Svergie tråd

Svergie tråd

Hur har eran måndag varit

Vad gör ni just nu?

Vad händer imorgon?

Dumpa vad ni vill, porr, memes, kungen, Swedish and etc

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=iERLyAxddVE
twitter.com/SFWRedditVideos

...

...

...

...

>Svergie

Måndagen har varit tjock med föreläsningar och pendling. Just nu sitter jag med en trave böcker och pluggar, har just gjort chokladbollar as well.
Du'rå?

...

sås med ljud tack

är förövrigt i stort behov av att suga av en shemale

Suttit på jobbet och degat åkt hem och runkat.
Inte så mycket

Hade min första jobbdag för året idag, är rätt slutkörd p.g.a. korvstoppning och dålig sömn.

Hittade dem här, ingen aning om det finns mer eller med ljud
Undrar också vem hon är

Ofan

Pay your taxes!

Måndagen har la vart ganska piss, som vanligt.

More taxes??
We're already paying for all the refuges please no more

vafan

Ja, verkligen.

>kommer dit, ska möta upp chefen i receptionen
>hon kommer 20 min sent
>ska få telefon, men de har inte lyckats fixa en trots beställning två veckor sen
>ska få bärbar dator
>får bärbar dator
>de kan inte fixa lösenord till den så jag kan inte använda den
>ska bli upplärd av X
>X jobbar hemifrån idag

Mm, helt sjukt oproffsigt.

Hemma med feber idag så måndagen har sugit ordentligt

Jävla invalider
Har en it ansvarig på mitt jobb som tog på dig två månader för att få fram ett tangentbord

Fejsbookar

Du borde ärligt talat plantera barnporr i hans dator och skicka iväg ett anonymt tips till polisen.

dito, fast man sitter med Fortnite så det kunde ha varit värre
>Faceberg

ännu en dag i statens tjänst

hem snörvlat

druckit pepsi max

tidigt i säng med en ljudbok

OP är amerikan eller efterbliven. Antagligen båda.

>svergie
>särskrivning

Fyfan vad roligt det hade varit

Sitter och telefonsurfar i badkaret.
Postar i fett-skammartråd på /be/.
Kunde väl gjort ngt mer konstruktivt men det är så jefla kallt och jag är snuvig.

Jag skulle inte tjalla. Idioten förtjänar det. Lata jävel, hatar sådana muppar!

är hela jävla tråden snuvig eller är det bara ett symptom av pissvädret som äger det avlånga landet mellanmjölk?

mysigt

Ja

skulle det bara ta 8 månader för dig att få en ny dator efter ditt företag har gjort minst en felrekrytering

keyboard

inte dator..

kuken.

Tangentbord erbjöd de faktiskt direkt, mus likaså, fast en fattigmans-mus med tråd och allt. Tror jag tar med mig egen mus hemifrån. Om jag bara får den jävla datorn att fungera.

Jag har också fått en feber, vem är ansvarig?

Röstar ni SD eller är ni islamcuckade?

ok

spelar skidstorm isf för jobb

bissniss as usual

ogillat blattar, typ de som hänt

That's just typical work ethic from you fucking Swedes. You sleep and drink through University by taking exams and finishing assignments 3 - 4x times before you finally pass, what fucking luck that the entire school system is designed to allow this. Then most of you get into the job market with essentially no experience, learned nothing in school, no motivation to do anything and you stay like this until you retire. Noone has any drive, noone has any sense of resposibility, noone fucking cares.

The Swedish way of doing things is just plain fucking weird. This is my experience having lived and worked here for 7 years with all sorts of people over the whole country.

Han är historiker, kan inte it alls mest inkompetenta människa jag sätt. Ingen kärlek för att typ pilla om något inte funkar bara "nä de är trasigt jag ringer service" borde legit plantera barnporr i hans kontor

SD2018

Röstade SD i förra valet och överväger att göra det igen.

Har följt utvecklingen av Ebtisam Aldebe (C), mycket skrämmande utveckling. Hoppas verkligen det blir spiken i kistan för idiotin som pågår i demokratin.

Du menar det enda partiet som kan rädda Sverige?

Fan tror du? Självklart.

Kom ihåg att ignorera alla poster på engelska i denna tråd.
Det hemliga kodordet är [typisk svensk maträtt].
För övrigt är jag lite putt på att butterfly-knivar är förbjudna i svea. Jag ska inte brotta mig, vill bara ha ngt avstressande att göra med handen när jag kollar på film.

Jo, förstår dig har bara en plast autism cube.

I agree, the school system here is fucked. I'll probably end up working 2-3 years at this company, seek a better position somewhere else, work that for another 2-3 years and then move away.

Jag kommer inte tjalla.

