/mämmi/

Söpöt pikkunoidat tekemässä söpöjä asioita painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=E0EBOFL_VwE
youtube.com/watch?v=RAQrdm53mDE
youtube.com/watch?v=6EUYBWhVkKg
youtube.com/watch?v=o79m2xnYD3k
iltalehti.fi/kotimaa/201705312200176910_u0.shtml
youtube.com/watch?v=74Bt8O0vOsg
youtube.com/watch?v=Yu9Q2ZHfROM
twitter.com/SFWRedditImages

Tjenare

oispa loli

...

...

how do I get a finnish gf?

väsyttää

Be black, go to Helsinki.

Tuu nukkumaan mun syliin ihanuus

MISSÄ KAIKKI ON

TÖI SSÄ. kokeilisit sinäkin

Töit on homoille

Voi vittu tätä valon määrää. Unta = ei ollut

Lähden nyt töi.

disgusting.

Mä nukuin ihan hyvin, väsyttää vaan koska vihaan mun työtä ja vituttaa nousta. Samoilla unimäärillä viikonloppuisin nousen tikkana.

aj löv u finlan

Laita alumiinifoliota ikkunoihin

Olkapää niin kipeä ettei pysty laittamaan paitaa päälle

Tää on aika kiva sarja. Alotin tosin kahtomaan myöhässä mut jaksot loppu kesken kahessa päivässä.

Ai mun olkapää

Ei oo oikeesti kivaa

Meno vitun hese

Rullaa

Voi vittu mikä nyhverö niinköhän paastoais sodan aikanakin. Ja tämä vaakunan korvaus perseily jollakin mainostoimiston paint räpellyksellä ei helskutarallaa mikä vitsi : D

Nii no, itselläni on ollut keliakia vuodesta kivi ja keppi ja kyllä mun mielestä oli vähän epäreilua että siinä missä muille tarjotaan ruokaa mulle ja toiselle keliaakikolle annetaan riisikakku. Eikä tossa nyt mitään ongelmaa ole jos se olisi kerran tai kaksi (tyyliin kun ruokahuolto ei pelaa syystä x), mutta jos viikon leirin aikana ei tarjota yhtään lämmintä ateriaa niin melkoista pelleilyähän se on. Luonnollisesti meillä oli omat tonnikalat ja muut setit mukana juuri tästä syystä, mutta jos ei autoimmuunisairaus riitä syyksi saada ruokaa jota voisi syödä, vaikka se vaatisi että se on eri ruokaa kuin muilla sen pitäisi sitten riittää syyksi saada vapautus koko leikistä.

Mut hei, tällee kai pojista tulee miehiä ku vähän karaistaan!! Tosin musta ei tullu mutta mitä pienistä.

oispa nyymi jonka kanssa hassutella ja illan päätteksi käpertyä lusikkaan

Ei oo jätetty ilman ruokaa, vapaaehtoisesti ovat asettuneet nälkälakkoon ( sodan aikana rankaistava teko, btw).

Mikä soi näin aamutuimaan, mämmi?

youtube.com/watch?v=E0EBOFL_VwE

youtube.com/watch?v=RAQrdm53mDE

juuh, kirosin mun lapsuuden kaverit eilen helvettiin

muistuttakaa et miks taas juonkaan tätä viinaa?

hyh tuli väkevä paukku

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

tiiettekö et miks meijät länsisuomalaiset tapetaan ekana? siks et meillä on hyvät geenit, kun taas itäsuomalaiset on aina ollu meijän orjia

Huomenta söpöttimet :3

Ulkona sataa ja +6, ihanaa ettei tarvi hikoilla

Huomenta ihanuus! :3 Jos tulisit tänne etelään niin voitas mennä piknikille, täällä on lämmintä! x3

Jos omasta halusta ei vaikka halua syödä herneitä, niin ei se järjestelmä rupea erikseen mitään kalakeittoa väsäämään jos on hernaripäivä.

Kyse on ihan eri asiasta, jos on joku allergia tai sairaus, mikä estäis jonkun tietyn ruoka-aineen nauttimisen niinkuin tällä nyymillä . Se mun mielestä pitäis riittää vapautukseen palvelusta.

Kuinkas etelässä sitä ollaan? Piknikki söpönyymin kanssa paijatessa kuulostais tosi hyvältä ajanvietteeltä :3

youtube.com/watch?v=6EUYBWhVkKg

yritin pierasta ja tuli ribalit epäironisesti housuun. vinkkei?

youtube.com/watch?v=o79m2xnYD3k

PEREKELE SAATANA SUURSUOMI

pese perse, vaihda housut, toista

that's an ass i posted years ago, nice

oon epäironisesti tyypänny näitä aineita suoneen: subutex, amfe ja metamfetamiini, oxycodon

that's a very nice ass indeed.

you should be proud, Finman.

