/mämmi/

Viinaa veljet

Perkele

3D > turri > anime > robotti > nukke

juuei oon jo kuivilla

ootko kasvaja?

itellä pehmeä minikikkeli kun muut pojat näkee ja hihittelee saunassa mutta naiset taas punastuu kun näkee mun kivikovan metrin rautalekan

Kuvan tyty väittää olevansa 25.

Juuh ite oli kuivilla kerran 6 viikkoa.

2-3 viikkoa kun tuli täyteen oli semmonen aika hyvä olo fyysisesti.

Siinä 5 viikon kohalla aloin kuolla tylsyyteen ja jotenkin sinnittelin sinne kuuteen viikkoon ja tein alkon mammam iloiseksi sitten.

best musician 20-thousandsomething

tai ehkä parempi kysymys, mikä on sun kasvukerroin? mulla kasvaa joku 2.5x kovetessa

agreed

jtp oon nähny lähes samannäköisiä 19 vuotiaita IT linjan yliopistotyttöjä

Itellä 7. vuosi menossa

Väittäisin ettei ole tyty ollenkaan vaan ihan puhdas tyty (poju)

Mitä sä teet vapaapäivät?

Mä en keksinyt mitään tekemistä ja kaikki oli paskaa selvinpäin.

Ja juuh mulla ei ole ystäviä.

Miten onnistuu näyttämään nelikymppiseltä jos on 19, siihen vaaditaan jo oikeen paneutumista

Mulla on semmonen 2,5cm pehmeenä ja 10cm kovana että kai se määritellään kasvajaks vaikka aikamoinen millimuna ollaankin

Eläkkeellä ja teen vapaaehtois hommia silloin tällöin ja oon käyny puhumassa viinapirusta nuorille yms

Geenit ja ei meikkiä.

Se on sangen yllättävää kuinka paskalta naiset näyttää ilman meikkiä, ei sillä että suurinosa näyttää 40 vuotiailta mutta kuitenkin.

how do I get a finnish gf?

Be a refugee from iran

iraq*

vaadin kuvaa siitä löysänä, miltä näyttää 2,5cm

laita sille joku hattu niin kuumatasku ei poista

join them in one of those helsinki feminism/refugee protests

En mää jaksa toimittaa mutta tää vastaa totuutta aika paljon, tavoitteena on myös saavuttaa samanlainen lihaskasvusto ja larpata kreikkalaista

Ei vittu mä en kestä tätä kuumuutta

Kuinka monta kertaa päivää kävisitte päivässä paskalla jos paskaa tulis aina kun halusitte?

Mä varmaan joku 4 tai 5 kertaa kunhan se tulee sellasena että ei tarvi pyyhkiä.

Mä oon käyny tänään neljä kertaa

Onhan toi kolme köttbullaria omalla tavallaan aika esteettinen setti jtp

muuta jonnekkin japaniin ja eti sellanen westaboo

No mut toi on ainakin viis senttiä

En koskaa jos sais valita

juuh, ei mua edes harmita toi kun eipä sille voi mitään

tykkään aasialaisista muijista kyllä mutta pitemmän päälle en semmosta halua koska pitäis tehä lapsia ja en halua semmosta hapa kakaraa

no katoin itekkin että ehkä toi on alakanttiin toi 2,5 mut se riippuu lämpötilasta ja muutenkin että se vaihtelee kyllä tietty, kylmällä se voi ollakkin ihan helvetin pienempi vielä. mutta ei se pallien yli roiku ikinä

mahdollisimman harvoin

juu viinaa vaan

Juuh

Onpas teillä paska perse/suoli/dieetti jos paskalla käyminen ei tunnu hyvältä. Se on vähän niinku runkkais.

How many here is close to being 30?

tuu jo sieltä kaapista

-2 years here

pitäs tehdä oikein rapea pizzataikina josta ottais aina paloja ja pistäis kaikki syömiset pizzataskussa uuniin

Tällä ei oo mitään tekemistä homouden kanssa.

fugg :(

Paskominen stimuloi ihan samalla tavalla kuin anaaliseksi eli se on aika homoa jtp.

Semmonen homo siellä

runkkaaminen stimuloi ihan samalla tavalla ku miehen perseeseen paneminen niin se on homoa

Kelatkaa

No se ei kyllä oikeastaan stimuloi yhtään samalla tavalla.

Juuh tää oli ihan hyvä vitsi tämä 20+ keli mutta nyt voitaisiin palata siihen vähän päälle kymppiin

naisen perseeseen paneminen stimuloi ihan samalla tavalla kun miehen perseeseen paneminen niin se on 100% homoa, kaikkie akti joka ei ole muna pilluun ah ah on 100% homoa

Kuis olet saanut eläkepapyrukset?

