/nederdraad/

Nederdraad

Ik ben het leven zat uitgave

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ZJfAS3I0n44
youtu.be/OOod8V-Yp1I
youtube.com/watch?v=dRsuoWFvo3k
youtube.com/watch?v=KEC0TcgM0aw
youtube.com/watch?v=pcAy0mnAwZo
twitter.com/SFWRedditGifs

/balt/

>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

youtube.com/watch?v=ZJfAS3I0n44

youtu.be/OOod8V-Yp1I

youtube.com/watch?v=dRsuoWFvo3k

youtube.com/watch?v=KEC0TcgM0aw

...

Salam alaykum broeders

...

>wou beetje vroeg op staan
>nu pas wakker
kut

Kanker op naar Sup Forums

Nu we toch al weten dat Utrecht een kutstad is, wat is de beste stad van Nederland? Als in de stad waar je morgen naar zou verhuizen als je de staatsloterij won of kon verhuizen.

>nederkankerland
>goed

Waarom speel je de rol van Pieter

>deze tekst

Lange nacht gehad?

Leuke aas poging man

Shab Woensel jwz

Ik ben de echte Pieter luister niet naar die nepperd

>Filipijnen
>verkies anti-Amerikaanse president
>plots ISIS
Toeval?

Ewa Pieter, spreek 's Arabisch in Latijnse letters

Ja gewoon weer teveel gezopen tot laat

>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

t. Kutbelg

Nee ik ben de echte Arabier.

Aangezien ISIS nog maar vrij kort geleden als de hete nieuwe jihadbeweging van dit moment opgekomen is denk ik inderdaad dat je verbanden trekt die er allicht niet zijn.

qāla lahā yasūʿu: «ạảnā hūa ạl̊qīāmaẗu wāl̊ḥayāẗu. man̊ ậmana bī walaẘ māta fasayaḥ̊yā 26 wakulũ man̊ kāna ḥaỹạan wā̂mana bī falan̊ yamūta ại̹lay̱ ạlạảbadi. ạảtū̊̉minīna bihadẖā?»

>dit venster sluit over 3 seconden

KANKER NOU GEWOON EEEEEEEEN KEER OP

IK HEB HET GEHAD MET JE KANKERPALEN

ZE ZIJN NIET GRAPPIG

VOEGEN NIETS TOE AAN DE DRAAD

ELKE KANKER DAG HETZELFDE GEZEIK

JIJ BENT DE REDEN DAT ISIS BESTAAT`

KANKER OP MAN

Ooooooo je mag niet snitchen

Als jullie één draadpersoonlijkheid voor altijd zou kunnen verbannen uit de draad, wie zouden jullie kiezen?

Ikzelf twijfel tussen Geestesziekje en 77IQ oetz

Ja maar
>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

Ga zelf een Vlaamdraad beginnen ofzo. kutbelg. Dan kun je daar lekker rukken op Axelle Despiegelaere of wat voor kutnamen jullie Belgen ook hebben.

deze kankerbelg maal 1000

77IQ is schattig oetz

Die homo mag wel blijven maar moet wel meer foto's palen van zijn piemel (vrouwelijk)

Je moeder.

>plots ISIS
Was niet zo plots ze zaten al jaren in de bergen en hadden gebied daar sinds 2013 omdat ze trouw verklaarde aan ISIS

Wat bedoelde Jumbo hiermee?

Maar geestenziekske is een gast?

Als de winkels gesloten zijn kom je inderdaad goedkoper uit

Dat je mag inbreken bij de Jumbo met pinksteren

De piemel maakt het alleen maar beter

Ik haat je domme kikkerpaler

>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

>dvw er een na-aper in de draad zit en meer (jij)'s dan uzelf wezende krijgt

hehe :P

ik snap hem niet

het is ook een grap voor intellectuelen

Is Apel ook voor intellectuelen?

K A N K E R
A
N
K
E
R

L I J E R
I
J
E
R

Heilig schijt het is nog erger dan ik dacht.
Het is gewoon R*ddit geworden.
4kanaal is dood.

...

Lief doen.

Nee de grap snap jij duidelijk niet

>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

Oké mag ik in plaats daarvan dan elke taal op de wered (sic) leren?

...

ER IS ZELFS EEN AMA
Ik denk niet dat we nog vrienden kunnen zijn.

>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

Geen probleem, het is beter zo

Zijn het weer de dol dwaze Belgen dagen?

Dit is werkelijk de saaiste Nederdraad van allemaal

>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

mijn witte lach en ik
youtube.com/watch?v=pcAy0mnAwZo

Nederlandse Icky Vicky kan ik niet vinden :(

>dvw Arabier altijd in de draad jihad voerde tegen Belgische palers
>dvw niemand hem ooit hielp of ondersteunde
>dvw de Belgen anno 2017 de draad hebben verpest

Hij had gelijk.

Dit is nog maar een dag of twee dat die kotbaasanon dit weer paalt. Het tijdsbestek waar je nu naar kijkt is nu wel heel erg kort.

ik wil gewoon maar zeggen dat
>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

Stront bij stront smijten heeft niets met verpesten te maken hohol.

tzin de examens en dan zoek je elk excuus om je af te leiden
>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

>dvw gelige ondertanden

Welke dag is het vandaag?

>>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

>teleporteer 100 jaar naar de toekomst
>alles is zand, vuur en assen inmiddels
>ik sluip langzaam door de ruïnes
>ik zie alleen maar haatbaarden overal
>een rondlopende patrouille ziet mij
>gilt woedend naar mij
>iedereen haalt hun wapens tevoorschijn terwijl zij op mij af rennen
>teleporteer snel terug

Ben even weg en de draad ziet er zo uit?
Gedraag jullie eens een keer, stel klapmongolen.

>dvw het pinkstermaandag is en je net als elke dat achter je eigen computer kan masturberen zonder dat er rare meters vollopen of kotbazinnen mij in de gaten houden omdat ik nog bij mama woon

>dvw het pinkstermaandag is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

Zijn je paaltjes nu al op?
Zwak.

dit is mijn schattigtaartje, afblijven aub

...

Ewaaaaa ik ben weer terug uit Vught
Was berucht op de vlucht maar nu ben ik opgelucht
Kanker iba7esh maken me leven zuur als wa7ed citroen geeft me znoen als Ehsan Jami
Onze leven is zwaar als wa7ed gewicht, houdt je rustig vriend of wil je glas in je gezicht?

...

Wat had je gepaald?

gewoon mijn standaard schattige anime twinks ;)

ja dan verdien je het he

Je moeder

op wie zouden jullie stemmen als er nu verkiezingen waren?

Homofoob

THIERRY BAUDET, DE REDDER VAN NEDERLAND

maar user, ik ben ook homo.

PvdA natuurlijk

domme geestenziekske

Ze heeft al een andere

Asscher

Domme yuri paler

...

VVD

Dijsselbloem was de beste minister van het vorige kabinet namelijk.

Hij was van PvdA mongool

Ancilla

>in4d niet verkiesbaar
Maakt mij niet uit

Tjerrie.

>wil lid worden van FvD
>kijk naar "events" op een site
>letterlijk NIETS

Godverdomme wat had ik haar graag als minister-president gezien.

F ;_;