Sverigetråden - Oskuldsupplagan

...

Other urls found in this thread:

bbc.com/news/world-europe-40178183
economist.com/news/britain/21702338-liberals-fear-their-country-will-become-less-tolerant-place-future-bright-britains
aftonbladet.se/nyheter/a/x6GRl/bulgarisk-aklagare-har-sparkar-svensken-staderska-i-huvudet
youtube.com/watch?v=7NW0W_68E3E
trends.google.com/trends/explore?q=/m/0d0vqn
trends.google.com/trends/explore?q=Шведский
twitter.com/AnonBabble

/balt/

Lithuanian twink OwO?

Sverige är redan 51% muslimer, vi lever faktiskt i ett kalifat. Därför är det taktiskt att ta bidrag och titta på 2d
t. Asgeir Vikingsson

nytt eventuellt muslimskt terrordåd i Frankrike.

bbc.com/news/world-europe-40178183

Sluta vara så kåt

väl raskrigat min vän

t. Sven Tveskägg

>They will remain partly because they have British children. In 2014, 27% of babies born in England and Wales had immigrant mothers, up from just 12% in 1990. Polish women had more babies than any other immigrant group: they accounted for 3.2% of all births. Pakistanis were second, followed by Indians, Bangladeshis and Nigerians. Many other babies who were born to British women had an immigrant father. Soon these babies will be in school and their parents will be pinned to Britain.

>Even if immigration were suddenly to stop, Britain would become more diverse. Immigrants have slightly more babies—their fertility rate in England and Wales is 2.1, compared with 1.8 for the natives. And diversity will spread. Immigrants tend to arrive in big cities and gradually move out, seeking bigger houses that they can afford. Between 2001 and 2011 (the last two census years) the proportion of black Africans in England and Wales who lived in London fell from 80% to 58%—a staggering exodus. Provincial towns such as Milton Keynes are rapidly becoming more racially mixed.

>As immigrants and their children multiply and disperse, the Britons who most dislike immigration will disappear. Old Britons voted to leave the EU in far greater numbers than young ones; the uneducated were much keener on exit than the educated. Britain is growing older, but this particular cohort of thinly educated old people (call it the UKIP cohort) is ageing out of the population. It will be replaced by successive cohorts that are more ethnically diverse and highly educated. In the early 1960s only 15% of school children got at least five good O-levels; today more than two-thirds get at least five good GCSEs and almost half of young people go to university.

economist.com/news/britain/21702338-liberals-fear-their-country-will-become-less-tolerant-place-future-bright-britains

tur att vi inte har den här typen av ideologer i sverige iaf

lol that's the lithuanian flag? looks like something straight from Africa

>att rösta fram en vänsterpresident som smörar för islam hjälpte inte

OJ, VILKEN ÖVERRASKNING

Daglig påmindelse at alle jomfru drenge fortjener at blive voldtaget og taget af af pigen der elsker ham

*firar*

>massimport av barbarer från MENA skulle göra landet mer "tolerant"

Påminnelse om att det är rätt att döda muslimer för då kommer de till jannah fortare.

i /sverigetråden/ pratar vi svenska, achmed

*kastar in en eldbomb i kaféet*

Klart tjocka fula bruden dricker något som ser ut som grädde

Fy fan vad jag hatar sverige.

>kan inte danska
>inte Ahmed

>Lämnat DHLs station i GATWICK - UK

Hur firar sverigetråden Sveriges nationaldag?
Själv kollar jag på cuckporr med stora svarta män

Vet inte om nån av er vid träffbänken kommer se detta men det kan nog ta ett tag innan jag kommer tillbaks. Måste gå nån kilometer till närmaste pendeltågstation.

>*brevar neger*

haha...?

har du köpt en dildo? jävla judebög

Fyfan vad jag hatar svenska tjejer. Jag ska dra till Japan och skaffa en japansk flickvän som hon till vänster på bilden.

machmoud...

>Inget "Blattar och negrer"-val

Landet har samma form som Afrika med.

>dkn morfar skjöt ett vildsvin
>dkn blir vildsvinskorv nästa gång jag hälsar på

>man dom sa på aktuellt att det är ett "knivigt läge" i storbritannien

När kommer skatteåterbäringen in på kontot
KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kom igen nu. Vi väntar på dig!

Amos...

>filnamnet
AMD också tyvärr. Hoppas att datorn jag ska bygga strax blir min sista x86-dator.

