Sverigetråden - Serverproblemupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=EZsEdXBsOQs
youtube.com/watch?v=bzwV5085Vvo
desuarchive.org/int/search/image/KuTtRt68291489_tVopgPA/
malmo.se/Huvudnyheter/2017-05-17-17-maj-flaggar-vi-for-att-uppmarksamma-Internationella-dagen-mot-homofobi-och-transfobi.html
youtube.com/watch?v=WJ_7PY7lQ78
nyheteridag.se/talk-shit-get-shot-och-skyll-dig-sjalv-tv4-journalisten-efter-attacken-mot-akessons-familj/
twitter.com/SFWRedditGifs

...

gå och lägg er

>två cancertrådar
hmmmmmm
åtminstone är denna inte forcerad cancer

Jag har tröttnat på Svenska kvinnor då de inte har någon humor, utseendefixerade, prinsessyndrom, skitsnack, inte vågar ta till orda utan allt ska "låta vackert och snällt", ingen intelligens och feminism.

Testa att skämta med en kompis på stan och säg smått högljutt att kvinnor ska stå i köket, då får du en blick utav alla kvinnor på gatan som du är en sexist - även om det bara är på skämt men säger du att alla män är svin så kollar de på dig som om du vore den smartaste människan inom mils avstånd.

Nej, kvinnor överlag har jag tröttnat på. Klart det finns vettiga tjejer i Sverige men de är lite som diamanter, inget du precis hittar på gatan.

Det kommer komma en dag då jag ska stadga mig, skaffa barn och så vidare men för varje år så kollar jag mer och mer mot andra länders kvinnor. Lyckligtvis är jag ung och ska nog inte ha barn förrän om 10 - 15 år så har ingen väldans stress men jag ser inte Svenska kvinnor som ett fungerande val idag.

Vad lyssnar ni på?

youtube.com/watch?v=EZsEdXBsOQs

...

på vilket sätt är denna tråd cancer?

antyder du att christer petterson är cancer?

har kanalen slutat lagga nu?

Det behövs fler som honom. Direkt demokrati genom ballistik slår alltid politik.

>antyder du att en och samma trådstartbild som används var och varannan dag är cancer
ja

Mm verkar funka bra för Syrierna.

youtube.com/watch?v=bzwV5085Vvo

men kom igen mann1 den här bilden har inte använt på tre veckor i trådstarten.

skärp dig för fan.

desuarchive.org/int/search/image/KuTtRt68291489_tVopgPA/

Du tror väl inte att priserna kommer hålla i sig särskilt länge till?

Detta.

Att låna till en bostad är väl det enda man kan låna till (om man nu inte drabbas av sjukdom) och fortfarande vara en vettig människa.

Men att göra det i dagens läge är bara efterblivet. Men det ska iaf bli kul att köpa en lägenhet billigt av någon stackars sate som snart kommer bli skuldsatt för livet.

Den kraschar snart mann1

haha aa

är lvl 47 nu med 31 timmars stamina

>mobba mitt inkommande demens
elakt

ta livet av dig.

Den 17 maj 1990 fattade den internationella världshälsoorganisationen WHO beslutet att inte längre klassa homosexualitet som en sjukdom. Sedan 2004 uppmärksammas denna dag världen över under namnet IDAHOT, Internationella dagen mot homofobi och transfobi.

Malmö som kommun har ansvar för att motverka alla former av diskriminering. Vi arbetar i samarbete med både civilsamhället och andra myndigheter, för att vi både som arbetsgivare, utbildningsanordnare och stad ska bli ännu bättre på att främja och skydda allas lika rättigheter.

Mycket har blivit bättre på detta rättighetsområde sedan 1990 men ännu återstår mycket att göra för att allas lika rättigheter och möjligheter, oavsett sexuell läggning, könsidentitet eller könsuttryck ska vara verklighet internationellt, i Sverige och i Malmö. HBTQ-personer, oavsett ålder och bakgrund, riskerar till exempel fortfarande att utsättas för hot, våld och andra kränkningar oftare än heterosexuella.

malmo.se/Huvudnyheter/2017-05-17-17-maj-flaggar-vi-for-att-uppmarksamma-Internationella-dagen-mot-homofobi-och-transfobi.html

Varför är du inne och läser nyheter på malmö kommuns hemsida?

De kan hålla i många år till, men även om bostadsmarknaden skulle krascha så har vi en enorm bostadsbrist i Sverige, det kommer inte att förändras bara för att bostadspriserna går ned.

hur är en kråka som ett skrivbord?