Köp en kam då. Det gjorde jag.

lallat på halva dagen... köpit lite öl röker en tobak å kikar film

Min dag var skit som vanligt med alla sand negrer som förstör vårt land.

Jag tecknar lolicon.

Imorgon så ska jag teckna ennu mer lolicon.

Funkar det lika bra? Har bara sett kammar i plast, de kan inte få upp samma tyngd liksom.

Tjänar du 40k i månaden på Patreon för sådant?

This is about the most retarded thing I've heard all week.

Reported

fuck off faggot...
let your wamen get raped by muslims

Have fun dealing with corporate Sweden. It's fucked beyond repair as well.

Nej, jag gör det gratis.

Bryr mig inte. Är inte svensk. Så länge jag får betalt är jag nöjd.

Well then enjoy the shit pay compared to the countries around. We're all losers for staying here dude.

snake tongue

Här kommer dom. Efterblivna engelskpåstare.
Sjas på er.

För övrigt, vilka har ätit knäckebrö idag? Är viktigt som fan med fibrer ska ni veta familjen.

Håller på och felsöker efter elfel i min gamla Silverado.
Blev så jävla förbannad att jag gick in, drog i mig 10 mg ikto och ett par 3,5:or.
Börjar lugna ner mig lite nu, men går inte tillbaks till garaget nåt mer ikväll iaf.

Blev inte mycket idag tyvärr

...

...

Sant. Men jag får ändå betalt, och jag behöver trots allt faktisk arbetslivserfarenhet innan jag kan flytta utomlands, för vem vill ha någon som enbart gått på universitetet här utan någon praktisk erfarenhet?

Jag åt ett par bananer på jobbet.

That guy is the ultimate countrycuck, just lying uncontrollably for no reason

Absolute clown cuck

Yeah, he didn't mention that the guy who raped the girl also got money for being discriminated.

Vetefan om bananer har rimliga mängder fiber. Men inget fel på bananer.

youtube.com/watch?v=iERLyAxddVE

...

chillar hemma i australien, roker po. ser po gamla filmer.

I bet you're a flat-earther too

>Svergie tråd

>Hur har eran måndag varit

Absolut 100% ren skit

>Vad gör ni just nu?

Funderar på självmord

>Vad händer imorgon?

Förhoppningsvis är jag död då

Producerade åtminstone en fin bajskorv, så nog tror jag att de har tillräckligt med fiber.

lol dramaqueen.

Amen det låter bra. Fina bajskorvar är en bra indikation på gott fiberintag.

Hassan i P3 . Peea Treea. Ja hallo e det kulle ? - ja det e jarl.
- Bajs!

...

Den här tråden blev plötsligt bokstavligen skit

...

Jag har en i stål och den funkar lika bra. Kanske inte lika bra om du är ute och håller på att bli kulturellt berikad dock.

Detta är sant. Det sista man vill uppleva är ett gång häftiga hemorrojder likt de Napoleon drabbades utav. Nu ska jag dock ut lite snabbt och köpa cigg, blev så stressad idag på jobbet så toabesöket vart förstörd, trots den fina korven.

Andy six thread all of a sudden.

Ta't lugnt. Ta en rom och Cola!

Haha, jag förstod den referensen. Tur att man inte är nybög.

Sverige e rikti vittus gayt, era pengar e gay, ert sprok e gayt som fan, er kung e gay. och ni loter alla som totala fagotter do ni pratar. helsningar fran finland.

Mm ska nog fixa en slö i stål. Träningsbalisong kallas den tror jag. Så jävla dyr bara, typ femhunka.
Som sagt, det är endast för hemmabruk. Är ju själv blatte så det enda jag behöver oroa mig för är nassar och krogvakter när jag är ute.

nemen du också?

och era gator e fyllda me negrer.

>moderater

Nybög är fan ett underskattat ord.
Lugn och fin Pekka.

pekka har du i roven sven.

Lär dig stava, Tom

english keyboard dildo.

Asså jag garvar som fan eftersom jag läser dina inlägg med en finlandssvensk dialekt.
Äsa peiti påre Pekka!

Okej, låter som en bra idé. Jag köpte min stålkambutterfly i en herrbutik som säljer skäggoljor och sånt hipsterskit. Kostade 149:-.
Tänk på att den fungerar ännu sämre på nazister än ensamkommande flyktingar, nazisterna har ju inte ens något hår på skallen medans flyktingbarnen har både hår på huvudet och helskägg.

vilkket du boorde. for det e va ja anvender do ja pratar svenska. for att riksvenska e gay som satan.

Använder du en dildo som keyboard. Nu blev jag plötsligt lite imponerad, fast inte förvånad. Skriver du med munnen?

btw Äsa peiti påre e int ord.

dildo e va ja kallar dig. dildo.