/NEDERDRAAD/

Emiel met een bril uitgave

Welkom: kanker
Niet welkom: verzin iets

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=rRkFEMUDwwU
nos.nl/artikel/2176548-stoffelijk-overschot-gevonden-in-bunschoten.html
youtu.be/1aoS2HI5xsk
radar.avrotros.nl/nieuws/detail/petitie-basisinkomen-55-plussers-al-ruim-50000-keer-ondertekend/
finance.yahoo.com/blogs/daily-ticker/forget-harvard-4-degree-more-plumber-long-run-20110318-063704-224.html
twitter.com/SFWRedditImages

>verwijdert worden
Man man man..

Wat triest.

verwijdert dit

wat vinden jullie van mijn miem?

is toch derde persoon?
ik verwijder
jij verwijdert
hij verwijdert

voltooid deelwoord

Dit wordt met de dag triester hier.

Ik land
Jij land
Weiland

>ik deed maar alsof ik achterlijk was

een voltooid deelwoord is toch alleen verleden tijd?
dit was niet verleden tijd want ik heb de draad niet kunnen verwijderen.

komkommer
komkwammer
bekommerd

Ik moet echt huilen om jouw palen

deze draad

ik moet huilen om jouw leven

ich bin ein berliner

Mijn nicht heeft me verteld dat ik 'te goed ben voor deze wereld' omdat ik haar ergens heen bracht toen ik haar per toeval tegen kwam bij een bushalte.

Wat de kanker man. Wat bedoelt ze hiermee?

ze wil de p

Ze is gewoon dankbaar dombo
Ben je autistisch of zo

...

Miet in Efteling wanneer?

Dat had ze ook op een ander manier kunnen verwoorden dan 'je bent te goed voor deze wereld'.

Klinkt als een passieve manier van 'nek jezelf'

Okee je bent dus autistisch

Autist

Why didn't you vote for Geert you crazy nutjobs!
youtube.com/watch?v=rRkFEMUDwwU

Laat ik het even makkelijk voor je maken. Alle werkwoorden in een zin zijn samen het gezegde (dit zou een belletje moeten doen rinkelen bij je).

Pak de zin die jij maakte:

>draden mogen niet verwijdert (sic) worden

Het gezegde is: mogen verwijdert (sic) worden

De persoonsvorm is worden, dus worden past zich aan aan het onderwerp (draden), het zou 'draad wordt verwijdert (sic)' geweest zijn als het in het enkelvoud stond, zoals je kunt zien verandert verwijdert (sic) niet het moment dat je het onderwerp verandert.

Nu gaan we door naar het 't kofschip/sexy fokschaap, staat de r daar in? Neen, dus dan moet er een d bij. Kortom, verwijderd.

Wat is er mis met 'Bedankt voor je afzetten'? Wat de kanker is er mis met jullie.

Kaasheuvel haha

het*

Kanker robot.

Dat ze heel blij is dat jij zo iets liefs wil doen, zonder er iets voor terug te vragen.

>Wat de kanker is er mis met jullie.
Wij zijn hier niet degene met het probleem.
Het is een compliment die maar weinig mensen krijgen, wees er blij mee.

Dit ga je niet menen.

Is dat niet een beetje te veel touw voor iemand van 168cm?

Kijk eens hoe ze er uit ziet. Dit zou geen verrassing moeten zijn.

beetje extra voor als hij tegenstribbelt

Heil kek.

Op de basisschool snapte ik d/t ook nooit. Toen één les op de middelbare school erover en ik heb het nooit meer fout gedaan.

Domme PABO hoer juf op de basisschool kon niet uitleggen en ook niet rekenen.

belasting is DIEFSTAL

nos.nl/artikel/2176548-stoffelijk-overschot-gevonden-in-bunschoten.html
>Twee lichamen van meisjes gevonden in de provincie Utrecht, de een in Bunschoten, de ander in Achterveld.
>Amersfoort grenst in het noord-oosten aan Bunschoten, in het zuid-westen aan Achterveld (gemeente Leusden)
>er is een opvanglocatie van het Centraal Opvang Asielzoekers in Amersfoort
Is dit toeval? Twee moorden (en wellicht ook verkrachtingen) op jonge meisjes in de buurt van een asielzoekerscentrum. Asielzoekers kunnen niet ver reizen en aangezien het erop lijkt dat de dader in de buurt van de moorden woont moet de dader wel een asielzoeker zijn

basisschooljuffen zijn altijd kankerslecht. Doe je iets fout, dan ligt het nooit aan de uitleg van de docent en zeggen ze altijd dat je dom bent.

