Norge tråden

Norge tråden.

Hva driver dere på med i kveld?

Other urls found in this thread:

reddit.com/r/WhichOneWouldYouPick/comments/499ght/norwegian_girls_xpost_rrealgirls/
youtube.com/watch?v=MO5UGEW8BMI
youtube.com/watch?v=AkJf0md1kG8
twitter.com/SFWRedditGifs

...

...

...

...

...

Endelig! Hvorfor kan det ikke alltid være slik?

Live Nelvik fra P3

...

...

...

...

...

Adelen

...

kameltå

Jeg ser at du har funnet et bilde av min fremtidige kone.

Degenerate whalefuckers.. Go make cummies in the woods.

to typer sushi i samme bilde jo

Go away, ya big meanie.

Når?

Snart.

Sitter her i Wales og prover å skrive en essay. Dette hjalp ikke

Forst må storebror USA gjore det på et foderalt nivå. Så må lille norge dilte etter.

Tror jeg ikke. Tipper ikke USA kommer til å gjore det federalt lovlig så lenge det fins konservative bibelknullere i myndighetene.
Norge, derimot, blir mer og mer liberale. Jeg har trua!

Folkens! Dama har særemne på gang, og jeg får ikke truffi henne for hun blir ferdig!

"Hvorfor er det viktig for skittenrealismen å skildre mannsrollen som ulykkelig og deprimerende?"

Fordi skittenrealismen innser at patriarkiet har skapt problemer for damene? Seff med en litt mer sofistikert ordlegging.
Fy faen jeg hater ordet patriarki forresten

Forste steg er nok hvertfall en avkriminalisering fremfor legalisering. Med KrF i regjering ser jeg det som lite sannsynlig, mtp deres tullete lovgivninger rundt AAS i 2013.

Så langt har jeg kommet fram til at skittenrealistene mener at ikke bare kvinnerollen er dårlig for damene, men at også menn taper på å være "sjefen". Dersom menn kan tillate seg å være emosjonelle, passe barn, gjore dameting etc. blir livet bedre for dem. Alt i alt, så får menn som lever "50-talls drommen" et dårligere liv fordi de ikke kan tillate seg å bry seg om folelsene sine. Både damer og menn lider under sånne roller, dog er det en mer vanlig mannsrolle.

Hey Anons ... Welcome @Sup Forums
Jeg Elsker SlaveLand.
Heil Hitler

Avkriminalisering, regulering og legalisering er nesten alltid bedre enn forbud i nesten alle instanser. Dette vet politikerene godt, men det handler litt om å redde sitt eget image. Gamle regjeringspolitikere er feige. Sjekk ut når Storbritannia tok opp lovforslaget om legalisering i parlamentet. Seriost rundt 10% motte opp for å diskutere. Salen er vanligvis full under drofting av fillesaker. Det ligger på YouTube, jeg er for lat til å finne link. Men ja, KrF passer ikke inn i det moderne samfunn i det hele tatt.

Det er jo noe sannhet i dette. Selvmordsraten blant menn er jo både hoyere og underrapportert. Dette har mye med skjevt forventingspress å gjore, ettersom det ikke er maskulint nok å si fra når man sliter.

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

reddit.com/r/WhichOneWouldYouPick/comments/499ght/norwegian_girls_xpost_rrealgirls/
Heil Hitler
youtube.com/watch?v=MO5UGEW8BMI

Very good girls.

By the way, can any of you buy me the game Squad on Steam? It's on sale right now, but I don't have a credit card to buy it... and I know that Norway is the richest country in Europe.

Thanks in advance.

(let me know, and I'll give you my Steam id)

lol fuck off

As usual, pumpar ut cash från dumma norrmän, don't u realise you are retarded?!

Turk here, I love Norway, the girls show me attention alot more than Turkish girls (they are all over me) and the people around Oslo are very friendly. I consider myself a Norwegian and I love my country Norway :)

Spise bæsj
heil hitler

I wanna swim with you guys.

...

...

Legg ut bilder av norsk pikk.

Du forst

...

The waters are clear there. Swim. Wanna. With, you guys.

Velg din Russe-waifu.