Problemet är ju dels att dagens marknad är värdelös men också att ett lån för en bostad i slutändan ändå är en enorm chansning kontra att hyra istället, och det är i en normal marknad.

>antyder att det var han som sköt
Sök på Christer Andersson.

var det jag hittade på google denna dag

länka gärna nåt mer

>Malmö
>uppmärksammar IDAHOT
ka in hi på

var behövs det annars?

Krille är ändå en bra symbol.

Det var menat mot Malmö med tanka på deras "toleranta och mångkulturella nyanlända barn", user.

ja det förstod alla

just därför passar det väl där om någonstans, om vi vill motarbeta undermänskliga parallellsamhällen i vårt land

När nästa ekonomiska kris kommer, och det gör den snart, så kommer det bli värre än den vi hade vi början på 90-talet.

Folk kommer att förlora sina bostäder, var så säker på det.

>ett lån för en bostad i slutändan ändå är en enorm chansning kontra att hyra iställe

Nej.

Endast om man är väldigt gammal så är det en chansning, men är man som de flesta i tråden under 30 så är det i stort sett en garanterad vinst, så länge man inte lyckas bli av med den direkt efter en krasch.

>ingen brevar bilder

c =

Något som rekommenderas på Netflix?

>netflix

dds nbög

Jävligt bra serie

fritz the cat
heavy metal

tänk bara att alla använder pappas netflix

Detta.

>dkn för lat för att följa mer än exakt 1 serie

Ska ni mönstra grabbar?
>folk över 20 på kanalen

Har inte ens datta, men tack ända. Såg en nord Korea dokumentär som var högst intressant där faktiskt.

Tack, kommer tillbaka med avslöjanden. Strax.

Skölden.

Om den nu finns på Netflix.

Påminnelse om att alla svenska män har gjort lumpen.

Tomte, jag vet att du läser tråden. Kan du breva en bortkastningsmail och PGP-nyckel?

>kommer tillbaka med avslöjanden
haha, försök du. Såg klart hela skiten för 2 veckor sedan :^)

>dkn inte man

Om de släpper in dig i försvarsmakten slutar jag.

>homosexmakten
nej tack
tumblrbögpedofilen...

Jag kanske går med i Främlingslegionen någon gång.

Jag hittade en ensam plats i färdriktningen, utan någon plats mittemot. Tvärs över i korridoren satt en arabisk affärsman i femtioårsåldern, iklädd en lång vit djellaba och en likadeles vit palestinasjal, förmodlingen på väg från Bordeaux. Han hade lagt upp ett antal dokument brevid datorn på borden vid hans plats. Mitt emot honom satt två unga flickor som nätt och jämt kommit ur puberteten - säkert hans fruar - och som hade rensat järnvägskiosken på godis och tidningar. De var uppsluppna och ivriga, klädda i fotsida klänningar och färgglada slöjor. För ögonblicket var den ena försjunken i Picsou Magazine och den andra i Oops.

>Förvvaret ska ha radikalfeministiskt perspektiv på alla strdissituationer
Snälla säg att detta inte är sant

tumblrpedofilbögen...

>när man är latent homosexuell och inte fysiskt kapabel för att göra ett fuck och därför inte skulle släppas in i försvarsmakten och man försöker rättfärdiga det med "möh bögeri"

Jo det krävs en omfattande ekonomisk kris för att utläsa en bostadskrasch eftersom vi har en sådan extrem brist (lel låt oss tillåta lite vilkasomhelst hyror på andrahandskontrakt det kommer lösa krisen :^) ), att det saknar vilja att ta tag i saker som skulle kyla det lite som t.ex. ränteavdrag gör det inte bättre, vilket man borde göra medens räntorna är låga.

Visst man kan säga att i längden är det en vinst, men hur ska man leva under den tiden? Och en bostad ska ju inte bara vara något man spekulerar i utan någonstans där man faktiskt vill bo och spendera sitt liv.

>Potatisnegern är en ovädershanrej
Otippat, not.
Det står i någon manual på sin höjd, ute i fält slängs det säkerligen åt helvete.

vf äru så rövsmärtad?

