/Norgetråden/

Naken dame i trådstarter-utgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=6lY730l84aI
youtube.com/watch?v=3cryOGm3REo
youtube.com/watch?v=n9aYrURLHh0
youtube.com/watch?v=q6EoRBvdVPQ
youtube.com/watch?v=KNPzlFivd3M
twitter.com/AnonBabble

youtube.com/watch?v=6lY730l84aI

andre for alzheimerkur

Vågal utgave.

for myke og deilige ukrainske vektloftingssotnosjver å være vågale med

Faen gutta..
Veit ikke hva jeg skal stemme på til hosten, finnes ikke noe politisk parti for meg foler jeg.

NS

Alliansen har de beste megmegene

Pensjonistpartiet.

Senterpartiet.

du veit ikkje ka du snakka om

Morrogutter.

Skulle ha gjort det HVIS de ikke var mot EU fåvæ.

Gå å legge deg för du får psykose fåvæ.

Hvorfor er du en EU-hanrei?

h-hva er det?
hores skummelt ut

jeg sokte det opp og jeg kjenner igjen mange av symptomene i min nåværende tilstand.....
g-gutta...?

Kystpartiet

Hei, eg skulle hatt ein sånn jv eg då
å nei, det går ike å bestile
nei vel

Hvilket parti vil gi meg en jv som dette?

Liker EU ja, men ekke no forbanna hanrei.

Bare gammlinger der.

på lordag hallusinerte jeg mens jeg var på tur i skogen. i det siste har jeg ofte forvekslet lyder med stemmer. har også vært tristere enn vanlig

(Du)

Da må du sove din lognas. Det går over.

>Liker EU

Hvorfor? HAr du virkelig fallt for EUjoden?

var ganske autistisk på skolen gutta
hang helst rundt de feite, bleike, brillekledde jævlene som satt inne og diskuerte datamaskiner, anime og banjo kazooie bakerst i klasserommet hvert friminutt
de guttene som som regel ble mobbet ganske hard

i voksen alder klarte jeg omsider å bryte meg ut av disse sirklene og bli mer "normiss", takk jesus

jeg forstår godt hvorfor folk mobbet de karene der nå
fy faen så irriterende folk fåvæ
angrer på at jeg ikke gikk ut og spilte fotball eller for inn i ett annet klasserom og snakket med vanlige folk, fikk noen ordentlige venner i stedet for å henge rundt med de svette, nasale drittungene
klarer faen ikke snakke med noen jeg var sammen med i skoledagene nå, fy faen som jeg hater den type mennesker

bare noe jeg tenkte på

Fordi at det har gjort til at Europa har blitt ett fantastisk kontinent som er en av de beste om ikke DEN beste plassen å bo i verden.

Er mer nationalistisk ovenfor EU enn Norge fåvæ.

fy FAEN!!!

eksplosjoner i england

HENG DEG
E
N
G

D
E
G

åhekkan!

>Fordi at det har gjort til at Europa har blitt ett fantastisk kontinent som er en av de beste om ikke DEN beste plassen å bo i verden.
Og det har det ikke alltid vært?

>t. 1914-1918
>t. 1939-1945

Tråden har tidligere bestemt at Rodt er /våre menn/. Bjornar og fine tall vil bekrefte.

Enig, verden er overbefolket

Hun der er nederlandsk.

Skulle onske jeg hadde en nederlandsk jv.

t. nederland-boo

Hva er det du antyder her?

Hva er egentlig det som er så bra med Rodt? De er jo ingenting annet enn helt vanlige kommunister.

Jeg vil bare ha en myk russisk sotnosjv å kose med jeg, men det blir vel å legge seg alene i kveld også.. God natt da gutta..

Hvis du kunne velge mellom Esther og Jiske, hvem ville du ha valgt?

Jiske, men bare fordi hun er yngre. Har dessverre ingen rullestol-fetisj.

Hvor gammel er du?

26.

Du er klar over at om vi ble med i EU ville vi måtte kvitte oss med en av våre störste industrier, ikkesant?

Hvilket aldersspenn ser du for deg at du kunne fått deg jv i?

Ja, men da har hele EU fått godene av det, i stedet for at vi skal bruke det til å feite opp Erna

Faen vet. Er ganske brisen og ikke egentlig i humor for de store eksistensielle diskusjonene. HHåper å finne en som er på min alder eller yngre, men enda viktigere, på min alder rent intelektuelt sett.

Hun her, kanskje?

youtube.com/watch?v=3cryOGm3REo

Kunne gjerne datet en rullestol-jv fåvæ, men ville ikke tilbragt livet med en. Har for mange planer for livet, f.eks. reiser og fjellturer, hvor det ikke ville vært særlig praktisk.

