Sverigetråden - Nattlig 2dupplaga

...

Other urls found in this thread:

en.bitcoin.it/wiki/Main_Page
en.m.wikipedia.org/wiki/Lebanese_people
en.m.wikipedia.org/wiki/Phoenician_language
twitter.com/NSFWRedditGif

Mys spel.

adelaide?

Hej

...

>dkn måte åka till plugget om några timmar.

Usch, jag vill bara stanna hemma och dricka öl.

sexte för libanon

>ska upp 7
>sitter och dricker öl och limoncello när jag ska skriva skolarbete
bara knula upp mitt liv familj

Nå må dere legge dere

Är inte du typ 18? Var fick du tag på citronsprit?

har en bror och en far

död tråd

Ljuset har slocknat men jag lever änna.

det är ju ljust ute nu

ska nog ta en promenad vid 8 och njuta av solen.

Hur går det tjejen din som du träffade på... tinder?

bokstavligen vem? har inte träffat en tjej sedan förra våren förutom för någon månad sedan när jag hånglade med en tjej på en klubb varpå hon skrev att hon inte var intresserad av "något annat än lite kul på någon fest"

utöver det matchar jag fan inte ens med någon längre, funderar på att ta bort fnöske för att slippa skämma ut mig favä

jvdk

>dkn i limbot mellan nbög och neetmongo utan vänner

Är det skumt att runka hos en vän medans han sover?

konstigt*

Nej, hans mamma kanske kommer och ssar dig.

>stjärnan i hockey-VM är ett år yngre än mig

Det gör inget du kan ju alltid runka

Det var en underlig känsla när man började se porrskådisar som är yngre än en själv.

>dkn sömnig så man blandar ihop tempus

*brevar ett brev*

Ping libanon kan du berätta lite om ditt lands styrelseskick tyckte det lät jätte intressant.


Är du från den kristna delen eller den musslimska?

Är du arab eller fenicier?

De 1.8 miljoner människor som lämna landet var det kristna fenicier?

Hur känns det att ha 1.6 miljoner arabiska/musslimska flyktingar i landet?

Hur känns det att libanon definerar sig själva som araber och befolkningsundersökningar är förbjudna???? eller görs ialfall inte.

Är ni fortfarnde ett occuperat land, araber över fencier enligt dig?

gonatt! :3

Han runkar, stör ej

Går du i 3:an eller? Ska du skriva en uppsats? Det är 18års gräns här kväää

*dödar alla i tråden*

sluta breva

>t.proleteriatet

Breva katter favä

Se på katten

Tomte du sålde väl inte, jag sa ju att det skulle flyga upp igen.

>dkn konstiga drömmar

vilken aktie?

en.bitcoin.it/wiki/Main_Page

Ah bitcoins. Det är judiskt, det är några som sitter på 90%, bitcoins har en gräns hur mycket bitcoins som kan göras vilket var av design från skaparna för att gör dem äckligt rika. Kan lova att det är judar bakom om bc blir adopterat i stor skala så har vi en nya världsordning av den monetäraeliten.

Frågan är väl vem som vill köpa när du sitter på 1,1 mille i bitcoins och säljer.

>dkn man hade mer pengar än vad man trodde

knarkare och liknande. Han får nog sälja i paket

hur mycket?

700

Joo, känns ibland som folk glömmer bort att någon ska köpa bitcoins av dem med riktiga pengar. Eller tänker jag fel här, handlas bitcoins i riktiga pengar?

Bra källa där icke-myntare

miljoner. Det är mycket pengar k-kan jag få en?

Jag sitter med 7 bitcoins och kommer nog få ihop en till.
Jag har satt upp en dator i en skola nära mig, använder deras nät och el, tuggar igenom block efter block.

Fina siffror, men skolans sysadmin borde se dig snart. Om han är vettig d v s

>slösar bort sina pengar
>vet inte ens vad det är han handlar

hahaha man kan inte hitta på det här kan proletariatet vara mer retarderade

""""riktiga pengar"""" det handlas inte i guld om det var det du mena. Det handlas i många olika valutor som exempelvis kronor.

Tack, har haft den igång i över två år.
Tror inte de märker något.

>Bitcoin är judiskt
>För jag säger så! Allt jag inte gillar är det judar som styr waaaaaah

Guld och silver är den enda riktiga valutan.

mm

>ett monetärtsystem där all makt förskjuts till en liten elitiskgrupp som grunda systemet
>inte judiskt


aa, mm hahaha aa juste det aa. Ja haha aa precis håller med hahaha aaa

tyst

Är monarki judiskt då också eller?

Större sannolikhet att ingen kontrollerar dessa mynt helt enkelt. Att folk i början slängt iväg dessa, tömt sina hårddiskar o.s.v.

>snubbelbög

Gomorron! :3

fel, det är en liten grupp som har ett enormt innehav

>de bara kasta sina hårdiskar i sjön och säkrade inte sina tillgångar potentiellt värda tusentals miljarder lol xdddd

ragnar gå och lägg dig igen

>skulle ha sovit 3 timmar sen eftersom jag ska köra
>är fortfarande vaken

önska mig ett vif

Spelar ingen roll ändå, om de skulle få för sig att sälja dessa större mängder så skulle de bara forsa ut i "ekosystemet" och bli en del av den utsprida massan. Så hur man än vrider och vänder på det så blir allt bra i slutändan, även om priset skulle tanka här och där så åker det alltid upp igen. Inte så att det kommer stå still för evigt, och ju längre det går desto stabiliare blir det.

svara på

>människor som dessa köper bitcoin

jesus kristus. Håll er borta från bitcoins.

