zult voor het komende jaar keihard spijt hebben over hoe je door te weinig slaap gezakt bent. HAHA

lol

nee maar even serieus je zult waarschijnlijk wel spijt hebben dat je morgen zo uitgeput dat examen zit te maken.

Stomme kankerminderjarigen rot nou eens op

ja snap ik, het is ook mijn eigen fout oetz
maarja ik neem morgen maar een dextro (placebo effect) en zorg dat ik morgen een flesje water heb
sorry ik stop al

RA RA RASPUTIN RUSSIA'S CRAZY LOVE MACHINE

Goede smaak oetz.

Zeg waarom ben jij nog wakker jongeman

morgen niks te doen. Eventjes vrij. Iemand van mijn werk miste ook haar deadline. Paar mensen met vakantie. Complete chaos, dus ik geniet van het gat.

GOEDEMORGEN

Waarom regent het?

Hier is het droog.

Ga jezelf neuken met dat ding

Jij hebt rare fantasieën. Wat is je obsessie met fallische objecten?

De hele wereld is geobsedeerd door fallische objecten. Het leven is een lulmeetcompetitie.

En die antenne heeft van mij gewonnen, dus is beter voor jou.

Ik ga er niet eens op in.

>het inclusieve ontbijt is voornamelijk koekjes en taart
>had ook alleen cakejes als ontbijt bij een vriend hier
Italianen zijn raar

Inderdaad
*eet ondertussen een broodje met chocoladevlokken*

Ik eet vaak cruesli met yoghurt, of bruin brood met hartig beleg.

Een kersenvlaai, appelkruimel of zo'n plakkerig gebakje meestal niet

En de bakkies pleur zijn Haagse Haagse bakkies.

wens me succes jongens

Elk land heeft wel rare eetgewoontes. Doe als de Romeinen als je in Rome bent.
Ik wens je veel succesvolle jongens toe.

Val van je fiets, breek een been en je klomp.

Maar ik zit bij het Gardameer. In Milaan deed ik als een Milanees (vol gas op m'n tweewieler door de stad vliegen voor een bakkie pleur).
Hier? Geen idee wat je hier moet doen, heb nog weinig lokale mensen gezien. Wel veel schattigtaartjes, iets wat ze in Milaan niet echt hebben, tenzij je van platte skeletten houdt.

>precies tussen milaan en venetië in
Wees een mix van een Venetiaan en een Milaan.

standaard.be/cnt/dmf20170511_02877795

hln.be/hln/nl/1265/Onderwijs/article/detail/3155457/2017/05/11/School-schaft-Moederdag-af-uit-respect-voor-andere-culturen.dhtml

>School schaft Moeder- en Vaderdag af ‘uit respect voor andere culturen’
>Ouders van het Franstalige schooltje Singelijn in Sint-Lambrechts-Woluwe kregen vier dagen voor Moederdag een mail dat hun kinderen geen cadeautjes meer zullen maken voor Moeder- of Vaderdag.
>Volgens de schooldirectie en het pedagogische team van Singelijn zijn ze fier op de grote diversiteit in het schooltje.
>"uit respect voor de vele andere culturen die onze school rijk is. Een diversiteit waar we uitermate trots op zijn", zo klinkt het.
>Omdat sommigen wel en andere geen Moeder- en Vaderdag vieren, is beslist om geen cadeautjes meer te laten maken door de leerlingen.
>‘We wensen u mooie familiemomenten’, zo wordt de mail aan de ouders afgesloten.

Op onze school maakte we nooit wat voor vader en moederdag.

Dan krijg je een klap in je gezicht.

In Milaan trappen ze letterlijk de ballen van de stier van Turijn voor goed geluk. De haat hier is groter dan tussen de Friesen en Groningers.

>Friesen
Is er haat tussen Friezen en Groningers dan? Zijn allebei praktisch Friezen.

Ja, daar zit haat tussen. Al zijn het allebei Friezen.

>Tijdvakken geschiedenis

is he contemplating drinking the bleach himself or is he offering it to the viewer?

Offering.

Moederdag zou zowiezo afgeschaft moeten worden om het verheerlijken van vrouwen te beperken.

Ik ga mijn vriendjes ophalen van het vliegveld! Leuk he?!

Bij welke koffiesjop in Den Haag moet ik zijn als ik niet te hard genaaid wil worden?

>invoordat GAST WIET LMKE

What the fuck does "het is feest" mean?

koek
Ik zou mijn kinderen er niet eens naar school laten gaan. Blijkt dus een bruine kankerzooi te zijn daar.

Ananas!

which city in netherlands has the most girls over 1.80m? heerenven? groningen?

Antwerpen

...

Every city is pretty much average.

>Expecting legit advice so you can compete with Dutch men for their women.
Oh wait, they're Dutch..

Waarom noemen ze het de Costa del Sol? Het regent kanker vaak. Verklaring?

En je vriendin?

Jamaar.

Doet de gemiddelde basisschool echt mee aan het suikerfeest?

Omdat er meer zon is dan op de Costa del lluvia.

Ik hoorde laatst dat ze zwanger is. En de baby wil houden. Ik ben achteraf blij dat ik dat schip heb verlaten.

Weet ze wie de vader is?

Weet ik niet. Ik weet wel dat ik het vroeger oneerlijk vond dat zij dan vrij kregen. Geen gelijke behandeling, hypocriete eikels.

Weet ik niet. Maar ik heb het met hem en de foetus te doen. Ze kan zichzelf niet eens verzorgen. Ze heeft letterlijk meer dan 10 hamsters laten sterven door ze vergeten te voeden. Dit wordt nog leuk.

Ik vroeg het meer omdat jij je anders misschien moet voorbereiden, voor het geval dat ze jou als vader ziet.

En inderdaad, arm kind.

Oooh kan ze mooi proberen. Maar we zijn niet getrouwd geweest. Wettelijk kan ze me geen neuk maken. Zelfs al kan het wel, heb ik centen voor een advocaat, en zij heeft nog geen centen voor wc-papier.

>In België is ophef ontstaan over teksten in een handboek Frans voor migranten. In het boek, dat al drie jaar wordt gebruikt door een instelling in de Brusselse gemeente Anderlecht, staan zinnen als "Papa gooit een bom en gaat naar de gevangenis" en "Hij toont me de bom".

Dat verklaart veel.

Waarom zei rova nirts vanochtend?

Wie van jullie heb dit boek geschreven. Wat een ebische trol.

Koek

Duitsland is soms toch wel gebaseerd

youtu.be/YM3cnCQdSgs

Ik zou graag willen sterven aub

Hier

En wat houd je tegen?

woensel

>binnen 14 dagen ramadan

Wie klaar voor de horde barbaren die de straten terroriseren

Ik heb in geen weken een poephuid gezien.

geschiedenis was te doen jongens

>schoolkinderen

wie brengt mij een kapsalon

ben jij die van boer zoekt vrouw

ja, ik heb hier een spruitjesboerderij