/Norge tråden/

Söndagsro-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ESu-mGKa9MQ
pastebin.com/DAJg7qKJ
youtube.com/watch?v=q4YpKi20OSI
youtube.com/watch?v=u0u4eh8ZkWY
trigger.no
tv3.no/paradise-hotel/andrea-sveinsdottir
twitter.com/NSFWRedditVideo

youtube.com/watch?v=ESu-mGKa9MQ

Bra film gutta
så den nettopp

>/Norge tråden/

jävla pedofil
jävla farfar
jävla homofil

pastebin.com/DAJg7qKJ

hva i helvete
har aldri blitt mer forstyrra av en video for

tǿrr ikke å se

gjor det, bare et sekund

jeg har sett mye dritt på nettet over åra, men det der gjorde meg kvalm på kun et par sekunder

n-n-nei!

er du feig?

paranoid...

hva faen i sorteste negerhelvete er det her

youtube.com/watch?v=q4YpKi20OSI

>bíladagar byrjaðir
>1 vika af spóli og prump kútum

g...

g-gutta?

J-ja. Skal sove nå jeg

Who /blackmetal/ here?!

youtube.com/watch?v=u0u4eh8ZkWY

god mogen
*sluker og knasker i meg en halv kilo godteri og potetgull i senga*

fikk ikke sove egentlig så jeg bare står opp nå jeg da

skal jeg stemme på frp

god morgen gutta
ja fåvæ

Natta gutta

...

Natta ja

trigger.no

Hjolpes

That girl would probably be cute to hot, as fuck, if she wasn't obese

What about this one all her pics are like this

bare knull opp skiten min

Er dette en slags kjendis?

I would say the same thing about her...all that fat makes her skin look thick, rough, and masculine--kind of chimp-like too.

But like most women--if they aren't fat they are almost always a guaranteed 5 or 6 easy

Mmmm deilig

Morn morn.

Nå må dere stå opp, gutta!

Where are you from Amerigirl?

Denne kanskje?

tv3.no/paradise-hotel/andrea-sveinsdottir

Ja det er hun, så Instagrammen hennes også.

Taake is my jam bro

...

Gjor meg klar for en ny dag med å intenst gjore ingenting, for deretter å gå i familiselskap
>dfn familiens skam

Av en eller annen grunn så lo jeg godt av det brevet her

Er du meg?!

Bra jeg kan være til noens nytte..

K-kanskje, e-er du m-meg?

Skammer de seg over deg da? Hva er situasjonen din?

Skal i b-b-bursdag i dag..

Snart 20, har aldri hatt jobb. Begge soskenbarna mine er ute i arbeid (de er ett år eldre og yngre). Familien er skikkelige arberidsfolk og jeg er han som skal studere. Skulle aldri hort på faren min, burde fått meg fagbrev.

>for smart for arbeiderklasseslekta

morgen gutta

Nesten sjokkert over at ingen autister lagde ny tråd, men de lå vel og sov.

Han er sykelig opphengt i ei slaverjenteso ser ut som Fjotolf og forbildet hans er en feit boler. Jeg hadde druknet ham i myra om det var min sonn fåvæ

Få deg en sommerjobb, sånn at du kan vise at du kan arbeide litt, så kan du studere til hǿsten og vise dem at du kan studere også. Det fikser problemet ditt.

Er jo egentlig ikke smart en gang, syntes bare ikke det var kjipt å gå på skole.

Joa, jeg prover jo, men det er jo bokstavelig talt ingen som vil ha meg. Kan ikke bevise noe, men jeg er ikke så autistisk utenfor kanalen som jeg er på.

>han tror familien min vet om dét

>en gang
Jeg tror deg.
Men fra spǿk til revolver, det er mye viktigere å ha den egenskapen at du tåler å sitte og lese og lære, enn å ha en superhjerne. Bare stå på til hǿsten så blir det bra.

Lo litt nå.

Hvordan vet du at dette er den anonsen? Har han ekstra flagg eller noe?

hater når jeg sov så lite, dagen blir bare surr

Hadde jeg bare hatt den egenskapen.. Jeg er skolelei fåvæ. Har lyst å jobbe og komme et sted i livet hvor jeg har penger og kan være selvstendig, men istedet blir det å studere, utsette dette 5 heler år for i tillegg å være i gjeld når jeg begynner å tjene faktiske penger.


Hva er alle dere av yrke?

Gutta!
Dǿrhåndtaket beveget på seg, selv om jeg er alene hjemme

Vart du skræmt no?

Jeg tror du bare må komme inn i modus igjen etter sommeren. Bare godta at dette er tre(eller fem-seks) år av ditt liv. Barnehagepedagog her.

tar vel også legger meg litt igjen jeg da, passer bra med e3 timingen også

Jeg lukter jeg lukter

Kanskje det. Men det foles fremdeles ikke bra, det er jo åpenbart at den andre veien er bedre og nå sitter jeg her og angrer som faen. Kunne hatt hus og dame og unge på vei uten å uroe meg, men istedet har jeg ikke råd til å fo meg selv en gang.

