(BE/NL)I've been wanting to see my gf get fucked by someone else for a long time now, but i'm too scared to suggest it...

(BE/NL)I've been wanting to see my gf get fucked by someone else for a long time now, but i'm too scared to suggest it, i mean it's pretty weird after all. would love to hear what you guys think of her and what you'd do.

We wonen in belgie dus ook beetje Belgie/Nederdraad

Other urls found in this thread:

instagram.com/nikol_kagansky/
anyforums.com/
twitter.com/NSFWRedditImage

...

...

...

Tieten?

...

Post naakt foto's of ga de neuk weg

...

Hoe oud is dit sletje?

We zijn beide begin in de 20

...

25 hier, antwerpen. Geintresserd?

Maasmechelen? ;)

Wij wonene aan de kanten van antwerpen dus wel wat ver, maar momenteel weet ze nog niet dat ik deze fantasie heb. tis meer een thread voor wat reacties enzo te krijgen. zien of ze wel in de smaak valt enzo

I definitely would. She looks gorgeous. Nice tattoos. I'm also belgian from the germanspeaking part in de mooie Ardennen. If you ever come for a weekend to the Ardennes let me know ;)

instagram.com/nikol_kagansky/

is this real cuz i've fapped to this pic before on Sup Forums...

...

that's because this same thread with the same guy talking about the same girl has been posted well over 12 times so far.

yep, i have posted her a good amount of times here. I really should've asked her by now but i keep chickening out

I'm not sure what the point of this is, she doesn't even look like her.

...

yeah because i remember fapping to that exact pic well over a year ago

well than this is a new one for you.

I'd love to fuck her.

what would you want to do with her ? where would you cum ?

Kek hoe ver gaat ze in bed? Zuigt ze ballen? En vraag dr nu ns Godverdomme. t is zo sonde om zo'n sletje voor je zielige zelf te houden.

cuckerino

Ze doet zo'n beetje alles, slikken, facials, anaal, enkel niet rimmen en "watersports"

yes... and ?

...

Garnaal in oor

I'd like to tie her up, blindfold her,make her think it's you, creampie her, then pull off her blindfold

Meer naakts

I would tie her up and lick her until she wants to get fucked really badly. I'd like to cum deep inside her and after that I'll lick her out again. M 33 here.

Laat haar deze draad zien, is dat niet genoeg? Je verdient haar toch al niet

...

Knap, enkel jammer van de twee bollen

Interesse aanwezig (maal drie).

meer goeie reacties.

maal drie ?

...

Ben met een paar vrienden. Drie maal approved.

nice. wat zouden jullie met haar willen doen ? waar klaarkomen enzo, enige voorkeur of zouden jullie allemaal hetzelfde willen ?

Dat is homosexueel

Heb je dr deze draad al laten zien? Plaats de reactie

Tafeltenissen

Gangbangen fam. Wat moet je anders met drie man. Doet ze het van achteren?

Denk niet dat ik haar dit laat zien. niet echt de beste inleiding ervoor denk ik.

Jij vagijn

Post dan nog maar wat meer naakts

Bedoel je anaal ? Ja dat doet ze. waar zouden jullie willen klaarkomen ?

zie

Those are some shit tier tattoos Joost. I'd take her to a psychologist to take care of her obvious daddy issues.

Rechtstreeks in dr baarmoeder

Hey op not trying to be a dick ive only had sex with multiple women never had a guy involved which is different because your a cuck and i was just having a threesome every time i offered that if they did it for me we could try with a guy but they declined every time so idk man you have to find someone that realllllly wants that. there's like a 95% chance she's going to have an upset reaction.

Geen condooms dan ?

I know it's unlikely she'd be down for it, it's part of why i'm so hesitant to ask her.

Is that why you post her pics online?
pathetic
post more fag

Moet dat dan? Is ze nie aan de pil?

Je hebt me vorige keer niet eens gemaild fag.

En toen beweerde je van West Vlaanderen te zijn. Niet Antwerpen.

was gemist, bedoelde aan de kanten van oostende.

Jawel, ze neemt de pil. Gewoon om zeker te weten dat je bare wilt gaan

Jah, bare.

Geef ons haar snap

ik poep die hoer kom naar hoboken breng wiet

...

Close ups van kutje?

Zou er wel eens in willen spuiten terwijl je naar ons kijkt.

Interesse?

...

Iedereen al gehoord van die poster app van de linkse tv flikker?
upload hitler en dickpics in jou regio
postertoaster.nl

Wil je haar delen of gewoon kijken

Gewoon kijken.

Wat vind ze van spanken?

Zullen we anders contact info uitwisselen? Ik wil wel wat meer pics.

