Sverigetråden - Flashback upplaga

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Q2OwaXdnf1U
dailymail.co.uk/news/article-4554402/Student-21-raped-strangled-South-Africa.html
censorbugbear.org/farmitracker/reports/view/4001
youtube.com/watch?v=ZaZ3UHOEDeA
twitter.com/SFWRedditImages

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

Bra brev.

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

Synd bara att det smakar skit

youtube.com/watch?v=Q2OwaXdnf1U

Visste du att gifflar är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

Första udda siffran bestämmer något extra snacksaktigt jag köper på macken för ca 30 kr.

rätt sugen på gifflar men vill inte bli en tjockis

sallad

arabpvanon?

Flytta till saudi arabien? jn

>antyder att bögnazisten inte bara var ännu en av SNSDs personligheter

>nmrs tröjor kostar 150 kr styck
Varför? Jag kan köpa en tröja gjord av exakt samma företag för 30 kronor, och det är inte en stödtröja. Blir de judade av sina leverantörer?

mm aa

inte snacks.
rättare sagt något godis, choklad eller chips

Jaaaa! queen SLAAAAYYYYY!!

>dkn ingen Krysantemumprinsessa

mém

arabpvanon = tumblrbögpedofilen

De judar dig

Hämta hem lite pengar, JA! Lämna en arbetsplats åt näste man, JA!

Kostar inte fruit of the loom mer än 30kr om man beställer enstaka upplagor? Jag vet att det blir billigare om man köper flera hundra.

>sverige
>man

>dkn inte född till tjej
HELVETE, kommer aldrig kunna tjäna enkla stålar

Hade gjort det favä

>donken ingen 2dfv med stora tuttar

>när du gifter dig med henne och hon drar upp sin sexhistoria

>hon drar upp sin sexhistoria
>antyder att horan kommer inte gömma allt från dig

hej mina vänner

fy fan vad jag hatar 3dgv

Spana in den här musrumpan.

det här är varför feminism behövs

Finns det något bättre än lukten av ny plast?

jag med user

Hej på dig din TÖNT!

vrf

nej de är två olika personer

Då hade de nog haft en mer proffsig butik.
Jag köpte från polo-shirts.co.uk, de har dock sänkt nu. Valueweight färgad är 21 kr stk, vit är 16,6 (inkl moms). Frakt kostar 56 kronor.
t. handlar där

*mobbar dig*

den som sa de kan va de

Det är ju inget problem för permaoskulder som dig iaf.

På gymnasiet så brukade vi göra s.k "pissbomber" i duschen efter gymnastiken, dvs knipa förhuden och urinera så den fylls upp och sedan skjuta på varandra, det var topp bantz. Något som gjordes på andra håll?

>blatte i klassen som vi jävlades med konstant
>pissbomba honom
>spela dum och fråga varför han inte pissbombar tillbaka
>dkn han slutade komma till gymnastiken

>t. tumblrbögjudepedohomofilen

Tack för tipset user.

Nej. Han brevade i en tråd på /bant/ och brevade cute dude.jpg (samma id)

Sket i idrotten helt, man kunde ta examen med F i två kurser.

köpa ett mystiskt fps bara för jag har tråkigtr
j/n?!

vrf

jävla horor jag köper väl ett pringlesrör då

>hata 3dGW

>alla fick A i gymnastik om de bara dök upp
lol

>köpa dom äckligaste chipsen

>feg populist med kolbrännardotter som lider av alkoholism
>detta är vem svenskar ser upp till

>skolka från lektionerna som är "hopp och lek"

föreslå något bättre då

Nej, de ville att man skulle göra en massa inlämningsuppgifter och skit.
Inte på gymnasiet.

>tvingas byta om och duscha med de andra efteråt
Bög.

ostbågar!
med dipp om du gillar det

...

ostbågar crunch och ostbollar är godare
bra smak

Vi hade alltid idrott sist på dagen så gick direkt hem i träningskläderna och duschade favä

>köpa nåt som det står att det är svenskt på paketet
svenskar tror deras skit är bättre, jävla nazistbeteénde

Kristina Lindquist...

Grillat kött. Ledsen om du var ironisk.Ganska vitskräp beteende... Eller snarare rika föräldrar och gör vad som helst utan konsekvenser. Urgh.

>Nej, de ville att man skulle göra en massa inlämningsuppgifter och skit.
ah juste

haha aa jag älskar svensk mjölk som står för 80% av svenskars östrogen intag och kött som är fyllt med kemikalier xD

*pissbombar dig i ansiktet*

haha bög

ägd

Ta det lugnt Kristina, vi vill ju inte att du ska bryta ihop på DNs """ledarsida""" igen!

jonte..

*brevar bästa chipsen*

Jag fick E i idrott.

Goda men överskattade.

Har du prövat creamy taco?

Jo.. ;_; trodde han hittat mindre vidriga sätt att markera sin falska höga status på. Usch, piss i hela ansiktet nu ju...

;___;

dailymail.co.uk/news/article-4554402/Student-21-raped-strangled-South-Africa.html

*ler för mig själv medans jag äter kött jag jagat själv*
*börjar fnittra lite när jag tänker på svenska "män"*

Där har du en riktig 10/10.

...

>folk ser Sydafrika och blir inte rödpillrade

Hon kom billigt undan.
>Den yngre hade fått sina tänder utslagna, kroppen var täckt av blåmärken och skärsår och hennes underliv hade trasats sönder med en ölflaska. Alice Lotter hade fått halsen avskuren och på väggen hade man med hennes blod skrivit ”Döda boerna”. Kvinnorna hade torterats i flera timmar innan de mördades.
censorbugbear.org/farmitracker/reports/view/4001

fejknyheter

>Witbooi
Kan inte hitta på detta

din mamma är överskattad favä

nej, är den god eller?

youtube.com/watch?v=ZaZ3UHOEDeA

Detta är fan häpnadsväckande

Träffade förörvrigt en vit Sydafrikan när jag var i Australien, spottade ur sig rödpiller efter rödpiller 2 öl in

berätta mer

OLW 3x lök är patricierchips

För helvete

Begrav mig i vide

Prövade idag, var fantastiskt favä. Rätt starka.

Sydafrika och Brasilien är Sveriges framtid.

Varför ska man anstränga sig när man kan ta det lugnt/ha kul och neeta tills man är 30 och sen bara avsluta det? Bokstavligen vinn/vinn i och med att man slipper slava 45 år och man får uppleva den där efterlängtade pensionen medans man än är ung och har både livskraft och livslusten i behåll. Man måste ju ändå dö nån gång oavsett.

Rader

Macken hade stängt, blev mackedonken istället

Vill se hur galen den högteknologiska cyberpunkframtiden blir favä

m-men bara nollor jobbar inte

>svenska """"mackar""""

>Bajsskvadron 4 begav sig ut på pantjakt, 2 burkar var inte helt uppdrivna! Skål! Sedan hem och kolla AFAs nyhetsbrev, oj har de skickat samma igen? Haha nej, säkert min haschpsykos som blossat upp igen haha! Eller näe? Där var samma "nyhetsbrev" från förra veckan ju! Kefft Bengt! Hahaha

Vad du kommer få se är bokstavligen + en massa döda korallrev och liknande följer av klimatförändringen. Är detta vad du uthärdar 45 år av själsdödande slit för?