>It will be replaced by successive cohorts that are more ethnically diverse and (((highly educated))). In the early 1960s only 15% of school children got at least five good O-levels; today more than two-thirds get at least five good GCSEs and almost half of young people go to (((university))).

vänta i en vecka eller två så ska du få se på grejer

Käften tumblrbögpedofilen

va...

vill att neet-user ska komma i mig

Goldstein...

fick mig verkligen att skaka

hur ska jag kunna återhämta mig

Om du inte har ett registrerat bankkonto hos Skatteverket så kommer pengarna via en rekviveringsavi i augusti.

Harry/Larry/Sonny/Jimmy/Conny...

Jacob...

Breva bild på dig någon gång då?

>t. hjälper bögen sprida sitt Starbucks-shill

Fattar du inte hur sjuk du är SNSD?

neeet user

Neetanon, snälla kom och rädda oss från den här jävla utlänningen som inte kan svenska. Förstör hela jävla träffen.

är han en baserad svart man? breva bild

va är det träff och du kommer? ;__;

Är det Macedonienanon?

aftonbladet.se/nyheter/a/x6GRl/bulgarisk-aklagare-har-sparkar-svensken-staderska-i-huvudet

Fyfan för svennar

Någon jävla idiot som inte förstår någonting.

Okej, sitter nu vid en busshållplats. Kommer nog vara tillbaks om en timme.
Ska ni dra därifrån så säg det inom kort så jag vet att ni gått hem.

>sitter ensam på O'Learys och spammar sverigehat hela dagen
Jösses...
youtube.com/watch?v=7NW0W_68E3E

trends.google.com/trends/explore?q=/m/0d0vqn
>Interest by region
>6 Syria
>9 Lebanon
hmmmm

OJ HERREGUD VILKEN NYHET, EN SVENSK MAN SPARKAR EN ICKE SVENSK TJEJ I ANSIKTET

Hur jävla patetiska och desperata får bonnierjudarna vara för att köra en antisvensk nyhet

neeet user vilket busshållsplats väntar du på? snälla träffa mig sensai

Varför lämnade du träffen? Är detta sveket?

>neetis lämnar träffen

träffen låter väldigt obekväm favä

Säg bara att du fick en invitation av IC och är på väg dit nu. Ingen gillar lögnare.

>dkn neet-user kommer aldrig bli din pv

Har tid så kan lika ge en kort sammanfattning.
Flecktarnanon drack för mycket och jag hjälpte honom hem. Nu ska jag försöka ta mig tillbaks till Gärdet men jag är typ 11 kilometer borta.

Vi är kvar. Kommer nog inte dra härifrån på ett tag.

bre bi

>dricka för mycket mitt på dagen
>svenska män
fy fan

Klassisk svensk radikaliserad man. Läser Friatider och tror sig vara en övermänniska som kan bete sig hur som helst.

sorg1

trends.google.com/trends/explore?q=Шведский
Varför har Vitryssland en sådan fascination med Sverige?

du är så god innerst inne *_______*

Varför tror du att Jonte är sverigehataren?

Toppen, ska ta mig tillbaks så snabbt det går då.

f1 h1, utnyttjade du hans berusade tillstånd?

Det här är människorna som ska rädda tråden. En man med en klo, en alkis och en man som inte ens kan visa sig utan sin halloweendräkt.

>varför tror jag att en judetransa utan liv spammar sverigehat
hmm

Var lite ledsen över att folk skulle träffas och ha kul medan jag inte vågade, men nu känns det lite bättre.

NEEEEETIS

Vem är det?

Är väl ganska vanligt att hata sverige.

What happened?

>the future is bright
>bright

HE FU SE

>ns2d har inte brevat sedan incidenten

kek

Hur jävla ny får man vara?
Moshe...

Finns ju flera transor

med snubbel*

Han sitter hemma och latar. Han har ingen ursäkt.

I'm not a virgin but I sit like this

It just means you have 0 confidence and ridiculous social anxiety

var du inte här igår?

breva tinderbilden på den judiska transan

Whats up with people who claim "ridiculous social anxiety" when they are non virgins? I want you chads to leave. Go and slam some pussy or something

Ja, det är ju givet. Det har varit en del cuckbrevande sen dess.
Med snubbel alltså.
Jo, det har han.

hur lär man känna neet-user utan att gå på träffar? är inte intresserad av någon annan förutom honom

Har aldrig varit intim med en kvinna

gå till en lajvmässa

Hur mycket har du druckit NEET-user?

må inte dåligt över det snälla, oroa dig inte

Hur är det möjligt att inte hata sverige?

Har aldrig pratat med en kvinna