/NEDERDRAAD/

Boom uitgave

Doen: water geven
Niet doen: verbranden

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=WgIqP7YEEMc
nos.nl/artikel/2175119-tweet-van-wilders-in-duitsland-verwijderd.html
dumpert.nl/mediabase/7144693/26997078/franse_president_dist_trump.html
twitter.com/NSFWRedditImage

Lang haar beste haar.

gefopt, het was een sudowoodo

Ad hominem.

Ik daag je aan het bestaan van vrouwen op een rationele manier te verdedigen.

voortplanting via natuurlijke selectie

En vruchten plukken?

Argument:
>voortplanting via natuurlijke selectie
Logische misvatting:
>voor voortplanting en natuurlijke selectie zijn vrouwen nodig
Tegenargument:
>bij voortplanting in een lab vindt evengoed natuurlijke selectie plaats, alleen de "selecteerder" is in dit geval superieur.

Doe het niet. Geef me gewoon gelijk.

youtube.com/watch?v=WgIqP7YEEMc

Kindje toch, wellicht moet je met meer dan 2 vrouwen praten.

ad hominem.

>>, alleen de "selecteerder" is in dit geval superieur.
Leg uit

Geen wonder dat vrouwen je uitkotsen als je overal dwars om doet.

Cyclops op de drums

Nu selecteren vrouwen. Maar dat is natuurlijk minderwaardige selectie afhankelijk van de smaak van de specifieke vrouw.

Als je voortplanting nationaliseert, dan kun je in een lab van de staat de beste en gezondste genen selecteren voor een nog beter en nog sterker mannelijk ras.

Deze selectie op basis van rationale mannelijke en logische eigenschappen levert uiteindelijk genetisch betere en sterkere mensen op dan dat vrouwen nu voor poortwachter van hun kutje spelen en gebruinde joingens willen. Dat is minderwaardig.

ad hominem.

>Ik daag je aan het bestaan van vrouwen op een rationele manier te verdedigen.
Je bent oetz nog niet erg ver gekomen. Miss is logica niet je sterkste punt.

Misschien dat hij vrouwen verdedigt omdat hij gewoon dom is?

>ad hominem.
>misschien is hij gewoon dom haha

Je ziet het zelf niet eens he? Achterlijk incestkind.

77IQ aub
Hoe vaak hebben we nou gezegd dat je op moet kankeren met deze onzin

>joingens

Het is "jongens".

meisjes zijn lief :3
maar ook eng :(

nos.nl/artikel/2175119-tweet-van-wilders-in-duitsland-verwijderd.html
koek

Ad hominem. Nog steeds geen enkel argument tegen de stelling geleverd.
Joingens is het superras van jonge Arische krijgers dat we genetisch gaan perfectioneren. Later worden het mainnen.

De I verwijst naar superioriteit zoals de I in TDI op de achterkant van een Volkswagen.

Neem eens heel gauw een struikel zodat ik je kankergezever kan filteren.

Nee, dat is manipulatie. Iemand laten denken dat je ze zal steunen en dat je van ze houdt om je vervolgens kapot te maken als je je in staat van verliefdheid begeeft.

Vrouwen kunnen geen liefde voelen of iets aardigs voor een man doen. Wij zijn enkel een gebruiksvoorwerp.

>TDI

Hoe wil je dat voor elkaar krijgen als je geen vriendin kunt scoren?

>Vrouwen kunnen geen liefde voelen of iets aardigs voor een man doen.

Ad hominem.

Nog steeds geen arugement. En ik heb geen medelijden met je. Ik ga geem vrouw-instaatsteller appeasen.

Vrouwen vernietigen elke potentie van het menselijk ras.

Hier in de draad is het een mannen clubje. Het is gezellig en harmonieus. Maar zodra iemand paalt "ik ben een meisje" of een foto, dan is het over mey de gezelligheid en ontaard de draad im razernij.

Dit is wat zich op een grotere schaal voltrekt in de wereld. Mannen bouwen iets op, vrouwen breken het af.

Dat kan nooit geïmplementeerd worden zonder sociale of politieke agenda van de machthebbers.

