/mämmi/

Hitler oli oikeassa painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=XtdEUkyxl3c
youtube.com/watch?v=YQaAnXIvdeI
twitter.com/NSFWRedditImage

...

voitin viiskymppiä bingosta

Meen ostamaan muuttolaatikoita

Pikkurahoja

Ootko 70?

Hei

Tästä päivästä lähtien musiikkibotti jää kesälomalle ja lopettaa toimintansa väliaikaisesti. Kiitoksia kaikille osallistujille. Teidän kommentit, videoiden katsomisprosentit sekä muut tiedot ovat tallennettu, ja analysoidaan kesän aikana paremman palvelun kehittämiseksi. Kesän jälkeen kappaleiden pitäisi sopia paremmin teidän musiikkimakuun, joten odottakaa innolla musiikkibotin toista versiota.

...

Kävelin äsken töistä kotiin ja satoi jotain lumen ja rakeiden sekoitusta.

Tämä on niin vitun paska maa, ei helvetti. Miten voi olla koko vitun vuoden ympäri saatanan kylmä koko ajan? Huomiseksi, kesäkuun vitun toiseksi, on luvattu sellaiset kesäiset seitsemän (7) celsiusastetta lämmintä.

Rasahtelee niin saatanasti rusinat, kun sen noin kahden kuukauden mittaisen kesänkään aikana ei voi olla palelematta.

VITTU

*odottaa noitien saapumista lankaan*

Anteeksi jos loukkasin kamerus

Could someone find me an empty body I can upload myself to?

ite en oo pahoillani, haluan tietä oletko viTTU 70v ??

...

Yhdessä asiassa juu, muuten oli aika väärässä.

katsmo äeti min ä posttaan !

*tappaa saaliin parvimielen voimalla

nyT PAPPA VITTU

heil. heil.

Löytyykös pojilta tiikerin peräsuolesta kudottua riippumattoa?

Ajattele asia näin:
>kylmä maa
>ihmiset rakentaa hyvää infrastruktuuria selvitäkseen > asiat toimii toisin kuin esim. kreikassa
>ihmiset pukee vaatteita päällensä mennäkseen ulos > vähentää huorakulttuuria
>neekerit pysyy visusti sisällä koska ovat tottuneet +40° säähän > neekerit loikkaa ruotsiin joka ulottuu etelämmäksi

väsymystää

Runkkukullini sykkii. Mitä teen?

Oh fug tuli uus match

Vedin sen bion ihan uusiks, oli tosiaan aivan liikaa tekstiä

Jos tekee mieli tehdä penisjuttuja niin onko oikea termi runkuttaa vai runkatuttaa? Esim. "Nyt runkatuttaa"

2 After Eightillä makeutettua espressoa ja hapankerma & tilli cashewpähkinöitä.
Maukasta.

Suosittelisin sellaista että annat sykkiä lolifutalle, teet suihin ottamisen liikkeitä samalla kun kuvittelet imeväsi kyrpää ja et laukea edes lopuksi vaan edgetät ja sitten annat seisokin laanta. Super magic semen power kerrytys max voima.

ei kiinnosta vitunanimejonnepaskapersemeejopaneejahäivyvittueimemuutkaanvittublogipostatajokaikistäsosiaalistakanssakäymistä

Onko noi ne sun eilen(?) ostamat? Jos on, niin opeta mua maalaamaan miniatyyri sempai

>"runkatuttaa"
>ilmeeni
Oisko "panettaa"? Se siitin tulee välillä jäykäksi merkiksi siitä että pitäisi etsiä naaras jonka kanssa lisääntyä, eikä siitä että pitäisi katsoa mitä /d/:stä löytyy.

runkututtaa, tai yleisemmin panettaa

Olen kirjaimellisesti liian älykäs lisääntymineen nykyisen kaltaisessa maailmassa.

khej khej joudut lukemaan kuitenkin

voitin kuuskymppiä bingosta

en olee kooskan uhkapelannut edes rahapleiautomattia

Ei. En ole vielä avannutkaan niitä nidejä jotka ostin eilen.

Kato Duncanin maalaus videoita jutkutuubista ja ohenna maalisi

mitten? tarvi kallia apu apustuskia

Kaksi ohutta takkia, eikö vaan?

