/NEDERDRAAD/

Jelle Welling uitgave

Welkom: Jelle
Niet welkom: Jesse

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Oh en dit is de vader van Jelle

dacht even dat hij in loli woonde, jammer

jullie zien dit echt als een statussymbool

emily

Nepnederdrader mijn draad uit aub

Ik ga straks lekker naar de sportschool :3

Volgens mij lieg je maar wat.

Hahah ik kom je opzoeken magere lat

Wat ben je dan van plan om te doen?

Zoek op jelle

ben je geen normaaltje dan?
die hond zou goed mierenvoer zijn oetz

ga ik niet zeggen want dan staan de wouten aan m'n deur

ik heb LETTERLIJK niks te doen jongens

Je kan me toch niet bijhouden, dikkerd.

ik heb hier echt overheen gelezen dan. ik zit hier bijna iedere dag maar dat een of andere flikker gedokst wordt boeit me weinig.

Ik ben niet dik heb een zespak

ik ben een stoere eenzame wolf in de nacht

uitgemagerd =/= snel

Waarom moet ik Jelle Welling kennen?

Hier geloof ik dus niets van.

Niet dat jij mij ooit iets kan aandoen.

Ik hardloop al best wel lang oetz

anders hoor je niet bij de coole jongens club
nu nog gewichten heffen

Ik maak wel m'n eigen club. Met strippers en hoeren.

Nee dankje.

Ik doe alleen maar cardio.
Ik wil niet breed worden.