/mämmi/

mua sattuu kiveksiin-painos

Other urls found in this thread:

sv.m.wikipedia.org/wiki/Haparanda_kommun
youtube.com/watch?v=j_Tbn4i0Chc
youtube.com/watch?v=HuS5NuXRb5Y
twitter.com/AnonBabble

Oispa kaljaa.

oispa loli

joo mul on kyl tollanen viisikulmiosauna joka menee 540 asteeseen. pitää avannossa käydä ennen kun siellä käy.

Alkupään viesti kirjaimellisesti minulle.

Mitä jos heräisitte huomenna nyymin kanssa lusikasta?

alapään viesti mulle

Miksi nyymit, miksi?

Meen kohta saunaan ja aattelin edgettää sitä ennen itseni tuollaiseen tilaan

Jaa mun sauna on supertietokoneella suuniteltu kolmiomainen mökki joka lämpenee 789.23 asteeseen sen geometrian luoman vorteksin avulla

On jäänyt animet kattomatta kun on pitäny tota Zeldaa pelata. Hui kun on kamala backlogi nyt.

laukeaisin housuihini jtp
housuihin laukeamisesta puheen ollen mikä on helppo tapa saada selkounia?
te nyymit jatkuvasti puhutte niistä ja alkoi itseä kiinnostaa

en tiiä mutta heräsin tänään tytyn kanssa lusikasta

En sanoisi yrittäväni. Tuntuu menevän omalla painollaan.

I want suomi twink bf, so must survive until I get one.

Onpahan vaihtelua tyynyn sijaan

psykoosi, vai oliko se valveuniin?

>surfplatta

pök

oispa nyymi poju yde

>läderlappen

how do I get a finnish gf?

sv.m.wikipedia.org/wiki/Haparanda_kommun
Finnish language is almost bigger than swedish there, LEAVE

...

Meen nukkuu. Menkää tekin. Hyvää yötä.

joo toi on aika hyvä. mun kaverilla on 4d-hyperkuutiosauna jonka lämmitys tomii neljännessä dimensiossa myös. en oo ite vielä käynyt kun en oo venyttämyt munaani tarpeeks isoks, mutta kuulemma ihan älyttömät löylyt. se on myös kehittämässä nyt 5d-hyperkuutiosaunaa.

Mitä ootte mieltä?

Get in here Sven
*snipes your heart*

Ihan jees.

Okay~~
*goes in*

Niin ja pakko vielä sanoa tohon henkiseen parantamiseen, että se on niin monipuolinen mielipide marketti kuin mikä tahansa muukin idea kaupustelu hommeli

Joku kokee elämässä jotain pahaa tai raskasta, ja sitten saa apua siihen ihan jostain satunnaisesta hengellisestä harjoituksesta, seurapiiristä, kristallivoimasta, jumalasta tai mistä tahansa, niin mitä hittoa! sehän tarkoittaa että tämä sama homma toimii kaikille ihan samalla tavalla ja sitä ideaa pitää sitten alkaa kauppaamaan eteenpäin

Sitten kun tuota asiaa seuraa niin huomaa että ne suurimmat kyseenalaisten asioiden puolestapuhujat ei aina olekkaan ihan sitä terävintä kärkeä joita niissä porukoissa liikkuu, joukkoon mahtuu muutamia fiksujakin toki, mutta usein nekin syyllistyvät siihen harhaan että jos joku asia on toiminut heille tietyllä tavalla, niin se muka tarkoittaisi että se toimii kaikille samalla tavalla tai toimii ylipäätään

Niinkuin meidän kansallissosialisti nyymi tässä olisko eilen sitä mainosti, että hän sai tarkoituksen elämäänsä kun alkoi seuraamaan jotain ideologiaa ja tottakai, miksei se olisi toimiva tekniikka jonkinlaiseen hyvinvointiin koska sinulla on periaatteessa "suurempi voima" eli isä tai isoveli johon voit aina turvautua

se mun edellinen vastaus on siellä toisessa langassa

>filosofiaa vitusti kouluihin

No toi olis hyvä justii, mut se vaatis semmosen aika kovan ideologia remontin sillain yleisesti

Filosofiaahan ei nykyisin edes rohkaista opiskelemaan yliopistossa koska sillä ei saa TÖI :D

Lisäksi, ihmisiä helposti masentaa jos ne joutuu ajattelemaan liikaa

>Lisäksi, ihmisiä helposti masentaa jos ne joutuu ajattelemaan liikaa

Sen takia neekerit onkin niin iloisia. Voi vaan tehdä tiukkaa räppiä ja pelata koripalloa eikä tarvi miettiä noin monimutkaisia asioita.

