/Norgetråden/

En utgave for alle de perfekte parene i tråden.

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=9mOnz1MTpoQ
youtube.com/watch?v=UMG9iVu_20Q
youtube.com/watch?v=ykaQb9gEgcU
breitbart.com/london/2016/01/29/daily-mail-articles-blocked-in-sweden-over-migrant-stabbing-court-case/
youtube.com/watch?v=FU6ZwGGkupQ
youtube.com/watch?v=YHBQfYLY7Ik
youtube.com/watch?v=zU958I4Iqm4
youtube.com/watch?v=J0p-egT5vek
youtube.com/watch?v=77KO2dvs61U
youtube.com/watch?v=7JBHyE18L3o
youtube.com/watch?v=HKgc2Q7e32A&t=178s
youtube.com/watch?v=m3lF2qEA2cw
youtube.com/watch?v=d8eJ2kxSXmU
youtube.com/watch?v=QLd7lYUoaFc
youtube.com/watch?v=sB6HY8r983c
youtube.com/watch?v=HMrqBldlqzA
twitter.com/SFWRedditVideos

For det indre barnet i oss

Ja det er verdt hvis pcen din klarer det.

Er det noen som har en god trådstarter til i morgen?

...

Skam! Skam!

...

Den er kjip user, jeg kondolerer. Har opplevd slikt selv.

Mediterer dere, gutta?

Vent til det er litt mer stabilt med mindre du er veldig gira på konseptet og har hǿy toleranse for ustabile spill.

Ja. Men det er jævlig slitsomt.

Credo in unum Deum, Patrem omnipotentem, factorem caeli et terrae, visibilium omnium, et invisibilium. Et in unum Dominum Jesum Christum, Filium Dei unigenitum. Et ex Patre natum ante omnia saecula. Deum de Deo, Lumen de lumine, Deum verum de Deo vero. Genitum, non factum, consubstantialem Patri: per quem omnia facta sunt. Qui propter nos homines, et propter nostram salutem descendit de caelis. Et incarnatus est de Spiritu Sancto ex Maria Virgine: Et homo factus est. Crucifixus etiam pro nobis: sub Pontio Pilato passus, et sepultus est. Et resurrexit tertia die, secundum Scripturas. Et ascendit in caelum: sedet ad dexteram Patris. Et iterum venturus est cum gloria, judicare vivos et mortuos: cuius regni non erit finis. Et in Spiritum Sanctum, Dominum, et vivificantem: qui ex Patre Filioque procedit. Qui cum Patre et Filio simul adoratur, et conglorificatur: qui locutus est per Prophetas. Et unam sanctam catholicam et apostolicam Ecclesiam. Confiteor unum baptisma in remissionem peccatorum. Et exspecto resurrectionem mortuorum. Et vitam venturi saeculi. Amen.

...

fyr opp en "Doom Paul" i påvente av kulturell berikelse

Jeg synes det er verdt det, men det er Early Access, så det kan være ustabilt og ha problemer, så hvis du ikke liker det så burde du nok vente litt. Selvom jeg ikke har hatt noen problemer selv

flott brev

Vi har jo klassikern da.

Noen som er gira på Tekken 7?

>doom paul
Stemmer for Dommedags Hans istedenfor som user har laget for oss.

Har ikke spilt Tekken siden PS1-æraen fåvæ. Jeg syns det er for treigt i forhold til Gateslosser.

era

homo

>gateslosser
min neger, gatesloss 5 var litt skuffende da

Slossespillfans har blitt for autistiske til at jeg kan ha gǿy med å spille dem lenger. Så vidt jeg kan se har ikke sjangeren utviklet seg i det hele tatt.

Ja det sugde hardt dessverre. Det er synd egentlig, fordi da er det nok lenge til vi hörer noe fra spillserien.

Da har eg byrja å drikke til russefesten gutta

>trådstarter som ikke har noe med Norge å gjore

Gutta, gi meg noe norsk musikk som passer til å forme et supernorgesvelde.

>dfn ingen grunn til å drikke

youtube.com/watch?v=9mOnz1MTpoQ

youtube.com/watch?v=UMG9iVu_20Q

Denne var bra (men ikke det jeg var ute etter)

Denne var noe av det styggeste jeg har hort. Håper ikke vi har noen i tråden som uironisk liker rap/hiphop

youtube.com/watch?v=ykaQb9gEgcU

Denne sangen var nice, hvorfor måtte noen forpeste den med nazisymbolikk?

Sikkert på grunn av att det er en SS sang

Er ikke den adoptert av nynazister snarere enn å faktisk være en ss-sang?

Knasker ivrig i meg to (2) snickers

Slurker i meg litt kaffe

gutta fant nettop ut at joder bruker blodet til kristne barn til å bake brod med

hvorfor lar vi disse folka bo i landet vårt?

>dfn ingen polsk jv

>denne webm'en er faktisk ikke ködd
breitbart.com/london/2016/01/29/daily-mail-articles-blocked-in-sweden-over-migrant-stabbing-court-case/
fy faen

Nei, da SS gradvis utviklet seg til en multietnisk og multinasjonal styrke, ble oversatte og modifiserte versjoner av "SS marschiert in Feindesland" sunget av SS-menn fra andre land.

