/mämmi/

/mämmi/

Uus kun kukaan ei jaksanu tehä.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=0fCpAuxrQ_I
danbooru.donmai.us/posts/2677800
youtu.be/zbG0k3RyVr0
twitter.com/SFWRedditVideos

/esp/

kvägg my bröders

>Nuole ne puhtaaksi tai juotan sinulle taikajuoman joka tekee sinusta tytön, nyymi

saispa sian vittua

>bröder
youtube.com/watch?v=0fCpAuxrQ_I

Oulu?

No ei oo vaikee valinta, juoma tänne nyt heti.

ai kauppisen perinteistä sianvittukäristustä?

mahdollisesti

...

sulla on varmaan antaa lähdettä tälle

Juuh kasvojen vasen puoli puutui ja turpoaa. Se on menoa nyt

danbooru.donmai.us/posts/2677800

Siis mä tajusin just että musta on tullut se mille mä nauroin 10 vuotta sitten.

Mun harrastuksia on videopelit, runkkaaminen ja japanijutut.

Ei vittu nyt.

Oho soitin mutsille enkä ollukkaam mitään perseilly. Tuntuu hyvältä.

niin siinä käy jos on liikaa netissä

Vai sellanen psykoosi

semmonen epäonnistunut normo sieltä

noi oli mun harrastuksia jo teininä

Se antoi sulle vielä yhden mahiksen katsomalla känniperseilyt sormien lävitse. Oisit kiitollinen

Aikalailla samat paitsi lisää tohon 40k ja noi jutut ovat olleet jo 10 vuotta mun harrastusten joukossa joten ei tullut yllätyksenä

Sentään oon paremmassa lipastossa kuin mihin luulin pienempänä pääseväni ja käyn salilla joten ihan sama

Olen vieläkin messukeskuksessa
*messuilee viimeisen kerran*

Hui! Kuinkas nyt noin?

>15 minuuttia vanha viesti
Se meni jo.

Olin kuulemma vaan pyytänyt serkkujen ja faijan numeroa. Ei ollu huomannut et olin blackout jurris.

6 viikkua menny ryyppäämättä, olo hyvä

Juuh muistan kun teininä naureskelin päälle parikymppisille jotka asuu vielä äidin luona ja pelaa vaan wowia yms.

Niin siinä sitten kävi että ite muutin omilleni vasta 25 vuotiaana ja oon kaveriton luuseri joka runkkaa animelle.

T. Epäonnistunut normo

Kohta lääkäriin. Kuumottelen kun yleislääkäri ei suostunut edes arvuuttelemaan mikä se on vaan pisti lähetteellä yliopistolliseen

Huh hu! No pidä meidät postattuna!

Babu Babu painos

RUSSIA

Why are finns so nice and civilized?
Like just watching my own kinsmen they act arrogant or gay as fuck or plain retarded.

En oo vieläkään löytänyt sitä mun leiska pulloa. Vituttaa näin darrassa. Piilotin sen et voisin osan säästää perjantaiksi.

grass is always greener on the other side desu

or in this case swedes are gay lol

Not on this site though. Finns here are hostile autistic spergas. I wonder if toi guys are the same? Though I used to have a Swedish friend and he's come visit me and I'd go to Sweden to see him. A total bro.

dunno you are pretty cute here
a bit tricky but still

>Finns here are hostile autistic spergas
This. Why can't we just have serious discussions???!

Juuh neekerit pois langasta

What does ulius mean?

testi
testi

Juuh eli delirium / antabuksen profiloijanyymi täällä hei. Ollut range bannattuna kuukauden päivät jo. Varmaan kaipasitte mua jo.

Mistä saa kuukauden bännit

*neekeröi vimmatusti*

ulista=complain/whine


also youtu.be/zbG0k3RyVr0

Uli means?

yes

wait, so ja, juuh, jaa and kyllä means yes along with uli?

no

MISSÄ SE ON?!?! Mul on joku hapara muistilista et pistin sen jonneki kyljelleen.

vaan puhekielessä, jos sielläkään. ulistahan meinaa aikalailla samaa kuin ulvoa.

I don't understand, what does uli mean then?

sven you dumb

Ilmastointitunnelissa niin kuin kunnon piiloalkkiksella

Pesukone, wc-pöntön huuhteluallas, ja salapohja laatikossa on myös suosittuja

its just onomatopoeia for the act of ulista (whining) jesus christ how dumb are you

Don't point that out and just saaaay.
t-thanks

Tässä olis taas oc sammakonyymille paikka

>+23c
>mene ulos mustassa college paidassa ja farkuissa
soittakaa ambulanssi jos saan lämpöhalvauksen

Mulla on pari kertaa käynyt niin että on ollut tarkoitus säästää mutta olenkin juonut kaiken mutta seuraavana päivänä en muista että join

Ilmeeni kun en katsonut asteita ja lähin tonne takin kanssa

oi saatana +10 torniossa! huh hellettä!