>Filosofiaahan ei nykyisin edes rohkaista opiskelemaan yliopistossa koska sillä ei saa TÖI :D

no just niinhän sen pitääki olla

ah look at all the lonely people
ah look at all the lonely people

Ei ei tässä nyt mitään, kiveskipu alkoi kai joskus eilen ja jatkunut tänään kok päivän, alaselkäkin on ollut tässä vielä kipeä, niin kuumottaa kivessyöpä ihan vitusti

youtube.com/watch?v=j_Tbn4i0Chc

oli pakko

Juuh, jotain lantio tai alaselkä tai perse lihaksia jumissa

Vähän venyttelysettejä kehiin ni loppuu tommoset luulotaudit

oon lukenut lyhyen sivuaineen filosofiaa ja muutaman kurssin päälle ja jtp niin se yksikin pakollinen lukiokurssi on liikaa

Miksi sitten luet filosofiaa sivuaineena?

Jep, omalla elämällä tuntuu olevan merkitystä ja kaikki jotka ei sua ymmärrä on vaan jostain syystä outoja kusipäitä jotka pitäs tappaa.
Mikäs sen helpompaa ja mukavempaa

Joo, mut filosofisesta ajattelusta voidaan saavuttaa sellasta epäsuoraa yhteishyvää tiedätkös
Vähän samaan tapaan kuin esimerkiksi kuulennoista ym muista avaruus seteistä. Voihan sitä ruveta vaikka parkkipirkoksi tai postien jakajaksi vaikka olisi kuinka suuri filosooffi

song?

Asioiden ajatteleminen on kivaa.
Ajatuksien ylöskirjaaminen ei ole kivaa.
Olispa oppipoikia joille voisi huutaa sekavia ajatuksia ja ne kirjottais kaiken ylös.
Asuisin kanssa tynnyrissä.

filosofia on paskaa

koska pidän filosofiasta?

tappakaa mut oon paskaa

Repostaan filosofiset mietteeni.

Mikä on ideaali ihminen?
Mielestäni voidaan todeta, että ideaali ihminen on sellainen, joka elää elämänsä niin, että hän pyrkii jokaisella elämän alueellaan täyteen potenttiaaliinsa. Mitä tämä sitten käytännössä tarkoittaa, on se että ideaali ihminen on sellainen, joka jokaisella elämänsä osa-alueella jatkuvasti parantamaan omaa kyvykkyyttään ja taitoaan, pyrkien saavuttamaan saavutettamattoman täydellisyyden, jossa hän on jokaisessa ominaisuudessaan täydessä potentiaalissaan.

Tästä voidaan sitten jakaa neljä kategoriaa.

>Täydellinen ihminen.
Ihminen, joka on jokaiselta piirteeltään täydessä potentiaalissaan. Niechen yli-ihminen, mitä kukaan ei oikeasti voi saavuttaa, ja on käytännössä jumal hahmon kaltainen.

>Ideaali ihminen.
Ihminen, joka pyrkii tavoittamaan Täydellisen ihmisen ihanteen, ja jokaisella elämän-alueellaan jatkuvasti parantaa itseään. Myöskin monella tapaa tavoittamaton, semi myyttinen ihanne hahmo, jonka mallin mukaan vain hyvin harva ihminen oikeasti voisi elää, mutta joka kuitenkin toimii ymmärrettävänä mallina paljon abstraktimpaan täydellisen ihmisen ihanteeseen verrattuna.

Jadguu seuraavassa viestissä.

