/norgetråden/

norsk flagg-utgaven

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vU0Npe_46As
youtube.com/watch?v=ou3-KZo9AkQ
youtube.com/watch?v=q7TsyC_TOXk
youtube.com/channel/UCpq_nnMQ3uuGngxypk1PIXA/videos
p3.no/sexen-ble-nesten-bedre/
twitter.com/SFWRedditImages

forst for varme dager

For vennlige polakker

Null problem

youtube.com/watch?v=vU0Npe_46As

Kekistan velsigner denne tråden xD

...

er nederlandsk, frisisk og luxembourgsk verdt å lære? kan masse tysk

youtube.com/watch?v=ou3-KZo9AkQ

Likte ved et uhell en veninne på tinder gutta. Hva gjor jeg hvis hun liker meg tilbake? Hun er veldig sot, men jeg er egentlig ikke tiltrukket av henne :^/

Daglig påminnelse om at ironisk drittbreving fortsatt er drittbreving.

>Haha oisann bare et uhell ;)
Heng deg din jævla normiss

Daglig påminnelse om å ikke fore Sverigeanon med (Du)er.

Jeg lærer meg nederlandsk nå, det er et ganske artig språk, og jeg vil tippe dritenkelt hvis du allerede kan tysk. Frisisk og luxembourgsk vet jeg ikke noe om.

Ta deg en runk mens du fantaserer om henne, så skal du se at du blir tiltrukket av henne.

youtube.com/watch?v=q7TsyC_TOXk

Vet dere hva som er patetisk? Folk som bruker hver dag av livet sitt om å snakke om hvor mye de hater trump, de dedikerer twitter kontoene sine til å "hate" han og snakker om han konstant. Jeg driver ikke å bruker hver dag av livet mitt om å konstant snakke om folk jeg ikke liker..

Det samme kan sies om folk som hyller trump for alt han gjor, og bruker dagene sine på å suge kuken hans.. få dere et jævla liv.

JEG ER SENATEN!

UHHH 2 FAKKINGS SKOOPS DOALEN??

Brev oyne gutta

dette fåvæ
>>>skandi

o-ok

Forrige:

brun
brun
brun og blid

>eksamen i morgen
k-kan dere onske meg l-lykke til g-gutta...?

vil egentlig ikke det

nei
håper du blir påkjort og dor
>:C

Lykke til vennen! Legg deg tidlig, få nok sovn så du er uthvilt til i morgen, og gjor ditt beste, så går det nok bra!

Bæææ

lykke til!!!

Fikk A på eksamen jeg gutta

Lykke til =)

hva fag

Bra jobba! Hvemket fag?

Undervurdert brev.

matte og statistikk

tror vel ........ jeg legger meg egentlig,,, er fryktelig trett skjonner du..............

MEN SÅ LEGG DEG DA FOR FITTE FAEEEEEN!!!!

Du må lære deg å empatisere fåvæ. Greit nok at det er patetisk, men det er ganske forståelig at folk er sånn når de har blitt oppvokst i og besudla med ideologier som gjör at alle som er enig med de er de riktige folka, og alle andre er slanger.

vil ikke...... egentlig det....

...

slutt å ha blå oyne

Hvorfor og hvordan?

...

Brev jentetiss

Kommer ikke på tale

Hvorfor ikke?

fy faen det nye nrk designet er helt jævlig

bilete?

Ser ut som Zydrunas har en sjanse til finalen allikevel. Er på tredjeplass forelopig, med 2 ovelser igjen som vi ikke vet resultatene på + LSM steinene.

Ja, og Ari Gunnarson ligger vel et poeng foran polakken.

Står det ja. Dette blir spennende, ser også at Laurence har falt av lasset litt og at Shivljakov har dratt fra, mens han Janashia ligger milevis foran der igjen.

fant også denne kanalen om du ikke har sett den enda

youtube.com/channel/UCpq_nnMQ3uuGngxypk1PIXA/videos

Jeg spådde at Janashia og Shivlyakov skulle gå videre fra den gruppa, men da fordi Shahlaei skadet seg. Jeg håper han ikke har gjort det.

Ser ikke ut til det, han "bombet" ikke på ovelsen, han fikk bare færre repetisjoner, men fremdeles en del.

Jeg tenkte at oppturen hans kunne vare, og har folt at Shiljakov har stilt svakere og svakere i det siste, men han stiller visst sterkt og det er jeg glad for, jeg liker ham.

