Vleugel van Baudet editie

Vleugel van Baudet editie.

Other urls found in this thread:

samenspel.asg-almere.nl/fotoalbum/het-sinterklaasverhaal
twitter.com/AnonBabble

S A N E E R D E N P O

nieuw onderwerp

>Je kind als pacifist willen opvoeden.

verweider deze draad

geen titel

Je hebt geen onderwerp ingevuld, je hebt echter wel je naam veranderd in Nederdraad.

goeie draad

BOEIE

Hoi, zou je alleen lieve opmerkingen willen maken?!

Bedankt!

kutspel

ineenkrimpwaardig

>koord
dit gaat te ver

hij heeft zelf autisme toch? serieuze vraag

Ja, en?

De naam van de paler is niet te zien in de catalogus, vandaar.

Wat maakt het uit of iemand autisme heeft? Vuile ableist

Je eigen palen schermschotten is sowieso ineenkrimpwaardig maar wanneer 77IQ dat doet voegt dat een hele nieuwe dimensie toe aan de ineenkrimpwaardigheid

V-VERWIJDER DIT

maak een betere draad aub

>randstad basisschool

...

>verwijderd

DNUG

Oké dan maar blijven palen in een onvindbare draad.

>concierge verwijdert de enige fucking draad die WEL via de catalog is te vinden

Deze kanker heeft letterlijk mijn hele dag verpest.

Krijg godverdomme een keer verstand in je kanker harsens vordat je een kanker draad maakt en het zelfde geld voor die kanker autistische kankerr concierges.

Dan maar een draad gebruiken die niet te vinden is en die gemaakt is door een minderjarige.

Vind het onbeleefd om jou ook geen (jij) te geven.

Dat snap ik wel. Uit mijn perspectief, ik vind het echt heel jammer dat ik geen "echte" moeder kan zijn, dat ik niet zwanger kan worden enz. Maar ik zou zelf geen draagmoeder willen vragen want het is niet mijn kind, het is het kind van de draagmoeder en de vader dus adoptie is mijn enige optie.

>concierge verwijdert de enige fucking draad die WEL via de catalog is te vinden
dat bewijst wel dat hij een Nederdrader is, of niet

dit is niks, kan nog veel erger

kankerconcierge, geef ons de echte nederdraad terug

Deze draad isniet vindbaar volgens Sup Forums.org/int/neder

Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier. Blijf vooral denken dat het de schuld van de concierges is of dat wij het zogenaamd niet in de hand zouden hebben. Ik kan veel hebben, maar dit soort ongeremde hypocrisie niet. Kijk toch eens naar jezelf in nederdraden en overal waar je komt. Constant aan het kloten, draden verpesten en weet ik wel niet wat; kom jij hier opeens klagen over het niveau van concierges.

Echt? Pleur op, stik erin. Wij zitten niet voor de gein te vegen, het is ook maar vrije tijd en dan heb ik, en ook de andere concierges, liever mensen die echt mee willen denken dan overal lopen te baggeren, hier komen baggeren en bijkans ook nog afgeven op ons ook. Al zal je dit wel weer niet begrijpen: ''Wat doe ik verkeerd?". Net als Geestesziekje, ook zo'n figuur.

Niet de nieuwflikkers, maar jullie zijn hoofdverantwoordelijk voor het compleet vertyfde plezier in het schoonmaken. Je mag gerust weten dat ik al langer maal over stoppen en dit soort sneue reacties helpen daar niet bij.

Doei.

Ja basisschool bij mij in de buurt is letterlijk % turk/marrokaans , behalve de leraressen dat zijn allemaal blanke vrouwen en ik woon niet een in de randstad

>Hij doet het werk van God
Onze vader uw heilige naam amen.

>appel
lmke

Voor het geval dat er mensen zitten die denken dat dit een conciërge is, dat is hij niet, ik ken alle concierges bij naam en Hans heeft de draad verwijderd, zal er eens een hartig woordje met hem over spreken.

hou je bek autist

De normaaltjes doen hier het echte werk

Wat maakt het de neuk uit wat voor schootberekenaar je hebt

Jij zou conciërge moeten worden, waar kan ik stemmen?

Dit is pas een randstad school.

samenspel.asg-almere.nl/fotoalbum/het-sinterklaasverhaal

Neuk het ik maak er gewoon nog eentje, verbanning hier kom ik aan.

Wacht, met een pas kan je een reden opgeven?

WAAROM WIST IK DIT NIET

nee, ik kan het ook, als je op 'illegal content' klikt

Dit boeit me niet zo. Wat me wel dwarzit: waar komen al die hindoestanen op het vwo vandaan? (En Chinezen, maar dat is geen verrassing)

Ik haat mijn naam. Leuk als roepnaam voor een jongen maar niet voor een volwassen man.

waar de NEUK is arabier

Hj kan de draad niet vinden in de catalogus.

Ik vind deze draad veel leuker oetz