/mämmi/

normaali painos

Other urls found in this thread:

youtu.be/qlBRGXEZFmI
youtu.be/fjYcKp8SL8c
youtube.com/watch?v=J02RRQVcO2c
twitter.com/AnonBabble

Viestitän tänne.

Suski!

Ateismi.

Autismi.

Auteismi.

Oispa liskoyde

oho ei tossa sanottukaan ettei ole normaalia juoda kahta 6-packia yksinään

postaan tän koska tää on parempi painos

youtu.be/qlBRGXEZFmI

>katso video
>laske tunnistamasi meemut tai tunnarit

Ite sain 20.

Olen hype

10 vuoden odotuksen jälkeen ihan pirun nätit muoviset sculptit plague marineille

Pomo sano et vaik perjantaina ois normisti töitä niin saan pitää vapaata koska helatorstai.

Sirpale lataa
Suuntaa 40
Vihollisen ajoneuvo
Metsän reunassa
500
Ampuja pysäyttää
>maali selvä
Tuhoa!
>huomio!

...

Funtsin tos äsken et jos ettis jonkun kivan 16v tyty-yden ja sit tekis sen kanssa viis pentua. Jäisin koti-isäksi ja saisin samalla oikeutuksen elämälleni kun se lasten kaitseminen ois niinkun mun ammatti, enkä vois vaan musta aukko yhteiskunnan resursseille. Jos ne kaikki tekis vielä peräkanaa, niin viis pentua ois täynnä ennen kuin täytän 35 ja se muija ois alle 30 (oon nyt 23 ja tässä mun suunnitelmassa eka syntyis kun oon 26, koska pitää eka kattoo parin vuoden ajan et se muija ei oo täysin sekasin).

väsyttää

Tää on aika söpö

Ambati kulta.... Sul on menny nyt kortit sekasin. Se on naisen homma jos jonkun huolehtia niistä pennuista.

Eiku tää on kato tätä progressiivista nykyaikaa, jossa nainen on se ansaitsija ja TÖI_SSÄ kävijä. Miehet kuuluu kotiin ja hellan ääreen.

Mitäs jos oisit vaan rotta, se on helpompaa

Ilmeeni kun laskentatavasta riippuen 29 tai 30, Konata oli useemman kerran heilumassa.

Huutista golden eye 64 bugivideolle.

amtabi

0, en kattonu

Mul on joku srirachaviirus täs mun luuris. Srirachat aina poistuu ittestää mun puhelimest mut muut kuvat ei. Tein nyt 5 eri sriracha kopiota niin katon jos ne pysyis.

mua väsyttää

oispa nyymi jonka kanssa nukkua lusikassa ja samalla työntää käsi alushousuihin

tää

Joo ei se näin tarkemmin ajateltuna olekaan niin hyvä idea sit. Paijaaminen kyl kelpais ja silleen mut juuh

oispa kaljaa

ambatin tee vauvoja mä uskon suhun!

m-mitä sä sillä kädellä tekisit

>euroopan ihmisoikeustuomioistuin antaa sakon maalle, joka antaa turvapaikan, koska kyseinen maa on liian turvaton hakijalle

mitä vittua teen elämälläni kun tunnistan joka ikisen

Itekki luulin olevani joku japanimeemu pro mut meni kyllä varmaan 20 ohi. En jaksanu tarkkaan laskea.

Suoraan sanottuna sairaat setit jos tunnistit oikeasti kaikki.

Ilmeeni kun tiedän tai olen nähnyt noista noin

Oulu on kyl vitun outo mesta

15 mutta muistan nimeltä jotain 4

> windows 10 enterprisekään ei kunnioita yksityisyysasetuksia, toisin kuin aiemmin luultiin, kertoo it-turvallisuusanalysoija
Oliko tää muka jollekin yllätys

OON MAFIA

Juuh kiinnostaa ihan vitusti

Tutkimusten mukaan autismi on vahvasti linkittyneenä riskiin sairastua Ateismiin.

Autistisilla yksilöillä on surkastunut kyky käyttää mielikuvitusta, havaita ei verbaalisia/ei literaalisia singaaleita, ymmärtää vertauskuvia sekä hyväksyä ei empiirisiä selityksiä kokemuksille.

