Have ever called a nigger a nigger in real life?

have ever called a nigger a nigger in real life?

>... and then i called 'em a nigger!

I call one or my coworkers a nigger every time I see him. He doesn't go all ape shit though. It's like a nickname to him.

Just like how it should be :^)

Once during a football game. He was talking a lot of shit before the play (he was playing wide out and I was a corner) so after I knocked him over on the line I told him "stay there nigger." Not my proudest moment but I was a kid.

and the ugly people losers smell worse then dog shit and try too hard and try to be better then people ugly way like my short ugly loser father that smell worse then dog shit and the ugly people losers outnumber everybody and try too hard and try to be better then people ugly way and that is why the ugly people losers are ugly like my short ugly loser father

I'm from tennessee boy

>Implying Sup Forumstards go outside

i go outside and have a few black friends
i kinda have the nigger pass calling them out all the time

Yeah
Told him i have a black friend so it's alright

No, because there are no Negroes in my country :)

called an indian guy nigger once
was drunk as shit and bought a rose from him

yeah, sure
he called me a nigger first
it's no big

Only when I talk to your mom.

They are russian, this is a redneck

> Become friends with geeky socially awkward black girl.
> Just platonic, although I wouldn't be opposed to more.
> She often makes disparaging jokes about her own blackness.
> Two years into knowing each other, attending an event together.
> Notice she's acting weird at one point. Keeps bending down in her seat to rummage around in her purse for like 10 whole minutes, while glancing up towards me intermittently.
> Chatting online afterwards. She's asking me if her costume looked good.
> I'd kind of started to get tired of her autism at this point in the friendship, and decide to risk it all.
> Tell her she looked great - especially as she was going up the stairs and I got a nice look up her skirt.
> This opens the door, and she confesses that when she was rummaging around in her purse, it's because she was staring at my dick.
> Tells me she has "a weird fetish" but is too embarrassed to say what it is.
> I'm trying to guess. She finally says that it's just that she "really, really, really loves sucking dick."
> I laugh and tell her that's not weird.
> Tell her I thought she was going to say she enjoys being called a nigger whore.
> She gets really turned on by this.
> All of our future hangouts always end with her on her knees, sucking my dick while I call her a nigger whore.

from where you are iceland or russia?

>This week on things that did not happen
>14 year old pretends to get blow job from nigga whore social awkward black girl

holy fck.
How do i immigrate?
I"m white.

nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger

Not him but no black or white niggers in my country. :D. Living the life!