Ehdottakaa jotain hyvää mangoa

>"se on kuulkaas asia pojat sillain et se on niin ja just jämpti"

ok

alaikäban

kaikki mitä sä tossa uliset on että ideaalisesti ihminen tähtää käsitykseensä ideaalisesta itsestään

>Reaali-Ihminen.
Ihminen, joka tavoittelee Ideaalin ihmisen ihannetta, ja pyrkii parantamaan itseään kaikilla elämänsä osa-alueilla parhaan kykynsä mukaan, samalla ymmärtäen oman rajoittuneisuutensa ja omat puutteensa, ja sen todellisuuden, että vain harva pystyy todella elämään tuon ideaalin mukaan, mutta silti pyrkii siihen. Tämä malli, on täysin jokaisen ihmisen tavoittettavissa, koska vaikka kaikki me olemme enemmän tai vähemmän puutteellisia, on meissä kaikissa piirteitä joita aina voimme parantaa ja kehittää, ja vaikka elämän realiteetit voivat tehdä niiden kaikkien kehittämisen mahdottomaksi, ei sitli ole mitään tekosyytä sille miksi emme yirttäisi parantaa pirteitämme joihin kykenemme tekemään parannuksia, jota kautta pääsisimme lähemmäksi Ideaalia Ihmistä.

>Ali-ihminen
Ihminen, joka ei tavoittele ideaalin ihmisen ihannetta, eikä pyri kehittämään itseään vaikka siihen kykenisi, ja sen sijaan haaskaa oman potentiaalinsa hukkaan, tai vielä pahempaa, ihminen joka aktiivisesti heikentää omaa tilaansa toimilla, jotka rappeuttavat häntä ja ajavat häntä yhä kauemmaksi täydestä potentiaalistaan.
Valitettavan suuri osa ihmisistä on ali-ihmisiä.

Yhteiskunta, kulttuuri ja kansakunta jonka jokainen jäsen, tai ainakin mahdollisimman moni, tavoittelisi ideaalin ihmisen ihannetta, eli siis olisi ns "reaali-ihmisiä" väistämättä johtaisi siihen, että yhteiskunta ja kansa myös kokonaisuutena lähenisivät täyttä potentiaalian. Yhteiskunnat, kultturit ja kansat, voidaan myös täten jakaa neljään kategoriaan, Täydelliseen, Ideaaliin, Reaaliin, ja Ali-suorittavaan.
Mielestäni me valitettavasti elämme Ali-yhteiskunnassa. Meidän kulttuurimme kannustaa meitä hyvin heikosti ideaaliin pyrkimiseen ja sen sijaan aktiivisesti kannustaa meitä ali-ihmismäiseen käytökseen, jossa haaskaamme omaa potentiaaliamme tuottaen ongelmia sekä itsellemme, että yhteisöillemme.

youtube.com/watch?v=HuS5NuXRb5Y

hä? mee töihin

nothing gets past you eh

Meenki huomenna klo 8:00

etkä mee

Tässä teille yli-ihminen, ei tarvitse sen pidemmälle filosofioida

Miks suomeen ei tuoda enää juuri mitään sedaneita?
60% 2010-luvun käytetyistä autoista jotain crossovereita.
Vitun mökkikansa.

mämmin filosofia on just sitä mitä yläasteella kaikki hiljakseen pohti kun mietti että mitä haluaa tehdä elämällään

mee vittuun senkin mukanokkela kikkanokka

lopenttakaa nämä teksi seimä ripulloinit välittömmäsi ja postaa apustajii

Menen menen, ihan normaalisti

Oon ollut jo 6 vuotta vakkarihommissa joten sanomattakin selvää et oon raudan luja ammatti mies

etkä mee oot ollu 6v ammattirotta

Mua jäi vähän mietityttään et mikä siinä yhdessäkin kurssissa sit oli liikaa?

Tai miks se oli sulle liikaa?

