/skandi/

Jeg sidder her udgave

Inviteret:
Sverige
Norge
Danmark

Velkomne hvis de taler dansk:
Island
Færoerne

Velkomne hvis de taler svensk:
Finland

Ikke velkomne:
Estland

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=TwUkGjKSyGg
youtube.com/watch?v=cbvdzQ7uVPc
youtube.com/watch?v=ejSbhxeikKE
youtube.com/watch?v=Y1Z56e4SeCo
twitter.com/NSFWRedditGif

Over til eksamen, gutta. Hvordan står det til?

jeg har sabatår

Sluta bjud in Finland.
De är finnar och vi är nordmän, inte samma.

Jag var i Finland i fredags för att skriva ett urvalsprov till Helsingfors universitet. Gick helt ok, rätt så bra.

youtube.com/watch?v=TwUkGjKSyGg

>han vill studera nordiska språk
vad i helvete är det för fel på dig?

PASKA FENNOSWEDE, REAL FINNS WILL SMASH YOU.

Hur vet du att det var jag? Jag var inte den ända svensken på det där provet.

Och de nordiska språken plågas varje dag och är tvungna att kämpa för att kunna överleva. Jag vill kunna underlätta det, och därför måste jag ha avancerade kunskaper om dem.

>du blev fodt som mand
>du vandt kromosomlotteriet
>du behover ikke blive gravid
>ingen slutshaming for at have sex eller onanere
>du er ikke fysisk svag
>du er ikke underrepræsenteret i felter hvor man tjener mange penge
>du er ikke mere tilbojelig til at leve i fattigdom
>ingen tænker på at udrydde din slags bare fordi den kunstige livmoder og sexrobotter er ved at blive opfundet

Foles godt mand

>dfn når du har så ondt af kvinder at du er offerfeminist

danmark var en gigantisk tabbe

vi e big boy

hva da?

...

...

Kan folk i Norge och Danmark sin nationalsång? Unga i Sverige kan knappt första versen.

Vaddå alla kan, lmao.
youtube.com/watch?v=cbvdzQ7uVPc
youtube.com/watch?v=ejSbhxeikKE

...

Gib Jamtland og Bohuslan plox

Det spelar ingen roll vilken våldsam beskyddarverksamhet som påstår sig äga vad. Staten i Sverige, Norge, Danmark och så vidare är bara olika kriminella gäng som är ute efter makt och pengar.

Vi har blivit indoktrinerade att lägga vikt vid påstådda och artificiella skillnader. Men vi är samma folk och talar samma språk, om än olika dialekter av det. När vi slås och bråkar inbördes över några påhittade linjer på en karta är att gå globalistjuden rakt i händerna.

vi burde bli eit land, men gje fylka meir sjölvstendigheit, slik at vi ikkje blir for sentralisert.

>One day until homo marriage

Ni går samma väg som Island? Trist.

heng deg

>homoseksuelt ægteskab er det vigtigste politiske emne nogensinde. Hvem bryder sig om nyordningen af fiskeindustrien? At skubbe lort er langt vigtigere. Lad os også losrive fra Danmark, yay frihed og menneskerettigheder. Hvem har brug for penge? Vores velfærd er garanteret af vores abstrake koncepter

>Stadig ikke endnu en amerikaner

NU ODELAEGGER JEG DIN TRAAD

>hamburger

>Hvem bryder sig om nyordningen af fiskeindustrien?

Minst líka stórur áhugi, sum fyri homo giftu. Hoyrir tú ikki allan gangin uttan fyri?

Staten är inte ett problem som ska lösas; staten är samhällets slutgiltiga form och den mest utvecklade delen av mänsklighetens sammarbetskraft. Individer är värdelösa, lever futtiga liv, anstränger sig enbart för menlösa njutningar. Men kollektivet, som förkroppsligas av staten, är det som Nietzsche kallade för "övermänniskan".

Undrar vem som kan vara bakom det här brevet...

>det finns folk med vit i deras flaggor

lmao

Ja, löjligt, inte sant?

Man vet ju redan att det bara finns en färg som en riktig flagga ska behöva ha.

...

Dessa patetiska konspirationsteorier är inte det minsta produktiva. Du slösar bort ditt liv om du sysslar med att sprida dem. Gruppen som faktiskt styr världen och försöker avverka alla unikheter och den globala mångfalden finns framför dina ögon. Du ser dem varje gång du tittar på en tv eller på internet.

Bump

youtube.com/watch?v=Y1Z56e4SeCo