/NEDERDRAAD/

Het is weer eens tijd voor een Kraaienpartij uitgave

Welkom: Alfred als hij ja zegt
Niet welkom: Alfred als hij nee zegt, Winnie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=u-v7hH55imI
twitter.com/SFWRedditGifs

>dvw met een meisje gepraat vandaag

Ik ga het halen jongens!

ik pak er een koud biertje (heineken, bah) bij

ik kom een druppel later

ik HAAT politiek links

Kusje voor jouw trouwens mocht je hier nog zijn.

FvD
v
D

huh, waarom gebruik je mijn draad?

Ik hoop dat we nog vele jaren gemiem gaan krijgen in de tweede kamer.

ik ben nog steeds verliefd op de franse eurovisie zangeres. Mediterraanse meisjes zijn de beste meisjes.

miem oorlog in België jonguns! Al wil links natuurlijk de pret bederven

Waarom is het hier weer zo rustig?

Ik was alleen die eerste

Nou dan krijg je als nog een kus van me.

Ik ga nu slapen, krijg ik dan ook een kusje?

ik HAAT linkse mensen

altijd naïef, altijd dom, altijd zwak, nooit assertief

FUCK LINKS

Ik ben trouwens net naar de sportschool geweest na minstens 4 weken en man oh man wat is mijn conditie achteruit gegaan zeg.

Ik had nu 30 minuten nodig om 5 km te rennen met een pauze van een minuut er tussen door.

Maar ja.
Ik weeg verder nog steeds 48kg.

Als je ouder dan 18 bent wel ja.

hahaha zo triest dit

W-welterusten.

Hoi, zijn er hier linkse mensen :) Ik ben ook links :)

Wat leuk dat jij ook links bent mocht dat zo zijn :) Ik heb nog een leuke helikopter in mijn tuin, heb je zin in een ritje :)?

was er wel veel klandizie in kleedruimte?

Ik ben links.
Was nooit zo leuk oetz, tijdens de schrijflessen op school maakte ik er altijd een zooitje van en ik was de enige die allemaal inkt op z'n hand had.
Maar voor de rest is het niets bijzonders.

dit ben jij he
youtube.com/watch?v=u-v7hH55imI

nee, wat een auti is dat

Welterusten!

>er zitten geestezieken hier

Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht door zee.

Wie ook /kankerwarm/ hier?

...

ik ben een ultranationalistische nsb'er en vind hem ook een idioot

waarom nou weer roken in studeerzalen?

dit is 100% een linkse valsevlag om rechts dommer te doen lijken

Ik kromp ineen.

tabal ruikt lekker oetz

Present!

Wat bedoelde hij hiermee?

>ik haat linksen!
>ik haat rechtsen!

Superrrr Groverrr

Ik wil een nieuwe rechtse partij beginnen voor alleen serieuze, rationele mensen.

>geen PVV met hun eenmanspartij en buitenlands geld
>geen Fvd met hun aparte leiding, onnodige uitspraken over irrelevante onderwerpen zoals de aard van de vrouw
>geen VNL met Jan Kanker Roos, lmke wat een idioot
>geen SGP met hun achterlijke christelijke ideeën

Ik ga eens naar bedje, morgen vroeg opstaan voor werk

Slaaplekker poepies, lief zijn~

ik ga een woestijn aflevering van survivorman kijken om wat tips te krijgen voor dit kenkerweer.

VVD?

*vuiststoot in je gezicht*

Dylan is een homo

>coalitie onderhandelingen lopen stuk op migratie
>VVD + CDA willen allebei strenge migratie
>...maar met welke partijen kunnen we dan een regering vormen die perfect op ons aansluit?!
>nee niet met de PVV, Geert is een engerd

DIT NEUKENDE MEEN JE TOCH NIET?

>Geert is een engerd
niet omdat ze gewoon politiek niet overeenkomen?

Maar Geert is best wel een kankermongool oetz

Rutte is nog steeds gekontpijnigd dat Geert het gedoogkabinet heeft laten vallen.