Da var treningsokten ferdig for i dag, har dere gjort noen aktivitet i dag da gutta?

>dfn /Norgetråden/ får ræva i gir og setter svennen på plass
Jævlig bra gutta

Jeg ser at du ikke liker russiske etternavn.

Hva tenker du om duellen Savickas - Benzel i akselpress? Gamlingen er jo sterk over hodet.

Oi da, er Apollon's Axle akselpress? Trodde det var conan's wheel.

Kjenner ikke til Benzel egentlig, men tenker han har definitivt en sjanse mot Savickas fordi Savickas så svak ut i fingrene, den tredje klarte han ikke å holde oppe. Men kan egentlig ikke diskutere mer akkurat nå, skal ut ser du

Ja angående etternavnet.

Я blir på engelsk oversatt til "Ya", fordi de bruker "Y" osm vår "J"-lyd. Det mest naturlige for meg blir å oversette som "ja" for det er det lyden er.

Ok, god tur.
Jeg tenkte mest på at du ikke stavet navnet konsekvent i to brev.

Å ja, jeg glemte visst V i det ene. Skriver litt for fort av og til.

Nå må dere laste ned ekstra flagg utvidelsen

flaghunters(PUNKTUM)github(PUNKTUM)
io/Extra-Flags-for-Sup Forums

dette
kvifor har ikkje du kommuneflagg, er det som er kjekt å ha

>t. Doxxeanon

Syns folk får vite nok om meg når de vet hvilket fylke jeg er i.

minste kommuna i noreg har framleis kring 300 innbyggjarar dehr

Er dette et dårlig megmeg?

mbiste kåmmonja i nurgu har fremlai 300 injebygjejar dejr

Hadde dere turt å fucke med Erna?

Ja, OK. Min kommune har rundt regnet fem og et halvt tusen, men det er fortsatt lite.
Heng deg, Sverigeanon.

Do you understand written Danish 100%?
What about written Swedish?
Which one do you understand better?

Fy faen, vil gi alt jeg har å gi til den feite grisen

written danish 99%
written swedish 95% with context

neither mate

Drep deg selv, Sverigeanon.

Hvilken norsk politiker ville dere helst ha pult?

I understand Icelandic better than Danish when spoken. But I understand written Danish and Swedish really well. No problem at all. Kinda like this

blitt pult av den svenske kongen fåvæ
han er verkeleg ein kjekk kar.

>I understand Icelandic better than Danish when spoken
LÖGNARE.

Jag har aldrig haft något problem att förstå talad danska, men så bor jag då i Skåneland.
Ingen förstår isländska, såvida de inte lärt sig det i skolan

...

Nei, hundre prosent ærlig fåvæ. Men så bor jeg på vestlandet da.

hehe kommunisme er episk as!

Heng deg, Sverigeanon.

Kan jag bo hos dig några dagar?

Heng deg, Sverigeanon.

...

Sverige har rett fåvæ.

Islandsk er altfor forskjellig fra kontinental skandinavisk for at noen forstår det uten å ha faktisk lært det.

Hvorfor er nordmenn så stygge og beta egentlig

>11
DUBS! KEK bekrefter xD

...

>igjen

Hvordan kan Norgetråden NOENSINNE komme tilbake fra dette?? Hahaha, baserte Kek.

...

Ikke han, men jeg også forstår islandsk bedre enn dansk. Har ikke lært islandsk for, men jeg forstår noe.

Heng deg, Sverigeanon.

Jeg vil hatpule Sandra Borch.

Lan Marie og.

Fy faen nå kjenner jeg at tissen blir sint, gutta.

Jeg har vært på island for men jeg har ikke akkurat gjort meg bekjent med språket utover at jeg har hort de prate, og forsokt å prate litt selv. Islandsk når det er talt er ganske likt den oya-dialekten jeg er vant til på kysten av sunnmore. Spesielt når du vet på forhånd hva som blir sagt, så merker jeg ekstra godt hvor likt det er. Når jeg horer dansk bli talt så forstår jeg sjeldent noe som helst. Islandsk er letter fåvæ.

p3.no/sexen-ble-nesten-bedre/

>Jeg vil hatpule Sandra Borch
Dette er uironisk mitt storste onske her i livet fåvæ

Znyderus Sjavisvas vant akselpress og ligger nå an til å kvalifisere seg.