FJORTISBOY

FJORTISBOY
youtube.com/watch?v=niR9b4qpsKc

bumpels

Posta fjårtisar från snyggast eller porrigast nu då op!!!

#90-taletvarttogduvägen

bror, du vet vad som händer

...

jævla svensker
alt doke er godt for er billige energidrikker, så er de rett tebake te norske skog.

Kom å 1v1 meg med landegrense campingen, å få deg en på tryne.

käften norskjävel, lär dig prata normalt

Sur eller? Suger de so jevlegt å bo i skandinavias u-land?
Eg spytter på bakken te lande ditt når eg går over grensa.
Sug den hårete nordmann kuken min, din grå håra gullrot.

>gullrot
vafan är det, kom igen neger, alla vet att du är ett fet troll som lever av norskt fett..

Why is she wearing a snow fence?

är ni med i NMR bois? ni borde

nä men funderar på Soldiers of Odin

åh fan dom hade jag inte tänkt på, why not both? gick med i NMR för någon vecka sen
HELL SEGER!

>svenskjævelen veit ikkje ka en gullrot e for noke
gå å legg deg, din blånisse
blånisse me stogg uvaska lue.

hjälper de något då?

det hjälper att visa att det i alla fall finns några svenskar som ännu inte är muslimälskande kommunisthoror

jag är ledsen att behöva berätta det här för dig, men du är efterbliven, retarderad, du behöver hlälp för att klara vardagen och livet i övrigt..

Herdenfjorden morden ja shmorden. Mern esh florden? Lol ma norden borden korden porden

spelar inte så stor roll om de inte har praktisk betydelse, vi behöver människor som sprider information om hur läger ser ut i samhället, inte dem som sitter i en källare/pub och pratar med varandra..

woah. moar.

>hahaha
så sur. surjævele svenskjevel. haha
>kom å få deg en a, kukk

>ishiggydiggyfrogmeme

Håller med till fullo! NMR visar ofta upp sig på gator och torg. En hel del affischer och dylikt också

försök att håll er framme på nätterna, då negrer o andra otyg håller sig framme.. visa att ni inte är rädda för att slåss för att försvara er frihet

jag bara skrattar varje gång du skriver något, det låter som något en fem åring skulle skriva, KEK

Definitivt! Du kan alltid ta kontakt med NMR utan att vara ute på gator osv. om det skulle påverka privatlivet (det är väldigt populärt att vara kultur-marxist i dagens samhälle...)

plz moooor

English only u cunts

bor i ett annat land, annars hade jag funderat på att hålla en sådan kontakt uppe (bodde i en stor stad innan jag flyttade)

...

MODS MODS MODS

Ah okej, jag förstår. I storstäderna har det gått jävligt långt åt helvete! Hela jävla Malmö är ju en no-go-zone. Sist jag var där blev en neger mördad strax utanför hotellet.
HELL SEGER min vän! Det Europeiska folket kommer inte lägga sig ner utan strid.

Hoppas ni håller hoppet uppe o att du håller dig/och eran grupp uppdaterad på Sup Forums för de kopplar många punkter tillsammans som kan få en att förstå hur saker verkligen håller ihop.. ge inte upp och kämpa alla jävla invandrare som orsakar problem

Tack för dina uppmuntrande ord min vän, vi dör hellre än bli konverterade till deras spädbarns-giftermål och våldtäktskultur. Nu är det dags att sova, HELL SEGER!

HEIL HITLER!

fuck off, this is a white people thread

Sov gott min vän, hoppas framtiden blir ljusare

I like you

Hi swed cucks, how are you coming along with your ngger and sandnigger infestation? Asking for a friend...

I think it is still located in certain areas, I hope the government will deal with it soon, but I don't get my hopes up..

You are not going to take matters in your own hands?

Nope, since I don't live there anymore

Good choice.

It is not because of the country that I moved, but I was fine when I lived there, so it didn't really matter..

lol

looks underage, does it have vageen or penor?

...

this

sauce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...

ooga booga på dig med norsking

kek, this

issa kid