Hyvä selkä

Näin unta että mulla oli kaks kaveritytyä, pitkä tummatukkanen ja lyhyempi blondi, sit jauhettiin niiden kanssa paskaa eri paikoissa

Oispa kaverityty

Oon nähnyt kymmenen vuoden ajan unta että mulla on kanssa kaksi seuralaista, pitkä tummatukkainen mimmi ja lyhyempi vaaleatukkainen mimmi.

juuh, pistin pesukoneen pyörimään ja pesin pyllyn

kakkaahan siellä oli ehkä kolme metriä mut onneks sain sen hoidettuu noin helpolla

Onneks on sisko

iltalehti.fi/kotimaa/201705312200176910_u0.shtml
>Poliisi tutkii tapausta, jossa teiniporukan epäillään pahoinpidelleen pikkupojan Helsingin Puistolassa viime lauantaina.
>Poika kertoi äidilleen, että nuoret pudottivat hänet maahan. Sen jälkeen he nostivat pojan uudelleen ylös ja potkivat häntä vatsaan ja pudottivat jälleen maahan.
>Äidin saamien viestien mukaan alueella on 5-8-luokkalaisista koostuva porukka, joka on häiriköinyt alueella koko lukuvuoden
Vakuutelkaa mut että asialla ei ole neekerit ählämit tai mannet

Oisit laittanu kuvaks sen hesan puiston typotetun "suomalaiset vittuun suomesta" neekerisprayauksen

Tämäkö?

Juuh

Kyssätkää mut sisältä

tsek'd

täähän on vaan sitä normaalia monikulttuurista värinää jota helsinki on jo pitkään kaivannut

*ei pysty kyssäämään*

HELSINKI
E
L
S
I
N
K
I

Anime :)

En malta odottaa että lehtiin tulee taas uusi aalto niitä "sata vuotta sitten kun Suomi oli vielä kehitysmaa jengit tappeli avoimesti kadulla, mikään ei ole muuttunut entiseen nähden vaikka kuolemanpartiot kulkee ulkona hyvät ihmiset" juttuja jossa näppärästi unohdetaan toi aika monta vuosikymmentä kestänyt länsimainen sivistysvaltiovaihe.

Tai sitten jotain sairaalloista paskaa kuten että ghettoutuminen ym. kakka on väistämätön seuraus kaupunkiasumisesta.

Ei haittaakaan olisi.

Ihan oikeesti, noita musilmaaneja vaivaa se, et niitten uskonto on jutkujen hallinnassa. Ne on sisäsiittosia, hulluja ja muuta paskaa. En todellakaan oo mikään koraanin fani mut vittu, miks jutkujen pitää pilaa meijän kaikkien ilo?

Pois anti-semitismin saasta suomesta

>pikkunoidat

Miksei pikkupojat?

oispa nyymi jonka pakaroita hiplata samalla kun me ollaan lusikassa

Mitäs jos rullaa nollan?

Onko ählämitkin nyt jutkujen juonia?

How you say fuck her right in the pussy in your language

vittu hänen oikea sisällä kissa

Puistolassa ei oo juurikaan neekereitä et oli varmaan manneja

Epäironisesti on. Kato saudi arabiaa, kato isistä.

nussin taas tätä vaihto-oppilasta

mites teijän muiden päivä on alakanu?

youtube.com/watch?v=74Bt8O0vOsg

Thoughts about this movie?
Have you seen it?

Onko kananmuna hyvää? Oon ollu allerginen sille lapsesta asti niin en muista yhtään miltä se maistuu. Ainakin keitetyt kananmunat haisevat ihan ripulilta jos ei muuta.

Shialaisuuden on käytännössä kehittänyt islamiin kääntynyt jemeninjuutalainen. Ja katso miten Sunni-Shia-konflikti rehottaa Lähi-idässä.

Divide and conquer ja silleen.

onpas samannäköinen kun aiemmin, ihan kuin ei ois ikääntyny lainkaan

animeperseilijä vaan haluaa puhua MUNISTA perkele piiloita kaappihomoilusi nyt edes vähän paremmin

mitä vittua sä sit syöt? kananmuna on kaikissa ruuissa

Ihmisen munaa.

No eipäs ole.

Jäbä mitä?

Aika vähän on maailmassa ruokia joissa munat ovat pakollisia. Pakollisista tulee mieleen kaikki ruuat joissa on sana muna mukana.

Jaa vihaat äitis tekemää makaronilaatikkoa missä munat pakollisia?

meinaatteko hankkia i9 extreme editionin? Vain 1999 jos tilaat heti, kaupan päälle avaimenperä JA tarra!

No lol mulla on vieläkin amd le 1620 singlecore. Mitäpä sitä vaihtamaan kun toimii

mul on viel amd phenom x6 1055t

Tiiätkö ku mun äiti ei ollut tyhmä vaan tajusi että kun lapsella on kananmuna-allergia niin teenpä makaronilaatikon ilman munaa.

THANK YOU FOR CIVILIZING US

itel vieläki intel 4004 ja hyvin pyörii

stop with memes, asking because curious.

Ei se oo sit makaronilaatikkoa. Sun äitis varmaan kehuu sua komeeks. LOL!

Ei, mutta sun äitis kyllä kehuu.

juu itelki ois toi i5 2500k kohta jo 10 vuotta vanhat raudat alla hrmp

ilmeeni kun en ole varma onko se kesä vai alkoholi joka saa vuotamaan viis litraa hikeä yön aikana

ammatusnym ?

Millon pääset niin autismitesteihin?

>kesäkuun eka pv
>ulkona 7 astetta lämmintä ja sataa räntää/rakeita

juum

Oispa antabusnyymi lusikkassa.

Uudesta tuntemattomasta julkastiin näemmä uus traileri pari tuntia sitten.

youtube.com/watch?v=Yu9Q2ZHfROM

...

Onko siellä neekeri ukkoja?