20-30 vuoden päästä ajattelet että et kuitenkaan ollut tarpeeksi älykäs jatkamaan nimeäsi, geenejäsi, oppejasi ja kulttuuriasi vaan päädyit kuvanmukaiseen tilanteeseen vailla onnea ja jälkikasvua.

Juuh

Niinpä goyim, kyllä ne muut kansat lisääntyy vaikka sinä et...

noi varmaan asuukin kerrotalossa

Koitat vittuilla mutta olet oikeassa.

jäbäl painovoiman suunta mennyt sekasin

se tuulettaa

oispa annayde

en koskaan tänään lauennut tälle ja kohta pitää lähtee ihmisten ilmoille
t: eilen tälle kuvalle laukeaja mies

...

ei ton kuvan pitäny tulla tohon postaukseen

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

How easy is it to understand Hungarian as a native finnish speaker?

impossible

Depends on how much you have studied the language

I thought you guys were relatively close linguistically

So is English and Dutch

juuh pelailin bingoa aikani ilmaisilla rahoilla ja laitoin satasen kotiutukseen

mukava laji

juuh

oispa nyymi jonka kanssa aluksi kaveerata kasuaalisti ja sit illan päätteeksi kiehnata lusikassa

> ole petolinnun perse
> normo sanoo että mulla on mahdollisuus
Missä niille voi puhua jos ei ole normo, elikkäs ei baaria, tinderiä, harrastuksia joissa on muita ihmisiä tai kavereita

Even Estonian is too much of a meme language for us to understand and we share many words with each other.
Apes and humans have roots in the same species and they're not even remotely similar. Same can go for languages that are based on ancient mongol speak.

Juuh, Suzurame jyrää.

>uskoo epäironisesti evoluutioon

...

Tuntuu ihan pirun hyvältä kuulua mestarirotuun. Kaupungilla asioidessani myös puhun aina ruotsia kun on vaan mahdollista ihan vaan vittuillakseni.

Oon syöny tänää: pussin kartanon perunalastuja, grandiosa meat lovers pizzan, kolme pakettia nugetteja ja snickers patukan.

täähän se olis

Kuinka vanha olet? Onko jokin vakava sairaus joka vaikuttaa ulkonäköön?
Vanhempasi ovat todennäköisesti ihan yhtä rumia ja hekin löysivät toisensa.
>tinder, baari
Kuluneita huoria kaikki. Pysy helvetin kaukana.
>ei harrastuksia joissa on muita ihmisiä tai kavereita
Mitä teet päivittäin? Entä mitä haluat tehdä tötön panemisen lisäksi?

hmm oliskohan se tänäänkin sitten kaljapäivä

lainaa kaljaan rahaa

>asu vaasassa
>mene kauppaan lökäkollareissa
>kassa sanoo "moro!"
>mene kauppaan siisteissä rikkaamman näköisissä kuteissa
>kassa sanoo "hej!"

26, ei sairauksia tai happoa naamalla. En mä oikeasti ole susiruma, mut jotain vikaa täytyy pärstässä olla kun en oo kenellekään kelvannu tähän ikään mennessä

> vanhempasi löysivät toisensa
40 vuotta sitten naisten vaatimukset oli hieman alempana
> Mitä teet päivittäin?
Ai mämmin lisäksi? TÖI, ja sit luen, pelaan, sijoittelen, koodailen ja katon leffoja/animea
> Entä mitä haluat tehdä tötön panemisen lisäksi?
Paijailu ois kiva. Emt mitä sä haet tällä

Oispa _______.

miltäköhän annan pyllynreikä maistuu? :3

Tänään ois saunavuoro mutta oon kipeenä ja mietin että mennäkkö vai ei. Vois olla ihan hyvä mennä mut ei oo kaljaa ja oon aika heikkona fyysisesti ku en oo oikeen syöny päiviin. Vois varmaa vaikka syödä. Taustalla soi Dire Straits - Romeo And Juliet

Järjestä itsesi ylös

youtube.com/watch?v=XtdEUkyxl3c

...

Tää on ihan vitun spede jätkä

olen joulu pukki

mitä vikaa siin on?