>Geert is een engerd
Geert heeft de bal laten vallen tijdens Rutte I, dus hij kan de pleuris krijgen bij Rutte III.

Normaaltjes gaan in het weekend uit.
Regelen een kipje binnen enkelen minuten
Zoenen binnen enkele minuten
Neuken binnen hetzelfde uur.

En hier ben ik, 22 en nog steeds maagd.

Hoe moeilijk kan het in hemelsnaam zijn?

Ach, user.
Ik ben 21 en heb nog nooit een meisje aangeraakt.

Het zal er ooit wel van komen.
Misschien.

Niet heel moeilijk.

Hoe komen VVD en CDA "politiek niet overeen" met de PVV? Hun verkiezingsprogramma's zijn 90% dat van de PVV en daar hebben ze de verkiezingen op gewonnen.

Ja, dat is waar. Matthijs van Nieuwkerk vertelde me dit ook, nadat ik moest lachen om dat vreselijke grappige filmpje dat ik een miljard keer heb gezien. En die ene kale kerel kwam vertellen hoe gemeen Rusland wel niet is.

Ik vermoed dat dit de "politiek correcte" reden is. Maar als je ze hoort praten met elkaar kunnen ze het altijd fantastisch vinden. Het valt dus wel mee voor de VVD denk ik. Voor het CDA is dit wel een legitiem probleem. MAAR: VVD + CDA zijn ook allemaal weleens uit een kabinet gestapt. Ook met elkaar, dus waarom zou dat zo'n groot probleem moeten zijn?

De echte reden is - zoals altijd - electoraal. Het gaat om de macht. Als ze Wilders blijven buitensluiten, dan kan hij nooit groeien tot een redelijk alternatief op rechts, omdat (((tactische stemmers))) toch altijd stemmen op kabinetspotentie. Die stemmers gaan dan richting VVD en CDA.

je doet niet eens moeite. Wat verwacht je, dat een meisje gewoon bij je voordeur aanbelt en vraagt om je te neuqen?

Ik ken dit gevoel. Mijn vrienden krijgen nu allemaal weer vriendinnetjes en ik blijf alleen achter.

Ik denk dat we ze gewoon van het leven moeten beroven. Dat is wel zo rechtvaardig.

Wil het je wel leren hoor.

>Mijn vrienden
Dood jezelf, normaaltje.

>normaaltje
Ik heb al een jaar geen seks meer gehad en een vriendin is al helemaal uitgesloten.

Waarom probeer je ons te verdelen? Wij zijn hetzelfde.

Je realiseert je dat het stemgedrag van de PVV heel erg lijkt op die van de VVD, hè?

Niet zo moeilijk, ga gewoon naar de sportschool en knipoog naar de grote mannen in de kleedkamer.

Ik maakte maar een grapje hoor. Ik ben eigenlijk meer een normaaltje dan jij bent, want mijn paal was deze:

>normaaltje
>paalt in de nederdraad

Als je hetero bent dan heb je geen excuus om maagd te zijn.

Er zijn gewoon zoveel heteroseksuele meisjes waar je uit kan kiezen.

Probeer harder vriend.

Jij bent overigens gewoon ook hetero. Je ouders hadden gelijk om je geen nichterige meisjes kleren te laten dragen en een homokapsel.

Dat ze in Nederland meewerken aan dat aanstellerig gedrag. Ik had je gewoon terug naar je liefdevolle ouders gebracht die gewoon door je puberale streken heenzien en alleen het beste met je voorhebben.

Misschien als je ooit op een volwassen leeftijd komt, dan zul je dit realiseren.

Ik heb een leven naast 4kant.

...

gewoon naar de hoeren dan

Het omgekeerde is juist waar, een man heeft 9 keer hogere sexuele behoefte dan een vrouw en weet precies wat hij wil. Toegang krijgen tot de pussy van een vrouw zal een stuk lastiger gaan.

...

>Jij bent overigens gewoon ook hetero.
??

Je klinkt verder wel heel gekontpijnigd.

Ik heb een vinger in mijn reet gehad vandaag, dus dat klopt.