Nämä kaikki kehitykselliset vajavaisuudet sijoittavat autistiset yksilöt kriittiseen riski ryhmään mahdollisen myöhäis- ja varhais-iän ateismin kehittymisen kannalta.

Juuh, se on sun oikeus ottaa MS kyrpää ilman liukkaria anaaliin, mistä kukin tykkää

Löytyy kaikki takaovet ja muut rotan kolot ihan kakikista MS tuotteista ja löytyy samoja aukkoja ihan HW puoleltaki et se on yks ja sama mitä käytät kun oot valvovan silmän alla kuitenki.

>yksi suomalainen joka teki maan yleisen oikeustunnon vastaista toimintaa Afghanistanissa kidnapataan
>VITTU EI OLE TURVALLINEN MAA EI SINNE VOI KETÄÄN LÄHETTÄÄ
>Mancheserissä räjähtää pommi jossa 20 kuolee
>täysin turvallinen kumpa tulisi lisää pakolaisia eurooppaan :)
Juuh.

toi get down tossa lopussa oli ihan hauska

vittu sentään saatana tätä paskaa elämää
mulla on kerrankin enemmän kuin 2 tuntia ihka oikeata vapaa-aikaa tehdä jotain mitä itse haluan enkä vittu keksi yhtään mitään
pitäs pelata jotain backlogista mutta ei tee mieli pelata mitään

Juuh kaupasta kaljaa ja puistoon tissuttelemaan

>Britannia
>Eurooppa

Juuh lisää näitä rehtejä ihmisiä joilla on selkärankaa ja hyvä tahto. Hienosti pommitti ja tappoi pikkutyttöjä toisin kun perus kanta-eurooppalaiset vätykset.

???

paska rölli

>brexittääjät vastuussa maantieteestä

Itellä on about toi 2h velvollisuuksia viikossa.

Olo on sisältä kyllä aika kuollu. Kuolispa vittu kohta.

OON HITLER

Pakkohan sitä on aina välillä niitä pikkutyttöjäkin pommittaa että saadaan sinne taivaaseen lisää niitä neitsyitä joita itse pommittaja pääsee hyödyntämään niitä seitsemääkymmentä kahta sitten sinne päästessään

se on jännä et jos ei oo paska kiireinen elämä niin sit ei oo elämää ollenkaan

>ilmeeni kun paskaa huoramusiikkia kuuntelevat roastiet räjähtävät kappaleiksi

Sepä kiva. Melko epäsuosittu sukunimi nykyään

Ei se välttämättä noin mee mutta kyllä tämmönen ööööö... 6 vuoden NEETteily alkaa syödä ihmistä sisältä aika kovaa.

Väittäsin suoraan et paskaa se elämä on joka tapauksessa oli tekemistä tai ei. Tapetaan vaan itsemme tai jotain.

Jaahas neulamäen spurguterassi on avattu. Siellä mallikansalaiset laskivat hiluja ja pullopantteja yhteen josko saisi vielä yhden tölkin kurjalaa. Töi ukot sitten istuu oikealla terassilla tuoppien kera ja meikä päihtyy komerossaan

itelläkin 6 vuotta takana, en mä ainakaan näe muita mahdollisuuksia kuin että on elämä täynnä paskaa josta stressata ja kärsiä tai sit ei ole mitään ja on vaan rentoa mun mikään ei tunnu miltään

itsemurha kun ei sitä onnea tuo niin aika turha juttu sekin

Siis just toi. Niin vitusti tuo.

Elämä on paskaa, tuntuu että se on paskaa oli sitten työelämässä (olin nuorempana vuoden) tai vitun turbo /mämmi/-modessa, paskaa ja paskaa se on silti. Mutta sitten jos tappas ittensä niin mitä vittua sitten?

Voi vaan ryypätä ja satunnaisesti vetää budia ja tuntea olonsa hyväksi jonkun 4h viikossa ja sitten vaan vituttaa kahta kovempaa. Vittu.

juuh ylä ja alamäet tulee aina pareissa

mikä on toi ideaalinen lämpötila?

Jos te NEETit haluatte sisältöä elämäänne niin hakekaa ihan tosissanne lipastoon. Saatte ainakin hetkeksi elämäänne aitoa sisältöä ja jos pääsette sisään niin se tulee olemaan elämänne parhaita päiviä.

Jos ette pääse parhaista yrityksistänne huolimatta niin masennus potenssiim kaksi vaan päälle.