Pohdin silloin lähinnä miten onnistuisin luistamaan milloin mistäkin esitelmästä/projektista/tehtävästä.

oon pökäleen pehmeä rotta lol

Ei kyl vaikuta kiveksiin, ne enemmän kuumottaa

>Niin ja pakko vielä sanoa tohon henkiseen parantamiseen, että se on niin monipuolinen mielipide marketti kuin mikä tahansa muukin idea kaupustelu hommeli

On kyllä totta tuokin, mutta en kyllä ole aivan varma että kuinka syvällisiä mikään noista on. Ne vaikuttaa juurikin olevan sellaista lyhyen hetken haihattelua jonka pää tarkoitus on ihmisen oman hyvän olon ajaminen, ei totuus taikka mikään looginen maailmankuva.

>Sitten kun tuota asiaa seuraa niin huomaa että ne suurimmat kyseenalaisten asioiden puolestapuhujat ei aina olekkaan ihan sitä terävintä kärkeä joita niissä porukoissa liikkuu, joukkoon mahtuu muutamia fiksujakin toki, mutta usein nekin syyllistyvät siihen harhaan että jos joku asia on toiminut heille tietyllä tavalla, niin se muka tarkoittaisi että se toimii kaikille samalla tavalla tai toimii ylipäätään
Tämäkin on valitettavan totta. Meidän lajimme sosiaalinen luonne tekee meistä helposti ideologian ja ryhmän vietäviä.

Olen kansallissosialistinyymi muuten. Minua ei kukaan ulkopuolinen tähän aatteesen vienyt kuitenkaan. Luin vaan ja luin ja luin, ja lopulta totesin että "viddu, mähän oon samaa mieltä näitten natsiaatteiden kanssa :DDDD".

Tää mun pohdinta täydellisestä ihmisestä lähti kun mietin Natsien eugeniikka politiikan tavoitetta, ja ylipäätään mikä niiden mielestä oli se ali-ihminen.

>Filosofiaahan ei nykyisin edes rohkaista opiskelemaan yliopistossa koska sillä ei saa TÖI :D

Tämäkin juontuu siitä, että elämme täysin materialistisessa kulttuurissa. Koulutksen tarkoituksena nähdään vaan ihmisen työllistäminen, ei hänen älyllisen kehityksen tukeminen.

Semmoset projisoinnit sieltä :^)

Mulla on firman puolesta oma työautokin

2016 vuoden malli jtp

en minä sanonut että se oli minulle liikaa, vitun hessu

prriiöööö krnöö hyi kurkku piernee

eikä oo kun taksia ajelet

> ja pyrkii parantamaan itseään kaikilla elämänsä osa-alueilla
Kuulostaa aika paskalta idealta jtp. Aikaa on rajoitetusti, ja koska maksimipotentiaaliin pääseminen yhdelläkin osa-alueella vaatii paljon aikaa, käytännön kannalta on järkevämpii priorisoida osa-alueita joilla oma potentiaali on korkea.

tää, ideaalisesti ideaalinen paska on työkalu

prraaap älläpä haisnuta piernujani hupsu poiku

Mun elämänfilosofia on että ihminen on vain hypermoderni kakantuotantokone.

tekemällähän ne hoitu

Ai sä oot se :D

No, en mä koita mitenkään discreditata sua, kerron vaan oman mielipiteeni siitä miten yleisesti tuollainen ajatusmalli mekaniikka tuntuu toimivan

>en kyllä ole aivan varma että kuinka syvällisiä mikään noista on
Syvällisyys luokkaa kristallitiede, pseudo ja yhteisöllisyys on yleensä vahvana näissä, mutta siinä ei sinänsä ole vikaa jos se toimii, mutta siinä että sen ottaisi jotenkin enemmän tai vähemmän kiistattomana totuutena, sitten taas on vikaa

Ilmeeni kun olen sellasessa työ paikassa työ harjoittelussa, että jos ne palkkaa mut täyspäiväseks, pääsen vastaanottamaan vitun isoa palkkaa ja matkustelemaan.

Pitäkää peukkuja mulle mämmi, mulla ei oo muita kavereita. :D

Tässä onkin ne elämän realiteetit vastassa, ja juuri se että ihminen ymmärtää oman rajallisuutensa ja puutteensa. En todellakaan ajattele että jokaisen olisi oltava mestari vittu kaikessa. Se on juurikin se "Ideaalin Ihmisen" tavoittamaton ihanne, jota kohti tulisi pyrkiä, samalla tietäen ettei siihen koskaan pääse.