>dkn transa strömmare
BLÄ

ärligt talat ingen bryr sig
men du kan få ett väl skrivet brev som svar om du frågar igen om ~10 timmar för då är jag vid datorn
svaren till frågorna kommer också innehålla mina egna åsikter om mitt folk
Om du frågar maronitecucken i /mena/ tråden så kommer han svara med annorlunda åsikter som typ "lol vi e 100% fenicier och inte araber lol LIBANON SKA VARA ETT KRISTEN LAND!!!!!1! MUSLIMER UT xD"
Ses senare, user

>dkn sitter och tittar på mike pounds computerphile videor
>har ingen aning om programmering eller datorteknik utöver ett par dattabyggen

Dessa muppar kan ju knappt räkna, tror knappast de kan en börja förstå sig på Bitmynt. Möjligtvis Obama eftersom han nämnt det, men Stefan och Göran? Nja

>vara så här dedikerad till sina fans.

bilden var inte releterad

okej frågar om 10h

᛫ ᚴᚫᚾ ᛫ ᛃᚢ ᛫ ᚱᛖᛞ ᛫ ᚧᛁᛋ ᛫ ᚱᚢᚾᛋ᛫

>user vill veta mer om ett "mångkulturellt" land
>fans
häng dig

>svettig hitlerhandflata i pallet

>2017
>Vara Hitlerist

Mähäälium

solkors vad är det du vill säga?

...

>In Estonia, scientists are poring over two buried ships filled with slain warriors, shedding new light on the violent origins of the Vikings.
>In Sweden, researchers are studying the remains of a female Viking commander, illuminating the role of women in warfare.
>hildren raced through the muddy fields, and women went about their work—which may have included leading men in battle in some parts of the Viking world.

>kvinna begravdes med ett svärd
>hon måste varit en befälhavare

National Geographic allihopa.

Inte älska historiens största ledare

var god och fråga andra libanesen med om du vill ha ett svar nu
åsikter om vad libanesiska folket är för något är annorlunda mellan muslimer och maroniter
maroniter vill inte ha något att göra med arab världen så det är därför dem kallar sig "fenicier" och slickar västvärldens röv (de gör det så mycket att många av dem har tappat arabiska språket och talar bara franska, jävla hanrejer)

Som inte var ledare över Sverige..

Svenska poliser är era fiender

>familjen har ett släktsvärd
>Hela manliga delen av familjen dör på handels och rädresa till öst
>kvinnan dör av sjukdom kort efter
>hon eldas inte upp på ett skepp eller begraves i ett skepp som stora krigare gjordes, nej hon får svärdet kastat i graven för att återge det till sin familj i valhalla

Så du är arab och uppväxt i ett musslimskt område?

detta

Varför är svenska poliser så snabba när dom kan ge folk böter men annars bryr dom sig knappt om brott?

Alla libaneser är araber, ja.
>Pre-Arab conquests, the people residing in Lebanon—both those who would become Muslim and the vast majority who would remain Christian, along with the tiny Jewish minority—still spoke Aramaic,[32] or more precisely, a Western Aramaic language.[27] However, since at least the 15th century, the majority of people of all faiths living in what is now Lebanon have been Arabic-speaking,[33][34] or more specifically, speakers of Lebanese Arabic, although up until the 17th century, travellers in the Lebanon still reported on several Aramaic-speaking villages
Att kalla Libaneser för Fenicier är dumt, det är precis som att kalla moderna Svenskar som vikingar eller moderna italienare som romer.
Libaneser är araber, de talar språket och är semitiska som araber, men det betyder inte att Libaneser har inte sin egen identitet som skiljer oss från araberna.
en.m.wikipedia.org/wiki/Lebanese_people

Så språk är samma som etnicitet för dig?

Är det olagligt att göra folkundersökningar i libanon? För min del känns det som att fenicier var mer kulturellt europeska och även idag har jag den känslan om libanon.

God tillvaro.

som morsan som skäller på en att städa sitt rum och sen går ut å röker en cigg och egentligen inte bryr sig om en.

>Så språk är samma som etnicitet för dig?
Nej. "Arab" är inte en etnicitet. Det är ett ord som beskriver folk från olika delar av Afrika och Asia som talar den Arabiska språken.
>Är det olagligt att göra folkundersökningar i libanon?
Nej, varför skulle det vara det?
>För min del känns det som att fenicier var mer kulturellt europeska och även idag har jag den känslan om libanon.
Inte alls, det var som idag ett mix av västerländska och österländska kultur på grund av vår plats i världen
Fenicierna hade en stark relation med grekerna samt Egyptierna och andra österländska folk
De var ett havsfolk, det är naturligt att dem har olika utsikt och aspekter som likar andra kulturer

liknar*

Talade inte fenicier ett indo-europesikt språk d v s ett språk besläktat med Svenska från början?

omg hej neetis

Nej, vad fan röker du?

en.m.wikipedia.org/wiki/Phoenician_language

Hej.

>arab är inte en etnicitet

Tror det är både och skillnaden "arabiska" och "arab", nästan 100% säker att arab är definierad som en egen folkgrupp enligt förentanationerna.

>nej varför skulle det vara det

senaste undersökning 1936

>inte alls

det låter som att det var närmare europa av det du beskriver