Bitcoin is aan het crashen.

Ik blij.

>Maar zodra iemand paalt "ik ben een meisje" of een foto, dan is het over mey de gezelligheid en ontaard de draad im razernij.

Omdat mannen gemaakt zijn om voort te planten. Als er alleen maar mannen zijn, en er 1 vrouw is gaat elke man voor die ene vrouw. Zijn er meerdere vrouwen zal dit een stuk minder worden.

Laat hem maar.
Hij heeft nogal een gebrek aan inlevingsvermogen.

Niet zo vreemd gezien zijn ondermaatse IQ.

>appeasen

Pakt de X van 1 man, pakt de Y van een andere man.

Voegt ze in de 3d geprinte eicel. Ff roeren en 9 maanden later komt er een kindje uit.

Beetje gesimplificeerde versie, maar het werk min of meer zo.
Exact. Alleen mannen kennen barmhartigheid en zelfopoffering ten opzichte van de gemeenschap. Vroiwen parasieteren.

Ik ben over 10 jaar stadthouder van Nederland.

Vrouwen voeden de kinderen op, mannen beschermen de families.
Zonder een veilige omgeving kunnen de kinderen niet opgevoed worden, dus ja de vrouw is afhankelijk van de man om de omgeving te beschermen. Maar zonder na geslacht, die de vrouw geeft en opvoed heeft het geen zin.

Ik zie niet wat hier mis mee is, als je een staats programma heb om de sterkste alfa K-geselecteerde mannen kinderen laat hebben dan haal je daar veel meer profit uit.

dat is geen ad hominem
Dat wel

Mijn IQ is 134. Ik vermoed dat mijn logica gewoon te logisch is.

Vrouwen remmen onze potentie in het veroveren en overheersen van het universum. Ze moeten dus weg, nu ze hun functie hebben verloren.

Ik weet dat ik het je niet kwalijk kan nemen, maar heilige kanker je bent echt stront- en strontvervelend geworden de laatste weken.

Hoe vaak moeten we nog zeggen dat je domme waanideeën die je van Sup Forums en weet ik veel waar plukt ons letterlijk geen kanker kunnen schelen?

>Mijn IQ is 134
Wie is deze nepper?

Laat het je moeder maar niet horen.

Dat zijn mannelijke waardes, een vrouw heeft alleen positieve emoties voor iemand als zij er profit uit haalt in de vorm van bescherming of financieel. Een vrouw zal nooit liefde zoals een man kunnen voelen, het zit niet in haar programming.

Mieren zijn de rechtmatige heersers van deze aarde.

Ze hebben agricultuur, antibiotica, eenheid, ze kunnen klonen, ze vormen meer massa dan mensen, ze maken slaven van inferieure rassen. Er is geen enkel gebied waarop mensen voorlopen op mieren.

Mieren offeren zichzelf ook op als dat ten goede van de samenleving komt. Ze zijn dus altruïstisch.

Kinderen krijgen een Spartaanse opvoeding. Weg van de corrumperende schoot van de moeder die onze.meest dappere en sterke krijgers pacificeren.

Een staatsopvoeding is de enige logische oplossing.

Zonder vrouwen zouden wij mieren zijn.

Ik kijk naar de objectieve waarheid om mij heen en zie dan politieke dingen die hinder in mijn leven vormen. Omdat jullie het systeem dragen wat deze hinder veroorzaakt maak ik het jullie probleem.

>Zonder vrouwen zouden wij uitgestorven zijn.
Gerepareerd

We kennen allemaal de pijn van Elian Rogier.

>zo verschrikkelijk seksueel gefrustreerd zijn dat je iedere dag je afgunst moet uitspreken over vrouwen op een plaatjesbord voor Congolese krijgsheren

Wauw, dit gaat zelfs mijn autisme te boven.

Hier komt de ad hominem van de incel

snel, paal kort haar om hem af te leiden

>Mijn IQ is 134
Oh het is deze mongool weer, zet je struikel maar weer aan aub
Kweek ook gelijk wat zelfbewustzijn

>Heb WEER een Mekflurrie gehaald

HOE KOM IK VAN DEZE KUT OBSESSIE AF

Ik ben niet hem, maar mijn IQ is officieel hoger getest.