Har du en hǿyskole eller et universitet i hjembyen din? Det er jo bare å bo hjemme til du er ferdig. Det gjorde jeg.

Ja
>Hogskolen for landbruk og bygdeutvikling
Jeg tenker å bli lektor, og da må jeg reise bort. De har ikke fagene jeg vil ha her i Stavanger, for her i Stavanger er jeg nodt å ha matte som fag og det skjer ikke.

Er han anonsen som også har gjort neseskille operasjon for i tråden?

Må ikke du ha matte uansett hvor du tar lektorutdanning?

Jo det blir jo matte uansett, men det blir ikke som eget fag, bare som del av de andre.

Han blodde ut i går, begravelsen er neste uke.

Tenkte på han som ga meg råd. Er ganske greit på vei til å blo ut da

jeg er vel det
hva skjer?

Den forskjellen som dette utgjǿr, er den virkelig verdt pengene du må ut med for å bo som fattig student? Å bo hjemme er gull verdt, vet du.

Når begynte du å skylle nesen? Har kjopt meg en sånn neti kanne, men vet ikke om det er for tidlig å begynne å skyle nesen enda var å dro ut tampongene i går.

Brev nytt bilde da, kompis.

Jeg ville ikke kunne hatt biologi her i Stavanger, som er det eneste faget jeg bryr meg om. Så ville jeg attpåtil vært nodt å ha matte som eget fag. Det eneste jeg skulle likt mer enn å bo hjemme er å bare spole fremover i livet. Dette er den eneste planen jeg har, om den ikke funker får jeg finne noe annet etterpå.

Mennesker er ikke lagd for å studere slik som dette, det er ikke sunt å ikke arbeide og ikke stå på egne bein så lenge. Også utsetter det å få barn så kraftig.

du dro ut tampongene igår?
du skulle jo la dem ligge i flere dager, nå har du fokket det opp allerede!
og nei, det hadde ikke vært for tidlig å skylle

"nytt"? aldri brevet noen, jeg

Legen dro dem ut i går tjommi var inne på sykehuset for å gjore det. De skulle bare være inne en dag

Åja, jeg leste ikke ordentlig brevene deres. Trodde du var han som hadde brevet bilde.

koffor håll dokke på med tamponga... d e jo for jentan

Jeg har mistenkt at disse jomfruene stikker brukte tamponger i nesen sin, fordi dette er det nærmeste de kommer fitte. Det er derfor trynet til anonsen var så blodig på bildet.

åh, kanskje din var mindre enn min, da
men nei, ikke for tidlig, jeg måtte skylle igjennom tampongene, jeg
og gjorde det flere ganger per dag
men kunne du ikke spurt legen om dette?


jævla frosk

...

*filtrerer deg*
hehe

Apropos filter, hva filtrerer dere for å gjore Norgetråden-opplevelsen bedre? Her er mine:

>rullestoljv og alle varianter
>sotnosjv og alle varianter
>alle varianter av ordet "jode"
>"hyll seier" og "si hei"
>"durn to yah"-bildene
>alle bildene av han vektlofteren

Filtrerer ingenting fåvæ trenger ikke noe safe space

can't tell if this is a woman or a man

its both

Er ikke rart når man nesten aldri har sett damer for hæ?

It can be hard some times.

>han er så autistisk at han ikke klarer å overse et brev han ikke liker personlig
Hvordan filtrerer man i det hele tatt?

wouldn't be surprised if the lefty was the girl ITT

Gjor som , safe spaces er for unger og feminister.

Hvorfor kan ikke jeg og lillebror spille på minecraft med hverandre over lan? Er det et problem at jeg bruker kabel og han er på trådlost?

Sytten grader ute.
Det er veldig varmt, men også deilig fåvæ.

>Er det et problem at jeg bruker kabel og han er på trådlost?
Nei.
Vet ikke hva som er problemet deres fåvæ. Bortsett fra at dere liker minecraft.

Det er han som vil spille med meg, syntes det var koselig, men vi får det ikke til. Finner ikke noe hjelp på google heller så det får vel bare være.

Begge er koblet til den samme ruteren?

Jeg bruker kabel fra en extender og han kobler til extender-internettet så vi burde jo være det

Provd å deaktivere Windows brannmuren? Det hender at den kan være en skikkelig jævel. Det kan også hende at ruteren blokkerer all lokal trafikk mellom maskiner på lokalnettet for sikkerhet.

Hehe gutta, sjekk den pannen!

>Henriette (17) har hǿrselstap - opplevde utestenging i klassen
Du ble ikke utestengt, du hǿrte bare ikke når de andre i klassen ropte på deg, dumme hore