Noen flere nordmenn her i kveld?

Noen flere nordmenn her i kveld?

Other urls found in this thread:

forsvaret.no/karriere_/Sider/2-bataljon.aspx
twitter.com/NSFWRedditVideo

Seff

jau

Hva skjer i kveld?

bomp

Stavanger keld i lutefisk ichen torbold!

Nae men svensk tjej här :)

Finnes vel ikke jenter på internett?

Sällsynt, men det finns ;)

Hyggelig overraskelse da. Hva bedriver du tiden med?

Flerspråkig finne äntrar elegant denna tråden. Hur står det till i Skandinavien i kväll då?

Nei.

Ikke så verst, hvordan står det til i saunaen?

Bara bra, tackar som frågar.

Sitter väl mest och väntar på att vinterdepressionen ska kicka igång, antar jag

Har aldri merket noe av det selv. Dere?

Litet nere brukar man nog känna sig, speciellt under de vintrar då det inte snöar ordentligt. Bara regn och mörker

Det kan jeg være enig i. Skal det forst være vinter er det fint om det er sno

Nåja, Sup Forumsröder, dags för mig att dra vidare.

Jag tar en sup till er ära ikväll, och önskar att ni tänker om de beslut ni gjort i livet som lett er in på en board så full med motbjudande avskyvärd skit som vår älskade Sup Forums

Sov gott, och låt inte älgarna äta upp er

Dypt. God natt!

Sov godt, fjeldabe

Lite respons i kveld. Kan se ut til at de fleste er fornuftige og har lagt seg

Som for i historien, er der altid nogle danskere der holder stand

Is it possible to be a NEET in Norway?

Hvor i danmark?

Om nokon hadde tatt seg tid til å lesa kva som står i denne tråden, trur eg samtlege hadde verte stempla som tilhengjarar av enorme, svarte, full-erigrerte og svulmande penisar i kjeften til ein kvar tid.

Dykk er alle ein gjeng med kuksugarar

Syd på

>Is it possible to be a NEET in Norway?

Så kantete

Du seier altså ikkje imot usegnet mitt ?

hvem faen er på Sup Forums for å kommunisere med andre skandinavere?? kys hele gjengen

flerspråkig danska äntrar elegant denna tråden. miten se on suomessa?

Gud sign vår konge Harald V. Norge er det beste landet i verden. Bedre enn Sverige, bedre enn Danmark, og selvfolgelig bedre enn Finland (hva faen tror du?). Suksess avler misunnelse. JA VI ELSKER DETTE LANDET. EVIG OG TRO TIL DOVRE FALLER. ALT FOR NORGE

ikke mye, skal på jobb i morgen.

Snakk Norsk, så kanskje noen forstår deg.

>Jævla subsidierte bonde.

Nei, det er alt for kaldt her

Hvorfor fjerner i indianer fra jeres ordbog, er i ved at blive til Sverige?

...

Ordet skal ikke fjernes fra ordboka, kun Store Norske Leksikon bytter navn på artikkelen om indianere til Amerikas Urbefolkning. Retard

racist picture.

Ingen som har noen norske jenter istede da?

Ro på smukke, skulle lige sikre mig at hele norden ikke lider kollektivt knæfald for den politiske korrekthed som det er sket med svensken. God sommer

what? i thought this was Norway?

D skal verkeleg ikkje kodde med han Sylfest Strutle !

Er danskere velkommen?

post danske piger!

>Be Danish

>Go ro Norrebro
>get shot
>Go to Tingbjerg
>Get shot
>Go to Præstelangen
>Get shot
>Escape in submarine
>Get dismembered

>Be Danish
>Don't live in Copenhagen

...

Nice, ble det noe?

ikke nordmann og ikke bosatt i norge heller men kan norsk så

Noen som vet hvem dette er?

kom igjen, vi er ferdig med å være barbarer som henger etter i den teknologiske utviklingen, IKKE POST RAGECOMICS UIRONISK

Both Norwegian, Swedish and Danish are written here but they are all very similar and can be easily understood by each other

Suomen jätkä täällä myös men jeg snakker også norsk siden jeg har bodd i Norge och lite svenska eftersom jag bor i Finland

Noen som har bilder av jenter fra Nordland?

noen her som har peiling hvordan man får til sånn jævla x-ray greier? har noen gamle skolevenninner som er litt slutty. eksempel nede har x-ray versonen også

...

noen flere fra ostfold forresten?

hvem er dette?