Aamulla oli kiva käydä kaupassa kun oli 15 astetta, semmonen täydellinen ilma, ei liian kylmä, ei liian kuuma, yöllä oli satanu ja aurinko paisto

juuh +10 kajaanissa kans ja vettä sataa
tasasen harmaa taivas

Täysin samat, vaikka tääl onki vaan 17 niin aika kuuma tuli

Juuh, se ois mahdollisuus mut muistan kun piilotin sen, sit alkoki tekee mieli lisää ja en enää löytänyt sitä. Ja vaikka oisin juonu nii tyhjä pullo pitäs olla jossain. Ja kaikenpäälle se et join myös 5 kaljaa eli 0,7l leiskaa ja 5 bisseä niin varmasti oisin herännyt aamulla kännissä mut oli darra

Oon alkanu kelaa et oon varmaan oikeesti semmonen aseksuaali. En ole tuntenut seksuaalista vetovoimaa mihinkään sitten yläasteen alun. Runkkaan kerran viikossa sillee "jaa kai sitä vois taas runkata" tyyppisesti.

Oon vissiin aika vammanen jopa nyymiks.

Työkaveri tarjos mulle rullakebun.

Kerrassaan hirmistyttävää!

Aseksuaalisuus on tekosyy omalle saamattomuudelle

Nytkö ei enää suruta äitin kanssa riitely?

Se ois se masennus. Mulla oli vähän sama, ei mitään vetoa sen jälkeen kun olin 15, sit jotain vuosi sitten alko taas oispattaa 3d.

Onko se saamattomuutta jos ei oikeasti halua?

Ei riidelty

>bitcoinin arvo tällä hetkellä 1735.82€
>stk tuli joskus ostettua huntilla 25 coinia mut kaikki meni silk vitun roadille

:DDD

semmone narkkari sieltä

Näin muuten eilenä terminaattorin.
Olin menossa kattomaan veljeä ja juuri ehtiny pihasta pois kun tuli vastaan.
>Laihaläski
>Siili ja kaulaparta
>Aurinkolasit
>Musta t-paita
>Mustat farkut
>Nilkkoihin asti yltävä nahkatakki
>MUSTAT CROCSIT MUSTILLA SUKILLA
Jätkällä oli kanssa mukana kaksi pitkäkaulaista syvänsinistä lasimaljakkoa, yksi kummassakin kädessä.

Juu, itel vähän samat paitsi et sillonku ostin huntilla sai joku neljä coinia.

Ja koko rahalla tietty budia vittu :D Toisaalta mistä tommosta ois voinu kukaan koskaan tietää.

itelläkin mennyt libido kokonaan, varsinkin oikeat naiset ei sytytä ollenkaan

nooh ei se vielä mut nyt on lähtenyt ruokahalukin, ei tunnu enää edes nälkä kunnolla

ekana tosin lähti into peleistä ja leffoista, lopulta ei ole varmaan mitään jäljellä

Olen ihka aito narkkari.

Äärimmäisen vituttavaa ajatella että harkitsin ostavani noita läjäpäin kun ne oli vielä melko arvottomia. Saatanan saatana

ei vittu meil samit

oc apu
sinun täytyy

näin menneistä helposti vittuuntuvana ihmisenä ahidstaa ihan saatanasti ajatalle tota wallettiakin, hyvällä tuurilla siellä olis jotain 0.x hiluja tallessa mutta milläpä tuotakaan tarkistaa enää tässä vaiheessa kun ei muista mitään noihin liittyviä tunnuksia yms.

Et sä välttämättä laittanu siihen salasanaa, tai jos laitoit, se voi olla helppo murtaa. Tässä sulle parin päivän projekti

Oonkohan mä psykoosissa

...

Oot sellasessa psykoosissa että luulet olevas psykoosissa mutta et oo oikeesti psykoosissa ja sun psykoosi onkin vaan psykoosia, arvelen

...

vähän sama mulla

pelit/leffat ja runkkaaminen oli kaks asiaa josta sain vielä jotain nautinnon tapaista, nyt ei kumpikaan tunnu enää miltään

ja nyt tää viimeisin "ilmiö", se tyhjyys tuntuu fyysisesti, oma kroppa tuntuu tavallaan vieraalta ja tyhjältä, eikä oikein pysty käyttämään sitä kropan voimaa

Postatkaa "mä oon vaa tällänen lihapulla ettei must mitään tuu"

nyt heti

juuh itellä tulee hetkiä että on vaikea tarkentaa näköä kun se tuntuu sumenevan ja katoavan ja silmät vaan seisoo päässä

vihannekses vissin muuttumassa

...

kiitos nyymi :3

pruut piernuan aivan valtoimenaan hrmph

Näin äsken jonku lähiöpossun ulkoiluttamas neekeri ja ählämikakaraa

semmonen koulukaveri tyty ois kiva tavata kyl

Tulipahan lauettua taas sellaisella voimalla että ruikin purskauksittain 20 sekuntia mällejä pitkin seiniä.

haha vitun läski

No eikä

Mä olen kahden tunnin päästä humalassa

*sokaisee nyymin*