Nedersletten!!

Nedersletten!!

Draad is mooi op tijd, dan kunnen we de hele avond doorrrrrrr.

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Bitterballen
twitter.com/SFWRedditVideos

NEDERDRAAD.

KAASKOPPEN UNITE

behalve die kankerapen.

KANKER NEDERSLETTEN!!

Discord mag ook.

Is er een nederlandse discord?

Ja, maar ik weet 'm niet meer.

I love the Netherlands. I've been there five times.

Fresh Stroopwafel is amazing.

...

Hey Bitconnect, kom je al?

greencunt en bitconnect nemen deze thread over

...

...

aanvallen stelletje skere flikkers

Fuck cocaine en andere drugs
Gewoon stroop snuifen jonguh

Power food
Is gezond en goed, fuck wat de Marokkaanse doc zeg.
Meer zout goed voor het hart jonguh

Dit is niet helemaal het Nederlands Lekkers dat ik voor ogen had bij het starten van deze draad. Maar kanker, ik heb zin in zo'n goor slaatje.

Wollah

...

...

...

...

Heb je hier meer van?

Nou, die marja ziet er prima uit. Daar mogen wel wat onkuise fotos van geplaatst als je t mij vraagt.

Serieuse vraag, Wat vinden jullie van een 24 jarige jongen die zichzelf heeft losgemaakt van tokkie denken ( accentje faken, Aso gedrag, Lage scholing) door zijn opvoeding thuis, En nu een verandering wilt maken in zijn leven ( wajong uitkering) en wilt gaan werken enzo, Ik had voorheen een IQ van 80 en die blijkft nu 105 te zijn, Had echt met een "state of mind" te maken AKA ranzige opvoede in de nederlandse standaard van armoede.

Kanker dislect in da house mara marja maarja wat maakt t ook uit, hopen op die dump.

Helemaal tof pik. Hoop dat je leven snel beetje op de rit gaat. Kanker veel respect dat je vrijwillig weer gaat bijdragen aan dit kanker mooie landje.

Kanker jammer voor je en er vanaf morgen iets van gaan maken

begin naast het maken van een fatsoenlijke CV ( dingen groter maken die je hebt gedaan, maar niet overdreven liegen) en je hebt zo een mooi ingevulde, Heb je nooit gewerkt vanaf je 18e? Er nog zat hoop hoor! hoop dat je in ieder geval wel beter kan praten nu.

...

Kanker erg bedankt alvast, Hoop dat het met jullie ook goed gaat, Oh, En stemmen op de PVV of FvD heh, Opgerot met de VVD.

Helmond represent ook ?

...

Mandy ziet er ook apetijtelijk uit zeg.

>PVV Of FvD stemmen
Oh jee, je bent nog steeds achterlijk. [spoiler] Heb wel respect voor je verhaal [/spoiler]

Domme kanker FvD mongolen. Uitkeringstrekkende kankeraars stemmen daar op. Nutteloze hoerenzonen.

Non-English speakers on my board?
GET OUT FAGGOTS

Tijd om weer lekker sp te stemmen. Dan weet je zeker dat je stem niet in t kabinet komt. Maar vvd kan echt de pleuris krijgen. Ook al komen ze op voor mij portomonee.

Your board ? Fuck you bitch

Mooi dat er werkelijk Neeeeeergens op dat plaatje haar achternaam te vinden is...

...

No fuck you

Kanker joh, goh, ey goh, ey goh!
Maar wat van gaan maken inderdaad, Moet ook zeggen dat rekt filmpjes niet kijken ook zorgen voor een opheldering, Hoe kon ik voorheen toch 24/7 wiet roken en hierop zitten ? Bah.

Spreekt Nederlandsch of sterf.

...

Wat heeft ze gedaan om dit te verdienen?
Ze woont in mijn stad.. Vertel me aub dat ze je beste vriend heeft geneukt, Er met je beste vriend vandoor is gegaan en al jou geld verneukt heeft?

Ies weg!

Ik wil hier meer naakt!
Heeft er iemand een goede Discord?

seems you are getting ignored on your board. i would do something about that user.

Toch zonde, maar begrijpelijk. Zou kut zijn als ze er shit voor kreeg, zag er goed uit.

...

Waar is al het immigrantenhaat?

...

Wauw wat een jetzers. Tuurlijk ging je mee

...

Amazing, you got some more? I would learn whatever langage it is you idiots speak just to fuck her.

It's Dutch

Is er eigenlijk ooit een soort van Nederlandse Fappening geweest? Gelekte foto's van BN'ers?

.. Behalve Patricia Paaij?

...

Is iedereen al naar bed ofzo!?

Blijkbaar

Kanker.

Ik heb mijn Nedersletten gisteren al gedumpt, maar er was helemaal geen nieuwe content

Heb ik gemist man. Zin om 't te herhalen?

wat roken jullie homos vanavond

jack herrier hier

Nee tuurljjk niet simpele kankerziel dat je bent, denk je dat ik tijd teveel heb ofzo

Is vrij oude meuk. Ben een tijd niet in nederdraden geweest

...

Wel een lekker wijf

Zacht uitgedrukt

...

Kanker die kende ik nog niet. Heb je meer?

>tweeduizendzeventienplus1
>rookt geen haze met van nelle zware shag

het is alsof je geen dagelijkse klaplong wilt

...

Ik ben op zoek naar batman

Ja, een paar. Maar die zijn niet heel spectaculair

boerka's zijn hier verboden ga maar een turkendraad starten

...

Alles met dat wijf is spectaculair

hah, das hier om de hoek

jezus kanker dit soort neptieten krijg je dus als je zorgverzekering ze vergoedt

Ik bedoel nog deze foto van haar gezicht en dat was hem wel. Geen nudes helaas.

Chanteren zal wss niet gaan werken met hoe vaak deze foto's al op internet zijn gedeeld haha

...

was ik sowieso ook niet van plan, eerder verspreiden. ;) zijn we Sup Forums voor eh.

Goede trips. Om de een of andere reden vind ik dat een van de beste nederslet foto's. Zijn er nog meer van?

meer.

...

Those look delicious

en.wikipedia.org/wiki/Bitterballen

BITTERBALLEN NIKKER!!

...

hmm i cant find it on google , imgur link doesnt work and X hamster also no results

Dat zijn gewoon blanke jongens Wtf met jou

hendig dat eronder gewoon Berrie van Beek staat.

Spreek Nederlands of flikker 'n end op

...

Is Photoshop.

...

...

...

...

Niemand anders meer die dumpt?

...

Allemaal met spanning aan het kijken naar wat jij hier voor ons plaatst