/nederdraad/

welkom: ouderwets gekanker
niet welkom: gokken of je nou echt auto's moet selecteren of toch verkeersborden die eigenlijk plaatsborden zijn

Kanker aap is een woord.

wat vinden jullie van hachee? Ik, persoonlijk, vind het echt kankersmerig namelijk.

>begin ironisch Mein Kampf te lezen omdat zo hoekig xP
>realiseer dat Hitler gelijk had
Wat doe?

Not echt heel lekker gevonden, maar ook niet vies ofzo.

Er is veel verschil tussen een die goed, en niet goed bereid is. Probeer het nogmaals eens!

Vind het wel aangenaam.
Racist! Mien kamp is verboden in Nederland!!

ik heb heel erg veel verschillende soorten gehad, maar de kruidencombinatie is gewoon echt totall niet lekker

>nog steeds de inferieure captcha gebruiken

Terug naar gaan net zoals alle andere gespuis

Is 4kan ook zo traag bij jullie?

emily

nee

misschien is je telemeter vol wat je kotbasin ook wel verdacht zou vinden

Oh.

Elke andere website werkt prima hier oetz. Behalve 4kan.

Een teken dat het tijd is om te gaan slapen

Zometeen pas~

driedubbels bevestigen

>nog geen 1 uur en de draad is al stervende terwijl de meeste mensen morgen vrij zijn
DODE DRAAD
O
D
E

D
R
A
A
D

Dubbelepunt drie.

Ik ben er nog heur, 4kan is alleen een beetje traag. Ik zit ondertussen ook Jijbuis te kijken.

>dvw de enige torrent voor de film die je wilt zien YIFY is
godverdomme

dan is het vast geen goede film

Boterham

rutracker al geprobeerd?

Oooo boterham mongool.

Platoon? Er zijn wel andere torrents maar die hebben geen seeds dus die downloaden niet goed, en ik had die andere 1080p al gedownload maar die is gedubd in het oekraïens ofzo

Anderhalf jaar geleden zaten er allemaal kankerpalers op dit tijdstip. Maar er waren tenminste palers

ik zit hier al jaren(nog geen oudflikker hoor), het is alleen dat de gesprekken een beetje eentonig begint te worden

is dit een grap omdat hij maar een oor had?

Ja dat komt omdat ik de afgelopen anderhalf jaar niet meer heb gepaald

KOOOOOOOOOOOOOOOOOTBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!

Ik zit Richard Dawkins te kijken. Ik ben en blijf een theïst maar ik vind het wel interessant wat hij allemaal zegt.

Aangezien het een vrije dag morgen is zou er nu ook gewoon gepaald moeten worden maar misschien is 4kan ook wel traag bij hun?

Zit net op mijn telefoontje te kijken en daar werkt het wel. Raar.

Ik heb nul (0) problemen op zowel mijn pc als mijn telefoon

Potjandorie dan ligt het aan mijn laptop.

doet 4kan het eindelijk weer?

Laat maar 4kan doet het weer (bij mij)!

4kan werkte gewoon de heletijd

Ik snap nooit wat 4kan (of Sup Forums) zo tegen atheisme heeft (rick en morty bijvoorbeeld)

wat was er stuk dan?

4kan was tering traag zojuist

dit, dubbels bevestigen

Wat is de beste stad van Nederland?
En waarom?

dit, dubbels bevestigen

Het is gewoon een miem. Ik kan je verzekeren dat er 50% van de gebruikers daat atheisten zijn.

Augurk en Morty is een goede serie trouwens.

4kan was nog al traag.

hij blijft bij mij steeds op 1 tel hangen

Zo, de wakkere zieltjes zijn er weer!

Rotterdam.

Ik ben geneigd om Amsterdam te zeggen maar ik herken het niet meer oetz.

>daat
Daar* Sorry!

Ja had ik ook.

dubbels bevestigen een dubbel

GODEN BESTAAN

dit, dubbels bevestigen

L E I D E N
E
I
D
E
N

of haarlem, haarlem is ook mooi

Nijmegen.

Is vandaag al bepaald.

objectief utrecht
objectief haarlem

Utrecht
Daarom

Nijmegen.

Is vandaag al bepaald.

Utrecht

...

>doen alsof er veel verschil zit tussen Nederlandse steden
alles lijkt op elkaar

Aub
Amsterdam is objectief kanker

ontken dit

nota bene, kan je niet

Ik weet iets veel grappigers dan 24.

altijd van die gekke provinciaaltjes die helemaal gek worden als iemand op hun dorp de tenen trapt

`VIJF EN TWINTIG.

Oh jij verstond ons natuurlijk niet goed laten we het even herhalen in jouw taal:

Amsterdam is zoo fucking gaayy if you know what I mean, ja toch, am my ride?

Nee Hitler in een bubbelbadje.

Ik hef niet en ik ben blank, dus heb geen blonde haren.

zie je

Rotterdam vs. Amsterdam vs. Utrecht?

Dat is toch een grote kutstad waar ze 50% engels spreken, 10% surinaams en 40% nederlands

celebrate diversity

Rotterdam > Utrecht > Amsterdam

Rotterdam Uber alles maat.

Utrecht >>>>>>> Rotterdam >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> uitgezaaide kanker >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Amsterdam

Het is geen verscheidenheid als iedereen het door elkaar spreekt als een of andere gore pap met klonten en zure krenten

Rotterdam voelt als een wereldstad aan.

Amsterdam voelt als toeristenstad en openluchtbordeel aan.

Utrecht is Amsterdam met minder hoeren en toeristen en meer studenten. Dus nog kutter, dat het nog kan.

