/nederdraad/

emily editie

Other urls found in this thread:

twitter.com/MilanMilanoo/status/867815680363704320
volkenkunde.nl/nl/tentoonstelling-cool-japan
sceptr.net/2017/05/brussel-turken-afval-politie-toekijkt/
twitter.com/NSFWRedditVideo

eerste voor

E M

I L

Y

Je kanker is te vroeg.

levenloos

je hebt zelf kanker man

310 nu

...

Dat is al een tijdje weg.

Dat is een lange kat. Waar zijn de benen van EM IL Y?

wees niet zo boos en neem een kop koffie :^)

verdomd goede koffie

Ik wil ook /koffie/

koppie om je te kalmeren?

Dank je. Was ook maar 1 haiku ditmaal, dus niet heel erg boos.

>blijf eten bij een collega en zijn familie
>pakjes en zakjes Unilever kankerzooi gaan de pan in

Hoe stoppen we dit?

Door niet bij collega's/vrienden te eten

En jij ook bedankt voor het kopje.

Alsjeblieft

Mijn ouders deden het ook vroeger. Volgende keer gewoon uitspugen. Zoveel zout is niet goed voor je.

everyone! this faggot here got literally cucked because he's a enormous cuck

laugh at him with your most ebin reaction images!!!

Niet je persoonlijke leger.

Dankje schat.

Dat is dan €3.50 exclusief fooi.

Hou de rest maar

Mijn /koffie/ is altijd gratis, grapjas.

rijke tatta aub

rellen bij mvv roda

twitter.com/MilanMilanoo/status/867815680363704320
koek

>hoi wil je met me uit?
>sorry, nee zo zie ik je gewoon niet.
>ik houd alleen van donkere jongens
Is het einde bereikt? Kan de blanke man gewoon zelfmoord plegen? Want in het huidige klimaat is het onmogelijk om een VD te vinden als je geen 10/10 Dirk bent die 20k trekt met zijn nieuwe startup.

Verdoemd tot een leven van eeuwigdurige eenzaamheid.

leuk verzonnen

Donkere jongens hebben veel meer zelfvertrouwen. Ze wil geen doetje die haar uitvraagt als een 13-jarig pukkelhoofd, ze wil een man die haar meneemt naar een donker steegje en haar stevig neuckt

Maar dat wil ik ook allemaal doen, maar het mag niet omdat ik een onderdrukkende racist en ongemeen onaardig en ongemakkelijk persoon ben. Vanwege mijn blanke huid enzo.

Als ik een donkere huid had, die had geimpliceerd dat ik aardig, humoristisch, stijlvol, lief, hard zou neuken, grote piemel zou zijn/hebben, dan zwom ik nu als vrouwen.

WAQAROM HEEFT GOD MIJ ALS EEN RACIST OP DEZE WERELD GEZET>??!

>user gaat rellen

>dvw een vd krijgen altijd makkelijk voor mij is geweest
*wijst en lacht*

Jullie hebben allemaal gewoon zwakke genen oetz.

Recessief is niet zwak. Je moet het wel goed vertalen.

volkenkunde.nl/nl/tentoonstelling-cool-japan
wie gaat er mee?

>verzonnen

Maar het is wel zwak.

Hoe durf je mij uit te lachen?


HOE DURF JE VAN MIJN PIJN EEN SPEKTAKEL TE MAKEN VIEZ VUILE KANKER JOOD HOOP MAAR DA TIK JE NOOIT IN MIJN KLAUWEN HKRIJG.

Bied NU je excuses aan.

Als het je niet lukt ze te krijgen moet je gewoon zo onproductief mogelijk zijn om zo wraak op die vrouwen te nemen.

Ik vind het best triest dat iemand een koolbrander stalkt oetz.

Nee.

>maak bijna iedere dag een praatje met die ene vrouw in het openbaar vervoer
>dvw je in eens plezier hebt om naar werk te gaan

Om oetz te zijn weet ik niet hoe dit is gekomen, ik ben een kusloze maagd die altijd bang is geweest voor sociaal contact.
Is er dan toch hoop?

Zij gaat binnenkort een ander bus / trein pakken. Markeer mijn woorden.

Hallo wilt iemand aan de trekker vertellen dat ik meer peren wil? Dank u.

de wat?

...

Dat is illegaal.

Er zal vast wel iets gebeuren tussendoor waardoor ik haar niet meer zal zien, zo'n vermoeden heb ik ook, zou jammer zijn maar daar moet ik mee leren leven.
Dat dit überhaupt gebeurt als de autist die ik ben verbaast me gewoon.

Ik hoop dat je een splinter krijgt en dat ie lekker diep zit. Net iets te diep om hem te verwijderen.

En dan moet je naar de dokter en dan denkt de dokter "pfff moet ik hier een splinter gaan lopen verwijderen eeeh". En dan sta je lekker voorschut, maar je kon er niks aan doen.


AJHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH

Vraag haar nummer skkl

(de beste stuurlui staan aan wal)

>hoi mag ik je nummer?
>nee.

Eh, heb erger gehad bij de dokter.
Nee heb je, ja kan je krijgen.

>neerladen vanaf 1 van 1 peer
>1kB/s

GODVERDOMME

>Nee heb je, ja kan je krijgen.
Dat is echt een beginnersfout. Ga je ook een openingszin verzinnen voor iemand?

>dokter mijn leven hier in het Westerse Nederland met een rijke papa en gemene mama is zo moeilijk
>mag ik ajb een psycholoog om te huilen over mijn kinderachtige tienerprobleempjes?

daar zijn psychologen toch voor

Als duidelijk is dat er meer is dan alleen tijdvullende praatjes in de bus of op het station zal ik dat doen.
Ik ben niet echt uit op een relatie, maar dit is wel goed om wat sociale vaardigheden te leren, iets waar ik een enorme achterstand in heb.