Of meen je t niet echt?

haha neuk d'r lekker maat

Its unlikely like the lottery unlikely just so we are on the same page. See if she would be more open to sex with a girl. You start with something small and condition them to accept something large you feel me. Example: You date a virgin who isnt sexual at all but you convince her to give you handjobs harmless right so then after a while your like hey i cant finish to well dry could you make it wet she will do the dumb shit where she spits in her hand but you just keep widdling it down until you get to bjs then sex then crazy positions then anal or whatever u feel me. same concept for cuckery

Tfw ik deze draad lees ik ineens Kutzooi herinner

Verhaaltjes tijd
>5 jaren gelee
>vindt moeders thuis met een neger te neuken (niet eens een grap, eerlijk)
>inb4 tokkies enzo, gewoon redelijk normaal gezin, beetje hoge middenstand dacht ik zo zelf
>Tfw ik terug van de kazerne kwam (inb4 pinda pinda, dat werd inderdaad geroepen; korps marns trouwens)
>ouders dachten die blijft bij zn vrienden ofzo
>no
>Naja kom dus thuis en zag dat Mn ma thuis was, ik denken die is ziek ofzo dus rustig naar binnen.
>kom binnen, hoor gekreun en gesteun
>oh boy
>pa zn fiets was niet thuis
>papa fiets altijd naar school ..
>Tfw
>ik Flip Mn schijt, storm de trap op en kanker die deur met belachelijk geweld open
>in uniform
>neger schrikt zich de kanker, ik vertel dat kanker gezwel met 15 seconden uit het huis te zijn, zo niet gaat er wat vervelends gebeuren
>moeders probeert tevergeefs der mond open te trekken, maar ik zei bijzonder netjes dat mama stil mocht blijven
>neger probeert nog leuk te doen ook
>"je 15 seconden zijn om"
>zegt iets wat ik vergeten ben, iets in de trend van ik neuk je ma
>voor de goede orde, ik ben een ietwat langere knuppel van 190 met zo'n 98kg, dan kunt u zich een beeld schetsen bij de situatie aangeboden voor u
>deze kanker Afrikaan of Surinamer, geen flauw idee is een Manlet eerste klas
>Naja, ik pak die vent bij zn nek, trek em op de grond, schop hem met de Lowa's (kisten) eens op zn kop en hij kreunt wat
>gooi hem van de trap af
>trek hem t huis door, achterdeur open, trek hem zo richting de parkeerplaats (hij had zn riem aangedaan, was ik vergeten mee te delen)
>Tfw ik werd niet moe, is toch al gauw zo'n 150 meter naar dat kanker asfalt, best mooi
>loop terug naar huis (wilde hem verder toetakelen, maar in t publiek liever niet, zeker niet in uniform)
>ziet moeder beneden in een soort geïmproviseerde badjas
>blijf bijzonder rustig en kalm, maar wil geen woord van der horen
>rijdt naar maatje, leg hem wat uit, nemen we de bus mee, ding volgekankerd

kanker cuck, hang jezelf

Lol. Arme pa.

Cuck op verdwijnt altijd als ie iemand vindt

OP zoekt niemand.

> wanting to see my gf get fucked by someone else for a long time now, but i'm too scared to suggest it, i mean it's pretty weird after all. would love to hear what you guys think of her and what you'd do.

Heb nooit gezegd dat ik iemand zoek, enkel reacties.

Kezen en hun taalgebruik, niet te snappen

Nummer2

>haal Mn kankerzooi op, rijdt richting vriendin (zouden toch gaan samenwonen, nu wat versneld)


Paar maanden en wat telefoontjes later

>broer komt uit t buitenland, we gaan samen afspreken
>hij blijft met zn vrouw bij onze ouders slapen
>vergeet zn shit, wil ff naar binnen t te halen
>zegt ouders zijn niet thuis, ik kan meelopen
>ik wil verdomme wel ff die honden zien, heb ze wel gemist
>de reünie was bijzonder
>kort en kut voor hond 1, hond2 ging wel apenschijt
>t duurt allemaal wel lang, ik loop richting de woonkamer
>godverdomme tunahan kuzu had me nog zo gewaarschuwd, maar ik trap der weer in
>jawel, vader, moeder, 2 ooms, peetvader, broer en opa (van moeders kant)
>we willen t graag oplossen bla la la
>ik was nogal verbaasd om 1. Deze mensen te zien 2. Dat ze zich er überhaupt mee bemoeien
>ik begin al snel om tr draaien en weg te lopen, heb godverdomme iemand die deur op slot gedaan
>kanker op
>nou ja, ik wilde weg, kon niet weg
>ik zeg dat ik de politie ga bellen als ik niet weg kan, iedereen probeert t te sussen
>gvd kanker op, ik bel de pliesie
>lopen naar me toe om Mn telefoon af te pakken
>neeee, nee nee nee.
>ik loop naar hun toe met een blik die t best te beschrijven is als een neger die net Europa is binnen gewandeld, een wit blond wijf met dikke tetten ziet en die wordt tegen gehouden door een PVDA straatcoach
>alleen zij zijn de straatcoaches en is mijn vrijheid de blonde deerne in deze vergelijking
>men deinst terug, krijg pliesie aan de lijn en leg de situatie uit, maar vertel dat ik alweer buiten ben
>afgelopenmeteensisser.biem
>verhuis met de vrouw ver weg

>geen sociaal media
>heb mn familie al 5 jaar niet gesproken of gezien
>andere opa wordt ziek, die bezoek ik nog wel eens
>geen Marn meer, maar bijna afgestudeerd en werk al dik 2 jaar in bouw als werkvoorbereider en projectleider
>binnenkort vrouw maar eens vragen voor t huwelijk

Dit was mijn verhaal. Slaap ze homo's