>pelaan
Oma tydy-yde löyty pienestä IRC-yhteisöstä ja pelienkin kautta löytyy samanhenkisiä ihmisiä joiden kautta tutustua näiden siskoihin.
>sijoittelen
Jos tuottavaa niin todennäköisesti rahaakin. Jos on hyvät tulot ja auto niin kyllä joku 18-24 vuotias tydy suhun tarraa.
Älä vaan käytä sitä rahaa siihen liikaa ettei saa päähänsä että olet vain tämän pankki, äläkä kerro paljonko varallisuutta, mutta tee hienovarasesti selväksi että elämä sun kanssa on vakaata kunhan tekee osansa.
>koodailen
emt.
>katon leffoja/animea
Coneille tai johki film buff miitteihin
>Paijailu ois kiva. Emt mitä sä haet tällä
Ajattelemaan mahdollisia harrastuksia haaveista joissa vois löytyä tödö tai edes kaveri jonka kautta löytää tödö myöhemmin.
Esim. itsellä oli lapsuudesta asti haaveena laskuvarjoilu mutta tyhmänä nyyminä en jotenkaan tajunnut että sinne voi oikeasti mennä. Laskuvarjoiluporukasta löytyisi varmasti seuraa jos en olisi jo sitoutunut.

Emt. kuinka normovastainen olet mutta tässä maailmassa on jo sen verran porukkaa että varmasti löytyy jotain kautta joku kun jättää ton valmiiksi hävinneen ihmisen asenteen. Ei tarvi sitoutua täyteen normouteen etteikö voisi tehdä edes jotain normoa.

vittu mikä darra

muistutus että tää on /mämmi/, ei /normo/

joo xDDDD totta sano rotta kun sillä oli potta

Muistutus että tämä on /raittiuskerho/ eikä /alkoholismi/

Ei täällä koskaan puhuta mämmistä.

Jos elämä on parasta huumetta, niin miksi kukaan vetäisi oikeita huumeita?

Juuh pelaan siis 20 vuotta vanhoja yksinpelejä enkä mitään LoLia tai dotaa.
> porvari
Juuh ei, mulla jää sitä rahaa sijoittamiseen koska muuten elän kuin munkki. Ei mulla oo varaa edes ajokorttiin, saati sit autoon. Paljon tärkeämpää päästä oravanpyörästä pois kuin leikkiä normoa autolla, viinalla, ibizanlomilla ja asuntolainalla.

Johonkin sijoituskerhoon vois olla ihan kiva mennä, mut ei siellä naisia ole, ja muutenkin saattaa pukumiehet hieman kattoo kieroon vampyyriä joka heittää osakkeisiin tonnin pari parin kuukauden välein.
> coneille
Teoriassa vois olla kivaa mut en mä osaa tuntemattomille jutella, luuletko et lähestyisin söpöä cossaajaa ja sit saisin illalla sen ja sen kaverin kanssa kimppakivaa
> filmbuff
En oo mikään truefani, ihan casuaali

> harrastushaaveita
Ei mulla ole. Penskana jos kysyttiin mikä tulee isona niin en sanonut astronautti tai poliisi, vastasin iso.

Ko ne ei tajunnu et elämä on parast huumet

mulla on epäironisesti diagnosoitu aspergerin syndrooma. kysykää mitä vaan.

koska niillä ei ole elämää

Miten vitussa sulla ei voi olla tytyä? Päälle kakskymppinen mies eikä oo hommaamassa jo lapsia. LOL

Elämä on parasta huumetta mutta se priimakama maksaa aivan liikaa, siksi etsitään edullisempia vaihtoehtoja tail lillutellaan 5% laimennetulla elämällä

niin on mullakin, ajatuksia tästä?

youtube.com/watch?v=YQaAnXIvdeI

leffaan, musakerhoon vai mechun?

Lontoosaan ois menoa, ostasko matkapaidaksi tommosen selkään?

ei hirveästi ajatuksia herätä.
tiedän, että, linkkasit tämän videon vain loukatakseni minua

Emmä sit tiedä.
Kyllä sun pitää ite löytää jotain toivoo jostain asiasta. Vedä heroic dose sieniä ja koe uudelleensyntyminen.

>saa tili
>vaihda autoa
>seuraava tilikin kiinni "uudessa" autossa
oon vähä normo

>Paljon tärkeämpää päästä oravanpyörästä pois
Mitä sä sen jälkeen teet?