/mämmi/

Suomalainen ruoka -painos

Other urls found in this thread:

iltalehti.fi/kotimaa/201705152200139478_u0.shtml
youtube.com/watch?v=cMSse6J-wfU
twitter.com/NSFWRedditVideo

Apologize.

Stop posting pic of your school bully

Vittu mä vihaan poroja

Homoturr

>normo menee juttelemaan tuntemattomalle tytylle
>puhuu random paskaa ja reagoi kehonkieleen
>flirttailee ja poistuu keskustelusta numeron kanssa
>luulee että kun se on sille niin helppoa, täytyy se nyt autistiltakin onnistua

>autisti menee normon tuuppimana puhumaan tuntemattomalle tötölle
>mistä vitusta mä puhun, ei mulla ole sille asiaa
>no sano moi
>m-moi (katsoen kengänkärkiä)
>mitä vittua sä haluat
>...moipitäämennä

It's the Finnish guy suspected of murdering Tova Moberg 2 days ago

Paras noita

>autisti menee normon tuuppimana puhumaan tuntemattomalle tötölle
>mistä vitusta mä puhun, ei mulla ole sille asiaa
>no sano moi
>m-moi (katsoen silmiin)
>autisti purskahtaa nauruun koska silmiin katsominen on hankalaa ja nauru on reaktio hankalissa tilanteissa
>???
>töttö loukkaantuu

Mulla se itse puhuminen ei ole vaikeaa tissieläimelle, en vaan osaa olla kiinnostava enkä oikeastaan ole jaksanut yrittääkään kymmeneen vuoteen.

Ite oon mega omega super beta autisti ja mul on silti ollu rönttönen

Handsome lad

tarpeeksi empaattinen tyty jos on edessä niin sitä alkaa itseä vaan ahistaan jos se ei ymmärrä sun juttuja et se voi kantaa sen paineen keskustelun onnistumisesta sun puolesta

mut nyymit on perus tyhmiä mieseläimiä ja vaan katselee niitä samoja turbohuoria jotka panee viittä miestä joka päivä niin eihän ne koskaan tule jutteleen kivoille tytyille

You are officially Lithuania tier.

Silmiin katsominen on aika rivoa jtp. Tuollainen kuuluu kotiin

En mä uskalla mennä juttelemaan millekään tytylle ellei se ensin anna jotain merkkiä että haluaa jutella mulle

Ja sen pitää kanssa olla selvä merkki eikä mitään "hymyilin vähän siihen suuntaan", koska tossa tapauksessa se hymy oli kuitenkin tarkotettu mun takana olevalle makelle

Joka aamu. Laitan naamion päälleni kun astun ulos ovesta. Ja riisun sen jälleen kun palaan.

Naamio. Se raastaa ja hiertää. Sen muodot eivät sovi tähän naamaan. Se on raskas kantaa.

Kuitenkin. Naamio, siitä on tullut oikeat kasvoni. Ihmiset eivät tunnista minua ilman sitä. Luulevat minussa olevan jotain vikaa.

Väsymys. Uupumus naamioon. Pelko että jonain aamuna löydän särön naamiosta.

>mun takana olevalle makelle
tän takia mm. kannattaa liikkua siten että pitää seinää selän takana
ei sillä ettei se ois ihan turvallisuudenkin kannatta välttämätöntä mutta onpahan kiva bonus myös romantiikankin kantilta

*tuhoaa noidan*

Noidat helvettiin /mämmi/stä, Keisarin nimeen!

t. Paras nunna

Ketkä? Kutka? Mitkä?

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

no haista vittu sit

TOSI KOVAA HURISEE LENTOKONEET PÄÄLLÄ! NYTKÖ SE RYSSÄ HYÖKKÄÄ!

Oon messukeskuksessa
*messuilee*

Tohon on trikki, törmäsin analyyseissäni ja sosiaaliskanssakäymis-suunnitelmissani semmoiseen chiittiin että kun tuijotatkin nenänvartta, niiden silmien sijaan, se näyttää että katsot koko ajan silmiin mutta on paljon helpompi ylipitää koska et ole katsomassa silmiin silleen oikeasti.

Mitä järkeä sil on olla tollaset tissihaarniskat?

Ja jos tuijotat oikeaa korvaa niin se jota tuijotat ahdistuu ja alkaa vilkuilemaan taakseen.

Ei mitään mut warhammerin pelaajat on niin vitun idiootteja et ne vaatii tollasta paskaa naishahmoille.

Se triksi on se että ei sinun pidä olla kiinnostava, sen sijaan sinun on vain saatava se tyty puhumaan kuinka kiinnostava hän itse on.
Tytyt ei tykkää kuunnella, ne tykkää puhua ja ne tykkää kun siinä on joku sanomassa että ne on ihan oikeassa.