Förstår legitimt inte vad hon försöker säga.
Snälla hjälp

breva bra libretton

youtube.com/watch?v=WJ_7PY7lQ78

>Vilja stå och moppa golv i någon bas
Spännande.

hon är kvinna, du måste banka henne i huvudet för att något ska hända

Vad i hela jävla helvete med militären? Gick från en stridssäker och stolt armé till den här svaga och feministiska/vänsterskiten

autism

...

ja tjejen han skriver med verkar vara någonstans på det spektrumet

>fysiskt kapabel
mm för kvinnliga "soldater" är ju riktigt starka och tuffa eller hur axel
>le alla som inte gillar bögeri är gaderobsbögar
mm strax

se

breva en bild på din kropp tack din misslyckade fjolla

nyheteridag.se/talk-shit-get-shot-och-skyll-dig-sjalv-tv4-journalisten-efter-attacken-mot-akessons-familj/

>SD-ledaren Jimmie Åkesson får skylla sig själv när hans familj med sambo och treårige son attackeras i sitt hem. Det menar TV4-journalisten Christoffer Eriksson på Twitter. ”De är en bugg i systemet som ska rättas till”, skriver han på Twitter om Åkesson och hans partikamrater.

>journalister

>nyheteridag

>när gnälliga syltryggar försöker hitta på ursäkter till varför de inte är beredda att försvara sitt land och sitt folk med livet som insats
Ta livet av dig, fjolla.

Sluta svara på fnöskebögens brev så länge han vägrar breva bild på sin profil.

...

När kommer den svenska Hitlern?

[Avslöjare]Är det libanon?[/Avslöjare]

Trodde Jimmies son var äldre.
>Dkn man medvetet gör fel på captchan
Sug på den captchajuden

Insåg precis att jag kommer hamna på SÄPOs lista för det där.. Aja, som om jag inte redan var där

>Yougov: Maj 2017 vs april 2017

Moderaterna: 16,0 % (15,6 %)
Centerpartiet: 12,8 % (12,8 %)
Liberalerna: 5,4 % (5,5 %)
Kristdemokraterna: 2,9 % (3,6 %)
Miljöpartiet: 2,1 % (2,7 %)
Socialdemokraterna: 25,3 % (24,1 %)
Vänsterpartiet: 8,1 % (6,3 %)
Feministiskt initiativ: 2,6 % (2,5 %)
Sverigedemokraterna: 23,6 % (25,6 %)
Annat parti: 1,3 % (1,3 %)

Sluta

HE FU SE

Besökte lgbt, gissa vad jag är!?

God natt...

Någon som är förvånad eller?

>grodbrevare

Den feministiska vänsterskiten finns inte i verkligheten. Det är rena fantasier som hanrejarna här sitter och runkar till.

du först, skulle vara kul att se på hur klena svenska "soldater" är
>misslyckad
det är inte jag som suger sergeantkuk för en minimilön
>ge sitt liv för feministregeringen
>sitta och runka av varandra i en barack medans folket blir utbytt
bokstavlingen landsföräderi

Häng dig

Vad ska jag svara när en tjej skickar mjukporr och porr till mig via GIPHY?

skicka SVARTAD tillbaka

>"Häng dig"brevare

Hej då Fnöskecucken!

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inteen resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

skicka 2dporr tillbaka

Ah synd jag kommer bli tvungen att starta om min router

Svenska soldaters lojalitet ligger hos svenska folket, inte hos någon politisk faktion, fjolla.

...

Efter vår uppmärksammade motdemonstration på Mynttorget i centrala Stockholm har stödet för Nordisk Ungdom varit överväldigande.

Vi har aldrig tidigare fått in så många donationer, medlemmar och positiva kommentarer och mejl. Vår organisation och våra åsikter har exponerats i varenda rikstäckande media och i mängder av lokaltidningar. Vår hemsida sexdubblade besökarantalet under flera dygn i sträck.

Det är speciellt det ekonomiska stödet vi vill tacka för. Utan ekonomiskt stöd skulle Nordisk Ungdom inte existera som organisation. Det är tack vare det ekonomiska stödet vi kan ha en lokal (och dessutom planerar att byta upp oss till en större och bättre sådan), ha en hemsida, tillverka aktivistmaterial (banderoller, klistermärken, affischer) och så vidare. Allt kostar tyvärr pengar, men vi ser till att använda pengarna så effektivt som möjligt. Till exempel har ingen av medlemmarna i Nordisk Ungdom någonsin tagit ut en lön för sitt arbete inom organisationen. Allt arbete sker ideellt och alla donationer vi får in återinvesteras i organisationen.

Vi finns alltså tack vare våra fantastiska medlemmar och donatorer! Utan er hade vi inte funnits. Tack!

>Svenska soldaters lojalitet ligger hos svenska folket, inte hos någon politisk faktion

>du delar tråden med det här patetiska äcklet

Häng dig nbög

nej den svenska staten och dess territorie, erkänner inte det svenska "folket" utan bara en nationalitet som är bunden till statsapparaten