/Norgetråden/

Hellutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=2de2MHIzNbg
en.wikipedia.org/wiki/Freedom_to_roam
en.wikipedia.org/wiki/Parasocial_interaction#Parasocial_relationships
twitter.com/NSFWRedditGif

for idioter som mekker ny tråd på side 5

Andre for ingen rasisme, nazisme eller sexisme i våre tråder.

youtube.com/watch?v=2de2MHIzNbg

Fjerde for nå må dere legge dere

NEI til innvandring

femte for masse rasisme, nazisme og sexisme i våre tråder.

for glade dager

>Bergen
>Gjor narr av Trondheim
haha

Lǿrdag: tre repetisjoner lǿft av traktorhengeren, på fjerde sa lårene klart og tydelig "nei"
Sǿndag: fire saltsteiner á 10 kg plassert på forskjellige steder i skogen, variert terreng

Lårstatus: ǿdelagt

trist :C
håper du finner noen andre rimlig kjapt
har aldri vært forelsket, så har ingen aning om hvordan det opplegget fungerer, dog
kanskje du kommer til å gå og hungre etter henne resten av livet
ikke vet jeg
men men

Skal ut å trene i morgen fåvæ

>ut å trene

For jenter som kommer, men ikke går

Ingenting er som når lårene er odelagt. Veldig fint bilde.

gutta
hvor i norge tenker dere å leve ut dagene med en jv?
vet det er urealistisk men det er lov til å dromme

Tromso

når vi blir sånn rundt 60% etnisk norsk flytter jeg til færoyene
jv eller ei

Håper jeg også. Tror jeg skal komme meg over henne rimelig kjapt om jeg finner noen andre, men så var det det da...

vestlandet et sted

Et sted utenfor byene, mindre mas og bråk

Småbruk?

Tror ikke jeg blir boende i Norge fåvæ. Sannsynligvis en by et eller annet sted i vest-Europa.

Jo, takk. Var ikke der jeg gikk i dag, er fortsatt snǿ i den dalen. 40 kg er forresten omtrent det knuset veier, så det er greit å vite at jeg kan bære en tilsvarende vekt sånn noenlunde greit i skogen.

>jeg liker ikke innvandrere så jeg skal bli en innvandrer selv

Is that like a valley land? It looks like a bowl between those Mountains. Looks like a great place to go fishing and see sites.
You can just jump in? Wherever you want? You're alowed to do that in Norway? O_O

liker ikke brune folk
hvis vi kun hadde fått tyske innvandrere hadde jeg ikke klagt

Ikke helt så lite, mer som en litt stor bygd, eller i utkanten av en by eller noe

Et sted langt nordpå eller på vestlandet

Yes, as long as it isn't drinking water. If it is drinking water there are signs everywhere saying you'll be punished or something. We're also allowed to camp wherever the fuck we want.
>camp by the road in america
>shot by farmer in your sleep

Anbefaler Verdal

>You're alowed to do that in Norway?
You can camp and swim literally everywhere that's not too close to civilization, even if it's private land.

Read more here: en.wikipedia.org/wiki/Freedom_to_roam

Hun hadde gitt deg mannlingsonner uten skuldre.

It's a little something we like to call FREEDOM!!!

fyfan, det hadde jeg ikke tenkt på fåvæ...

What differentiates drinking water from normal water? Whether or not a lake monster has been sited?
We don't have that here. A few tears ago a law was passed in my state and now we have to pay for passes to go to nature parks and camping areas. It's very disappointing.

Patetisk. Lillesǿstera mi har stǿrre pupper enn det der.

bare en amerikansk tispe viser seg her i tråden og dere desperate kukksugere oppforer dere som hvite riddere som svarer på alt

B L Å T T
R
E
T
T

I-is that you in the gif?

:^)

If the lake is used to provide drinking water for people it is deemed drinking water and it is illegal to swim there. If it is not used for drinking water, then it is not illegal to swim there.

Nå må du faen gi deg, vi brever jo bare med hverandre. Akkurat som når vi snakekr i det virkelige liv, bare vi bruker tekst i stedet.

en.wikipedia.org/wiki/Parasocial_interaction#Parasocial_relationships
gutta....

A drinking water reservoir is where we get our drinking water (As the name implies). There are main and backups, and the backups are absolutely off limits to swimmers, as they are meant to be drinkable without chlorine/UV treatment should the need arise.

dere er kreft som brever engelsk i norgetråden. hvis hun vil snakke med oss må hun pent breve på norsk.

bruk heller energien på å svare dine egne landsmenn din homse

Men vi brever jo bare samme driten dag ut/dag inn

feiler det meg noe om jeg ikke klarer å gråte? har ikke gjort det på cirka 10 år

dette

INGEN ENGELSK I VÅRE TRÅDER!