Hun er sot, for all del, og hadde min funksjosfriske jv havnet i rullestol ville jeg gjort alt for at hun skulle fole seg vel, men ville ikke gått inn for å date en rulletol-jv, nei.

Si ETT ord som får piten deres til å skyte opp på ett sekund
>Shiragasane

Hva mente han egentlig med dette?

Hva er greia med de som poster de samme bildene i nesten hver tråd? Tenker da spesielt på han baltiske vektlofteren, hun russiske "sotnosen" og alle de jævla rullestolbildene. Hva er vitsen med å poste bilder alle har sett for? Må dere absolutt spamme de samme greiene så kan dere i det minste skaffe noen nye bilder.

Begynn å rapporter fåvæ

dette fåvæ

Jeg har så mange fine bilder at du aner ikke.

hahaha, digger larpebildene

Jeg liker hitler.

Men han var jo slæmm.

...

Slutt å brev bilder av Greven

D-du forst!

Jeg er ganske full gutta. Hvem andre /drikker/ her?

det er tirsdag

N-nei du!

>han tror på at jorda ble skapt på seks dager

"Europa hadde 11 år med krig i det forrige århundre, så det var ikke bra her"

Fyfaen gutta. Noen hadde lokket igjen dora til bade, så nå har katta bæsja på teppet

F Y F A E N
Y F A E N F
F A E N F Y
A E N F Y F
E N F Y F A
N F Y F A E
F Y F A E N

Dræb den kat

youtube.com/watch?v=n9aYrURLHh0

youtube.com/watch?v=q6EoRBvdVPQ

Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

Meget bra brev

>han har katt

Feeling odd guys

youtube.com/watch?v=KNPzlFivd3M
Mosley > Hitler

How so?

det e ikkje så bra

den folelsen når du er bare en mann

Well I slept from 3-5 and I just feel tired but full of air
Yeah I kniw storebror, it's not delectable. But I'm going to have a nice American dinner of burger with bacon and sautéed mushrooms and onions on top and a strawberry shortcake for dessert. Bless my mom's conservative boyfriend.

hvorfor gidder du å poste denne forpulte dritt-megmen om og om igjen?

Én person som spammer noe hele tiden er ikke et megmeg.

forste gangen jeg brever det fåvæ

Sounds delicious tbqh. I'd love to get dinner like that.

I'll take a pic for you once it's all cooked

gi den til bikkja fåvæ

...

>tomat

Hví so feit?

agrarian

T Y K K

>full of air
BRRAAAAAAAAAPAAP

>dfn ingen rasemikset kjæreste

Tomatoes are good you Fjordane cretin
Kys
Marry me mr. Faroesson

Ikkje på börger, da öydeleggje jo alt og gjer da vått

Gutta, hva er deres ideelle JV?

>rullestol xDDDDD

Haha! For ett fantastisk mem!

Hahaha bra megmeget :D:D:D:D:D

>13-17 år
>liker anime

Folk som uironisk hevder at perioden med fred i Europa etter 1945 skyldes EU bor henge seg, sporenstreks.

Ja, ganske dumt å påstå det siden EU ikke fantes da freden startet.

Jeg mener, av ALLE de politiske prosesser og forandringer som skjedde etter eller i forbindelse med andre verdenskrigs avslutning, så velger de nettopp EU?

>begge verdenskrigene ble startet av ikke-demokratiske land
>et moderne europeisk demokrati har aldri utkjempet krigshandlinger mot et annet moderne europeisk demokrati
>NATO ble stiftet for EU
>for ikke å snakke om FN

Om en enkelt historisk prosess skal skilles ut som særskilt å ha bidratt til fred i Europa, er det demokratiseringen av de vestlige landene, med spesielt fokus på Frankrike, Storbritannia og Vest-Tyskland (senere Tyskland som helhet)

Hvis man absolutt skal bruke en overnasjonal organisasjon som kausalfaktor er også NATO mye mer relevant for den varige freden enn EU. Det at de tradisjonelle stormaktene (FR, SB, TY) nå var under samme militærparaply, ledet av en "noytral" (i den forstand at de ikke hadde en historie med å starte kriger på kontinentet) supermakt i form av USA, samt et stabilt trusselbilde i form av Sovjetsamveldet, hadde mye mer å si for fred og samarbeid på kontinentet enn EU. Det er en meeeeget god grunn til at EUs enorme ekspansjon forst begynte ETTER at den kalde krigen var over, da NATO i manges oyne hadde utspilt sin hovedfunksjon, noe som selvfolgelig skulle vise seg å være helt feil, jfr. krigen mot terror, samt Kinas og Russlands ekspansjon.