/deutsch/

/deutsch/

Deutscher Auffangfaden für Flüchtlinge von /deutsch/

Other urls found in this thread:

gatestoneinstitute.org/9892/germany-muslims-demographic
twitter.com/NSFWRedditImage

bump

na dann kann ich auch ins bett gehen

bamp

ficke er sich hinweg

War jetzt schon seit über einem Jahr nicht mehr im Fitnessstudio. Bin so dünn und schwach geworden. Das Schlimme ist aber, dass ich mich nicht traue, wieder anzufangen mit dem Trainieren. bin so unsicher und armselig. Ich weiß nicht mehr weiter.

was geht du Sup Forumsyslant

>Ich weiß nicht mehr weiter.
Einen Helden?

>was geht
Deine Mutter, aufn Strich! Das geht!

fuck you, german cunts

Davon träume ich schon seit 3 Jahren, bin aber leider nicht mutig genug, um es zu tun.

bend over, feggit! I will fill ur subhuman anus with some aryan seed!

whatever you turkish bastard

Einfach vor einen Bus springen?

Bonuspukte, wenn es ein Schulbus ist und du 30 junge Kartoffeln mit deinem zerfetzten Körper traumatisierst.

الله أكبر ماشالا أهامديلا أمينا كويم

Geil, keine Autistenbilder von Krabben, Kikis und anderem Krebs

Feeling a little smug, do we? Let's play Dr. Mengele and the Jew. You will be the Jew.

>Kikis

Sie ist so süß!

why is the Eiffel Tower behind the faggoty ass kid ?

Heute ist der beste Tag seit langem!

Hals maul du dummer bastart

Ich wurde mal wieder bei /r/de gebannt, was tun?

How bad is the muslim problem?

Warum sollte es bei /r/ einen Deutschfaden geben?

allahu akbar

Bei Reddit du Homo

Out of 10 people who live in germany, 7 identify as muslims. 3 of those 7 are refugees, and 2 of them are ILLEGAL REFUGEES (what means they are still LEGAL HUMAN BEING).

Now think about that! Germany can't be repaired or saved, and that's a good thing! No more fascism in germany! DEUTSCHLAND VERECKE!

Achso. War noch nie auf reddit, wusste gar nicht, dass es da auch Deutschthreads gibt.

Weswegen der ban?

JA! TOD DEUTSCHLAND! GEIL! FICKI FICKI ICH WILL FUCKEN
DEUTSCHE FRAU MACHT BEINE BREIT FÜR RIESIGE NEGERSCHWÄNGEL!

LMAO ICH WEIß RICHTIG?

Weil dort alle ultralinks sind und man verwarnt wird, sobald man was gegen den circlejerk schreibt

Du gehörst vergast du linkes Stück Scheiße! Wenn Kanzler Höcke die KZ wieder eröffnet, dann fahre ich Zecken wie dich ehrenamtlich dort hin.

oh nein bitte nicht oh nein bitte nicht oh nein bitte nicht oh nein bitte nicht oh nein bitte nicht oh nein bitte nicht oh nein bitte nicht oh nein bitte nicht oh nein bitte nicht oh nein bitte nicht oh nein bitte nicht oh nein bitte nicht

Was ist eigentlich mit den Bildern los?
Hat Schlitzaugen Moot den Server verhunzt?

Trump hat joghurt über Sup Forums serverplatinen geschüttet

FICK SCHLUMPF

what an ugly language

HALT DEINE DÄMLICHE FICKFRESSE DU HURENSOHN, ICH REIẞ DIR DEIN BESCHISSENES ARSCHLOCH MIT MEINEM SCHWANZ AUF DU KLEINER HÄSSLICHER WICHSKNECHT

>ẞ
Was sagt ihr fotzen eigentlich zum neuen großen scharfen ẞ?

ICH WILL DIR IN DEIN HALS SCHEISSEN, LOS MACH AUF DEIN DRECKIGES MAUL, FODSE!

DIR SCHEISS ICH IN DIE KAGGFRESSE DU HESSLICHE MADE!

The whole world still hates you nazi fucking scum.
>we don't talk about nazis here we bury it and pretend it didn't happen

BEND OVER FEGGIT, I WILL RIP YOUR ANUS WITH MY 15 INCHES OF ARYAN STEEL! YOU WILL DIE FROM ETERNAL BLEEDING!

checked!

We aren't 'Nazis'.

Schöne Dreifache. Geprüft!

It's actually objectively the best language in the world.