Jos järkeä etsit niin ei kyllä tuollaisessa yläpainoisessa haarniskassa jonka kanssa on mahdotonta nousta takaisin seisomaan jos kaatuu ole paljon mokomaa. Unohtamatta tietenkään kypärän puutetta.

Mul on vaikeet kattoo silmiin jos puhun jostain törkeen nolosta, esim. kallonkutistajalla en kehtaa ku välillä vilkuilla silmiin :(

Niissä on robottijuttuja hoitamassa lihastyön.

statussymboli, näyttää että se on sen mittoihin tehty eikä mikään tynnyri mihin on isketty reiät päälle ja käsille

Mulla vähän sama mutta silloin jos tohtori on tutkimassa ja tökkimässä kikkeliä tai laittamassa sormea pyllyyn.

:(

Ei tuolla ainakaa käsissä näyttäisi olevan kuin hanskat jotka se koosta päätellen varasti Jumal-emperoorilta itseltään.

Ei ole sormi.
t. tietäjä

Oonko ainoa joka tykkää impata omia pieruja?

Onko sulla ongelma tissihaarniskan ja korkojen kanssa?

Join liikaa energiajuomaa ja nyt on hirveet pärinät.

Mua rupee vaan ahdistaan kofeiini, viina+es on välitön spygoosi

>Finland's gross domestic product (GDP) rose 1.6 percent in the first quarter from the previous quarter, data showed on Tuesday, indicating the euro zone member was recovering from a decade-long stagnation faster than expected.
Congratulations.

nice thumbnail faggot

iltalehti.fi/kotimaa/201705152200139478_u0.shtml
>Vuonna 2016 tuhatta Suomessa oleskelevaa irakilaista kohden oli 12,9 seksuaalirikosepäilyä
>Afganistanilaisten vastaava luku oli 10,9
>Tuhatta suomen kansalaista kohtaan vastaava luku oli 0,3
Ja muistatte sit että sakkoa paukkuu vihapuheesta ja kiihotuksesta jos sanotte että mamut raiskaa

Se on niiden kulttuuria senkin rassisti fassisti

/mämmi/ itkee taas kun ei saa tytyä/pillua
onneksi ei itellä oo tuota ongelmaa

Kyllä mä veikkaan että jokainen täällä on joskus saanu.

youtube.com/watch?v=cMSse6J-wfU

ui juma steveltä tuli uus video

tulispa tää, ottais mua tukasta kiinni ja istuis mun naamalle

ja tää

en oo saanu t. saamaton

saiskohan kelasta jonku tykitytyn jos jatkais vammailua vaan kovemmin

pirjo on kyl suht ihku

vituttais kyllä jos en ois vielä menettäny poikuuttani
vituttaa kyllä silti että juuh

Hmm tämä saattaa olla vihapuhetta

Muistutus markka takaisin-homoille
>uuden talouskirjan mukaan, jossa on tutkittu pitkältä aikaväliltä vertailukelpoisesti kaikkien maailman maiden taloutta, suomen inflaatio on ollut euroopan kolmanneksi paskin, voittaen ainoastaan portugalin ja italian

Mulla vähän sama mutta poikuus tallella.

Juuh en ymmärrä miksi perus mämmi rotta olisi EUta vastaan

Musta tänään oli ihan hyvää keskustelua. Vituttaahan se kun ei saa ja kaikki muut kelpaa

>mumumumutta kun kaikki muutkin saa mut mä en :((((((((((

Jaa, ja euroko muka parempi?

Milläs maksat kunhan EU kohta kaatuu?

FIXIT

Senpä takia autistin ei pidäkään koittaa iskeä rönttöstä menemällä tuolla tavalla vaivautuneesti juttelemaan pakon edessä.

Saa olla oikeasti sosiaalisten vuorovaikutustaitojen multihuipentuma, että ostaa randomisti mennä kadulla tai vastaavalla julkisella paikalla juttelemaan entuudestaan tuntemattomalle ihmiselle ja saamaan keskustelun sujuvasti kulkemaan. Suomessa tällaista ei tehdä ja täten meidän kulttuurimmekin sotii koko iskutekniikkaa vastaan. Vähän vähemmän haastavaa on, jos satutte molemmat tekemään jotain, josta voi tehdä puheenaiheen. Esim. istuessa jonkun kurssin luennolla tjsp.

