/Norgetråden/

Gjǿkutgaven

forrge:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=2U8NexkCBOE
strawpoll.me/4566457
youtube.com/watch?v=h-5WPvXn8qk
youtu.be/hsra0N4eaC4
vocaroo.com/i/s0qW3PSky3Ob
youtube.com/watch?v=kv15-bfLKeA
youtube.com/watch?v=YJRxkAOIv9E
twitter.com/NSFWRedditImage

youtube.com/watch?v=2U8NexkCBOE

god morgon gutar. berre 3 dagar att med skule för sommarfritid. eg får berre glöyme han eg hadde knus på för og pröve på ny med trombonepappa. no har eg i alle fall mykje röynsle, og eg trur eg skal klare å halde kjensleveika mi i sjakk.

...

strawpoll.me/4566457
strawpoll.me/4566457
strawpoll.me/4566457
stem

>endeleg fann eg ein annan på zeemaps frå sunnmöre
>han er mold*nsar (etter ny norsk lov seier vi at heile nordvestlandet er sunnmöre)

FY FAEN gutta. Våkna altfor tidlig, er ikke engang bakfull, jeg er faktisk fremdeles full. Kebabsjappa åpner ikke for om to jævla timer. Dette er tortur gutta

Er det sant at svarte folk er mer aggresisve enn andre? Alle jeg har mott har skremt meg litt for å være helt ærlig.

Er det sant at hvite folk er mer aggresisve enn andre? Alle jeg har mott har skremt meg litt for å være helt ærlig.

blåmenn er ofte meir åtaksivrige enn andre menneskeflokkar (blåmenn er ikkje ein menneskeflokk, men ei samling av menneskeflokkar) fordi dei har leve i afrika og ikkje vore like utvikla som oss, og har hatt mindre lovar som har hindra dei åtaksivrige å herske over alle. dessutan har dei meir mannesyre (nytt norsk ord for testosteron) som fylgje av jaktinga deira. eg trur ikkje du bör vere redd for blåmenn av denne grunnen, men du veit aldri når ein blåmann klikker.

Morn gutta. Jeg er klar for litt kaffe fåvæ, hva med dere?

Er det sant at vestlendinger er mer aggresisve enn andre? Alle jeg har mott har skremt meg litt for å være helt ærlig.

Tror du tenker på nordlendinger. Vestlandsfolk er ikke aggressive.

det heiter åtakslysten, ikkje "aggresisv".

folk frå bö i vesterålen er dei snillaste som finst. tenkjer du på dei frå toms og finnland?

Ja, det virkelige nordnorge.

slutt

...

Hra allerede slurket i meg en kopp. Sitter og slurker litt te akkurat nå.

Bergensere er noen aggressive bygdeaper, fåvæ
Verste folka jeg noensinne har mott

Hvordan få NAUTkroner?

du må henge i miljoet

Hva skjer med Aurora egentlig? Kommer hun med noe nytt snart?

Du burde henge deg

jaJJJJJJJJAAAAAAAAAAAHHHHHHHRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGG

Må du skifte underbukse igjen nå, kompis?

ta det kuli

kva er det du ergar deg over, ukjendsen?

Nytt armhulehår mener du?

youtube.com/watch?v=h-5WPvXn8qk

>sjå kor opphavleg og töff eg er!!!!
>brukar sminke

Spiller etter planen to forholdsvis nye låter («In bottles» og «Soft universe») på Bergenfest i kveld, spilte dem også på Inderǿyfest for rundt ei uke siden. Nytt album kommer ikke fǿr 2018, men det virker som at hun skal slippe minst en singel i år. Hadde et videointervju med lokalavisa på bursdagen sin på torsdag.
youtu.be/hsra0N4eaC4

Gutta jeg må ut å kjope klær og slike ting i dag. Synes det er så jævlig å gjore det. Får så mye angst av det.

Hva kan jeg gjore for å takle kleshandling?

Ok ok! Synes det går litt sakte med hun.

Rodpill meg på den beste Aurorasangen.

Skaff deg valium

handl på nettet.
kjöpehus var eit mistak.

Du må bare gjore det. De bryr seg ikke om du er litt autist så lenge du er grei og har tenkt å handle.

Bare tenk at det er noe alle gjǿr.
Hva er det som er skummelt med det?

Jeg synes fremdeles runaway er den beste, selv om den begynner å bli litt gammel.

innafor å kalle mobil for (eit) handnett og pc for nettskjerm?

Nei, drep deg selv Vetle.

Nei, nå er du bare teit.

Gjorde det i går.
Jåddve'n min hjalp (/tvang) meg, så det gikk bedre enn vanlig, men holdt fortsatt på å drukne i nervos svette.

>dkn livet vert betre
>dkn du innser at du har ingen å dele frygda di med

Favorittlåta endrer seg hele tiden, men akkurat nå for tiden er det nok låta hun skrev til begravelsen til sin jevnaldrende skolekamerat som omkom i ei bilulykke.
vocaroo.com/i/s0qW3PSky3Ob

Kan noen av dere forklare meg dette med angst for å handle klær? Ser ut som det er flere i tråden som fǿler det sånn. Har dere angst for å handle mat på butikken også?

>Kan noen av dere forklare meg dette med angst for å handle klær?
vil ikke at folk skal domme meg
>Har dere angst for å handle mat på butikken også?
nei, men jeg foler meg skyldig når jeg kjoper snop og alkohol fåvæ
samme med toalettpapir

kvidesame austlendingar

kanskje...............det...............er...............min............... tur til å vinne i lotto i kvel..................d..............