Itteä ahistaisi puhua joukolle mistään kun toi ramppikuume on ylitse pääsemätön.

PPERJANTAI ILTA KAMERUKSET

Pelasin juuri 20 eurolla eurojaskaa koska tykkään heittää rahaa kaivoon

...

Muuten jos mulla olisi paljon rahaa niin kannattaisiko hommata semmonen persoonallinen traineri?

Oon ihan vitun saamaton läskipallero eikä mulla ole mitään itsekuria

Mitä teette kun Saksanyymi ilmestyy miittiin?

Tatuoin swastikan mun peräreikään

mikä on paras paikka asua suomessa?

ei ku nakkaisit kaikki syömiset ja juomiset ulos roskikseen ja palkkaisit ruokapalvelun.
sitten syöt niiden terveen ihmisen tervettä annoskokoa nii et pysy läskinä eikä tarvi yrittää

Suski!

Myyrmäki, vitusti kerrostaloja, mamuja ja elämässä hävinneitä.

Netti täällä sentään pelaa ja anonyymisyys on taattu.

Mulla olis kyllä amica tossa aika lähellä mutta niiden lähes kympin maksavat lounas setit on turhan tyyriitä

Kenkänokkaeläin paras kamerus

juuh, aamiainen lounas päivällinen tyyliin jos menis 30 euroa päivässä nii on se aika kallis.
sovi jonku thairavintolan vegeateriat tulemaan kahdesti päivässä tulisena

mikä teidän speedtest ping lähimpään servuun? itel toi 1ms

anna kaikki sun rahat mulle niin sulla ei oo vara olla läski, lähetän sulle kerran viikossa yhen nakkipaketin

>stk ei nyymiä

Kiisu kävi parvekkeella

>Stk kun oman elämänsä nyymi

>0 matchia
se johtuu siitä että mun nenä on pikkusen vinossa, eikö johdukin

10ms

t. bönde

~300ms australiaan

Joku pikkunen ruoanmuru meni hampaan väli, tai jäi jumiin hampaaseen, ja en tiedä missä kohtaa se oikeen on. Oon koittanu langata ja harjata ja purskutella vettä ja tökkiä sitä kohtaa hammastikulla mut juuh

Ilmeeni kun en ole kehittynyt henkisesti sitten 14 vuotiaasta

Mulla on alhaalla takana semmonen kolo mihin aina jää, sitä ei saa veke muutenkuin porskuttamalla vettä suussa

DD-MM-YYYY > YYYY-MM-DD >>>>>>>>>>>>>> MM-DD-YYYY

Vittu mä vihaan tietokantoja ei saatana

ei huolia, normot lopettaa henkisen kehityksen 6-vuotiaana

00:00-23:59 >>>>>>>>>>>>>> AM/PM

...

Juuh pelaan wowia silleesti että mulla on täydet heirloomit ja tankkaan lähinnä vaan low level instoja.

Oon tehnyt tätä nyt joku vuoden pari.

Arvioikaa mun elämä

ma->su >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> su->la

gregoriaaninen >>>>>>>>>>> juliaaninen

ite juoksen hiilerinä ilman heirloomeja, kivempi kun on loottia mitä kerätä ja ei mulla ole kiire levuttaa

winkel tripel > robinson > mercator

Täähän on itsestään selvyys, vitun kallut amerikkalaiset taas

Minä > sinä

Lopetin wowin pelaamisen pari viikkoa sit kun stressasin koko ajan siitä et pitää tehä kaikki dailyt ja juosta mythic+ et sais gearia vaikka tarviin sitä gearia pelkästään siihen helvetin mythic+ ja juuh

Oon miettiny nyt et jos alkas taas pelaamaan mut jotenkin sais ittensä uskomaan et voi vaan tehä niitä juttuja mistä tykkää

toi nyymi panee

>stk ei varaa pilluun

lol apua

piti pidätellä kusta jääkiekkopeliä pelatessa ja kun menin kuselle niin kusi alkoi suihkuamaan niin valtavalla voimalla että tuli samalla paskat housuun

nyt lähden hakemaan lisää kaljaa

oikeesti? keskellä päivää?

Juuh, sitä sattuu.

postakkaa naamanne

einarinari pieri ja pani

juuh pitää keksiä omia sääntöjä, ite juoksen vaan yhden instan aamulla ja illalla

pallo > kartio > lieriö > laatikko

jos näin peppuun tunkemisesta puhutaan

moi

intel > amd

nvidia > amd

microsoft = apple

aluekartta > maakartta > mannerkartta > maailmankartta
ihan turhia lippulappuja nuo isommat kun menee niin epätarkaksi

moi