Helpointa on, kun ensin tapaat henkilön jossain ryhmätilaisuudessa tmv. ja päädytte samaan, suuremman ihmisryhmän keskusteluun. Tästä voi sitten alkaa jutella sille henkilölle suoraan tilanteen kehittyessä. Tai sitten netissä. Tai tinderissä. Tai ihan mitä vain muuta kuin vuotaa kiloittain spagettia yrittäen puhua tuntemattomille ihmisille. Ette te vittu osaisi puhua miehellekään, jos randomisti yrittäisitte kadulla tai baarissa mennä sille juttelemaan.

kuukausittainen muistutus että chris-chan on saanut pillua, /mämmi/ ei

Mihin se nyt kaatuisi? Britanniakin tulee vielä luikkimaan takaisin ja säilyy muutenkin taloussopimuksissa mukana, vaikkei jostain syystä tulisikaan takaisin.

Ottamatta siis kantaa siihen, onko koko juttu hyvä vai ei.

Kyllä, euro on parempi. Se rajoittaa suomen inflaatiota, kun taas markalla ei olisi mitään rajaa.

Jos EU kaatuu, paska on tuulettimessa valuutasta huolimatta.

Taala vetoa niin uuninpankkopoika ei taatusti kirjoita tästä aiheesta. Jos kirjoittaa niin silloin poliisi on rasisti

Tää oli jo hesarissa joitakin päiviä sitten. Yllätyin. Siis hesarissa tällaista ja ihan tuolla otsikolla, että irakilaisten raiskausepäilyt kohtuuttoman monilukuisia.

Huhhuh.

juuh niin on hotwheelskin

ei ne välttämättä ole parempia miehiä, ehkä ovat ehkä eivät, mutta saivat sen takia että ovat julkkiksia

chris-chan sai kylläkin ihan vaan ammattinaiselta

Sanokaa nyt etten ole psykoosissa. Muistaahan joku täältä ne kylmät tazza kaakaot, joita myytiin pienissä pulloissa. MYYDÄÄNKÖ NIITÄ ENÄÄN????????

oon ainoastaan nähny tindernyymin ja meidonyymin, ja molemmat saanu varmaa aika paljo kyrpää.

Asiaahan ei varmasti ruveta sen enempää ruotimaan että miksi näin on ja mitä asialle voidaan tehdä koska syypäänä ei ole rasistiset basistinatsit.
Ollaan ihan hiljaa ja odotellaan seuraavaa nyyhytarinaa miten joku on sanonut jotain neekeriksi että saadaan taas hyviä otsikoita

Paino on sanalla "epäily", eli rasistifasistibasistisadistikapitalisti ei ymmärrä ja syyllistää viattomia sodan uhreja.

Ei niitä ole koskaan ollutkaan olemassa. Oot täys psykoosi

jaa siis frezza mocca vai
niitähän on vaikka kuinka, mut ne on vaan kaupassa kahvihyllyllä eikä kylmässä

ÄLÄ PUHU PASKAA! Tiedän että niitä myytiin ainakin 2000-luvulla.
Ei niitä paskoja, vaan kylmää kaakaota.

Kaikilla ei ole tavoitteena olla jotain sosiaalisia perhosia ja saada pillua. Itseni listaan yhdeksi näistä.

Lisätietona mainittakoon olen saanut pillua kahdelta eri naiselta lukioiässä eli kyse ei ole siitä etteikö se olisi mahdollista, vaan siitä etten halua.

vähän morkkis kun perjantaina heitin tytyn ulos kämpiltäni huutamalla sille 10min
saimpahan ainakin tissiä ja kielisuudelman

Yrittikö se panna?

> jenkkirautakauppa Lowe's testaa exoskeletoneita
> helpottavat painavien asioiden nostelua suuresti
> antavat istua ilmassa pitkään väsymättä

meni hermot sen juttuihin

Kohta ei enää tarvi läskikasojen käyttää skoottereita, kun voi taas kävellä noiden avulla.

S.T.A.L.K.E.R milloin?

Paljonkohan nousis mavetulos?

Kuluttajaversio tulee myymään ku häkä

Ite hommaisin mieluummin SEVAn tai jätesäkin.

>iltalehti.fi/kotimaa/201705162200139867_u0.shtml

no niin kukas teistä

Aika agressiivinen väistöliike.

Täh?

Kyseessä siis pizza.

skat-9/bulat on paras. Vääristymät ja muut luonnolliset luonnottomuudet on helppo kiertää, eikä 20kg lisää kantavuutta paikkaa juoksukyvyttömyyttä.

*puhuu vihaisesti*

varmaan huima parannus verrattuna johonki nokkakärryihin

leliisipoijona apuva

Stadi.

Lounassetit.

> Disneyltä varastettiin uusin Pirates of the Caribbean-leffa
> maksakaa lunnaat tai me julkistetaan se
> lolno
Kohta päästään kattoon leffa etuajassa.

Nyt kuule nyymi muutetaan vihapuheet rakkausteoiksi!

Anna kätesi nyymi

Ei SEVA suojele ""leivältä""

semmoset läskisamit sieltä

Oon alipainonen.

Ite oon ylipainoinen