Nederland. Het land waar we openlijk Moslims mogen haten, en asielzoekers verachten en/of verstoten...

Nederland. Het land waar we openlijk Moslims mogen haten, en asielzoekers verachten en/of verstoten, maar waar je geen grapjes mag maken over transgenders en mensen die zich indentificeren als biologische cactusplant ipv. man of vrouw. Het land waar de politie je jas mag afpakken als je geen bon bij je heb. Het land waar je geld moet terug betalen aan de staat wat je eigenlijk niet mocht hebben en uit ‘eigen’ doeleinden verdiend heb. Het land waar je geld mag lenen als je meer geld terug geeft. Het land waar je word afgewezen op je achternaam en papieren ipv. je kunnen. Het land waar dealers worden aangepakt en gebruikers worden getolereerd. Het land waar een politie agent vrijspraak krijgt als hij je vermoord. Het land waar vloggers als BN’ers worden gezien en mensen met een burn-out van ‘vloggen’ meer aanzien en hulp krijgen dan een ex-gedetineerde die zijn best doet te reintergeren. Het land waar je op social media moet laten zien wat je hebt, anders verdien je geen respect. Het land waar meer word geïnvesteerd in buitenlandse EU fondsen dan in onderwijs. Het land waar word gekeken naar gevolgen ipv. oorzaken. Het land waarover ik nog even doorkan gaan maar liever vertrek. Uitcashen en gone.

dag nedanon,
whats your point?

en waar wil je dan heen gaan?

Rot op dan

Ik voel je maar waar wil je heen nedanon

Kerel.... Dat was echt kansloos, pak gewoon een touw en stream het

dit

Ik ben best tevreden.

Hee, anders hou je gewoon ff je smoel

Volledig akkoord OP, iedereen die negatief over dit denkt, ga voort met jullie leven waar jullie 50% voor jullie zelf werken qua inkomen en de overige 50% allemaal voor de staat is. oh wat is europa toch prachtig

Niks aan toe te voegen, we leven in een verneukte kankerschijndemocratie vol paupers.

>best tevreden

dus het is allemaal normaal dat de rijken rijker worden en de arme armer? allemaal normaal dat die domme politiekers die ons land elke dag harder neuken maar toch een groot inkomen krijgen voor heel de dag in hun zeteltje te zitten en commentaar te geven? mooi mooi

Speak English you stupid fucking Nazi's.
Did all you niggers in your shit hole country just decide to get on Sup Forums and make one post in your shit language?

Where the fuck do you guys go after this thread? Continue browsing ALL IN ENGLISH....so...WHY DONT YOU JUST FUCKING SPEAK FUCKING ENGLISH GOD DAMN IT

All madness on a little stick.

Kanker een end op dan!! Smerige nsb'er

Neuken in de keuken

lmao, go to those 20 threads about ig/fb fap and CP, loli threads then? Sup Forums is originally made for these threads you fucking normie

Jew loving muslin turk detected

Like you Americunts own Sup Forums, go suck a bunch of dicks little guy

...

Je ziet gewoon een deeltje down syndroom in d'r ogen fuck hahahaha

in een tent hoe kut is dat

...

Nou dan ga je lekker weg he

...

...

...

...

> Uitcashen en gone.

Paar jaar geleden ook gedaan. Beste advies ooit.

advies? ben ik ook van plan. ben het hier echt beu

Had je gezien toen geert wilders wat zij, over de aslielzoekers/vluchtelingen/moslims?

Zowat alle politici lagde hem uit.
Alle politici die worden gesteund door liberale politiek correct, realiteit onkennende mensen.

En volgens deze mensen mag je er niet vrij over spreken, wand dan ben je een biggot, racist of nazi enz. terwel al die aanamens helemaal niet gebaseerd zijn op eenig bewijs/feit/gebeurtenis en meer gebaseerd zijn omdat het hun tegenstand bied op hun elusie van een ideologie... Maar zwarte mensen, en moslims mogen wel racistish sexistish en homophobic zijn volgens hun belaggerlijke ideologie die ze hebben van de europese propaganda die versprijd word om ons land kapot te maken.

mozes wat een pannenkoeken, gatverdamme

In Duitseland laten ze zelfs issis strijders toe. Angela Merkel, heeft letterlijk een programma om issis strijders te ' helpen'. die mensen worden dus gewoon toegelaten. Ze is compleet gestoord.

tijd voor een lekkere BN'er MILF

Toothpaste

Lekkere tetten

Die rokende dingen zijn vast ovens.

Kanker, hoeveel spelfouten kan je maken?