Blant annet den norske "På Vikingtokt"

DJ Himmler
youtube.com/watch?v=FU6ZwGGkupQ

>breitbart.com/london/2016/01/29/daily-mail-articles-blocked-in-sweden-over-migrant-stabbing-court-case/
Kanskje sverige-user kan vise oss hans resultat.

Bra drekke musikk

De har nok fjernet sensuren 1,5 år senere når det ble internasjonale nyheter av det.

youtube.com/watch?v=YHBQfYLY7Ik

Eg e berre ein kar så gjor så godt hanj kanj

>So, someone has put in a apparent legal complaint/flag on this video, and it is now blocked in the following countries:
Austria, Switzerland, Czech Republic, Germany, France, French Guiana, Guadeloupe, Israel, Italy, Martinique, New Caledonia, French Polynesia, Poland, Saint Pierre and Miquelon, Reunion, French Southern Territories, Wallis and Futuna and Mayotte.

>tyskland nå
youtube.com/watch?v=zU958I4Iqm4
fy FAEN

youtube.com/watch?v=J0p-egT5vek

fy faen for en ekkel somalerfitte

Gutta, hva ville vært et bra navn for en norsk koloni i usa, altså på ostkysten. (Ikke vinland, det har jeg allerede brukt i canada)

Hvem /SpiserBuseneSine/ her?

Ny-Jordvik.

Jeg piller når ingen ser på, men hva faen. Spiste nok litt når jeg var 4 år, men hva faen, du gjor vel ærlig talt ikke dette enda, anonsen?

NÅ MÅ DERE

Fyfaen, perfekt. At jeg ikke tenkte på det samme.

Hva med cuba/Karibien?

men hvor skal jeg liksom kvitte meg med dem?
knipse dem vekk? kaste dem i söpla?

Knipse et sted eller papir.

sokkene

Vanskelig fåvæ. Kanskje Ny-Groruddalen?

Hva horer dere på gutta?
youtube.com/watch?v=77KO2dvs61U

Uimotståelig fåvæ

youtube.com/watch?v=7JBHyE18L3o

Er han som lagde en bong av en brusflaske her?

youtube.com/watch?v=HKgc2Q7e32A&t=178s

Sangen begynner ikke for 10 sekunder inn, de forste 10 sekundene er en intro

youtube.com/watch?v=m3lF2qEA2cw

Ikke ham, men jeg har gjort det

Men om jeg knipser dem vekk griser jeg jo bare til veggen/gulvet/hva det er
Det er jo ikke som om det er farlig, eller noe, heller. Det er en helt ren måte å bli kvitt slikt på

Heh heh, kanskje, men da drar jeg jo det utover gulvet når jeg går

Du torker det jo på innsiden av sokken. Slik unngår du jo det du bekymrer deg for, samt at folk ser det

fy faen
håper seriost du ikke gjor dette

youtube.com/watch?v=d8eJ2kxSXmU

Hva brukte du som kopp for gresset? Er det safe å bruke korken fra brusflasken? Tenker at det kanskje er farlig når man har ild ved en plastkork

Du, dette her var faktisk ganske fint

Nå må ikke du drive å ruse deg lille venn

Da smelter den jo din tulling.. Bruk aluminiumsfolie eller noe, var det vi brukte. Men prov å ikke svi den heller.

>aluminiumsfolie
Men det er også farlig

youtube.com/watch?v=QLd7lYUoaFc

kanskje, men det er bedre enn å skrape smeltet plastikk av fingrene og innsiden av lungene

Takk for det user. Masse andre bra covers på den kanalen.

youtube.com/watch?v=sB6HY8r983c

Lengste sang på spotify?

bra sang

Ganske fin den også. Du får en kåvver i retur, selv om jeg også her foretrekker originalen
youtube.com/watch?v=HMrqBldlqzA

Den lengste på klassisk-listen min er på 13 ca.

Hva med den korteste?

Kansje noe av godspeed you black emperor?
jævli bra musikk fåvæ, anbefaler storm albummet

albummet heter lift your skinny fists like antennas to heaven og sangen heter storm**

Har provd det for, men det var ikke helt min ting der og da. Så dem faktisk live på Oya for et par år siden, og det tok litt tid for jeg skjonte at de hadde startet

>kommer til å feire 17 mai uten en jv

Det er en optimal dag å finne noen å tilbringe natten med, i det minste

smak og behag anonsen, smak og behag

...

Det var ikke en spesielt lang sang. Når var sist du horte på Fattern?

Må nok være en av de gamle Opeth sangene. Forest of October varer i 17 min.

Ikke så lenge sia. Forrige jeg horte var Brus Lee 2017. For det var det Olav Thon

...

Slurkar i meg ein Lade gaard lys kveite ,etterpå blir det ein Lade gaard mǿrklager.

Slurker i meg litt proteindrikk

dumb race-mixer

>du kommer aldri til å ligge å kose i sofaen med en jv

Okay Abdul