Weed på vestlandet? Noen?

...

Bump this.

It's obviously you man. The samef*g.
Kek

Also any Norwegian peoples that would help me learn Norwegian language?

Also any Norwegian pals, that can help me learn Norwegian?

youtube.com/watch?v=AkJf0md1kG8

thank you

puertorricanfag here
damn perfect women... fuck
as nature intended women to be
not damn niggers or brown assholed latinas

perfection on the far left

any Norge user could tell me how their women age?
Are they still boneable at ages 40? 50?
Asian chics turn into mamasans at around 50

... skrivet han på Engelsk.

Heng

>implying mamasans arent boneable
youre missing out

What does that mean? Are you gonna get me the game?

Thanks in advance.

That translates directly to "hang", as in hang yourself.

We may be rich, but our riches is going directly to paying for our expensive food, taxes, and now gas.

as boneable as a 45 yr old nigger welfare queen from Savannah, GA. That mamasan on my post just turn 42 last week.

nordmenn er ekle.

spise bæsj

Fyfaen, nylig så fikk gutteungen min med seg ett skjema fra skolen som vi foreldre skulle krysse ut. Det handlet om hvilke julesanger som skulle være "Lov" å synge på skolen, siden andre religioner ikke syntes noe om julen.

Når folk fra utlandet blir triggra over at vi har tradisjoner og er kristne, så får de faen meg seg pelle seg tellbake til der pepper'n gror.

Gi meg ein grunn tell at j ikkje ska kaste ut de jævla utakknemlige innvandrerne fra Norge.

runker til samer

Sånn blir det bare mer av dessverre, men folk skjonner det ikke for det allerede er for sent. Det beste du kan gjore er å lage en stor sak av det. Gå til media, ta det opp med skolen.

Hva med folk innenlands som synes at de kristne tradisjoner er utdatert og mer eller mindre roten til alt vondt i verden?

For noen libtard cucs vi er her i Norge

jep. fuk norge bror, whalla

Kultur og tradisjoner er mer enn bare religion.

>Hva med folk innenlands som synes at de kristne tradisjoner er utdatert og mer eller mindre roten til alt vondt i verden?

Og er det roten til alt vondt i verden?

Gir meg en lang faen i kultur og tradisjon.
Landet har ikke vært på det rette siden vikingetiden.

Oh yes

Noen som har disse videoene?

...

...

...

>Si hoyt at jeg vil ha alle julesanger
Hores jævlig lett ut, men ender opp med at j blir sett på som ein rasist, og j få flotte ungen min vekk fra skolen.

Tydeligvis heilt umulig å la lille muhammed gi nissefar litt graut i desember

Knasiga nordmenn, det finns redan en norgetråd

1v1 meg oslo sosser
>vi trenger dere ikke

hvorfor er folk så slemme mot hverandre bare fordi vi er forskjellige kan vi ikke alle bare være venner og sånn uten å bli sinte eller kalle hverandre ufine ting eller gjore ufine ting :c

Er så enig med denne personen, fred og kjærlighet

Fordi du er weeb

Hold KJEFT

>Jobba som faen for å bli tidlig ferdig på jobb
>Fikk sjåforen til å plukke meg opp
>Henta drikke og halloweenkostymet
>Satt meg i bilen
>SMS
>"Du kan ikke komme [på festen] likevel, er ikke plass."

Sadness.jpg

...

Enten så tar du det opp med skolen og forteller de at dette ikke er greit, eller så kommer de til å fortsette i samme retning.

Det er viktig både for de norske barna og innvandrer barna å lære seg norsk kultur og tradisjoner for å integreres i samfunnet. Skolen din er ikke den eneste som har holdt på slik. Har lest mye i media der det samme skjer rundt om kring i landet, så det er helt greit å si ifra.

ååå
er det halloween I dag
jeg hadde glemt ;__;

men det er hva jeg faktisk foler da user

>"Du kan ikke komme [på festen] likevel, er ikke plass."
>Mfw dat feel

Var en rekke av de der som gjor til at eg har såtte heime å drukket meg full hjemme i morket siste åra istedenfor å feste.