Betaal jij dan even alle lantaarnpalen, wegen en al het andere wat de overheid voor ons maakt?

Waarschijnlijk ben je ook nog eens te jong om belasting te betalen.

Ik dacht dat jij hem niet meer wilde verkr8en

C u l t u r e e l v e r r i j k t
#MediaIsEcht #PrayForDodeKinderenVanMorgen
#NietsDoenIsHeldhaftig #LeTrumpIsEvilMaarNogNooitOnderzoekGedaanOfNooitEenSpeechGezien #FuckBewijs #FuckKids

Er zijn overal asielzoeker opvang dingen slimmeke.

Je hebt gelijk. Het was waarschijnlijk een schotsman. Oeeh die Schotsmannen toch. (kom op user, kom op.. kom op. kom op. Stop gewoon.)

>Ga naar random Albert Heijn.
>Is gesloten door dat het weer een chr*stelijke feestdag is.
Afschaffing van chr*stelijke feestdagen wanneer?

Wel grappig dat je dat niet wist.

Brand in de hel monster.

Maar wat ik me altijd afvraag, waarom horen de gemeentes Hilversum, Wijdemeren, Laren, Huizen en Blaricum niet bij Utrecht?

77IQ aub

Waarom kunnen we niet één AZC in Flevoland bouwen? Of waarom bouwen we anders geen AZC in zee? We zijn toch zo goed in landaanwinning? Dat zou het leven zo veel gemakkelijker maken...

Kunnen we dan niet beter gewoon een AZC voor de kust van Israel ofzo bouwen?
Dan hoeven die oelewappers niet helemaal hierheen te komen.

Daar hebben de Hollanders hard voor gevochten.
Eemnes en Laren liggen tegen elkaar aan (zit alleen een slootje tussen), maar vijanden voor het leven.

Deze speciale sneeuwvlokjes voelden zich destijds meer verbonden met Holland dan met het Sticht.

Er is hier al jaren een AZC. Nooit problemen mee gehad.

>Waarom kunnen we niet één AZC in Flevoland bouwen?

Flevoland is vol, we bouwen een muur en Overijssel gaat er voor betalen.

Misschien omdat je niet veel overlast er van heb in je gated community.

Punt is dat als het in Den Haag gebeurt zou zijn het net zo goed een asielzoeker zou kunnen zijn. Dat het in omgeving Amersfoort gebeurd is en dat dat ergens een aanwijzing voor zou zijn is dus een drogreden.

77 heeft weer eens gelijk
Islam is de ware religie

Ik woon dichter bij die specifieke AZC dan de stad.

Het erge is dat de Nederlandse overheid al hele goede voorstellen aan Brussel heeft gedaan. Zoals opvang buiten de grenzen. Als mensen illegaal Europa in gaan dan weigeren. Screening van die asielzoekers buiten Europa en dan een beperkt aantal toelaten.

Maar er wordt gewoon niks mee gedaan. En Nederland vind het acceptabel dat er geen oplossing komt.

nee hij wil het zelf toch zo

Maar 77IQ is het niet, want de appie hier is gewoon open.

>hele dag naar unchained melody luisteren

u mama is een unchained melody

>hele dag naar heterofiele muziek luisteren

Ik ken die voel

youtu.be/1aoS2HI5xsk

radar.avrotros.nl/nieuws/detail/petitie-basisinkomen-55-plussers-al-ruim-50000-keer-ondertekend/

de babyboomers zijn weer bezig hoor

waar blijft het basisinkomen voor studenten?

good post

Studenten zijn de armste personen in de samenleving. Alleen tegen hen wordt vaak gezegd dat ze zich maar in de schulden moeten steken in hoop dat het zich op de dag mogelijk terug verdient.

En die babyboomers zijn de rijkste in de samenleving. En die blijven voordeeltjes voor zichzelf eisen. Want stel je voor dat ze niet krijgen wat ze aan zichzelf beloofd hebben 40 jaar geleden.