Je bent ook gewoon een hetero.

dit is niet meer dan een fase.

Daarom heb ik nu een vriendje.

Volgens mij ben jij niet de slimste thuis.

Misschien moeten mensen gewoon achter hun kjompoetor vandaan komen en naar buiten gaan als ze een keer willen motorboten.

Je vriendje is hetero.

stiekem bent ge ook een manwijf, nog een zieke op de stapel hier

ik heb het zo kankerwarm ik kan dit echt niet uitstaan, ik ga op vakantie naar het noorden ofzo

Doe een raam open. Heb mijn raam net dicht gedaan en een dekentje gepakt, zo koud werd het hier.

Ok, de normaaltjes tjeklijst:

1. Heb je meer dan 3 vrienden?
2. Zie je deze vrienden meer dan 3 keer in de week
3. Bestaat het merendeel van je dag uit sociaal contact met anderen?
4. Kom je elke dag buiten?
5. Volg je een studie of werk je?
6. Ben je zelfvoorzienend?
7. Heb je regelmatig seksuele contact (maandelijks) met meerdere partners?
8 Ga je elke week uit?

Als je alle vragen met ja beantwoord ben je een norm.

Iedereen kan een vriendje nemen. Mijn theorie is gewoon dat je een manliet beta flikker bent die het maar heet geframed als een kereltje wat in zijn kontje genomen wil worden.

Echte homo's bestaan niet.

>2. Zie je deze vrienden meer dan 3 keer in de week
Jezus, dat redt toch niemand behalve als ze bij je op school/werk zitten

Eeh, dan ben je geen normaaltje.

Ik heb vriendinnetjes gehad die elk dag met hun vriendinnen en andere afspraken. En dan samen dingen gingen doen die ze alleen dezen.

>1. Heb je meer dan 3 vrienden?
Nee, maar een hoop kennissen.
>2. Zie je deze vrienden meer dan 3 keer in de week
Ben je gek. Geen zin in al die mensen als dat niet nodig is.
>3. Bestaat het merendeel van je dag uit sociaal contact met anderen?
Nee, grotendeels bestaat het uit kjompoetorspellen
>4. Kom je elke dag buiten?
Ja, ik haal wel elke dag /koffie/ bij die lieve baristameisjes. Al waren ze vandaag een beetje sjaggie.
>5. Volg je een studie of werk je?
Nee
>6. Ben je zelfvoorzienend?
Woon op mezelf.
>7. Heb je regelmatig seksuele contact (maandelijks) met meerdere partners?
Ik heb regelmatig seksuele contact met mijn vd. Ik doe niet meer aan opraapartiestschap, al was dat wel leuk om te doen.
>8 Ga je elke week uit?
Zonde van je geld.

Ik zei niet dat ik een normaaltje ben. Alleen dat je benis nat krijgen niet moeilijk is.

> >5. Volg je een studie of werk je?
>Nee

Hoe leef jij?
Is je vd rijk?

Je penis natkrijgen is echt kanker moeilijk. De meeste meisjes geven het niet zo snel. Tenzij ze je echt leuk vinden.

Maar als je niet in het netwerk zit en geen sociale vrienden hebt die je buiten het internet spreek is het hopeloos.

Ik ben minstens een 9/10, maar mij lukt het nu ook eventjes niet.

>Hoe leef jij?
Momenteel betaalt het rijk mij omdat ik ziek ben.
>Is je vd rijk?
Ja, maar dat is irrelevant en betaalt mijn levensbehoeften niet. Al wilt ze soms wel eens de boodschappen betalen omdat ze zich schuldig voelt dat ze mijn eten eet als ze hier is.

>anekdotisch bewijs
Het gemiddelde zal iets als 1 keer per week zijn voor mensen met een voltijd baan of studie.

Maar ik wil geen muggen in mijn kamer

>9/10 zijn
>het lukt niet
Ben je op je hoofd gevallen of mis je een vaderfiguur?
Dan moet je niet al die spinnen weghalen.

dan ben je blijkbaar niet leuk

>of mis je een vaderfiguur?
Hij was er wel, maar meer om het gezin te terroriseren. Mijn moeder een eeuwig slachtoffer, dat zich alleen prettig voelt in die rol.