Rotterdam is overduidelijk superieur.

Waar zou je dan liever wonen, Rotterdam, Utrecht of Nijmegen?

Aangezien Amsterdam toch een overhyped kutstad is

haarlem of leiden

>overhyped

opgekut Randstad

>Rotterdam voelt als een wereldstad aan.
>dit is wat Rotterdammers onironisch geloven

Hoe krijg je het voor elkaar om jezelf zo voor te liegen

Rotterdam > Utreg > Plek waar ik ben groot geworden die ik haast niet meer herken

>Rotterdam
>Als ik maar blijf volhouden mijn stad geweldig is, dan valt het misschien niet zo op dat ik in de pure schijt woont

>Amsterdam
>Toeristen, expats, buitenlanders of yuppen die denken dat het hip is om in Amsterdam te wonen.

>Utrecht
>"m-m-maar wij zijn ook nog relevant." De stad die alles wil zijn, maar niks is. Echt nul uitstraling. Ik zag dan laatst "de dom". Is dat echt neukende alles? Ik verwachtte echt meer dan een dom kerkje, maar dat is het toch echt...

>Den Haag
>In het rijke gedeelte word je uitgelachen omdat je een pauper bent die de banencarosel bij de overheid niet weet te misbruiken en in het andere deel word je doodgestoken

Héél de randstad lijkt bovendien aan dezelfde problemen te leiden. De meerderheid is er niet blank en er is veel criminaliteit. De blanken die er wel wonen zijn onuitstaanbare stadsmensen die denken dat het "direct" is om onbeleefd en bot tegen elkaar te zijn zonder enkele reden. En zijn vaak ook nog betweterige wereldverbeteraars bij. Gadver.

Waarom zou iemand hier ooit willen wonen?

kopieer

Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, en met name Almere zijn allemaal kanker
Utrecht en Groningen zijn topsteden
Leiden en eigenlijk alle ''grote'' steden in Noord Brabant en Limburg zijn top
De rest zijn aftreksels van de betere steden in de buurt

In Leiden is geen een reet te doen, behalve op de uni.

Je kritiek op het rijke (blanke) gedeelte van Den Haag is natuurlijk onzin. Je kon niks verzinnen.

Toevallig dat ik daar woon :^)

Als je liever tussen onuitstaanbare blanken wil wonen, kan ik je gemeentes als Urk en Elspeet adviseren

Deze user weet

>Utrecht
>Leiden
>topsteden

Neger ajb.

Leiden heeft alleen de uni, maar daar komen alleen kankerballetjes op af. Verder is het vooral de liefde voor de eigen stad van de mensen die ook nog echt denken dat ze ergens hip of relevants wonen. Een soort Rotterdam-complex, maar dan nog een niveautje triester.

>Utrecht
>deze miem zal ik dus nooit begrijpen. Echt voor van die lui die in het centrum van Nederland willen wonen en daar bonuspunten van krijgen, omdat "lifehacks". En dan gaan kankeren over de historische relevantie van je kankerstad, omdat je nu geen kanker meer voorstelt? Ik snap daar echt niks van. Als je in de randstad wil wonen, ga dan tenminste echt in de randstad wonen.

Ik heb daar ook gewoond. Tis een bubbel met allerlei expats en ambtenaren. Sorry, maar echt een onuitstaanbare slag van mensen en de relevante delen van de stad moet je toch delen met de negers, dus.

Wereldstad van formaat.

Beoordeel mijn Zakmonster smaak.

2/10

Nijmegen, Eindhoven, Maastricht en Groningen zijn de enige goede steden

Dus dan hebben we steden als Maastricht, Tilburg, Den Bosch, Breda, Nijmegen en Groningen.

>Maastricht

Goedkopere huizenprijzen, voelt niet echt aan als Nederland. Niet slecht.

>Utrecht

Poor man's Amsterdam.

> Tilburg & Den Bosch

Nooit geweest, dus kan ik geen uitspraak over doen.

>Nijmegen

Is wel nice, Gelderland maar niet dat walgelijke Bible Belt gedeelte.

>Groningen

Iedereen houdt van Groningen om een bepaalde reden blijkbaar. 'T is de studentenstad voor plattelandslui en zo'n beetje 't enige baken van beschaving in die kutprovincie.

RANDSTAD

Wat een absolute kankerpaal
Dood jezelf

...

Ok kneus, wat is de beste "NIET-RANDSTAD" stad in Nederland?

Nijmegen is een beetje een schaffertjesstad vind ik.

Nijmegen

Leiden zou ik nog wel een kind van Utrecht willen noemen, maar om Utrecht een slechte stad te vinden is gewoon vreemd.
De binnenstad is kankergezellig, ziet er goed uit, en er gebeurt nooit wat

Koek, verdwijn nu

Nijmegen onironisch

Ook al is het een vrije dag morgen, ik ga toch maar mijn bedje induiken. Vermoeiende dag!

Voor de wakkere zieltjes onder jullie, slaaplekker iedereen~ Ik hou van jullie.

Lief zijn.

Redenen waarom je niet in de Randstad wilt wonen...

>Amsterdam
Hufterige inwoners, toeristen, stinkende buurten naar wiet. Iedereen denkt 't gemaakt te hebben door te wonen in een krot van 20 vierkante meter voor €300,000

>Rotterdam

Industriële kutstad waar iedereen doet alsof ze in 't Europese antwoord op New York City wonen, terwijl 't gewoon een grauwe zooi is en iedereen doet alsof 't zo hip en Amerikaans is.

>Den Haag
Politieke kutstad, niet de slechtste stad van de drie. Maar er zijn veel en veel betere steden.