Het ironische is dat hoogopgeleide personen ook de enige netto betalers zijn (met andere personen die veel verdienen). Dus ze betalen hun eigen onderwijs al zodra ze succesvol worden. Net zoals dat ze het onderwijs van iedere andere Nederlander gaan betalen. Alleen MBO'ers meestal geen netto betalers zijn.

*Omdat MBO'ers meetal geen netto belasting betalers zijn.

Dat is dus niet waar. Een dokter kost de samenleving ook meer en is onder de streep dus ook veel duurder dan een MBO-er.

Bron: finance.yahoo.com/blogs/daily-ticker/forget-harvard-4-degree-more-plumber-long-run-20110318-063704-224.html

Is een oneerlijke vergelijking. MBO-ers krijgen niet hetzelfde salaris als dokters. Als MBO-ers hetzelfde salaris krijgen als dokters zouden ze goedkoper zijn dan dokters.

Ten eerste paal je een Amerikaanse link. Dus die is niet van toepassing hier.

Ten tweede heb je gelijk wat betreft je voorbeeld. Maar een dokter is iemand die gedeeltelijk door de overheid gefinancieerd wordt. Net zoals rechters, docenten e.d. Zulke beroepen produceren geen welvaart, maar zijn een randvoorwaarde om welvaart te kunnen produceren.

Beroepen die gedeeltelijk afhankelijk van de overheid zijn vormen een uitzondering.

ik ben dit niet

>
>(You)
>
>
>
>ik ben dit niet
Ik ben dit niet

(You) (You)
(You)
(You) (You)
hahah gefopt

HAHAHAHAHAHAHAAA

Probeer jij maar eens welvaart te hebben zonder vuilnis op te halen of zonder eten in de supermarkt dan. Of zonder waterleiding. Waar ga je schijten?

Dit ben ik.

Begrijpend lezen is moeilijk he.
>zijn een randvoorwaarde om welvaart te kunnen produceren

Waar blijft het basisinkomen voor mensen die onderdrukt zijn?

Ik wil ook gewoon extra kunnen verdienen terwijl ik stabiel inkomen heb waar ik op terug kan vallen.

>
>(You)
>
>Dit ben ik.
OK dan.

Jij ben niet onderdrukt.

En eten, een plek om te kakken, en een waterleiding zijn randvoorwaarden om dokters en rechters te hebben, domme KANKER OEN

SNAP DAT DAN

WAAR GA JIJ DIE VANDAAN HALEN ALS DIE GEEN ETEN HEBBEN RETARD

Ik heb genoeg ervaring met benadeling dus vind ik het normaal om teminste minimum inkomen als vergoeding te krijgen voor deze onderdrukking.

Ik ook.
Weet je wat je dan doet? Een middelvinger naar de haters en de baas zijn.

>Weet je wat je dan doet?
Nee wajong.

>vrijwillig reclameborden dragen voor grote corrupte corporaties

Ik snap hier helemaal niets van

>RETARD
Randstad aub

Het zijn niet zomaar haters alleen, ook mensen van instanties enzo waardoor je dus niks op kan staren.

Dan ben je een enorme hoorndrager

>instanties nodig hebben

Ik zou het onironisch geen probleem vinden als de hele sociale staat wordt afgeschaft.

Ik heb echt een kankerhekel aan iedereen

Licht toe.

ik hou echt superveel van iedereen

Zoek een kamer

Zoek een leven

Dat is in theorie leuk maar het zou jammer zijn als er geen staat meer zou zijn die mensen via taxatie dwingt herstelbetaling af te lossen. Als mensen niet eerlijk kunnen spelen moet de staat maar ingrijpen.
>instanties nodig hebben
Er zijn dingen waar je ingeschreven moet zijn enzo om verder te komen in het leven.

Ik ben nogal ambivalent over iedereen

Heb ik al gevonden

>Er zijn dingen waar je ingeschreven moet zijn enzo om verder te komen in het leven.
Waar dan?

>Dat is in theorie leuk maar het zou jammer zijn als er geen staat meer zou zijn die mensen via taxatie dwingt herstelbetaling af te lossen. Als mensen niet eerlijk kunnen spelen moet de staat maar ingrijpen.

Kankercommunist.