Ik weet haar naam eigenlijk niet eens.

Nee.
Die hebben een kankerhekel aan je. Je zit dan ook meestal met een stagiair/student tegenover je. Om kosten te besparen.

>openingszin
Hoi, mooie schoenen. Neuken?
Nee, de chemotherapie was wel het ergst tot nu toe, al was ik wel nerveus voordat ik de kijkoperatie kreeg.

Laat je eigen naam eens vallen in een zin.
>lekker handig user pff
Weet ze gelijk je naam en gaat ze die snel vertellen. Werkt bij iedereen.

Hou ons op de hoogte

Ik vergeet de naam altijd na een eerste ontmoeting, ongemakkelijk.

Roll out of bed, Mr. Coffee's dead;
The morning's looking bright;
And your shrink ran off to Europe,
And didn't even write;
And your husband wants to be a girl

Herkenbaar oetz. Zo heb ik een kjoet meisje leren kennen waaruit bleek dat we naar dezelfde sgool gingen.

Niet zelfde klas of opleiding, maar wel sgool. Als je elkaar elke ochtend wachtend op de trein ziet, in dezelfde bus stapt en pas op school afscheid neemt mag je wel een praatje maken.

Het is uiteindelijk niets geworden maar ik heb wel een kusje gekregen.

sceptr.net/2017/05/brussel-turken-afval-politie-toekijkt/

>Brussel: Turken zijn boois en gooien afval en glas op straat terwijl politie toekijkt

We zijn eindelijk in het tijdperk van dystopisch multiculturalisme aangekomen.

Soms wil je gewoon ergens heen gaan waar iedereen je naam kent.

De eerste keer naar de kroeg gaan viel wel tegen na jarenlang Proost te hebben gekeken

Zou een mooie slagzin zijn voor deze webpagina.

Een kroeg moet je groeien. Bij Proost zijn het de vaste gasten die je ziet. En als je voor het eerst gaat ben je net zoals de figuranten op de achtergrond.

>de draad is veranderd naar Sup Forumslgbt/soc/

Was het al vriend.

Is er een manier om te 4kannen via Firefox op Android zonder de vervelende advertenties?

Ja nou bij mij ging het eigenlijk bijna vanzelf was niet eens uit op contact in eerste instantie.
Allebei op de bus aan het wachten met nog wat mensen en het begon met een zucht omdat de bus erg laat was en toen raakte we aan de praat.
Volgende ochtend zag ik haar weer, en de dag daarop ook weer dus dan groet je even en gek genoeg voelde ik me voor het eerst helemaal niet zo ongemakkelijk als normaal.

Ik heb ook altijd het gevoel dat veel mensen in de bus of trein helemaal geen zin hebben in contact of een praatje dus de hele situatie voelt toch wat vreemd, maar ja, ik merk dat ik het nu wel te veel aan het analiseren ben weer.

Ik vergeet namen ook altijd de eerste keer maar dat is hier niet het geval, we hebben het er gewoon niet over en dat vind ik ergens ook wel een beetje interessant.

Soms is er ook een mix van Sup Forumsv/vg/ck
>eigenlijk alles komt wel een keer voorbij hier behalve /qst/

nog nooit zo hevig als nu

>de draad is veranderd naar a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vr / w / wg] [i / ic] [r9k] [s4s] [vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / asp / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / wsg / wsr / x

>maar ja, ik merk dat ik het nu wel te veel aan het analiseren ben weer

Klopt, je twijfelt onnodig veel. Als ze geen zin heeft in jou, maakt ze het wel duidelijk door snel het gesprek af te willen sluiten of niet door te vragen.
Wees assertief maar niet plakkerig, wees ook niet altijd de eerste die het gesprek begint.

Stadswacht is de ware hoorndragersbaan

Een tijdje stond ik elke dag bij de tramhalte met een man een vrouw (collega's) die het de hele tijd over World of Warcraft hadden.

Stinkende voeten

Was ze lekker of zo'n vieze onverzorgde nurt?

Die jongens van 'stop a douchebag' zijn echt knettergek. Ze hebben een pistool, volautomatisch geweer, zelfs de mafia tegen ze gehad en ze blijven maar doorgaan met stickertjes plakken.

Vooralsnog is zij degene die gesprekken start, dus dat lijkt prima, wat eigenlijk ook wel gek is want zo interessant ben ik nou ook weer niet.

Maar ik probeer er van te genietten zo lang dit duurt, zonder te hoge verwachtingen te hebben, dan heb ik niets te verliezen en voel ik me een stuk gemakkelijker.

Stop een douche zak?

Als ik het mij goed herinner hebben zij zelf ook een paar flinke kerels bij zich.

Best wel, daarom was het verrassend. Die man was wel duidelijk meer geinteresseerd dan haar, maar toch.

we moeten gewoon naar /bant/ gaan

Verrassend.
Vaak zijn dat soort nerderige meisjes onverzorgd en/of lelijk.

En hij dan?
Was hij een nekbaard?

Hallo wilt iemand me alsnog zeggen of er een adblocker bestaat voor 4kan?

Tja, als de politie niet zijn werk doet krijg je vigilante groepen.
Ik wacht nog steeds totdat deze draad /qst/ wordt.

Mijn standaard advertentieblokkeerder die met opera komt werkt prima voor 4kant.

Welke advertentie wil je precies blokkeren?

Ik gebruik clover nooit last van advertenties gehad.

>opera

Gebruik een echte verkenner

>clover

Telefoonpaler aub
[verklapper]Ik gebruik zelf Dashchan oetz[/verklapper]

link?