Nei

Men det er jo ingen som dǿmmer deg. Hva skal de dǿmme deg for?
Altså, når du entrer en klesbutikk så er alt i den butikken trendy, så det er umulig å velge "dårlige klær" som f.eks salgsmannen i butikken skal dǿmme deg for. De bryr ikke seg om hvem du er, de bryr seg bare om å gjǿre jobben sin. Det som går gjennom hodet til de som jobber der er rett og slett om du trenger hjelp (nå spǿr han/hun deg om du trenger hjelp), hvis du svarer nei så blir de bare stående bak disken og tenke på andre ting, eller så fortsetter de å rydde eller sortere klær i hyllene. Du kan og burde selvsagt be om hjelp, fordi da går handlingen raskere. De finner frem den stǿrrelsen du vil ha i lǿpet av sekunder etc, veldig hjelpsomt. Jeg pleier å si at jeg er på utkikk etter f.eks gensere evt bukser eller hva det enn skulle være, også sier jeg stǿrrelsene jeg vil se på, og da finner de frem veldig mye som de har i den stǿrrelsen for deg som du da kan se på. Men kanskje du ikke liker å sosialisere med fyren. Greit nok, men da finner du jo bare ut av alt selv, og fyren vil stå og gjǿre sitt uten å plage deg.

Tror kanskje jeg tar et glass eller to med whiskey for jeg drar ut. Ikke for mye, men bare nok til at jeg ikke henger meg på veien til butikken.

Skal kjope el-cig i dag gutta

Seriǿst, hva er det med kleshandlingen som sjenerer deg? Er det de som jobber der eller er det noe annet?

...

...

N E I

nå ska det etas frokost

Jo skal prove å snuse mindre så da prover jeg el-cig en stund

innafor å starte dagen med litt alko?

...

ja
vodka og ripssiup her
frisk liten morgenoppkvikker

Jada, bare drep deg selv sakte men sikkert. Ingen problem.
Fyfaen noen er så jævlig dumme.

Hvorfor er ikke V***e bannlyst? Gir ingen mening. Har vi ikke en norsktalende vaktmester her? Er bilder det eneste du kan bli bannlyst for her?

det er helg
hva er problemet

>norsktalende vaktmester her
Nei det har vi ikke.

Han burde ikke bannlyses heller, han er en fin ungdom som megmeger litt.

Når noen begynner å drikke for seg selv kl. 10:55 så er det ikke fordi "det er helg". Tipper han drikker i uken også.

youtube.com/watch?v=kv15-bfLKeA

Du må være 18 år for å breve på kanalen

Hvorfor har utrente auswitz negre 2 ganger större bryst enn meg, men jeg tar 130kg i benk?

Det bryr ingen seg om fåvæ. 25% av breverne her er tenåringer.

Han har jo så vidt brystmuskler da.. Men om man skal tro de på kanalen så har blåmenn mer muskelmasse enn oss, generelt ved samme vekt.

Ser fortsatt bedre ut enn mine bryst. I tillegg har jeg veldig mild gyno. Livet er ikke greit

Det skal ikke være lett. Men han er vel slankere enn deg, så den lille muskelmassen han har er veldig definert. På meg for eksempel stikker jo brystmusklene litt ut, men du ser det ikke for alt fettet er i veien.

Tvilsomt. Stikker såvidt ut (altså kanskje en halv cm eller no sånt). Har synlige magemuskler allerede, så tviler på at det gir en enorm forskjell å gå ned 5+% kroppsfett

er det verd det å mannast (nytt norsk ord for trene)? eg eter ikkje så mykje sötsaker, og eg hatar manning. de skryt det opp til å sjå ut som heile livet vert annleis, og at alle vil ha age for meg og vyrde meg når eg er i nærleiken?

Fyfaen for en korket fyr.

Brev det samme brevet på norsk så svarer jeg deg kanskje. Ærlig talt det er ikke morsomt, bare irriterende.

kanskje jeg skal kjope meg et kirsebærtre

Tjukkas.

eg har eit högt mannesyre-mål men eg vil ikkje vere mannleg. vil du bytte med meg?

Som han andre sa, skriv på norsk.

fåkk ju :(

vil fålk lissom ha respekt når jeg er nær dem når jeg trener og skvåtter og sånn?

Kanskje om du ender opp med å se ut som dette, men om du er bare en mann så vil de gjerne bare underbevisst ha et litt bedre syn på deg.

>mannast

Kan du henge deg selv?

/slurker/ selv. Har ikke funnet nok mot til å dra på butikken enda.

Får vel lage meg en drink til...

hva bliver det?

Tenk å bli domt til fengsel for å ytre seg, i USA.

youtube.com/watch?v=YJRxkAOIv9E

Fy faen

Har lyst på gin. Tenker å blande det ut med limoncello og brusvann.

En veldig god sommerdrink.

de forente stater var et feilsteg

Dette er ikke et morsomt megmeg.

dei forten straff for å ha omveges truga eit barn og ha larma utanfor huset til nokon.

>dfn ingen buffy

Men hvis de dro til et bursdagsselskap og (faktisk) truet unger, så er det jo grunn for straff (dog 13 år var jævlig mye)

Det er noe annet når folk i Norge blir straffet for å si "neger" til en neger.

>Men hvis de dro til et bursdagsselskap og (faktisk) truet unger
de gjorde ikke det, de truet ikke voksne heller, det er reint oppspin av en gal negerkjerring fåvæ, og de var ikke "hvite supremasister" heller, dette de tok del i var et "fri tale" tog, det var biler med homoflagg og BLM med også, det er en helt sinnsyk sak hvis du graver fåvæ

>de gjorde ikke det, de truet ikke voksne heller
Nå må du utdype. Det ble sagt i videoen din at de truet med å drepe gjester.
Hva får deg til å konkludere at de ikke gjorde dette?

Er Linni spitzy?

17 ol-anonsen her
fyllesjuk fåvæ

Hva slurker du da?