Leute, Schlachtplan! Wir müssen den hässlichen Schlitzaugenmoot dazu bringen die Bilderkacke wieder zu reparieren, sonst stirbt Sup Forums
und mit Sup Forums sterben diese wunderschönen Deutschen Fotzenfäden - das einzige was mir Willen zum Leben gibt
Also, Kanackenreisfressermoot, du hast es gehört, reparier Sup Forums sonst knallts!

i need me a german to teach me german

Here are the most common german sentences:
>Good Morning - Sieg Heil!
>How are you today - Auf zum Endsieg Kamerad
>I'm fine, thank you! - Tötet alle Juden!
>I'll have the (insert food) - Einmal Judenhaut mit (insert food) und Sauerkraut

Lesson 1:Repeat after me...

Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler!

>the eiffel tower
oh ja das ist wehr famous building in deustchland

this! dieses!

Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler!

Thanks to Adolf it was on German territory for some time.

Well done! Come back tomorrow for lesson 2. We will build a gas chamber.

░░░░░░░░░░░░░▄▄▀▀██▀▄▄▒
░░░░░░░░░░░░▄▀░▄▀▀░░░▒▒▀▀▄
░░░░░░░░░░░▐░▄▀░░░░░░░░░░░█
░░░░░░░░░░░▌▌▒▒▒▒░░░░░░░░░░█
░░░░░░▄▄▄░▐▒▒▒▒▒▒░░▒▄▄▄▄░▄░░▌
░░░░▄▀░▄░▐▐▒▒▒▒▒░░░▀░░░░▀░▄▀▐
░░░█░▌░░▌░▐▐▀▄▒▒░░░▒▌██▐░░▌▄▐
░░▐░▐░░░▐░▌▐▐░▒░░░░░░▀▀░░░░░▀▌
░░▌░▌░░░░▌▐▄▀░▒▒▒░░░░░░░▄▀▄░░▐
░▐▐░▌░░░░▐▐░▌▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▄▄▄░░░▌
░▌░░▌▌░░░░▌░▐▒▒▒▒▒▒▄▄▄▄▄▄▄▄▀▄▄▀
░▐░░▌▌░░░░▐░░▌▒▒▒▒▒▄▀█▄▄▄▄▀
░▌▌░▌▌░░░░░▌░▐▒▒▒▒▒▒▀▄▀▀▀▄
▐░░░▐▐░░░░░▐▐░▌▒▒▒▒▒▒▒▀▀░▄▀█
▌▌░░░▌▌░░░░░█▐░▌▒▒▒▒▒▒▒▄▀░▄▐▄▄
▌░░░░▐▐░░░░░░▀░▐▒▒▒▒▒▄▀░░░▀▀▄▀▌
░░░░░░▌░░░░░▄▀█▄█▄▀▀░▀▄░░░░▀░▀▐
░░░░░░▐░░░░░░░▌░░░░░░▐▐░▀▄▀▄▀▄▀
░░░░░░░█░░░░░▐░░░▌░░░█▀▀▄▀▄▀▄▀
░░░░░░░░▀▄░░▄▄▄▀▐▄▄▀▀
░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄▀

Können wir nicht eigentlich einen Kiki-ACSII-Art-Faden machen?

Ja, mach mal ein ACSII aus Kiki
Sie ist soooo süß

gatestoneinstitute.org/9892/germany-muslims-demographic

Based on Pew projections, which were proffered before the current migration crisis, the Muslim population of Germany was to have reached an estimated 5,145,000 by the end of 2015.

Adding the 800,000 Muslim migrants who arrived in Germany in 2015, and the 240,000 who arrived in 2016, combined with the 77,000 natural increase, the Muslim population of Germany jumped by 1,117,000, to reach an estimated 6,262,000 by the end of 2016. This amounts to approximately 7.6% of Germany's overall population of 82.8 million.

The Muslim population of Germany could swell to 20 million as early as 2020, according to the president of the Bavarian Association of Municipalities (Bayerische Gemeindetag), Uwe Brandl. His forecast is based on so-called family reunifications — individuals whose asylum applications are approved will subsequently bring between four and eight additional family members to Germany.

The term human is different in meaning then the genus Homo despite the widely used misconception that they are the same.
One is a biological term, the other (human) is description of a set of behavior by the higher lifeforms with in our species.

Stop using the term human as a synonym of Homo Sapient it is ignorant.

Hahahaha deutschland in 2020 lul

Shut up nerd

Everyone has google translate you dumb nigger