Perustuuko nestekaasun viihdekäyttö pelkkään happivajeeseen vai päihdyttääkö se muka jotenkin muuten? Eikö ois paljon terveellisempää sit vaan pidättää hengitystä tai hengittää samaa ilmaa muovipussista??

mitä toi lipastoon tarkottaa?

18 pilvistä, aurinko rakoilee pilvien välistä muttei pääse porottaan, kuitenkin kirkasta, pieni tuuli

Yliopistoon

ei kiinnosta kyllä yhtään lukea jotain kirjoja ja kirjottaa esseitä tai tehdä matikanlaskuja

ihan paska idea

ei kjeh kjeh mä lopetin amiksen ja lukion kesken, aattelin intin jälkeen hakeutua takas johonkin amiksen paskalinjalle

ite lopetin intinkin, menin sit sivariin ja sitä kautta pääsin töihin

Oonkin hakenut neljä kertaa pääsemättä. E keskiarvo ylppäreistä mutta viimeksi näin todistuksen kun pyyhin sillä perseeni.

Oon lipastossa ja mun elämä o silti ihan surkeeta.

ainiin mä olin töissä kun olin 17-19v ja oli ihan hyvä 20e tunti, ilman koulutusta

mutta lopetin senkin

inttiin meen alle kahen kk päästä

Koska oon ollu lipastossa jo 5 vuotta ja alisuoriutuminen on johtanu masennukseen joka vaan pahentaa faktaa

ei vittu meil samit

ja selvennän että 17-18v oli 10e tunti paskaa vuokratyötä ja sit yksi niistä firmoista nappas mut ja anto 20e tunti mut en sit jaksanut niin lopetin

youtu.be/fjYcKp8SL8c

Huhhuh.

Tää.
Tuntuu vaan paskalta kun hoetaan että nämä elämän parhaita vuosia jotka kuluu lähinnä kämpässä runkkaamiseen.

>20e tunti ilman koulutusta

lmao meen kesäks 9e tunti ilman koulutusta duuniin

ite sain enemmän jo ala-asteella

autoin inventaarion kanssa, eli näppäilin tuotteiden tuotenumeroita koneelle ja montako niitä on hyllyssä

Itellä olis toi vuosi 11€/h edessä.

Nestekaasun viihdekäyttö ei kuulosta kovin viihdyttävältä

Ilokaasu taasen vaikuttaa hetkellisesti ihan solutoimintaan (käsittääkseni imitoi typpioksidia ionikanavien reseptoreissa tai jotain. en ole perehtynyt)

Vittu noi ählyt on kyl paskoja. Keikalla pienessä tilassa tuhansia ihmisiä ja ne tappaa vittu kakskytä. Mitä helvettiä?

No kun se ei tappanut keikalla.

No ei poista kyl sitä kysymystä että onko ne vitun tyhmiä.

Kävin Oulun juna-asemalla ja oli sinne spreijattu et Hot Refugees Welcome

Däh?

BBCtä ei voi vastustaa.

miks lopetit? ite vakkarina oman alan töissä ja 14,5 per tunti + ilta/yö lisät kolmivuorotyöstä

:3c

>ählämimaiden keskimääräinen äo noin 20 pistettä suomea alempi

Jaa'a, mitäs luulisit?

mullakin on vähän ton näkönen, laitoin kerran pyllyyn ja kauhee turn off, ei toimi mulle

nooh kiva sen päällä on kummiskin istua kun välilihaa hieroo kun runkkaa

liikaa stressii

oispa pillua

Oispa

Kjeh räh räh kjöh

Ei se opiskelu ollu mitenkään pelastus, ihan kivaa mut ei sen enempää. "Parhaita päiviä" my ass.

Oispa

Mitä safkaa sitä söisi?

youtube.com/watch?v=J02RRQVcO2c

Mulla on kanssa anaalivibra, turhan ärhäkkä niin en oikein nauttinut

Itellä vähän halvemman mallin aneros, eturauhasvibra ja dildokin tuli tossa pari viikkoa sitte hankittua.
Pitäs vissiin vaan olla koskematta mulkkuun kunnes on sen verta kiimanen että tulee vaan pyllyä härkkimällä.

[spoiler]O-oispa pyllyn härkkijä tyty-yde.[/spoiler]