Litt bergenser tits til brodrene

Kirkenes checking in. Visste at det ville være verdt tiden å ta en siste kikk innom her for jeg legger meg.

Nå begynner vinteren å nærme seg, folkens! Kjære Kirkkoniemi har hatt -20 allerede. Oslo ligger langt, langt etter. Man blir ikke viking av slaps!

oslo her im doing ait snowen smelta her om dagen deilig

All negativ pressedekning om forsvaret nå tyder på at det ikke er lenge til Finnmark blir til Финнмapк.

Flytta opp hit fra Oslo. Gleder du deg til wax on wax off hele vinteren gjennom med sno --> slaps --> dodelig isfore --> repeat?

Emilie Nygård

...

Svenne checkar in. Snart är det val grabbar, är ni pepp på negermord?

jeg er ekte bytgutt så jeg står aldri på ski tro det eller ei

var ikke akkurat liten forskjell på de der nei..

...

Må være de mest ulike brystene jeg noen gang har sett. Kanskje jeg bare burde holde meg til /s/ og ikke sporre etter norske bryster.

Jeg har alltid hatt inntrykk av at ekte Oslogutter blir med i skiforeningen i Holmenkollen når de er rundt 3 uker gamle og forventes å stake seg i både Sor-, Vest-, Nord- og Ostmarka for de fyller året.

Men det er kanskje bare Vestkanten?

...

bifaller dette. etter kan det bare gå oppover

noen som har vært i forsvaret? skal inn i januar. tips?

...

er som regel kaksene eller de med hytte eller de som er jævla spesielle

Og de som flytter inn til Oslo for å gjore biglife er de mest strebete folka, typ være så hipster som mulig bo på lokka typen alle er bondeknoler

nei, men jeg er jævelig pepp på et selvmord fra deg

og deeeer gikk det enda litt oppover

hvor skal du? hær, sjo, luft?

Word. Oslo er en bra by med tanke på kulturtilbud. Det er det bittebittelitt mindre av i Kirkenes. Det er imidlertid en del lettere å gå helt native med snoscooteren her oppe. Stikker en tur til Oslo neste helg, imidlertid, og det ser jeg fram til.

...

jeg hadde så jævlig hengt med saminske shamaner og snorta dårlig kokain mens vi kjorte på snoscooter

...

hær, 2.bataljon

Trikset er å passe på å ikke meie ned reinsdyr. Det koster flesk å erstatte dem, og sjansen for å klare å styre unna faller dramatisk ved hoyere inntak av kokain.

Jeg har ennå til gode å se samiske sjamaner, men samemarked har jeg vært på. Hadde vært kult med kofte.

har du fler av silje?

Dessverre, hva heter hun mer?

ikke så mye annet å si enn at stillingene folk får tilbudt er basert på hvor bra de presterer og hva slags motivasjon de har. hvis du oppforer deg som en latsabb ja så får du stilling som latsabb. jo mer glod du legger i det du gjor jo mer kommer du til å få igjen for det senere. noe av det viktigste er kanskje å være en lagspiller. det har alt å si for hvor godt du kommer til å klare å gjore det. er det noe spesielt du lurer på?

du får forberede deg på en god del turer opp mauken. bardufoss er et kaldt og fjellendt sted.

nå snakker vi definitivt kvalitet!

Silje Olsen

tror ikke det, har jævlig lyst til å prove meg som skarpskyter

...

Nattevakt i drosje på sorlandet schæcker inn

Nice gled deg til å bli kanonfode når russerne kommer

noen bra drosjehistorier?

antar at du har sett på sider som denne:
forsvaret.no/karriere_/Sider/2-bataljon.aspx

anbefaler at du viser interesse fra starten av selv om det kanskje ikke blir så mange muligheter til det. ikke bli en irriterende fyr som gnæger om skarpskyting hele tiden. du blir bare skarpskytter hvis du er egnet til å være det. det er nok ikke så mange som blir det fra hver kontingent men det er alltid verdt å prove seg. men vær åpen for andre stillinger også.

som med all tjeneste er det god trening å være vandt til å gå med sekk og med ski. det blir mye gåing på deg.

Hmm har vell noen men de er ikke så skitne da.
Men kan sei det sånn. I know whos cheating who.

hort om noen skitne da?

Sorlandet er med andre ord ikke stort. Har ikke dere et rykte som bibelbelte å ta vare på, da?