Zielige tiener is zielig. Rot maar lekker op dan als het hier zo kut is.

Dit aub

>Maar zwarte mensen, en moslims mogen wel racistish sexistish en homophobic zijn

Kijk dan eens naar de reden erachter WAAROM ze zo zijn? europa maakt je gewoon racistischen seksistisch

...

...

Meer sletten.

...

Heel Europa is me toch een kut project,

nice hoe je denkt dat het een tiener is, alweer een nederlander vol vooroordelen. jeuj

...

Het witte ras is het meest open voor zulke dingen.
Wij zijn het meest vrouw vriendelijk acsepteren alle geloven. Wij laten all rassen in ons land toe.

Dus nee, europa/witte mensen maken je niet racistish.
Moslims en Zwarten maken europa racistish.

...

...

Zijn alle Nederlanders zo slecht in hun eigen taal
of zitten er in deze draad alleen onopgeleide allochtonen?

>Het witte ras is het meest open voor zulke dingen.

Waarom zijn dan 90% van de 50-plussers tegen islam en mensen die daarin geloven maar weten ze 0% over een ander geloof, besef ook dat wij "het witte ras" meer doden op onze naam en ons geloof hebben dan eender welk ander geloof ook, denk ook eens na hoeveel pedofielen er onder de blanken zitten? is dat normaal dan? seks met kinderen onder de 16 terwijl jezelf 40-50 bent? denk eens aan de kkk, de kruistochten en alle andere miserie, denk eens aan alle marrokanen die zijn gesneuveld tijdens de wereldoorlogen voor onze buren te beschermen van het "witte ras" die ze ook wel eens nazi's noemden en ook ff 6 miljoen onschuldige joden hebben gedood. maar neen, we zullen de media en de corrupte overheid maar geloven en volgen en lekker gebrainwasht worden door de media van tegenwoordig en maar ALLE moslims en licht getinte mensen haten. omdat er die paar domme jongens tussen zitten die eens een overval plegen. en we zullen het allemaal maar normaal en schattig vinden dat hersendode mensen uit de kast komen en beslissen maar een ander geslacht te worden door middel van het prutsen met het menselijk DNA en uw lichaam te veranderen door middel van geslachtsoperaties. dat is allemaal normaal tegenwoordig.

jy vragt zich af warom der nie meer hoogopgeleide/sliemme mensen op Sup Forums zit? whahahahah

meer

>Het land waar we openlijk Moslims mogen haten
Looks like they are discussing kicking out the Muslims.

we should

donkertje geidentificeerd

stop met die slachtofferrol, en sta versteld hoeveel mensen je ineens accepteren

dezelfde

nope, about how fucked NL is and how the government is making everyone racist by the media.

weer een vooroordeler xD gekke nederlanders

called it

...

Het land waar leuke dingen hebben tyfusduur is. De staat houdt helaas kunstmatig de grondprijzen achterlijk hoog, en leuke auto's hebben meerdere modale jaarsalarissen aan kike carbon tax erop, ondanks dat de brandstof en wegenbelasting vrij duur is. En ondertussen is maar 8% van de MRB ook daadwerkelijk voor wegen. Bijna klaar met geneeskunde, schuldvrij en een beste spaarpot. Maar ja, waarheen?

ben je alt-right??

leipe vooroordelen lol

Nee, ik vraag me af of je nou werkelijk zo'n domme inteelt-gast bent dat je je eigen taal niet kent.

>Het land waar je word afgewezen op je achternaam en papieren

Problemen van die fkn moslims dus kkr op dan

dat klopt totaal niet lol

Maak mij een boterham je kut moslim

neen, gewoon iemand die eens normaal wilt beginnen leven zonder 24/7 aan geld moeten denken, enkel negativiteit te horen in de media en rondom mij, kunnen we niet gewoon normaal leven waar iedereen van zijn leven kan genieten? zonder zich zorgen te maken over oh ik moet dit nog betalen of oh ik wil dat eten maar heb niet genoeg geld,...

leren jij dan die nedertaal beter? mislukte cel.

Dat geld mag gewoon naar mij toe hoor.

...

Oh, je zult vast niet de enige zijn die zo over het geld denkt. Het ging mij meer om waar ik inclusief het geld naartoe kan gaan, buiten de klauwen van de vermogensdiefstal

maar oei oei als ik nu als moslim zou zeggen "kut nederlander" dan word heel het geloof weer slecht gepraat

Vergeet niet dat vrijheid van meningsuiting alleen geldt voor de Nederlanders zelf.

fuck off makak

Politiek-user hier:
Het doel van de VVD, die nu aan de macht is, is niet de armen helpen, de rijken plezieren, of de studenten laten studeren,
maar de gemiddelde VVD-stemmer helpen.

