(BE/NL) Zoek een update van de user die mijn Vriendin's snapchat kreeg om haar eens te testen...

(BE/NL) Zoek een update van de user die mijn Vriendin's snapchat kreeg om haar eens te testen. Het is nu al een paar dagen geleden en vroeg me af of ze nog iets gezegd heeft. (yes i've been reposting this a fair bit tonight. just wanting more info)

...

...

...

...

these pictures have been around for fucking ages

thx for the bump

...

Ik ben er

Wat wil je weten

wat hebben jullie nog allemaal gezegd ? nog veel gepraat de laatste dagen ?

tokkie is dat dan joh

Het werden de volgende dag nog geile really gesprekken en ik heb al snel een naaktfoto gekregen

Geilere *

geil ? hoezo dan ? ze leek toch eerst braaf zei je ? en welke soort naaktfoto ? toonde ze veel van haar lichaam ?

Eerst haar borsten, daarna meer :D
Daarna wou ze wel afspreken dus

is there a video of pic related?

'
^
dit

afspreken om er eens over te praten dan ? maar waarom zo snel ? kwou toch gewoon dat je haar eens ging testen ?

Met dat ge gezegd had dat het niet erg was moest ze eens een ander doen

ja, mss als ik er van wist enzo. niet zomaar achter men rug. hebben jullie dan echt afgesproken of wat ?

Nah I'm pretty sure there isn't.

We hebben afgesproken op een parking, eigenlijk was ze best makkelijk, een echt sletje. Daar heb ik haar in haar kont genomen redelijk droog. En achteraf heeft ze mij nog gepijpt. Beste blow job die ik ooit heb gehad.

Ik hoop dat ge het niet te erg vind maar Jezus wat een geil wijf kon het niet laten

Post haar SC maar dan test ik haar ook voor je

gewoon zomaar ? ik moet haar altijd wel wat overtuigenom dat te doen.
dus ge hebt gewoon men vriendin anaal geneukt op een parking ?

Ik weet dat ze wel wat graag vernederd enzo word maar toch... ik weet niet of ik dit geloof.

nee dank je. als wat hij zegt waar is, wat ik betwijfel is 1 persoon al genoeg.

Ze was echt niet groot, 1 meter 50 ofzo gestijlt haar, zwarte lippenstift. Ze boog vanzelf voorover want ze had het graag langs achter!

ja ok. dat klinkt wel als zij, maar toch. ik zie haar toch niet gewoon anaal wileln out of nowhere. vroeg zij her ? of deed je gewoon wat je wou ?

Ik dee gewoon mijn goesting en ze liet het toe, ik doe wel eens graag anaal vandaar

Ze protesteerde totaal niet ? godverdomme. kweet niet meer wat er nu echt is of ni.

MAN! Dat je er zelfs over nadenkt of het waar is wat hij zegt. Hoe dom ben jij wel niet?
Ik heb je vriendin ook gedaan trouwens, was lekker

Ja maar hij had wel haar snapchat en verteld me dingen die ik hem niet heb gezegd.

Zou je het erg vinden als ik nog met haar afspreek?

Dat hij haar SC nog eens post, moeilijk kan dat toch niet zijn he?
Of hij heeft het helemaal niet

Ja, toch wel. ik wil op zen minst eerst horen van haar wat er van waar is.

Hij heeft mij die zelf gegeven hoor

Post het dan

Ik kan niets beloven, het volgende is haar poes, mijn zaad moet er gewoon in.

Ps:cucked

Vorige keer zei je nog dat je ze ging met rust laten als ik het je vroeg.

Toen wist ik nog niet hoe geil ze was..
Je wou ze toch delen? Ze gaat er zo alleen geiler op worden hoor.

Ja ik wou ze delen en dat is er nog een beetje maar ik wil wel dat met toestemming enzo is. niet dat ze gewoon haar laat neuken op een parking na 1 dag praten.

Dat je dit nog altijd gelooft!
Haha je bent echt dom, en je verdient het om gecuckt to worden

Kijk dan heb je toch wat je wilt. Tis niet dat ze het met iedereen doet ofzo.

Ja, maar na 1 dag ? en dan nog anaal. wie weet wat er nog allemaal is gebeurd.

Het is laat ga naar bed nieuwfags!

Ik denk dat dat gewoon is hoe ze is, een zaadsletje :)

ik kijk wel of ik iets merk als ik met haar spreek, ik geloof het nog altijd niet helemaal.