/neder/

Geen dikzakken editie.

Ergo ook geen psychotische windturbine-autisten.

Other urls found in this thread:

regio.tpo.nl/2017/06/12/zoon-14-7-man-elkaar-geslagen-vader-geen-aangifte-politie-geen-tijd/
youtube.com/watch?time_continue=80&v=Pjz-YRBZfG0
youtu.be/-OQxVW2vDJw
youtube.com/watch?v=6ePc9rkoVfY
crepesandwaffles.nl/
youtube.com/watch?v=jNqjGpUkpAQ
youtube.com/watch?v=KQvYuncJeSQ
youtu.be/Y5NOw2l-zVo
nos.nl/livestream/2177922-persconferentie-tjeenk-willink-na-mislukte-gesprekken-vvd-cda-d66-groenlinks.html
nos.nl/artikel/2177885-meer-dan-twee-miljard-mensen-te-dik.html
youtube.com/watch?v=zs5WiddD7i0
twitter.com/NSFWRedditImage

Waarom paal jij afbeelding van mij? >:(

>deze haat

Niet lief!

>Geen dikzakken editie
Dat is jammer, maar ik zag geen hekken.

Ik moet 7 kg afvallen in een maand.

Ik eet totaal geen brood of rijst meer, dus dat moet lukken. Enkel fruit, groenten en vlees. En je moeders kutje.

Daar was ik al doorheen gelopen, die skeletten dachten dat ze ons konden tegenhouden met een hekje van tandenstokers.

>moet
Ben je model?

Ja, ik ben een voorbeeldmodel van hoe jouw moeder het best oraal bevredigd kan worden.

Maagverkleiningoperatie.

regio.tpo.nl/2017/06/12/zoon-14-7-man-elkaar-geslagen-vader-geen-aangifte-politie-geen-tijd/

kk popo

>Boos worden op onze rechtsstaat.

Geloof geen kanker van dit verhaal oetz

>dvw mensen je pesten met je gewicht
>dvw je gewoon een grote jongen bent

Geen rechtstaat = recht in eigen hand nemen

youtube.com/watch?time_continue=80&v=Pjz-YRBZfG0

>wees dik
>anderen vinden van niet

Dat muziekje op de achtergrond maakt me aan het huilen.

77IQ wat vind je van nazisme?

>niet nederdraad
Kan iemand me even aanwijzen waar de juiste draad is?

Dit is wat een land hoort te zijn die natuurlijk gevormd is, het is de juiste mix van masculinity en samenwerking. Dit is gewoon hoe mensen het gelukkigst zijn.

youtu.be/-OQxVW2vDJw

overduidelijke zelfdeflikkerij

Zwakbegaafde aub

zo subtiel als een olifant in een porseleinkast

Zelfdeflikker, aub.

Aantal palers: 1

zelfdeflikkers

Nieuwe draad aub deze kan de bak in

...

geraporteerd,

Watblief

>Masculinity
Randstad aub!!

Iemand hier een keer in Boedapest geweest? Hoe was het? Ervaring? Tips? Mooie meiden daar?

>de geallieerden wonnen de tweede wereld oorlog hoor jongens

Wie zou hier wel willen wonen?

Dat plaatje is misleidend. C*mmunisten zijn immers geen mensen.

Ja een paar dagen, maar met mijn pa dus heb het nachtleven niet zo bezocht. Mooie stad, veel geschiedenis maar lang niet zo druk als de andere steden van Europa. Vond het paleis bijv. erg mooi.

Vond het geen superjonge stad in vergelijking met andere Europese steden, veel ouderen.

Het was best koel, mooie stad, redelijk veel mooie meiden. Bijna niemand in de metro spreekt Engels

waar is dit?
youtube.com/watch?v=6ePc9rkoVfY

[spoiler]Niemand heeft gewonnen, door multicult verliest uiteindelijk iedereen.[/spoiler]

hé, dat mag je niet zomaar doen
beetje de waarheid verspreiden
de echte slachtoffers waren de joden!
dus steun israel!