Fy faen, heng deg din jævla bondetaper.

nei

Jeg kom nå¨til Sup Forums for å breve med folk og det koser jeg meg med nå.

>filtrerer amerikanske flagg m/svar
>70% av tråden forsvinner

Dude, those both are at least C-cups
Hmm no but now that you mention it, the brunette does look similar to me in a lot of ways. I think I have a slimmer waste and slightly broader shoulders though. I look slightly more of mixed race, she looks full caucasian.
Do your water systems use chlorine like ours do?

>SNAKK BARE PÅ NORSK, IKKE SVAR UTLENDINGER
>men det telles ikke hvis det er en hore som gir meg oppmerksomheten jeg ikke får i det virkelige liv

Heng deg.

Jeg har da aldri sagt det forste der, din forbanna turboautist. Jeg har alltid ment at engelsk er greit i tråden, synes bare det er fint at utlendinger kommer hit og prater jeg. Bedre det enn rullestoljenter, russiske sotnoser og baltiske styrkeloftere litterært hele tiden.

>Do your water systems use chlorine like ours do?
Yes
The water goes trough a filters, chlorine baths, UV light and is then filtered again to remove most of the chlorine.
This in turn gives us the finest drinking water in the whole world, right after the mountainnazis.

Ja men hvorfor skal jeg liksom gidde å svare deg når det er fitte i tråden? Sjakk matt.

>han er så desperat

trist!

Men jeg bryr meg ikke om vi svarer utlendinger. Og engelsk er jo greit om de ikke kan norsk. I tillegg så blir fornoyd for jeg er for opptatt til å breve sotnoser, så det er jo bare vinn-vinn.

hvorfor ikke lage en annen tråd kalt /utlendingsnakk/ der dere snakke med utlendinger i stedet for å gjore det i /Norgetråden/

>drepe tråden enda mer

Jo god idé du

lag dere en skype gruppe med amerikaneren så vi slipper å lese driten deres hver eneste tråd

NY

tror tråden overlever det.

#That70sShow
>filters, chlorine baths, UV light and is then filtered again
That sounds like it would give you cancer...

Hvorfor er du her hvis aktivtet i tråden irriterer deg sånn?

>Amerikansk utdannelse

han er ikke alene tjommi

...

noen som blir med ut og tar seg en royk?

Greit hvis jeg lager en spliff först? Liker ikke tobakk

heng deg

Flaks at ingen i tråden lider av dette da, h-heh-he.

Igår sperga han jävligt hårt och sa nåt sexuellt skit till amerikanen #kringle

häng dig

Pipe? Blir med om det er pipe

>Jag är under 70 och röker pipa.

>dfn noe som var ment som satire blir tatt seriost av flere brevere i tråden

>Sverige
>Gjor narr av Norge
Virkelig

Vill bara varna om att en psykiskt sjuk brevare kommer att skita ner eran tråd, vi ber om ursäkt för det.

Skaffa hjälp SNSD.

Blir vi invadert av Sverigetråden igjen?

Nei, det var ikke han, det var meg.

>jeg royker ikke mentolsigaretter

?

Drar du fram pipan på krogen också? Hahaha. Kan tänka mig din överviktiga kropp tillsammans med ovårdat skägg och undercut.

Poes lov vettu.

nei, den andre sverigeanon er her
ikke bekymre deg dog, denne er mye bedre.

Hva står SNSD for?

Hva er galt med skjegg og undercut?

Ingen aning, bara hans snubbel när han inte rollspelar och skiter ner trådar.

Can any of you sing? I mean with talent. I hear good things about Norwegians being able to sing.

För att 90% av de som har skägg tror det räcker med att bara låta det växa och struntar i grooming och det ser vidrigt ut

FUCK that was not meant to be a reply I'm sorry dude, just mess me up

At jeg kan nyte pipe betyr ikke at jeg eier pipe Svenbog

Jeg vet ikke om jeg helt forstår det stygge språket som svensker snakker, men i utgangspunktet ser jeg ingen problemer med dette.

Flytter nå. Farvel.

Så du liker å se på menn?

Hvordan kan en feit mann lofte så mye?

Ja

>haha bög!!!
Det är 2017

Jeg sang i kor i et par måneder fǿr jeg fant ut at jeg egentlig ikke hadde tid til det.

Bilde relatert, et kor jeg gjerne skulle ha sunget i.

jeg har pipe men jeg er utrolig sexy så når jeg royker den ser det bare vakkert ut fåvæ

Man må være litt feit for å nå topp styrke..

Innafor å sitte på dasset på samme måte som japsene squatter over dem?
Enklere å drite slik, fåvæ