Al ben ik getroffen door luiwammeritis.

Zou je daar zelf ook onder willen leven? Ik denk niet dat veel mensen dat willen.

Probeer die eens te eten terwijl je die cola van de mek zuipt. Je gaat geheid over je huig.

Als je weet hoe vrouwen zijn is het een verplichting om anderen te behoede voor de ellende die ze aan kunnen richten.

net echt 25 naaktslakken in de tuin gevonden en gedood
echt rotdieren zijn dat

dumpert.nl/mediabase/7144693/26997078/franse_president_dist_trump.html

Wat is troef aan het doen?

Vanaf 00:34

hoe onzekerder hij is, hoe dominantee zijn handdrukken worden

Dit zou mijn droom zijn. Staat, volk en leger zijn 1.
ik ben me perfect bewust van mijn 10/10 uiterlijk. Maar het lichaam is toch maar als de schil van een vrucht die moet worden afgetrokken voor het consumeren. Zinsloos opzichzel. Het lichaam heeft alleen betekenis als ket het heilige doel omarmt.

Ik ga douchen en als ik terug kom dan gaat het hier over iets leuks

Hoe zorg ik ervoor dat ik een jongen als Geestesziekje kan neuken?

>zo mager
ehhhh

Hij staat erom bekend mensen naar zich toe te trekken bij een handdruk. Deze man trekt echter terug, en duwt zelfs met zijn linkerhand trump van hem af.

is er iets erger in het leven dan hooikoorts?

Hooikoorts voor gras.

Mosterdgas

zonneallergie

homo zijn

gewoon een simpele verkoudheid is net zo vervelend

Wonen in Lelgië

lelg zijn

Waarom blijf je dit steeds palen?

gmta

...

Hij ziet er wel erg bruin uit. Zou hij een aziaat zijn?

Halve aziaten hebben ook de ergste kopziektes denkbaar.

our languages are similar

Mensen die niet helemaal 100 zijn, zijn heel goed in seks.

Gewoon pompen en dumpen.

de spiegel is gewoon vies

een verkoudheid duurt 4 dagen. hooikoorts 3 maanden.

Is dit GZ?

Oke normaal doe ik dit niet maar, maar hij zou beter een vrouw kunnen worden met dat lichaam.

>hooikoorts 3 maanden.
Eerder 5-6 maanden

Je zou hem niet doen?

Wie wel?

goede goy

Hangt er van af aan welke pollen ge alergisch zijt
Ge zou ook niet met een stofalergie kunnen leven als ge dit nog niet aankunt

Martijn

Natuurlijk niet, hij lijkt meer op een vrouw dan een man met dat lichaam.

Shalom.

Ik zou hen wel doen.

Maar ik ben dan ook homo.

Schouders zijn stuk breder dan heupen, voor een vrouw zou dat niet werken.

Deze aanhoudende hitte

wie /oudeschool renontsnap/ hier?
En wat is de mening van de laatste updeets?
>dvw boogschutter

Komt omdat zijn shouders ook omhoog zijn, als hij z'n schouders nou liet zakken zou het wel meevallen denk ik.

Maar ja inderdaad, z'n heupen zou nog wel een probleempje zijn maar ik denk dat als hij hormonen zou nemen z'n heupen /iets/ meer vet zou krijgen. Weet het niet zeker oetz.

gadverdamme man, dit is gewoon het lichaam van een 10-jarige

dit soort scharminkels moeten ze afschieten, ronduit walgelijk

Martijn is gewoon een vieze pedo

Dan nog, er is wel heel veel vet nodig om heupen even breed als schouders te krijgen, laat staan smaller. Gaan hormonen dat doen?

liever te dik in de kist
dan eruit zien als geestesziekje

Hmm...misschien als hij wat meer zou eten?

Oh en ik heb z'n bobbel weg gedaan.

(geprobeerd weg te doen)