Sanotaan nyt näin, että sulla ois joku duuni joka veis suurimman osan sun ajastas, ja siihen fokusoisit suurimman osan energiastasi ja pyrkisit juuri siinä, parantamaan itseäsi eniten. Sitten vapaa ajallasi, sen sijaan että löhöäisit sohvalla juoden bisseä, kävisit lenkeillä ja harrastaisit yms hyötyliikuntaa, sitä kautta parantaen itseäsi fyysisesti jollain tasolla ja täten lähestyen Ideaalin Ihmisen ihannetta edes vähän.
Arjen pikku askareissakin, kuten vaikka kokkaamisessa, voi tuota parannusta tehdä vähän, hirveästi aikaa ja vaivaa siihen kuluttamatta.

Koko tää idea, on käytännössä vaan se, että jatkuvasti kuitenkin paranet ihmisenä jollain tavoin.

Etkö ole
>yksikin pakollinen lukiokurssi on liikaa

Miksi sitten vastasit kysymykseen mitä ei esitetty sinulle vitun kalu

Mikä siinä kurssissa oli liikaa?

Nääh, en ole ammatiltani mikään kuski

tarviin vaan töissäni autoa

sanon vielä uusiksi että alaikäban

En ole koskaan lukenut yhtään viestiä, jossa on enemmän kuin kaksi riviä.

lue
tää
viesti

ainoa jolla on väliä on onnellisuudella, tai no ei silläkään ole väliä

Toivottavasti kuset koko homman

Ei sun varmaan kannattaiskaan

Mitä onnellisuuskaan on kuin liikettä aivoissamme?

se tuntuu kivalta

Sekin on semmonen saavuttamaton ideaali jtp

Tai sillain lähinnä ettei siellä vois olla kokoaikaa

Se että käytin termiä ali-ihminen ei pistäny epäilee vai? :DDDD

Olet kyllä oikeassa että tolleen ne ideologiat yleensä menee.
En kyllä ole sellanen tyypillinen vitun uusnatsi skinheadi pelle. Pidän niitä juurikin niinä ali-ihmisinä, enkä usko että he edes vittu ymmärtävät sitä ideologiaa jota väittävät kannattavansa.
Kansallissosialismi tuntuu muuntuneen vaan "lol vihataan nekruja" tyyliseks spedeilyks mikä on sääli, koska ihan oikeasti kyseisessä ideologiassa on ihan hyviä ideoita. Toisessa maailmansodassa ei ollut kyse Natsismista pohjimmiltaan, vaikka sille se syy pistettiin. Se sota johtui ihan yksinkertaisesti vain suurvalta pelistä.

>Syvällisyys luokkaa kristallitiede, pseudo ja yhteisöllisyys on yleensä vahvana näissä, mutta siinä ei sinänsä ole vikaa jos se toimii, mutta siinä että sen ottaisi jotenkin enemmän tai vähemmän kiistattomana totuutena, sitten taas on vikaa
Tietysti, jos ihmisen elämää helpottaa tuollainen "humpuuki" niin onhan siitä oma hyötynsä, mutta koen että vaan "helpotuksen" hakeminen heikentää ihmistä. Kuten iso-isäni sanoi, "Elämä on taistelua" ja vain sen kautta vahvistumme me ihmisinä ja lajina.

mikä maailmassa ei ole liikeettä jollain tasolla?

Jaa miks vai?
En ole kyllä ollut alaikäinen yli puoleen vuosikymmeneen.

pröö piernee

koska vedät jotain ihme blogia jostain alaikätason pohdinnasta

pruu pruu hyhmyh lemustaa

Ei ole tällä hetkellä ketään muutakaan jonka kanssa keskustella.

Ei mikään. Se juuri on pointtini.

turpa kiinni vitun saatanan perkeleen helvetin aivovammainen vitun VIRHE MÄ TAPAN SUT SAATANA