I need pictures of nice things and so do you

i need pictures of nice things and so do you.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=wgukSZ5VmaQ
twitter.com/SFWRedditVideos

Hat Girl is nice and innocent

...

...

i don't like shad either
but why all the hate on him?

Yeah Shadman creates some decent quality R34 art. What is with the meme on hating him?
There's plenty of crayola drawings to do that to.

...

...

...

...

...

...

...

...

...

Shad is one of the evil western artists that has an actual artstyle. Weebs don't know that that is since all japanese art looks exactly the same.

He got a bad rap because he used to draw like this, but he has been getting better. He is also a bit of a dick, and likes offending people.
At this point the >Shadman thing is just a meme.

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

10/10 would fuck

Äe fy fan gå o lägg dig ungjävel. Jag kommer hem till dig o då jävlar i det brakar loss så att kulorna mina flyger i taket.

Hi user, this is a corgi mixed with a dalmatian. Have a nice day dude.

...

Knulla av din jävla fitta, de e mina kulor som ska flyga i taket, dina ä bara gamla o slappa så de kommer landa pinsamt på marken.

...

NU lyssnar du här grabben. Mina kulor är knallröda o fasta. Fanimej om kuken inte var så jävla stor kunde jag visat dig.
Nu får det va nok! Gå o lägg dig, det är alldeles för sent för dig o ditt skit. Fan skoldag imorn unge. Gräv en fitta i en melon o grunka dig själv till sömns.

...

...

.

Vad fan gjorde du bara jävla säga om mig, du lilla tik? Jag har du vet att jag graderade toppen av min klass i marinen sälar, och jag har varit inblandad i många hemliga räder på Al-Qaida, och jag har över 300 bekräftade dödar. Jag är utbildad i Gorilla krigföring och jag är den bästa krypskytt i hela USA väpnade styrkor. Du är inget för mig utan bara ett mål. Jag kommer att torka dig fan ut med precision liknande som aldrig har sett förut på denna jord, markera mina jävla ord. Du tror att du kan komma undan med att säga att skiten till mig över Internet? Tänk igen, fucker. När vi talar jag kontaktar min hemliga nätverk av spioner i hela USA och din IP spåras just nu så att du bättre förbereda sig för stormen, maggot. Stormen som utplånar den patetiska lilla sak du kallar ditt liv. Du är jävla död, Kid. Jag kan vara var som helst, när som helst, och jag kan döda dig på över 700 sätt, och det är bara med mina bara händer. Inte bara är jag i hög grad utbildade i obeväpnad strid, men jag har tillgång till hela arsenalen i USA Marine Corps och jag kommer att använda den till sin fulla utsträckning att torka din eländiga åsna utanför kontinenten, du lite skit. Om du bara kunde ha vetat vad oheliga vedergällning din lilla "smarta" kommentar var på väg att få ner på dig, kanske du skulle ha hållit din jävla tungan. Men du kunde inte, du inte, och nu är du betalar priset, du jävla idiot. Jag kommer skit raseri över dig och du kommer att drunkna i det. Du är jävla död, grabben.

...

Du kanske inte tror att du ha blivit en gubbjävel men tvinga andra att lägga sig? Det är precis vad en gubbjävel skulle säga. Att påminna om skoldag när det inte ens finns någon för mig, så typiskt gamla gamar att inte hålla sig lide informativa! Hah, behöve inte gräva mig en fitta, har redan 2 precis i sängen, väl använda om jag får be. Att skryta om sina kulor och kuk är något senila gubbjävlar gör bäst på, det och de på andra sidan spektrumet, nämligen de under 18

Men vafan, är det en jävla 2v1 nu? Ska ni försöka gangbanga mig nu också? OCH meeeed en jävla kopieringspasta, VAFALLS?

I'm about to ruin your day

Those ducks aren't sliding for the fun of it, they're trying to get the piece of food hanging on the thing above the slide. They fail and go sliding down.

They get fun and food, what more do you want??

WOKE

...

Nej vi bra. Rättvis användande Google översätta. Jag talar inte om detta språk, men jag är ett bedrägeri. Hahahahahaha

:3c

...

looks a lot like markydaysaids stuff or whatever his name was

...

Hahahaha, "rättvis användande". Engelska ord kan ha flera betydelser ja, särskilt när man gör det lite shitty som vi gör. Men vad menar du med att du är ett bedrägeri? Att jag gick på din skitfälla med kopieringspastan?

i like turtles

...

Jag pratar inte svenska. Det är därför jag är ett bedrägeri. Google Translate är mycket användbar men inte perfekt.

Ah, men det är väldigt mycket beroende på meningarna, just denna är rätt så bra, inte mycket fel direkt. Men var fan kommer du från då? Om du nu fan fortfarande ens vill skriva på svenska

Fan heller gubbajävel jag är en grabbjävel, en grabbjävel och en arg sådan. Du och dina babbgummor kan dra åta fan. Har inget jävla halalkött till dig din arab.

...

>grabbjävel och en arg sådan
Men du nu e en jäkla grabb? Vafan gör du här? Såg du inte att det var minst 18? Inte lika fritt som vårt land, I know men regler e regler du ved

Va fan betyder grabb i ditt land. Jag är en redig grabb som ej är underårig. Fan gör du här, finns ingen jävla välfärd här inte.

Fan grabben Jimmie kommer o tar dig

Men grabb e ju något man kallar de yngre, har du inte blivit korrekt assimilerad än, sneöga?

HAHAAH, han kan ju inte ens ta en paj, va dillar du om?

You’re literal faeces

Nä nu får det va nok

Bor tyvärr i Malmö.

Thanks OP I needed this thread right now.

Even if its been overrun with Norwegians or Swedes or Danes or whatever the fuck they are.

>all japanese art looks exactly the same.
no

Ne
Ah, men ursäkta då. Allt är klart för mig nu, ditt hat, din attityd, dina daddy issues, jo de märktes
Except I made a lot of the posts, excuse me

...

...

broken pupper

I recently saw one irl. I didn´t even know the live around here. They cute af.

...

...

...

Jesus avsluta min smärta

...

>Italian navy

kekleston

Ja, son

...

Reminds me of Charcoal

...

that's probably deadly as shit but damn i wanna touch it

i think that's the basis

...

Nah, man, was a young dragon in a flash game

...

...

youtube.com/watch?v=wgukSZ5VmaQ

...

...

...

yes please good sir

...

...

...

...

...

i mean , if theres no timer its a little much, got to the tail wag,

...