Amsterdam
crepesandwaffles.nl/

Ik ga binnenkort op kamers wonen en moet inkopen doen voor mijn kale kamer

Iemand nog tips? dingen waar je niet zo 123 aan denkt

Ik ben met een heleboel MB's, maar schat mijn verbinding slecht

een kat

schoot me net te binnen

lijkt me best raar als je ergens een winkel inloopt en het personeel spreekt geen Nederlands

die gast van MOB is dood

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Een wereldkaart om aan je muur te hangen.

Al 2 weken, slome.

Vlaggen?

Wie?

>vlagautisten

youtube.com/watch?v=jNqjGpUkpAQ

RIV

youtube.com/watch?v=KQvYuncJeSQ
vuile sos

wie /allochtoon/ godenras hier?

Allochtoon is geen ras.

Wij zijn wel een ras, we delen biologische kenmerken:

>grote piemels dan autochtonen
>meer testosteron dan autochtonen
>aantrekkelijker dan autochtonen
>intelligenter dan autochtonen

Godverdomme, wat een domme paal.

Godverdomme nootjood gij bruine rakker zwijg

liever dood dan rood

Je moeder zei gisteravond wel iets anders. Tenminste, ik dacht het, ze had haar mond vol.

carmen is de ultieme vrouw, geen twijfel aan.

Waarom vertellen jullie me niet dat de formatie weer geklapt is?

niemand geeft een neuk erom

Al me mannen die zijn savage
Al me bitches die zijn ratchet
Draag die gannoe als een gadget
Go go go go go go gadget

Het is tijd voor een reformatie.

k..k.....ka......

allochtoon & trots

kanarie

everzwijn

ETEN!

rare jongens die lelgen

En is iemand van jullie naar het sjineese beweegplaatjes conventie geweest afgelopen weekend?

Dit

Ja
Leuk
Boeda is leuk overdag, pest heeft het nachtleven.
Neem het ervan, je bent rijk.
Niet echt, en als je er een ziet heeft ze waarschijnlijke een Slovaakse achtergrond.

Vuilnisbak
Wasmand
Verlengsnoer/verdeelstekker

...

neushoorn

HET IS BIJNA ZOMER
youtu.be/Y5NOw2l-zVo
[verklapper]trouwens is Conchita een valstrik?

toplied

>stel normale vraag in een bericht aan een verkoper op Marktplaats over een telefoon (of hij de bon nog heeft)
>kankerhomo reageert niet eens

/blog

neusaap

pauper aub, telefoons koop je nieuw

Houden Nederlandse vrouwen van bruine mannen?

Afz. Bruine man

ik haat zomer
en winter
en herfst
en lente

Het is niet voor mezelf maar voor mijn mama oetz
Ik zoek een ikTelefoon en om die nou nieuw te kopen gaat wat ver. Androïde zou ik wel nieuw kopen

>dvw dit lied is al van zeven jaar geleden

Nationaliteit heeft niets met huidskleur te maken. Dus er is vast wel een donkere Nederlandse dame voor je.

wat moet jij met mijn bon?

>nieuwe verkiezingen
>FvD 0 zetels
dan wil ik Thierry zijn kop wel zien

Nee ik bedoel blonde nederlandse vrouwen.

Ik HAAT smurfen

Niet veroordeeld worden voor heling.

LEVENDE STROOM THEENK WILLINK
nos.nl/livestream/2177922-persconferentie-tjeenk-willink-na-mislukte-gesprekken-vvd-cda-d66-groenlinks.html

wil je bon g?
ik maak bon voor jou g
kost wel extra

Nationaliteit heeft niets met haarkleur te maken. Dus er is vast wel een donkere Nederlandse dame voor je die haar haren verft.

nos.nl/artikel/2177885-meer-dan-twee-miljard-mensen-te-dik.html

tjeenk tjeeeeenk tjeeeeeeeeeeenk

allemaal ik

youtube.com/watch?v=zs5WiddD7i0

Waarom zijn jullie tatta's zo bang dat we jullie blonde vrouwen even lenen?

Je krijgt ze heus wel weer terug :^)