Niet de bouwvarkens waar Wilders zijn stemmen uit haalt, hun hoofd gevuld met zaagsel.
Niet de ballen die Baudet wil slijmen, ratelend dat ze niets mogen hebben.

Maar Jan Modaal, de trucker die niet racistisch wil zijn maar het toch is, die net onder modaal verdient, maar weinig blijft klagen, die zijn relatie zat is maar niet scheiden wil, die het milieu niets kan schelen maar wel recyclet.
De huisthot, die klaagt over het weer en in de weekeinden een scharrel heeft, en twee dagen in de week werkt om zich onafhankelijk te voelen.

De macht ligt bij grote groepen domme mensen, die het veel te goed hebben, maar beter willen.

VVD. Normaal doen.
Statistisch normaal.

Artikel 137c Sr stelt strafbaar om het zich in het openbaar beledigend uit te laten over een groep wegens hun ras, godsdienst of levensovertuiging of handicap;

Verspreid aub geen geruchten die je hoort van anderen.

Afrika, ga naar zuid Afrika en leef als een leeuw tussen de zwarte schapen

Kanker op joh alleen mensen die toevallig in een rijk milieu opgoeien denken zo

Amsterdam slut

Post moar naked Dutch chicks, plox.

ayyyy looks very legit boi
>snapchat is laggy
like letsFUK sounds sounds legit or what? eks dee

>vLOGgen


kanker heh heh

>marokkanen gesneuveld in de oorlog
die verkrachtende en plunderende roversbende bedoel je? Maar goed, er zaten vast ook fatsoenlijke soldaten tussen... Maar je kon beter door canadezen ofzo bevrijd worden zullen we maar zeggen. Verder heeft elk land zo z'n mindere kantjes, iets met barbarijse zeerovers en slavenhandel op een schaal waar ze in europa alleen van konden dromen. En als je tegen geslachtsverandering bent laat je je geslacht niet veranderen, hoe moeilijk is het...

>Waarom zijn dan 90% van de 50-plussers tegen islam

het is een door mannen beheerst gewelddadig rechtssysteem.
Wat Terrorisme promote.
( ze promoten het vermoorden van alle atheisten of andere gelovigen)
Vrouwen onderdrukking
Haat aan homo's
enz

De kruistochten waren georganiseerd door de kerk, om land terug te nemen dat MOSLIMS hadden verovert van de kristenen.

En pedophilie is nog steeds in sommige landen, en was voor duizenden jaren normaal over de gehele wereld.
Dat alleen blanken, of het veel voorkomt bij het blanke ras in totale onzin.
Het kwam voor over de gehele wereld.
En het komt het meest voor onder de oosterse bevolking/moslim landen waar het nog steeds normaal is om te trouwen met een kind.

>maar ALLE moslims en licht getinte mensen haten. omdat er die paar domme jongens tussen zitten die eens een overval plegen.

Zoek eens de criminalteit cijvers gebaceerd op ras of land van herkomst op, van nederland,
Of ga eens gewoon naar de belmer of een andere wijk vol met buitenlanders en zie het voor jezelf.

Hey samanthaj37 I just send you my creditcard information and a copy of my passport, when will you send me the nudes??

Laat die kanker sletten eens zien

...

Maar jongen toch
>kristenen
>pedophilie
>cijvers

precies ook niet het scherpste potlood uit de doos gij.

En trouwen met een kind vind ik toch net iéts minder erg dan betalen voor seks te hebben met minderjarige kinderen die het niet eens willen en er later kapot aan gaan als ze beseffen wat er gebeurt is.

>ze promoten het vermoorden van alle atheisten of andere gelovigen

zoekt u dan eens op wat het verschil is tussen geloof en cultuur, denkt u echt dat de koran van radicale syriers van islamitische staat 100% identiek zijn aan de koran die marrokanen lezen? denkt u echt dat in elke koran staat om de ongelovigen uit te moorden? Moslims zijn mensen die tenminste nog respect hebben voor hun geloofsovertuiging en die er elke dag aan denken. wat bent u dan? een christen die af en toe is naar de kerk gaat als er iemand dood is of gedoopt word maar voor de rest geen fuck geeft om uw geloofsovertuiging maar eerder geloof en vertrouwen toont in de media en de politiek van tegenwoordig? Top doe zo verder

...

hier

Leer eerst Nederlands.

Damn heb je meer?

Hele leuke slet, heb je meer van der?

...

...

Schiedam nudes?