Nee, ik ben heel gemeen. Maar het is oké, omdat ik alleen terug doe wat mij is aangedaan.

Homo

Hij'ft ze'n balletjes in de microgolf gefrituurd, opdat hij gratis geld krijgt.

Ik heb nu al zin in de winter oetz

>Nog steeds leuk en aardig blijven als sex al moeilijk te krijgen is als 9/10.

Tja, mijn vader hield van zijn gezin en gaf daadwerkelijk advies aan mij over hoe je vrouwen moet verleiden. Ik geloofde hem want mijn moeder was 13 jaar jonger dan hem en niet lelijk.

Wil je een paar wijsheden van papa Henk?

Ik ben niet homo. Ik heb nog nooit iets met mannen gedaan. 1x een man op de lippen gekust, omdat hij de hele avond mijn drankjes bleef betalen en ik me er door gevleid voelde. Maar dat veroorzaakte al een dronken identiteitscrisis.

Mijn vader schept nu op over zijn nieuwe stagaire die hij feitelijk heeft geadopteerd als de zoon die ik nooit voor hem was en hoe hij hem advies geeft met vrouwen.

Advies heb ik niks aan. Ik ben mentaal beschadigt voorbij het punt van "ben gewoon jezelf". Het is neurochemisch en hormonaal, dus chronisch en verder niks meer aan te doen.

Ik draag mijn eenzaamheid met trotst en eer.

omarm je homofilie user

Ok duidelijk, jij hebt een toxische relatie met je vader. En als jij jezelf bent dan gaat het mis idd. Je moet ook het beste van jezelf naar boven halen, wat je vader is mislukt en het nu probeert bij iemand anders waardoor hij het verliest in darwinistisch perspectief.

Maar serieus. Benis nat krijgen is niet moeilijk, je moet gewoon weten hoe.

>Heb je meer dan 3 vrienden?
Ja.
>Zie je deze vrienden meer dan 3 keer in de week
Alleen al op de universiteit zie ik een stuk of 10 vrienden van me, ongeveer 4 keer per week. Daarbij misschien eens in de twee weken nog vrienden die ik heb van de middelbare of basisschool.
>Bestaat het merendeel van je dag uit sociaal contact met anderen?
Doordeweeks via school, in weekenden niet.
>Kom je elke dag buiten?
Ik dwing mezelf elke dag om buiten te komen, desnoods wandel ik een uurtje, anders raak ik snel gedprimeerd.
>Volg je een studie of werk je?
Ik studeer en heb een bijbaantje.
>Ben je zelfvoorzienend?
Ik teer op de overheid en voor een deel op mijn ouders.
>Heb je regelmatig seksuele contact (maandelijks) met meerdere partners?
Ik ben nu 21, ik heb in mijn leven met 3 wijven gezoend, waarvan 2 in een club terwijl ik compleet dronken was, en 1 een vriendin. Met mijn vriendin was ik intiem maar nooit geneukt. Dat was toen ik 16 was. Ik ben dus een vrij hopeloos gevalletje. Ik verberg mijn maagdelijkheid natuurlijk wel.
>Ga je elke week uit?
Nee, maar dat komt omdat ik het zelf niet leuk vind, ik heb wel elke week vrienden die gaan.


Ik zou mezelf een 4/10 op de normaaltjesschaal geven, vooral omdat ik een maagd ben die al jaren geen contact heeft gehad met vrouwen, geen eens een flirt ofzo.

niet zo aanstellen joh

>jaren geen contact heeft gehad met vrouwen
Uit eigen keuze?

Ik heb wel "contact", als in praten met ze op de uni, praten op whatsapp over studiegerelateerde zaken, af en toe in een bar.

Maar ik heb al sinds mijn 16e geen relatie of iets wat lijkt op een relatie gehad met een vrouw. Vrouwen mogen me gewoon niet.